abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23566839
quote:
Op donderdag 25 november 2004 15:03 schreef T2012 het volgende:

Geloof me, daar hebben ze echt geen schoolkinderen voor nodig, met al hun apparatuur. Het blijft voor mij een vreemde actie van NASA. Maar ivm desinfo is het zeer effectief. Dan wordt het plotseling wel logisch.
heb jij die site van de NASA wel eens bekeken?? Het adres is www.globe.gov en het is een educatief programma om studenten en kinderen te betrekken in de wetenschap.
quote:
What is The GLOBE Program?
GLOBE is a worldwide hands-on, primary and secondary school-based education and science program.

For Students, GLOBE provides the opportunity to learn by:

Taking scientifically valid measurements in the fields of atmosphere, hydrology, soils, and land cover/phenology - depending upon their local curricula
Reporting their data through the Internet
Creating maps and graphs on the free interactive Web site to analyze data sets
Collaborating with scientists and other GLOBE students around the world
Je kunt die kids wel voor een beeldscherm zetten, maar je kunt ze beter het veld insturen. Zoals al gezegt is, korstmossen tellen is ook niet nodig, maar het wakkert de onderzoeksgeest aan.
Op die manier zou het chemtrail complot juist sneller achterhaalt worden...
(of denk je nu ook dat korstmossen ook betrokken zijn in een wereldwijd complot??)
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_23566995
Ik zie niet in hoe contrails tellen een onderzoeksgeest zou moeten aanwakkeren. Sorry.
Jezus was een alien :-))) http://www.bibleufo.com
pi_23567013
quote:
Op donderdag 25 november 2004 15:08 schreef T2012 het volgende:

[..]

Bedankt voor de link, maar geen antwoord. Die foto is wel geinig, maar duidelijk van 1 of andere vliegshow waar je wel vaker die cirkel-trails ziet. In ieder geval duidelijk geen normale route.
[..]
integendeel, die link geeft aan dat in 1960, ongeveer het tijdperk wat jij bedoelt, ook al contrails in wijde cirrusbewolking overging.
En wat maakt de route uit. Of hij nu rechtdoor vliegt, of rondjes, het principe blijft hetzelfde..
quote:
Dat had je vroeger nou eenmaal met die toestellen en motoren van toen.
[..]
NEE, het maakt niet uit welke motoren je hebt, het gaat om de uitstoot van waterdamp. Dat gebeurt bij praktisch elke motor.. Deze waterdamp zorgt voor de strepen. Andere stoffen zullen dat niet doen.....
quote:
Ik heb alvast een gedeelte gelezen, wel interessant, maar er zijn geen antwoorden te vinden of de gedetailleerde info over contrails waar ik naar op zoek was, ook niet het goede jaartal. Er moet toch haast wel oudere literatuur over bestaan, of bestaat het gewoon niet? In de bieb heb ik helaas niks kunnen vinden, ondanks genoeg boeken over vliegtuigen.
van welke tijdperk wil jij documentatie? Men gaat pas iets bestuderen als het interessant is. In de jaren 50, 60 en begin 70 bekommerde niemand zich om contrails, het hele broeikasgevaar was niet eens bekend bij de grote massa wetenschappers.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_23567190
quote:
Op donderdag 25 november 2004 15:21 schreef T2012 het volgende:
Ik zie niet in hoe contrails tellen een onderzoeksgeest zou moeten aanwakkeren. Sorry.
je hebt die site echt niet bekeken hè?

Eerst de feiten checken, daarna concluderen...

Nog 1 keer, die Globe site is er om kinderen/studenten lekker te maken voor wetenschappelijk onderzoek. Dit doen ze door bepaalde programma's aan te bieden, soms gaat het over:
quote:
Rainfall patterns and crop cultivation in Ngoketunjia Division of the North West Province of Cameroon
soms over:
quote:
Types of clouds in Germany
en soms over contrails.

Aangezien het programma bedoeld is voor een grote groot mensen, van allerlei leeftijden, kan het ene onderzoek wat simpeler zijn dan andere. Het contrail-tel onderzoek is dus slechts een klein gedeelte van de onderzoeken.
En trouwens, NASA werkt slechts mee aan het project. Het project wordt door een heleboel instanties gebracht....

En op deze site hebben ze in heel veel pagina's duidelijk gemaakt hoe het meedoen aan het project de onderzoeksgeest kan aanwakkeren,.
http://www.globe.gov/fsl/(...)=normallang=en&nav=1
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_23567222
quote:
Op donderdag 25 november 2004 15:22 schreef The_stranger het volgende:

[..]

integendeel, die link geeft aan dat in 1960, ongeveer het tijdperk wat jij bedoelt, ook al contrails in wijde cirrusbewolking overging.
En wat maakt de route uit. Of hij nu rechtdoor vliegt, of rondjes, het principe blijft hetzelfde..
[..]
Dan zou er dus oudere gedetaileerde literatuur over contrails moeten bestaan, voor zover ik weet bestaat dit niet. Dat vind ik merkwaardig. Over die foto:

Je meent toch niet dat je dit als serieus voorbeeld wilt gebruiken? Het lijkt mij afkomstig van 1 of andere vliegshow. Kom op, dat zie je toch? Waarom stopt de trail bijvoorbeeld precies wanneer het ophoudt met cirkelen en loopt het niet verder door?
quote:
NEE, het maakt niet uit welke motoren je hebt, het gaat om de uitstoot van waterdamp. Dat gebeurt bij praktisch elke motor.. Deze waterdamp zorgt voor de strepen. Andere stoffen zullen dat niet doen.....
Het type motor maakt wel degelijk uit, heel veel zelfs. Volgens jullie theorie zou het mogelijk zijn dat als het ergens -40 onder nul is, uitgeblazen adem, condens dus, uren zou kunnen blijven hangen, met daarbij opgeteld een luchtvochtigheid van 70 %. Dat zie ik niet voor me.
quote:
van welke tijdperk wil jij documentatie? Men gaat pas iets bestuderen als het interessant is. In de jaren 50, 60 en begin 70 bekommerde niemand zich om contrails, het hele broeikasgevaar was niet eens bekend bij de grote massa wetenschappers.
Toch zou het voor op zijn minst een paar wetenschappers interessant zijn geweest, omdat ze toen ook al vooruit hadden kunnen denken en wisten dat het vliegverkeer ooit zo zou toenemen dat het opeens wel interessant wordt. De logica ontgaat mij. Documentatie van voor '90 zou mooi zijn. Waarin wetenschappelijk staat uitgelegt dat het de normaalste zaak is dat contrails het gedrag vertonen die we nu dagelijks zien bij chemtrails.

Over het Amerikaanse wetsvoorstel HR2977 zou ik het volgende keer graag willen hebben.
Jezus was een alien :-))) http://www.bibleufo.com
pi_23567248
Nee, The Stranger, NASA doet het overkomen alsof ze de hulp van die kinderen echt nodig hebben. Wat dus onzin is. Maar NASA komt wel vaker met vreemde verhalen.
Jezus was een alien :-))) http://www.bibleufo.com
pi_23567260
quote:
Op donderdag 25 november 2004 15:21 schreef T2012 het volgende:
Ik zie niet in hoe contrails tellen een onderzoeksgeest zou moeten aanwakkeren. Sorry.
nou daar kan ik inkomen, maar wat bewijst dat?

ik kom nu ruim een jaar op dit forum, o.a. veel op tru. Ik kan mijzelf weken verliezen in zoiets als John Titor. Dan lees ik daar alles over en probeer het van alle kanten te bekijken. Ik zal nooit een theorie op voorhand als onzin afdoen, sterker nog, over die john titor ben ik nog steeds niet uit. Maar zorg voor een veiligheidspal in je geest als je je wil verliezen in dit soort complotten/ profetieen, hou in het oog dat er voor elke onwaarschijnlijke verklaring een waarschijnlijke bestaat.

Wanneer je ergens een bewering ziet dat kinderen chemtrails moeten tellen van de NASA zie je zelf wel in dat het de nasa nooit te doen kan zijn om de technische info. Als vervolgens eerst wordt gesuggereerd dat het een soort onderdeel van ''natuurles'' en vervolgens zelfs zowat aangetoond dan wordt het weer als nonargument afgewimpeld.

Als ik iets onverklaarbaars lees of zie dan kan ik best een wilde theorie opnemen in het scala aan mogelijke theorieen maar probeer niet alleen bewijzen te zien voor die theorie die het meest spannend is, want vaak is de natuur zo spannend als het tellen van korstmossen
pi_23567277
hey en ff offtopic, reageer even in het voorspellingen voor 2005 topic anders is voor vandaag weer bevestigd dat ik een looser ben
pi_23567660
quote:
Op donderdag 25 november 2004 15:32 schreef T2012 het volgende:

Het type motor maakt wel degelijk uit, heel veel zelfs. Volgens jullie theorie zou het mogelijk zijn dat als het ergens -40 onder nul is, uitgeblazen adem, condens dus, uren zou kunnen blijven hangen, met daarbij opgeteld een luchtvochtigheid van 70 %. Dat zie ik niet voor me.
twee dingen die onjuist zijn of iig niet begrijpelijk zijn

bij -40 gaden C is condens ijs en 2 wat voor percentage bedoel je hier, luchtvochtigheid wordt uitgedrukt in relatieve luchtvochtigheid en absoluut klik

een voorbeeld

elke temperatuur kan een bepaalde hoeveelheid vocht bevatten, met behulp van dauwspanning kun je berekenen wat de luchtvochtigheid is op basis van 2 temperaturen. De zogenaamde natte bol temperatuur en de zogenaamde droge bol tenperatuur

De natte bol is niets meer dan een thermometer met een wit kousje over de voeler, welke je nat houdt. De temperatuur van die voeler zal als gevolg van het verdampen van water afkoelen. Hoe droger de lucht hoe groter de afkoeling, hoe natter de lucht hoe geringer deze afkoeling zal zijn

stel de temperatuur is 40 graden celsius en de natte bol is ook 40 graden celsius (dat is verzadigde lucht) dan is (bij 1013 mbar en 20,9 procent zuurstof)

het vochtgehalte 7,3 % (het percentage volume van bijvoorbeeld een kuub lucht wat water is)
het relatieve vochtgehalte 100% (er kan niet meer water in bij 40 graden celsius, dus de lucht heeft bij die temperatuur 100% van zijn capaciteit verbruikt)
en er zit 0,064 kg/m3 (normaal kuub) absoluut aan water in

de berekeningen die ik hanteer zijn bruikbaar tot op het vriespunt, daaronder moet ik uitgaan van de dampspanning van ijs en dat kan mijn programmatje niet

dus dat percentage moet je specificeren

wat ik wle weet s dat de luchtvochtigheid op de betreffende hoogte geen 70 procent absoluut kan zijn want bij 40 graden past er maar 7 % absoluut in dus dat is nog veel en veel minder

relatief 70% zou kunnen kloppen maar is een idiote eenheid voor deze tak van sport van relatieve luchtvochtigheid wordt meestal alleen gebruikt in de wereld van airconditioning, een mens voelt zich bij ongeveer 60 to 70% relatieve luchtvochtigheid optimaal (relatief he, absoluut 70 % is even kijken lucht van 90 graden absoluut kan 69,5 procent vocht bevatten)

gebruikte berekeningen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2004 15:58:10 ]
  donderdag 25 november 2004 @ 15:53:59 #210
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_23567775
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 19:49 schreef Kanneda het volgende:
Ik weet dat het raar fenomeen is, en ik was ook heel erg scepties toen ik ongeveer 5 maanden geleden mee in aanraking kwam. Het enige feit die ik heb kunnen concluderen is dat er inderdaad WERELD WIJD (Nederland/Belgie/Engeland/Duitsland/Frankrijk/Italie/Spanje/Afrika/Amerika/Enz....)
gesproeid word d.m.v. grote boings (in de meeste landen wit) volgepomt met Chemtrails die ze boven het wolkendek versproeien. Het is namelijk ook heel erg goed te zien: de uitstoot van een vliegtuig blijft niet langer dan hooguit 5 minuten als een streep achter het vliegtuig hangen, daarna lossen deze lange strepen vanzelf weer op. Dit is mij ook meerder keren bevestigd door verschillende Piloten (uit verschillende landen) en luchtofficeren bij verschillende vliegtuigmaatschappijen en ingenieurs bij de verschillende vliegtuigfabrikanten. Maar wat ik dus keer op keer weer gekonstateerd heb (na bericht van dit fenomeen Chemtrail) is dat de uitstoot van deze vliegtuigen wel tot minstens 7 a 10 uur in het luchtruim blijft hangen. in lange strepen erg breed wit, niet meegaant met het wolkendek, het blijft gewoon hangen op de plek waar ze het uitstoten. Het is voor mij ook een feit gebleken dat er op het moment van "sproeien" het luchtruim erg druk begint te worden met grote witte boings met vele deze zelfde lange witte strepen achter zich aan, die elkaar ook kruisen en na verloop van tijd grote X X X lijken te vormen. U begrijpt na het constateren ben ik op onderzoek gegaan en heb dit ZEER VERONTRUSTENDE feit en geprobeert dit te analiseren.
Ik wil eigenlijk niet vedder in gaan op de samenstelling of de NEGATIEVE uitwerkingen van Chemtrails (Hoewel ik genoeg bewijs heb verzameld).
Het GAAT MIJ EROM: dat de mensheid hiervan bewust gemaakt moet worden en dat ze het met hun eigen ogen ZELF ZIEN en lezen (want dat schijnt in dit land de enige manier te zijn).
Ik geef Hiervoor een paar BELANGRIJKE SITES: www.willthomas.net (en dan bij chemtrails en zoiezo het filmpje downloaden!!!!!!!! ERG belangrijk voor een bewustzijn) En typ is bij google: CLOUDBUSTER (Chemtrail killer hehehe heb er ook 1) en kijk bij www.SOPN.NL (erg leuke site) en dan de link naar www.NIBURU.NL en dan natuurlijk chemtrails. Ik kan nog wel 100en sites geven maar jullie spreken niet alle talen denk ik, zo wel......... typ by google bv. CHEMTRAIL ITALIA of Chemtrail Afrika enz....... Er is te veel info over te vinden. Het schijnt zelfs zover te gaan dat er bijvoorbeeld in Turkeye NIET GESPROEID word???????
En ik weet (uit zeer betrouwbare bron) dat een enorme groep mensen (onderandere politici/ wetenschappers/ ondernemers uit verschillende branches (en ik natuurlijk)) zich Informatie aan het varzamelen zijn en hier iets heel groots mee van plan zijn.
Meer info hier over waarschijnlijk morgen june/19e op de site: www.NIBURU.NL
Ik hoop dat er meer mensen zich gaan afvragen wat er gebeurt in de wereld, en noem mij maar gek maar ik hou van deze wereld en zal mijn leven zelfs willen geven voor een betere gezondere eerlijke samenleving.
voor nu neem ik afscheid yours 4-ever
Kanneda
Ik snap geen REET van jouw Evert Santegoeds-achtige verhaal.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_23567898
quote:
Op donderdag 25 november 2004 15:32 schreef T2012 het volgende:

[..]
Het type motor maakt wel degelijk uit, heel veel zelfs. Volgens jullie theorie zou het mogelijk zijn dat als het ergens -40 onder nul is, uitgeblazen adem, condens dus, uren zou kunnen blijven hangen, met daarbij opgeteld een luchtvochtigheid van 70 %. Dat zie ik niet voor me.
[..]
Weet je wat nu zo leuk is, niet alleen vliegtuigen maken contrails. Ook schepen kunnen voor contrails zorgen, echter op een lager hoogte.

Figuur rechts: Scheepswolken boven de Stille Oceaan voor de Amerikaanse westkust. (MODIS)
Als de lucht maar aan de juiste conditie voldoet.

Dus om op je vraag terug te komen, ja in principe zou, als je op 30.000 voet uitademt, je adem uren kunen blijven hangen. De luchtvochtigheid is vrij laag op grote hoogte en door de lage temperatuur bevriest het water in je adem meteen. Echter er is wel een zeer groot verschil tussen de uitlaatgassen van vliegtuigen en je adem. Het grootste verschil is de hoeveelheid water. Omdat je adem weinig water bevat, zal dit bevroren water langzaam opgenomen worden in de atmosfeer en verdwijnt je adem-contrail.
Vliegtuiggassen bevatten veel meer water en het zal dus veel langer duren voordat al het water opgenomen is...
Dit verklaart meteen het verschil tussen contrail sop verschillende dagen. De ene dag is de lucht bijzonder droog/vochtig en zal de contrail langer of korter blijven hangen.
quote:
Toch zou het voor op zijn minst een paar wetenschappers interessant zijn geweest, omdat ze toen ook al vooruit hadden kunnen denken en wisten dat het vliegverkeer ooit zo zou toenemen dat het opeens wel interessant wordt. De logica ontgaat mij. Documentatie van voor '90 zou mooi zijn. Waarin wetenschappelijk staat uitgelegt dat het de normaalste zaak is dat contrails het gedrag vertonen die we nu dagelijks zien bij chemtrails.
op deze pagina zou je toch wel wat moeten kunne vinden, al heb ik het nog niet echt bekeken
quote:
Over het Amerikaanse wetsvoorstel HR2977 zou ik het volgende keer graag willen hebben.
Ah, het befaamde chemtrail-wetsvoorstel....
Je weet wel dat dat over space-based wapens gaat en dat dat in dat wets-voorstel gedefinieerd wordt als boven de 60KM??
Met andere woorden, dat de huidige "chemtrails" daar niet in besproken worden??
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_23568367
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 20:17 schreef Kanneda het volgende:
Het gaat mij erom dat jullie zelf ff een klein onderzoekje doen naar chemtrails via de sites die ik heb aangegeven.En wat er in vredesnaam allemaal aan de hand is in de wereld.
De Heer Anton Teuben is op dit gebied en vele andere gebieden een expert. Een zeer wijs man met tevens een STEENGOEDE SITE: www.sopn.nl
Het verschil met contrails is zeker aan te tonen d.m.v. sneeuw/ regen samples die door de chemtrails zijn gevallen.(spaans onderzoeker)
(Sorry, even tussendoor een late reactie)
Een van de meest amusante sites van internet: groepje sectarici olv de grootste no-no van Noord-Nederland (met een ego groter dan heel Nederland -die overigens, en dan wordt het echt hilarisch- apparaatjes tegen de invloed van chemtrails verkoopt), keuvelen daar wat en verklaren elke gebeurtenis, tot en met treinvertgragingen aan toe, uit samenzweringen.
Iedereen die ooit in een serieus medium gepubliceerd heeft en iedereen die ooit langs een universiteit gelopen heeft is een slaafse kritiekloze navolger van de geheime wereldregeringde WAKKER! moet worden om de waarheid ook te zien.
Om de zoveel tijd ook een vertaling van een boodschap van buitenaardsen die binnenkort tot ons aller heil de boel over komen nemen.
De site heeft ook wel eens een oproep gedaan aan de Aliens om ons te komen bevrijden en nog veel meer.

Kortom, een aanrader.
vreugdevuur der ijdelheden
pi_23568800
quote:
Op donderdag 25 november 2004 15:58 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Weet je wat nu zo leuk is, niet alleen vliegtuigen maken contrails. Ook schepen kunnen voor contrails zorgen, echter op een lager hoogte.
[afbeelding]
Figuur rechts: Scheepswolken boven de Stille Oceaan voor de Amerikaanse westkust. (MODIS)
Als de lucht maar aan de juiste conditie voldoet.
?? Volgens veel ontkenners is het zo dat contrails alleen kunnen vormen op 9-10 kilomter hoogte.. incl. het KNMI ??
quote:
Dus om op je vraag terug te komen, ja in principe zou, als je op 30.000 voet uitademt, je adem uren kunen blijven hangen. De luchtvochtigheid is vrij laag op grote hoogte en door de lage temperatuur bevriest het water in je adem meteen. Echter er is wel een zeer groot verschil tussen de uitlaatgassen van vliegtuigen en je adem. Het grootste verschil is de hoeveelheid water. Omdat je adem weinig water bevat, zal dit bevroren water langzaam opgenomen worden in de atmosfeer en verdwijnt je adem-contrail.
Vliegtuiggassen bevatten veel meer water en het zal dus veel langer duren voordat al het water opgenomen is...
Dit verklaart meteen het verschil tussen contrails op verschillende dagen. De ene dag is de lucht bijzonder droog/vochtig en zal de contrail langer of korter blijven hangen.
Er zit een logica in je verhaal, maar, om weer over vroeger te beginnen, vroeger was het zo dat op alle dagen van het jaar de contrail snel verdween. We kunnen er nog lang over discussieren, maar we hoeven hiervoor alleen ons geheugen te gebruiken, indien we allebei vroeger regelmatig naar contrails hebben gekeken. Dit blijf ik vreemd vinden.
quote:
op deze pagina zou je toch wel wat moeten kunne vinden, al heb ik het nog niet echt bekeken
Dan wacht ik tot je er nuttige informatie hebt gevonden.
quote:
Ah, het befaamde chemtrail-wetsvoorstel....
Je weet wel dat dat over space-based wapens gaat en dat dat in dat wets-voorstel gedefinieerd wordt als boven de 60KM??
Met andere woorden, dat de huidige "chemtrails" daar niet in besproken worden??


Hoe kom jij aan die informatie?
Vind je het niet vreemd dat bij de gewijzigde versie het woord chemtrails ineens werd weggelaten?

Ok, volgende punt dan maar. Vaak als ik kijk, dan verbaas ik mij over de verschillende lengtes van de trails. Nooi zie ik zo een trail de gehele route doorlopen, maar met een te vroeg eindpunt, als je begrijpt wat ik bedoel. Soms kijk je naar zo een vliegtuig en dan zie je dat het ineens geen contrail meer achterlaat, terwijl het op dezelfde hoogte en snelheid blijft vliegen. Dat kan toch niet? Dan zou je toch op zijn minst, ivm verschillende luchtlagen, een contrail moeten blijven zien?
Jezus was een alien :-))) http://www.bibleufo.com
pi_23568803
Gisteren waren ze weer flink bezig met die chemtrails. Zelfs m'n pa stond verbaast te kijken naar zoveel 'strepen in de lucht'

Op een gegeven moment waren de trails iets met de wind meegewinderd en ontstond er een hoofdletter A met precies daarin de maan. SIGN? I.i.g. erg toevallig, maar wat dat nu moet betekenen (?)
pi_23569106
quote:
Op donderdag 25 november 2004 16:35 schreef T2012 het volgende:
Vaak als ik kijk, dan verbaas ik mij over de verschillende lengtes van de trails. Nooi zie ik zo een trail de gehele route doorlopen, maar met een te vroeg eindpunt, als je begrijpt wat ik bedoel.
ja, contrails kunnen niet echt door inversielagen heenkomen, vliegtuigen wel, als ze lager gaan vliegen of als de inversielaag op dat punt lager begint dan zul je een abrupt einde van die streep zien

en over die andere poster met die A en de Maan in het midden, wat als je drie dorpen verder was gefietst? dan had je waarschijnlijk kunnen zien dat het geen a meer was maar condenssporen die elkaar kruisen op verschillende hoogten en dat de maan nu wel ergens anders lijkt te staan in het figuur

net als de maan met je meereist als je ergens loopt bijvoorbeeld terwijl je de bomen oid wel ziet bewegen (door dat je erlangs loopt, naja je begrijpt me wel)
pi_23569171
quote:
Op donderdag 25 november 2004 16:49 schreef TheDeadGuy het volgende:

[..]

ja, contrails kunnen niet echt door inversielagen heenkomen, vliegtuigen wel, als ze lager gaan vliegen of als de inversielaag op dat punt lager begint dan zul je een abrupt einde van die streep zien
Misschien dat je niet goed hebt gelezen, ik zie het vaak gebeuren terwijl het vliegtuig op dezelfde hoogte/snelheid blijft doorvliegen. Ook blijft nog steeds een punt dat de strepen vaak te kort zijn, vooral commerciële routes blijven aardig lang op dezelfde hoogte/snelheid doorvliegen, en niet zo kort als de strepen die we dagelijks zien. Ik hoop dat je mijn punt een beetje snapt.

PS hier heb ik een filmpje van, maar ik weet niet waar ik deze kan uploaden.
Jezus was een alien :-))) http://www.bibleufo.com
pi_23569248
quote:
Op donderdag 25 november 2004 16:51 schreef T2012 het volgende:

[..]

Misschien dat je niet goed hebt gelezen, ik zie het vaak gebeuren terwijl het vliegtuig op dezelfde hoogte/snelheid blijft doorvliegen. Ook blijft nog steeds een punt dat de strepen vaak te kort zijn, vooral commerciële routes blijven aardig lang op dezelfde hoogte/snelheid doorvliegen, en niet zo kort als de strepen die we dagelijks zien. Ik hoop dat je mijn punt een beetje snapt.
ja ik zeg toch die inversie laag kan ook ineens een paar kilometer zakken, zeker stedelijk gebied is wat dat betreft een appart geval omdat daar continu warme lucht opstijgt (scheelt gauw 1 tot 2 graden met buiten de stad)

Een inversielaag is niet een vaste statische toestand maar denk aan die lavalamp.....kolkende rode vloeistof, daarboven een blauwe vloeistof of zo en dan ietwat turbulentie in het gedachtenexperiment, zie je de golven en dalen voor je in het raakvlak blauw/rood

nu dat vliegtuigje erin visualiseren en je ziet dat vliegtuigje soms door rode en soms door blauwe vloeistof vliegen/varen whatever

inversielagen zijn niet statisch en niet van beton

dus of het vliegtuig of de laag maakt een duikje

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2004 16:57:11 ]
pi_23569375
Mijn voorstellingsvermogen is best groot, maar dat jouw verhaal de verklaring is voor mijn punt, kan ik mij absoluut niet voorstellen, hoe erg ik ook mijn best doe. Wat ik ook eerder schreef: dan zou ik op zijn minst een korte contrail moeten zien, die dan snel oplost, maar ook dit niet, opeens stopt de trail helemaal, nooit af en toe wel af en toe niet af en toe wel af en toe niet, wat van toepassing zou zijn als er een waarheid zou schuilen in jouw verhaal. Maar bedankt.
Jezus was een alien :-))) http://www.bibleufo.com
pi_23569722
quote:
Op donderdag 25 november 2004 17:00 schreef T2012 het volgende:
Mijn voorstellingsvermogen is best groot,


mijn tekentalent niet zo groot, maar zie de gele lijn als chemtrail, dikke gele lijn is zichtbaar, dunne niet

duidelijker?

edit

zwart is inversielaag btw

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2004 17:17:09 ]
pi_23569755
whehehe who's afraid of yellow red and blue

i am an artist

pi_23569992
quote:
Op donderdag 25 november 2004 17:16 schreef TheDeadGuy het volgende:

[..]

[afbeelding]

mijn tekentalent niet zo groot, maar zie de gele lijn als chemtrail, dikke gele lijn is zichtbaar, dunne niet

duidelijker?

edit

zwart is inversielaag btw
Ja bedankt voor die tekening, ik zat ook te denken om er 1 te maken. Dat maakt mijn punt misschien ook wat duidelijker. Dan zou je dus onderbroken strepen moeten zien, maar die zie ik niet! O, niet waar, die zie ik wel eens, heel, heel zelden, maar dan is het altijd maar 1 onderbreking, nooit meerdere. Alsof het sproeisysteem tijdelijk haperde door een verstopping of iets dergelijks. En ik blijf erbij, de lengte van die trails kloppen nooit in verhouding met de lengte van de vliegroutes (op zelfde hoogte/snelheid).
Jezus was een alien :-))) http://www.bibleufo.com
pi_23570140
ja maar je moet je voorstellen dat die bergen en dalen die je ziet op mijn tekening weleens ter grote van utrecht kunnen zijn

zie mijn tekening als een dwarsdoorsnede van Nederland met links de noordzee en rechts (waar anders ) Duitsland

zo ver kun jji de hemel niet overzien, dus lijkt het voor jou dat ie zomaar stopt om niet meer te beginnen
pi_23570163
en weer een sterke grap van mijn kant, ik ben me er eentje
pi_23587178
quote:
Op donderdag 25 november 2004 16:35 schreef T2012 het volgende:

[..]

?? Volgens veel ontkenners is het zo dat contrails alleen kunnen vormen op 9-10 kilomter hoogte.. incl. het KNMI ??
[..]
er is wel een verschil tussen contrail sen scheepwolken. De contrails kunnen ijsbewolking veroorzaken, cirrus, omdat het water van damp meteen in ijs overgaat.
De scheepsbewolking is niets anders dan het standaard ontstaan van wolken. Warme vochtige lucht stijgt op en op een bepaalde hoogte condenseert het water tot een wolk, vaak in de vorm die overeenkomt met de vaarrichting van het schip.
http://www.keesfloor.nl/artikelen/zenit/shiptrail/
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_23587240
quote:
Op donderdag 25 november 2004 17:27 schreef T2012 het volgende:

[..]

Ja bedankt voor die tekening, ik zat ook te denken om er 1 te maken. Dat maakt mijn punt misschien ook wat duidelijker. Dan zou je dus onderbroken strepen moeten zien, maar die zie ik niet! O, niet waar, die zie ik wel eens, heel, heel zelden, maar dan is het altijd maar 1 onderbreking, nooit meerdere. Alsof het sproeisysteem tijdelijk haperde door een verstopping of iets dergelijks.

beetje klein plaatje, maar duidelijk meerder onderbrekingen...
quote:
En ik blijf erbij, de lengte van die trails kloppen nooit in verhouding met de lengte van de vliegroutes (op zelfde hoogte/snelheid).
Wat is er dan precies anders? Wat klopt er niet?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')