quote:
Op maandag 29 november 2004 04:58 schreef BaajGuardian het volgende:
wat is die vampier ook een debiel he...
Ik kan er wel om lachen...
![]()
Maar vast staat is dat er zoveel onzin over verteld wordt.. Het feit dat T2012 herinnert dat contrails vroeger veel sneller oplosten kan niet waar zijn. Ook vroeger golden de natuurwetten die nu ook gelden, en die zeggen simpelweg dat, afhankelijk van de op die plek heersende luchtomstandigheden een contrail of snel oplost of lang blijft hangen. Dat heeft, ondermeer, met de temperatuur en hoeveelheid vocht te maken. Dat is nu zo, maar ook vroeger zo.
Op de volgende site verteld een ex-SAS'er dat hem in 1970 opviel dat contrail het lokale klimaat kouder kunnen maken, door schaduwen te veroorzaken. Dat kan dus alleen als de contrail langer blijft hangen
http://www.sas.org/tcs/weeklyIssues/2004-05-28/news2/Op deze site staat dat de cirrus bewolking (hoge, dunne ijsbewolking) tussen 1970 en 1995 flink is toegenomen door vliegverkeer. Wederom doordat de contrail blijft hangen en ijsbewolking gaat vormen.
http://www.atca.org/singlenews.asp?item_ID=684In het volgende onderzoek staat het gevolg van contrails op de vorming van wolken (cirrus) weer tussen 1970 en heden.
http://www-pm.larc.nasa.g(...).n_pacific.AAC03.pdfConclusie is wel dat na 1970 contrail
niet na 15 sec al verdwenen. nu weet ik niet hoe oud T2012 is, maar mocht hij onder de 34 zijn, dan laat zijn geheugen hem danig in de steek, of heeft hij last van selectief herinneren.
![]()
(Er zijn ook onderzoeken voor 1970, maar op het net kan ik ze niet vinden)
Verder is het verhaal achter chemtrails niet kloppend. Als er boven Nederland gesproeid wordt, dan
moet onze regering daarmee instemmen. Al het luchtverkeer boven Nederland staat onder controle van de verkeersleiding. Als er een onbekend vliegtuig komt sproeien, dan hebben we allemaal het resultaat gezien, knallen boven Utrecht en een onderschept vliegtuig.
Als dat dus niet gebeurd, moet het een bekend vliegtuig zijn en moet er dus toestemming zijn gegeven....
En het zou op zich best kunnen dat een vliegtuig met valse voorwendselen in ons luchtruim komt sproeien, maar dat
kan niet op grote schaal. Een verkeersleider zou het echt opvallen als grote groepen vliegtuigen een X patroon gaan vliegen.
En als ons land meewerkt en de vliegtuigen hun gang laat gaan, dan moeten ook alle andere landen meewerken. Overal in de wereld ziet men "chemtrails". (behalve in landen zoals Afrika, binnenland van Rusland etc... hoe zou dat toch komen??)
Verder is het niet beknd wie het doet en waarom men het doet.
Man
kan het niet doen om iets op de grond te besproeien. Chemicalien in de hoge atmosfeer blijft een hele lange tijd hangen en daarna
misschien ergens neer te komen. Waar, dat weet je niet, aangezien dat helemaal afhangt van de wind en de luchtstroming. Het zou best kunnen dat wat men vandaag boven Nederland uitsproeit, over 20 jaar op de zuidpool terecht komt.
Nutteloos dus, tenzij je elke vierkante cm van de atmosfeer besproeit, en dan is het nog niet zeker dat alles op aarde bedekt wordt.
Als het doel dan niet op aarde ligt, zou het dan de bedoeling zijn om de atmosfeer te veranderen? Dat zou natuurlijk kunnen, maar met welk doel?
Als men het voor de juiste redenen zou doen, bijvoorbeeld tegen het broeikas effect, waarom stiekem? Kost alleen maar meer geld en moeite dan wanneer menhet openbaar zou maken.
En als men het met slechte bedoelingen doet, het is, wederom, zou onnauwkeurig, dat het wel eens nadelig zou kunen zijn voor de verkeerde mensen (de uitvoerders)
Als laatste wordt het hele chemtrail evrhaal gestaafd door, op zijn minst, zeer twijfelachtig bewijs, welke meestal voorkomt uit het niet (willen) begrijpen van aerodynamica, luchtstromen en de atmosfeer.
ps. ik heb de docu op de eerder genoemde site niet bekeken, simpelweg om de reden dat ik mijn tijd niet wil verspillen met een docu die van een site komt waarbij op de frontpage al woorden worden verdraaid om het bewijs aan te tonen voor je onzinclaim....
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan