abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juni 2004 @ 22:16:43 #51
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_20004761
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 22:06 schreef MoonBaby het volgende:

Ik ga trouwens niet meer verder in discussie met sceptici die zich overduidelijk niet serieus willen verdiepen alvorens een oordeel te vellen. Dat heeft geen zin.
maw, je weet er zelf te weinig van om mijn vraag te beantwoorden
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  vrijdag 18 juni 2004 @ 22:16:59 #52
78859 MoonBaby
Mark it zero!!!
pi_20004764
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 22:13 schreef Furby het volgende:

[..]

Maar ik ben serieus ja

Graag antwoorden op mijn vragen.

Ik kan je geen antwoorden geven op je vragen, want zoals ik al eerder in dit topic zei: ik weet niks van chemtrails. Voor antwoorden moet je bij de TS wezen, of wat beter is voordat je mensen verder lastig valt: naar de sites gaan die TS heeft aangegeven. Succes ermee!
"... she kidnapped herself."
  vrijdag 18 juni 2004 @ 22:19:08 #53
78859 MoonBaby
Mark it zero!!!
pi_20004818
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 22:16 schreef The_Hives het volgende:

[..]

maw, je weet er zelf te weinig van om mijn vraag te beantwoorden
Ja, je kan toch lezen? Van chemtrails conspiracy heb ik te weining gelezen om jou antwoorden te geven ja. Maar er staan toch genoeg links naar sites? Dat is ook de bedoeling van TS: hij geeft wat informatie en links, en daar gaat een discussie over. Dus als je vragen gaat stellen zonder dat je eerst op de sites kijkt tja...
"... she kidnapped herself."
  vrijdag 18 juni 2004 @ 22:22:32 #54
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_20004888
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 22:16 schreef MoonBaby het volgende:

of wat beter is voordat je mensen verder lastig valt: naar de sites gaan die TS heeft aangegeven.
We zitten hier op een forum. Ik ga zijn werk niet doen.

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  vrijdag 18 juni 2004 @ 22:26:49 #55
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_20004980
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 22:19 schreef MoonBaby het volgende:

[..]

Ja, je kan toch lezen? Van chemtrails conspiracy heb ik te weining gelezen om jou antwoorden te geven ja. Maar er staan toch genoeg links naar sites? Dat is ook de bedoeling van TS: hij geeft wat informatie en links, en daar gaat een discussie over. Dus als je vragen gaat stellen zonder dat je eerst op de sites kijkt tja...
Je moet lezen. Ik zeg toch, ik ben voetbal aan het kijken ............

Zlatan scoort net
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  vrijdag 18 juni 2004 @ 22:34:34 #56
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_20005180
Ik snap er geen reet van
Ga anders eerst een leren om alinea's te maken, en om iets duidelijk uit te leggen
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  vrijdag 18 juni 2004 @ 23:04:44 #57
17061 mvt
blame Canada
pi_20006134
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 22:34 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik snap er geen reet van
Ga anders eerst een leren om alinea's te maken, en om iets duidelijk uit te leggen
Vliegtuigen trekken vaportrails oftewel sporen van water, de bekende witte strepen achtetr vliegtuigen. Die zouden binnen een paar minuten moeten verdwijnen, maar doen dat niet altijd.

Conclusie : Een of andere instantie of conspiricy is bezig masaal chemicaliën te dumpen in de lucht wat een uitwerking heeft op de mens.

alternatieve conclusie : bullshit
We were to understand there would be pie and punch?
  vrijdag 18 juni 2004 @ 23:12:04 #58
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_20006368
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 23:04 schreef mvt het volgende:

[..]

Vliegtuigen trekken vaportrails oftewel sporen van water, de bekende witte strepen achtetr vliegtuigen. Die zouden binnen een paar minuten moeten verdwijnen, maar doen dat niet altijd.

Conclusie : Een of andere instantie of conspiricy is bezig masaal chemicaliën te dumpen in de lucht wat een uitwerking heeft op de mens.
Ah, dan had ik het, ondanks alle gezwets eromheen, toch een beetje begrepen.
quote:
alternatieve conclusie : bullshit
Mag ik het hier helemaal mee eens zijn?
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_20009681
Hmmm, ik had laatst een nieuwe verrekijker gekocht om oa vliegtuigen beter in de gaten te houden en dus ook die chemtrail dingen.

Dat ze wit zijn, komt omdat de meeste vliegtuigen van onder wit geschilderd zijn, of van reflecterend materiaal. Vanaf de grond is dat reflecterend materiaal meestal te zien als...wit.
De vliegtuigen die bij mij boven het huis contrails achterlaten, zijn lijnvluchten, want ik kan de maatschappijlogo's op de staart zien, en soms ook de beschildering aan de bovenste helft van het vliegtuig.
Verder kan ik -als beoefend herkenner van vliegtuigen- via de kijker duidelijk zien dat de contrails uit de straalmotoren komen en zich meteen daarna verbreden.
Dat deze contrails (ik weiger ze chemtrails te noemen) niet meebewegen, komt omdat ze zich op een andere hoogte dan de bewegende wolken bevinden. Als je wat vaker naar boven kijkt, zul je meemaken dat zelfs wolken zich in verschillende richtingen bewegen. Het heeft allemaal te maken met de luchtlaag waarop de wolk zich bevindt.
Met de condenssporen van vliegtuigen is het niet anders; die bevindt zich op een andere hoogte dan de wolken (als je ooit gevlogen hebt, weet je dat je vaak ver boven de wolken zit).
Afhankelijk van je lokatie in welk land dan ook, kan je je op de grond bevinden onder een kruising van meerdere luchtlijnen. De militaire luchtvaart heeft een aantal civiele corridors waardoor commerciele vliegtuigen mogen vliegen. Die corridors zijn kilomters breed. Vandaar dat je de kruisingen van de condensstrepen als XXX kan zien. Niets bijzonders, en allemaal vanaf de grond bij te houden.
pi_20011366
1. De reden waarom men dit met vliegtuigen gebeurt i.p.v. stiekem is misschien juist omdat het in de lucht moet gebeuren, niet eens noodzakelijk om de mensheid te vergiftigen. Het chemtrail verhaal is niet vastomlijnd, en er zijn nogal wat verschillende theorien over waar ze nou werkelijk voor dienen. Je hebt idd. de versie die claimt dat men over bevolkte gebieden bepaalde chemicalien wil uitsproeien die dan weer een bepaald effect hebben.

Waarom doen ze dit openlijk? Misschien omdat ze het kunnen, die macht hebben, en er toch niemand op let. Niemand gelooft dit toch, blijkt wel. Openheid hoeft geen belemmering te zijn.

Je hebt ook theorien die juist niks met bevolking-manipulatie te maken hebben maar het fenomeen in verband brengen met klimaatproblemen, en dat dit dus mogelijk een geheim programma is om via klimaat-engineering correctie's aan te brengen aan het ecosysteem dat mogelijk hard nodig is. En zo zijn er nog allerlei varianten.

2. Dat er uitlaatstrepen uitgestoten worden die in effect nogal een verschil hebben is voor iedereen zelf vaststelbaar, en een feit. Dat de oorzaken achter die verschillen voor de een zus liggen en de ander zo, is het twistpunt. De KNMI verklaart dat de luchtlaag, vlieghoogte, de temperatuur en de windrichting/sterkte het verschil maken in wel of niet uitwaaierende contrails. Klinkt op zich logisch.

Dan is het alleen wel jammer dat de KNMI zelf geen verklaring heeft waarom dezelfde type vliegtuigen, die op dezelfde hoogte vliegen, op dezelfde dag, nagenoeg op hetzelfde tijdstip van de dag zulke verschillende effecten met hun contrails veroorzaken. Immers, als alle parameters hetzelfde zijn moeten deffecten ook identiek zijn. Want je kan via je fototoestel makkelijk de hoogte a.d.h. van het type vliegtuig en de fotoafmetingen van het object vaststellen, dan moeten ze dus allemaal dezelfde soort strepen achterlaten . Dat is helaas in nogal wat cases niet het geval. Daar wringt de schoen. Vliegtuigen die op dezelfde hoogte vliegen, met dezelfde snelheid, in dezelfde weersomstandigheden, veroorzaken andere efecten. Dat roept vragen op richting brandstofsamenstelling of andere oorzaken.

3. Ik ben zelf wel eens voor de gein vroeg opgestaan om in de vroege uurtjes op een heldere ochtend de strepen te bekijken. Het is frappant om te zien dat er idd. strepen bijzitten (ik zie ze minder de laatste tijd trouwens) die in een tijdspanne van enkele uren uitwaaieren tot een smog/mist achtige bedoeling, en de helderblauwe lucht a.h.w. verneuken. Een smogdeken boven je neerleggen dus.

Wat ik hiermee even wil aangeven, zelfs als het dus een normaal chemisch luchteffect is van contrails (en chemtrails een sprookje is), dan nog vind ik het erg vreemd dat vliegtuigen zomaar een smogdekbed boven je hoofd mogen leggen. Ik als liefhebber van blauwe lucht en helder zonlicht (zonlicht door smog-sluierbewolking zorgt immers voor drukkend benauwd weer) ben eigenlijk niet zo gediend van dat soort luchtvervuiling. Een getraind oog kan in ieder geval duidelijk het verschil zien tussen sluierbewolking en contrailbewolking. Wel of geen chemtrails, dit is dus geen natuurlijk weer-effect, maat iets kunstmatigs dat vaak gecreerd wordt door vliegtuigen.Maar dat is meer een persoonlijke kanttekening die losstaat van het topic.

4. Er zijn filmpjes en foto's van vliegtuigen die op constante snelheid en vlieghoogte haperingen kennen in hun 'contrails' (ik redeneer expres vanuit de contrail-kant als bewijslast). Dat ze dus even stoppen en dan weer doorgaan. Verklaringen daarvoor : hij zet even de motor uit? Beide motoren uitzetten is echter geen normale manier van doen. Tegenargument : de chemicalien zijn even op, overschakeling op nieuwe tanks of iets dergelijks. Het kan net zoals met zoveel topics hier ook met vele van dit soort artikelen 2 kanten op. Maar nogmaals, ook dan zijn dus de parameters constant, toch zijn er onderbrekingen. Terwijl een contrail altijd ineens stopt omdat luchtlagen/temps niet veranderen in een hondertal luchtmeters, en dan weer terugveranderen in een andere laag.

Ik ben er persoonlijk niet 100% overtuigt van, ik volg het echter wel en moet zeggen dat het een erg levendig besproken onderwerp is. Daar zitten dus ook piloten, luchtmachtpersoneel, professors en wetenschappers bij die op forums meelullen of hun zegje doen in artikelen. Het is dus geen onderwerp dat in de fantast-hoek zit, en de tienduizenden websites (aldanniet professioneel) hebben best wel wat verzameld aan argumentatie. Ik persoonlijk denk, dat mocht het waar zijn, eerder in de klimaathoek gezocht moet worden qua agenda dan in bevolkings-vervuiling.

[ Bericht 0% gewijzigd door Edenoniphobic op 19-06-2004 05:20:30 ]
  zaterdag 19 juni 2004 @ 08:54:39 #61
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_20011687
Ik heb een keer gelezen dat er in chemtrails halucinerende fungussen zitten. De bron was een schrijver van een of andere msn groep. Weet iemand hier wat af. Wat ik me vaag kon herinneren was dat de halucinerende stoffen zich met haakjes vastnieten. Wat ik hiervan moet geloven weet ik niet, misschien dat iemand anders er ook wat van heeft gehoord en hier wat meer over kan vertellen. Zijn er wel eens mensen die de chemtrails op sporen hebben onderzocht?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_20011698
Zover ik heb gelezen is vooral een sterk verhoogde aanwezigheid van de stof Barium aanwezig in de chemtrails.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 09:06:33 #63
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_20011751
En wat is dat?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_20011819
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 09:06 schreef displission het volgende:
En wat is dat?
Gewoon een chemisch erkende stofsoort, net zoals aluminium, magnesium, calcium en titanium dat zijn, en die ook in verhoogde concentratie's gesuggereerd worden in die chemtrails.

Barium is in hele kleine hoeveelheden een spierversterker. In hele grote hoeveelheden een zenuwstelsel-vernietiger. Maar in de superfijne/kleine groote waarin ze gedetecteerd zijn, is het menselijk lichaam niet gemaakt/geschikt op inademing of consumptie via water van deze stof.

Niet dat dit nu direct allemaal openbare gifgasaanvallen zijn, anders zouden de mensen als de bosjes droppen, het gaat hier met name over vermeende lange termijn effecten van verhoogde concentratie's van die stoffen die zich in de leefomgeving of lichamen settelen, of structureel aanwezig zijn. En daar hoort luchtvervuiling ook gewoon bij als veroorzaker.

Chemisch-wetenschappelijke uitleg van Barium, in het engels :
http://risk.lsd.ornl.gov/tox/profiles/barium_f_V1.shtml

[ Bericht 2% gewijzigd door Edenoniphobic op 19-06-2004 09:28:04 ]
pi_20013604
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 09:22 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Gewoon een chemisch erkende stofsoort, net zoals aluminium, magnesium, calcium en titanium dat zijn, en die ook in verhoogde concentratie's gesuggereerd worden in die chemtrails.

Barium is in hele kleine hoeveelheden een spierversterker. In hele grote hoeveelheden een zenuwstelsel-vernietiger. Maar in de superfijne/kleine groote waarin ze gedetecteerd zijn, is het menselijk lichaam niet gemaakt/geschikt op inademing of consumptie via water van deze stof.

Niet dat dit nu direct allemaal openbare gifgasaanvallen zijn, anders zouden de mensen als de bosjes droppen, het gaat hier met name over vermeende lange termijn effecten van verhoogde concentratie's van die stoffen die zich in de leefomgeving of lichamen settelen, of structureel aanwezig zijn. En daar hoort luchtvervuiling ook gewoon bij als veroorzaker.

Chemisch-wetenschappelijke uitleg van Barium, in het engels :
http://risk.lsd.ornl.gov/tox/profiles/barium_f_V1.shtml
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 20:55 schreef ToshitsuguTakamatsu het volgende:
1. Ze schijnen er niet geweest te zijn 10 jaar terug. Ik heb geen idee.
2. Hier lijken ze niemand ziek te maken. In de VS is vaak het anders. Als 1 of meerdere vliegtuigen overvliegen voelen veel mensen zich ziek de dagen erna. Monsters laten barium en aluminumpoeders zien samen met biologische rotzooi. Deze organismen en poeders lijken het immuumsysteem te verzwakken. Ook lijkt het meerendeel gedaan te worden door zo'n 800 militaire vrachtvliegtuigen die allerlei manouvres uithalen die verboden zijn voor de burgerluchtvaart.
[..]
barium is dus te gebruiken in insecticiden?
toen ik een aantal jaar geleden in Florida was werd er gewoon savonds boven woonwijken en scholen gesproeid omdat ze anders zoveel last hebben van de muggen . kan ook verklaren waarom het daar gevonden wordt

en volgens mij zie ik al langer dan 10 jaar contrails en ik woon precies onder een aanvliegroete naar schiphol
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
  zaterdag 19 juni 2004 @ 12:08:20 #66
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_20013664
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 20:55 schreef ToshitsuguTakamatsu het volgende:
Ok, om even het verschil uit te leggen. Een contrail is dit:
[afbeelding]

en een chemtrail(s) dit:
[afbeelding]

Verschil:
Een contrail is vergelijkbaar met je adem op een koude dag, waterdamp dat vrij snel weer verdwijnt. Om wat voor reden dan ook blijven andere contrails, ook wel chemtrails genoemd, rustig 20 minuten of langer hangen en vormen soms een hele mist of wolkenpartijen.

1. Ze schijnen er niet geweest te zijn 10 jaar terug. Ik heb geen idee.
2. Hier lijken ze niemand ziek te maken. In de VS is vaak het anders. Als 1 of meerdere vliegtuigen overvliegen voelen veel mensen zich ziek de dagen erna. Monsters laten barium en aluminumpoeders zien samen met biologische rotzooi. Deze organismen en poeders lijken het immuumsysteem te verzwakken. Ook lijkt het meerendeel gedaan te worden door zo'n 800 militaire vrachtvliegtuigen die allerlei manouvres uithalen die verboden zijn voor de burgerluchtvaart.

Belangrijkste punten:
Moeten contrails (waterdamp) altijd vrij snel oplossen of niet?
Worden er chemicaliën toegevoegd aan de kerozine of valt er iets anders uit deze vliegtuigen?

En meer onderzoek als dit moet gedaan worden:
[..]

Persoonlijk heb ik geen idee. Ik las dat deze vliegtuigen hun sproeiers vaak alleen boven steden aanzetten wat dus zou betekenen dat die contrails (chemtrails) een begin en een einde zouden moeten hebben. Hier in Rotterdam heb ik er een paar gezien, maar trek er nog geen conclusies aan. Toch zijn ze soms vervelend op een zonnige dag, ze blokkeren af en toe langdurig de zon op een windstille dag.

Ik heb geen idee en wacht rustig verder onderzoek af. Geen mening.

Voor meer info, er zijn 2 audiofiles geschared van 2000 & 2004 van William Thomas op Emule. 3 uur aan waardevolle info. Zoek op:
[..]
De believers halen er een hele boel leuke weetjes en sites bij enzo hoor maar ehmmmm er staat nog een vraag open, WAAROM?
en denk je nu helemaal dat de mensen die hier vanaf weten ( piloten, hoge bazen etc. ) zichzelf bestrooien? hun families bestrooien en ga zo maar door, dat doen ze vast nie, terwijl ze weten dat t slecht is.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 12:08:35 #67
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_20013669
Uit een vorig topic waar ik dit al eens gepost heb:
quote:
Waarom ik denk dat Chemtrails gewoon waterdamp is:
Zoals ik het van jullie en de websites begrepen heb, worden er biologische stoffen en/of chemicalien gestort door vliegtuigen over ons heen.
Het bewijs hiervoor zijn de chemtrails die je kunt zien als er een vliegtuig over is gevlogen.

Ik heb hier een aantal bezwaren tegen:

1) Waarom zou iemand dat willen doen?
Dit is misschien een inkoppertje: om ons te controleren, om een groot deel van de mensheid uit te roeien, enz.
Maar waarom willen mensen/groepen dat?

2) Waarom dan op deze manier?
dwz.
e kans op betrapping is redelijk groot.
Veel mensen moeten er namelijk vanaf weten (piloten, mensen die het in het vliegtuig stoppen, vluchtleiders, mensen die de stoffen maken, enz).

*Het is een onzinnige manier
Het moet nl. van zo'n kilometer of 8-10 naar beneden komen. Dit gebeurd niet. Stoffen die je loslaat op zo'n hoogte vallen niet rechtstreeks naar beneden, zij lossen op in de lucht, of vallen heel ergens anders op aarde (honderden kilometers verderop) door de luchtstrommingen. En als het al naar beneden komt, wordt het over zo'n groot gebied verspreid dat je wel heel erg veel moet dumpen om enig effect te hebben. Maar dit kan niet omdat de chemtrail heel erg lang is (tientallen tot honderden tot duizenden kilometers lang). Een vliegtuig kan niet zoveel meenemen. Je moet namelijk een stof dumpen die oplost in een gebied van 8-10 kilometer naar beneden, honderden kilometers lang en heel veel kilometers breed. Er bestaan maar heel erg weinig stoffen die zo giftig zijn (eigenlijk alleen virussen) die dat kunnen en ook niet oplossen in lucht, zodat ze naar beneden vallen. En probeer daar maar eens zoveel van temaken dat het niet opvalt. Ik heb het dan wel over miljoenen kilo's/liters die men moet dumpen.
Nu ik het hier toch over heb, je kunt zelfs zien dat er weinig wordt gedumpt omdat de chemtrail wel lang bestaat (uren) maar niet erg groot is. Tientallen tot honderden meters in doorsnee. En dat op 8-10 km hoogte. Het raakt de aarde dus niet. Dus hebben we er geen last van.

3) Waarom wordt er niets gemeten.
dwz.
Als men iets wil dumpen in de lucht is het ook de bedoeling dat het op aarde komt, anders heb je er niets aan. Dus moet er op aarde ook iets te meten zijn.
En veel mensen / instanties meten de lucht op aarde (veel mileuinstanties ook, en als zij iets raars vinden zul je het toch wel erg snel horen).

4) Er zijn niet genoeg vliegtuigen die het kunnen.
dwz.
De Nederlandse defensie heeft maar twee tankervliegtuigen en een paar F-27's. Zij kunnen nooit voor al die chemtrails in de lucht zorgen, het zijn er teveel. Dus moeten andere vliegtuigen meehelpen. Andere landen? waarom zouden ze, en de kans op ontdekking wordt alleen maar groter (meer mensen die er vanaf moeten weten). En hoe komen al die vliegtuigen hier? Duitsland/belgie/frankrijk/Groot-Brittanie hebben ook niet genoeg defensie vliegtuigen die groot genoeg zijn om al die chemtrails alleen al boven Nederland te laten zien. En in andere landen worden ze ook gezien, dus andere landen kunnen niet tegelijkertijd hier en in hun eigen land dumpen. Alleen de VS heeft er genoeg, maar dan moeten ze eerst hier naartoe vliegen, dumpen en weer terug vliegen. Dat lukt niet. Hier kunnen ze niet landen want dat valt wel erg op als er tientallen/honderden amerikaanse vliegtuigen per dag landen in Nederland/belgie/duitsland enz. Vliegtuig spotters zouden uit hun dak gaan van vreugde.
Dan hou je nog de burgerluchtvaart over. Zij hebben wel genoeg vliegtuigen. Bezwaar is alleen: waar wordt het spul verstopt? Er is geen ruimte voor, en als het in de brandstof zit wordt het verbrand. Hiermee valt dus zeker de biologische stoffen (virussen, bacterien) af. Ander bezwaar is, nog meer mensen moeten er dan vanaf weten.

5) Wat wordt er eigenlijk gedumpt wat zo giftig is dat het zich zo kan verspreiden over zo'n groot gebied dat er toch nog invloed is en wat eigenlijk zo langzaam werkt dat je het niet merkt.

6) Er is bewezen dat chemtrails ook alleen waterdamp zou kunnen zijn. Met alleen verbrandingsgassen (dwz. water en CO2) kunnen deze trails ook gevormt worden.

Antwoord op deze vragen heb ik eigenlijk nog nergens gezien. Overtuig mij. Vooral opmerking 2, 3, 4 en 5. En liefst in eigen bewoording, zodat we niet weer met vage websites komen, waar je je een ongeluk zoekt op misschien een antwoord.

Wat ik wel geloof is dat ze met vliegtuigen het weer zouden kunnen veranderen. Maar alleen lokaal. Door bv. een stof te storten op een bepaalde plek waardoor zich op de een of andere manier een wolk vorm en waardoor het gaat regenen. Maar dan moeten ze een grote hoeveelheid op 1 plek storten.
Ook geloof ik dat de chemtrails het klimaat veranderen. Door de extra wolken in de lucht wordt de warmte beter vast gehouden, zodat het aardoppervlak warmer wordt (soort broeikaseffect).
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  zaterdag 19 juni 2004 @ 15:08:54 #68
97809 Kanneda
Love For All and All for Love
pi_20016730
mensen mensen het heeft mij 5 MAANDEN gekost om echter bepaalde feiten te kunnen koncluderen.
Ik heb nog geprobeert dit uit te leggen.......... Ik wil meer dan graag behulpzaam zijn maar ga niet 6 uur typen!. En nee dit kan niet in een paar zinnetjes..........

De bewustwording is ieder zijn eigen leer en weg.

En ja ik verwijs je weer door naar www.niburu.nl !!!
BEKIJK DE LINKS en doe dit dan ook
LEES: HET LUCID PROJECT
LEES: HET H.A.A.R.P. VERSLAG
LEES: HET KOMPLOT (en vraag jezelf af wie nou echt de beslissingen neemt in dit land en andere landen en het feit bv. Amerika heeft 2 jaar een imuniteid heeft voor Oorlogsmisdaden en dit weer heeft aangevraagd bij de V.N.??????????)

Selamat Gajun! Selamat Kasijaram!
pi_20017480
ParAlien ?
"oh u cut your hair??"
"yea..it was gettin in the way of my drinking"
  zaterdag 19 juni 2004 @ 16:13:25 #70
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_20017946
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 15:08 schreef Kanneda het volgende:
mensen mensen het heeft mij 5 MAANDEN gekost om echter bepaalde feiten te kunnen koncluderen.
Ik heb nog geprobeert dit uit te leggen.......... Ik wil meer dan graag behulpzaam zijn maar ga niet 6 uur typen!. En nee dit kan niet in een paar zinnetjes..........

LEES: HET KOMPLOT (en vraag jezelf af wie nou echt de beslissingen neemt in dit land en andere landen en het feit bv. Amerika heeft 2 jaar een imuniteid heeft voor Oorlogsmisdaden en dit weer heeft aangevraagd bij de V.N.??????????)

ok dus als zon site dat zegt is t ook direct zo
je moet nie alle sites geloven denk ik zo.
Nogmaals probeer mijn vorige post es te beantwoorden.....
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 16:27:31 #71
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_20018220
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
Nogmaals probeer mijn vorige post es te beantwoorden.....
Idd. Ik ben ook wel benieuwd naar het waarom. De kern moet toch snel te geven zijn. Als er iets ontbreekt vragen we het wel.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_20018565
Toch kun je er over zeggen wat je wil, maar soms zie je wel vreemde dingen in de lucht. Ik heb een keer een spoor van een vliegtuig gezien dat niet verwaaide. Er naast, op (voor het oog) ongeveer dezelfde hoogte kwam later een ander vliegtuig. Dit spoor was binnen een paar minuten verwaaid en weg. Het 1e spoor verwaaide helemaal niet, maar het vreemdste was dat het eerste spoor ook verplaatst werd naar links zonder te verwaaien.

Ik ga hier geen extreme conclusies aan verbinden maar iemand met verstand van meteorologie en windstromingen enzo mag mij toch eens uitleggen hoe zoiets kan, dat de ene binnen een paar minuten verwaait en verdwijnt en de andere tientallen minuten ongewijzigd blijft en zelfs van plaats verandert zonder te verwaaien...
Unox, the worst operating system.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 17:34:19 #73
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_20019388
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 15:08 schreef Kanneda het volgende:

Waar blijft Niburu eigenlijk?
Was dat niet die Witte dwerg ster die dit jaar in ons zonnestelsel zou komen?

Oftewel sites met dat soort namen zijn nogal ongeloofwaardig.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 17:35:48 #74
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_20019412
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 15:48 schreef Trigger_Hippie het volgende:
ParAlien ?
Of M.ALTA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')