quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Kan jij mij iets vertellen over de GSX-R1100W Pepijn?
Als je tijd hebt dan
Zo met kuip vind ik het niks.... maar als ik er 1 zou kopen zou ik hem sowieso ombouw tot naked / Streetfighter
Is dat een compliment .. Fok! tempo..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:12 schreef PatrickM het volgende:
Maar ik zie het niet zitten om zondag daarmee samen met m'n gare koppelingsplaten te gaan rijden op Fok! tempo...
Veel te langzaam natuuriljk..... moet hele tijd zn koppeling laten slippenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is dat een compliment .. Fok! tempo..![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Morgen kan je ook nogquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik wou daar ook heen
Gewicht? Vermogen (afgifte, karakter) Stabiliteit? Enz enz....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja die post had ik net gezien .. ik wilde erop reageren maar het topic was al dicht.
Maar ik was'em nog niet vergeten, je bent mij net voor nu.
Wat wil je weten dan? Het is gewoon een keigoede fiets.
De 750 vind ik niets .. dat is het net niet dat oude model.
Morgen zou het wel stervensdruk zijn !quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Morgen kan je ook nog
Maar het was echt ontzettend indrukwekkendVolgende keer weer heen
En ik was heel blij met de oordoppies die je daar kon kopen
Allemachtig zeg !
Omdat ik nu al lichtelijk metaal over metaal hoor gaanquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:33 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM:
Waarom ga je niet mee zondag omdat je remblokken ACHTER zijn versletenDaar rem je toch bijna niet mee....
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:33 schreef ondeugend het volgende:
afbeelding
Ik heb wel eens wat blokkerende achterwielen gehad op de motor van mijn zus..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:48 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Omdat ik nu al lichtelijk metaal over metaal hoor gaan
Overigens is er al een aardig dikte verschil bij mijn schijf achter (met het randje van de schijf wat niet slijt)... dus die zal ook over niet al te lange tijd vervangen moeten worden
Maar gelukkig is dat achter en nog niet voor
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:52 schreef Cheshire het volgende:heb ze allemaal gescreend voor een foto van je zonder bril maar nee![]()
Ik heb ABS... dus blokkeren doet ie sowiezo nietquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat blokkerende achterwielen gehad op de motor van mijn zus..
Toch maar eens langs de garage.. (zelf was ze op vakantie)
Remblok totaal weg aan de achterkant .. metaal op metaal.
Kan dus gevaarlijk zijn.
zijn niet de blue angels hequote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Trouwens, met zo'n Blue Angen vliegen in FlightSim is meer voor de lol... maak je geen echte vluchten van
Zoals ik al zei, dat is ook een freeware kist... dus niet echt realistisch en detailleerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |