abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juni 2004 @ 17:42:24 #1
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_19998822
Het lijkt mij erg spannend om een keertje sex te hebben met een andere man dan mijn vriend.
Mijn vriend echter ziet dit helemaal niet zitten, hij vindt dat dan een deel van de basis voor onze relatie weg is, ook geeft hij aan het geen prettig idee te vinden en jaloers te zijn dan.

Wat moet ik hiermee?
Ik wil het gewoon graag, beetje experimenteren, ben nog jong
Ik wil niet de rest van mijn leven hetzelfde sexleven behouden, mag wel een beetje wisseling in zitten, maar ik wil ook niet bij mijn vriend weg ofzo...

Tips, ideetjes, ervaringen zijn welkom.
(geen lompe/zinloze reacties, dan krijg je een digitale klomp tegen je kop)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 18 juni 2004 @ 17:46:19 #2
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_19998899
Tja...de meeste relaties zijn toch echt gebaseerd op monogamie...Echter, als jouw sexuele escapades belangrijker zijn dan je liefde voor je partner ( aangezien hij het niet zo tof vind ) zou ik het toch maar uitmaken ofzo. Ik denk dat je uiteindelijk dan toch veel gelukkiger wordt als je doet wat je moet doen...en wellicht zelfs ook iemand zal vinden die wel in staat is een open relatie aan te gaan
  vrijdag 18 juni 2004 @ 17:48:34 #3
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_19998958
Ja, da's echt geen optie voor me, ik vind sex belangrijk, maar niet het belangrijkste in een relatie
We hebben nu ruim 3 jaar wat en het gaat echt top, ik wil alleen wat meer
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 18 juni 2004 @ 17:49:41 #4
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_19998989
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 17:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Ja, da's echt geen optie voor me, ik vind sex belangrijk, maar niet het belangrijkste in een relatie
We hebben nu ruim 3 jaar wat en het gaat echt top, ik wil alleen wat meer
De woorden "ik wil" komen vaker in je verhaal voor dan gezond is..dus ik denk dat je toch wat eerlijker moet zijn.
Hem overhalen is geen optie..het uitmaken ook niet

Dan blijft het stiekum doen over...en tja, dan verwijs ik je naar de repliek van Zwans
pi_19999008
Ik denk dat als hij nu zo denkt, dat je het toch zal moeten accepteren. Hij denkt er zo over en ik denk niet dat erover rpaten zijn gedachtes zullen veranderen. De enige optie dan is stiekem doen, maar dat zal geen optie zijn denk voor je.....
  vrijdag 18 juni 2004 @ 17:50:55 #6
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_19999030
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 17:49 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Lachen met jou
Zeer zeker! Maar ik zou dat dus nooit goedkeuren.... Als mijn vriendin dat wil moet ze het maar uitmaken en een andere zwans opzoeken...
  vrijdag 18 juni 2004 @ 17:51:42 #7
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_19999049
Neuh, dat ga ik ook niet doen hoor, zo'n slet ben ik nou ook weer niet

Ervaringen van anderen (waar het wel goed gaat ofzo) zou ik graag lezen.
(ga nu mijn fiets in elkaar zetten).
pi_20000930
Je vriend moet nog in kunnen zien dat sex met een ander los staat van de liefde die je hebt voor hem en dat je hem nog steeds wel aantrekkelijk vind. Maar dat geldt voor héél veel mensen. Maar de meesten zijn opgevoed met de term monogamie dat ze het niet in hun hoofd zullen halen om zelf 'vreemd te gaan' of die kans aan jou geven. Zijn ze niet gewend..

Netals zoenen met een ander... vind ik nogal overdreven om het dan gelijk uit te maken. Het is maar zoenen joh.. ik zie iets pas als vreemdgaan als er diepere liefde bij komt kijken
Kijk eens!...... kijk je al....? En nu dan..? En straks dan..? Hm...?
pi_20001053
Waarom wil je vriend niet experimenteren
pi_20001646
Anders ga je toch gewoon met je vriend naar een parenclub en doe je met een ander stelletje partnerruil voor een avondje.
pi_20004213
Tja als hij niet wil dan wil hij niet, dat moet je of accepteren of je gaat je eigen weg, oftewel je maakt het uit...

Ahura,

Je praat er naar mijn mening te makkelijk over, dat soort gevoelens is weinig aan te doen, er zijn zat mensen die echt monogaam zijn, die echt niet anders kunnen en willen en ook dat moet geaccepteerd worden, net zoals dat iemand die niet monogaan is niet raar of gek is is iemand die wel monogaam is ook niet raar of gek...

Ts,

Als je wat spanning zoekt kan je dan niet eens kijken of je wat leuke en aparte dingen in jullie eigen sexleven kan inbouwen, wat expirimenteren???
Voordat je daarmee klaar bent ben je wel weer een heeeeeeeeeeeeel aantal jaartjes verder

Push igg niet, het is ontzettend kwetsend voor iemand die daar niet tegen kan als je daar flink op hamert, de meeste mensen die partnerruil e.d. niet zien zitten zien het als een soort van afwijzing, als een ik ben niet goed genoeg als je erover doorgaat...

Je kan het een keertje boven brengen als zijnde fantasie, tijdens de sex ofzo, maar als hij echt niet wil dan moet je een keuze maken, hij of sex met andere mannen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_20005441
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 17:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Het lijkt mij erg spannend om een keertje sex te hebben met een andere man dan mijn vriend.
Mijn vriend echter ziet dit helemaal niet zitten, hij vindt dat dan een deel van de basis voor onze relatie weg is, ook geeft hij aan het geen prettig idee te vinden en jaloers te zijn dan.

Wat moet ik hiermee?
Ik wil het gewoon graag, beetje experimenteren, ben nog jong
Ik wil niet de rest van mijn leven hetzelfde sexleven behouden, mag wel een beetje wisseling in zitten, maar ik wil ook niet bij mijn vriend weg ofzo...

Tips, ideetjes, ervaringen zijn welkom.
(geen lompe/zinloze reacties, dan krijg je een digitale klomp tegen je kop)
Tja, iedereen wil wel eens buiten de deur neuken, zeker?
Het ligt aan jou of je je relatie ervoor over hebt. Ofwel doe je het stiekem...
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_20011797
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 22:43 schreef Keios het volgende:

[..]

Tja, iedereen wil wel eens buiten de deur neuken, zeker?
Het ligt aan jou of je je relatie ervoor over hebt. Ofwel doe je het stiekem...
Stiekem... ook wel een lekkere tip he? Ik vind dat vooral erg laag en laf. Als je al weet dat je niet monogaam kunt/wilt zijn, ga een open relatie aan of ga helemaal geen relatie aan.

In dit geval, pushen heeft geen zin, dan duw je hem alleen maar van je af. Iemand die monogame gevoelens heeft en jaloezie kent, zal niet snel veranderen. Daar zul je je bij neer moeten leggen als je bij je partner wilt blijven. Wil je toch meer seks, dan zul je met je relatie moeten stoppen. It's simple as that.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 14:44:53 #14
91546 LekkerVaag
Hoezo arrogant?
pi_20016315
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 09:17 schreef innovative het volgende:

[..]

Stiekem... ook wel een lekkere tip he? Ik vind dat vooral erg laag en laf. Als je al weet dat je niet monogaam kunt/wilt zijn, ga een open relatie aan of ga helemaal geen relatie aan.

In dit geval, pushen heeft geen zin, dan duw je hem alleen maar van je af. Iemand die monogame gevoelens heeft en jaloezie kent, zal niet snel veranderen. Daar zul je je bij neer moeten leggen als je bij je partner wilt blijven. Wil je toch meer seks, dan zul je met je relatie moeten stoppen. It's simple as that.
Precies! Een relatie bent verplichtingen met zich mee, als je je daar niet aan kunt c.q. wilt houden moet je geen vaste relatie nemen, simpel. Zoals jij het wilt vind ik het niet gek dat mensen je slet noemen eerlijk gezegd...
Men zegt vaak dat de wereld niet om geld draait maar om liefde. Het is mij helaas nog niet gelukt een auto te krijgen door een kus te geven aan de verkoper!
je avatar vroeg om een wachtwoord en is verwijderd
pi_20027206
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 09:17 schreef innovative het volgende:

[..]

Naruurlijk is vreemdgaan niet goed te praten maar als ze echt sex wil met iemand anders en ze mag niet van haar vriend,..........
Ze moet zelf weten hoeveel ze voor haar relatie over heeft en of ze het wil riskeren.
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_20051436
quote:
Je praat er naar mijn mening te makkelijk over, dat soort gevoelens is weinig aan te doen, er zijn zat mensen die echt monogaam zijn, die echt niet anders kunnen en willen en ook dat moet geaccepteerd worden, net zoals dat iemand die niet monogaan is niet raar of gek is is iemand die wel monogaam is ook niet raar of gek...
I know.. ik ben ook te jaloers om het niet erg te vinden als mijn vriend sex met een ander zou hebben voor een keertje. Maar jaloezie komt meestal wel ergens vandaan (verlatingsangst en dat komt weer o.a door onzekerheid)
Kijk eens!...... kijk je al....? En nu dan..? En straks dan..? Hm...?
pi_20052221
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 23:08 schreef Keios het volgende:

[..]

Naruurlijk is vreemdgaan niet goed te praten maar als ze echt sex wil met iemand anders en ze mag niet van haar vriend,..........
Ze moet zelf weten hoeveel ze voor haar relatie over heeft en of ze het wil riskeren.
Ja dan valt er wel iets voor te zeggen.. Nooit een fatsoenlijke relatie gehad zeker?
pi_20053905
ik lees hier eigenlijk het volgende;

ik wil me relatie houden maar toch sex met anderen....
je wilt van 2 walletjes eten jongedame. En dat gaat niet. Dus of je maakt het uit en gaat spannende dingen met andere jongens doen of je blijft bij je vriend.

Het leven is zo simpel he.
  maandag 21 juni 2004 @ 01:58:50 #19
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_20056296
Leuk om hier te lezen dat ik bij voorbaat al een (vieze) hoer en de grootste slet ter wereld schijn te zijn...
Eigenlijk alle reacties die hierboven staan helpen me geen reet, alleen maar lekker lopen zieken, nee daar schiet ik ook maar iets mee op

Dit is mijn eerste vriend en ik ben zijn eerste vriendin, (<-- ik beschouw mezelf dus niet echt als slet en hoer if you don't mind), ik ben NIET van plan om stiekem rond te neuken of bij hem weg te gaan.
Ik heb gewoon wat in mijn eerste post staat als fantasie, zoals volgens mij meerdere mensen wel fantasiën hebben.
Ik zou dit een keertje echt willen doen, gewoon 1 keertje om uit te proberen, mijn vriend ziet hier heel erg tegenop.
Op dit moment doe ik het daarom ook absoluut niet, ik wilde alleen graag van jullie was adviezen en ervaringsverhalen van hoe je dat aanpakt mocht het WEL in goed overleg tussen beiden gaan gebeuren.

Duidelijk mag zijn dat de reacties in dit topic verre van relevant zijn, daarom graag een slotje, tenzij er nog serieuze reacties komen.

En Johnson_Lopez: zeker een nieuwe fiets, zie het Orange-topic: Orange wijzigt tarieven per 7 juni !! DEEL II
pi_20056324
Dus het is je eerste vriendje, en je wilt meteen al een soort van vreemdgaan.
Nee, dat is inderdaad geen gedrag van een slet.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_20057492
BBQ-kip, trek je niks van die zg. stoere maar in werkelijkheid zielige mensjes aan ...
Ik feliciteer je met je eerste vriendje, maar mocht jij stiekum toch eens buiten de deur eten, dan loop je een levensgroot risico dat je op zoek kunt naar een nieuw vriendje!
Als hij echt niet wilt en dat heel duidelijk heeft aangegeven, dan moet je dat respecteren, al is het moeilijk. Je kunt erover praten, proberen om je sexleven wat nieuwe inspiratie te geven door boeken, films of zo. Maar GEEN 'buiten-echtelijke' relatie, want dat is overspel en een zware belediging voor je vriend (door jou).
Je loopt de kans dat hij je nooit meer (ver)trouwt, mocht je toch schuin gaan schuiven met een ander!
  maandag 21 juni 2004 @ 07:59:15 #22
68810 roofless
get wet...
pi_20057495
Wel lief dat je er blijkbaar van overtuigd bent dat je na je huidige vriendje nooit meer een andere relatie zult hebben. Wees niet ongerust, de statistieken melden ons dat je voor je dertigste zeer waarschijnlijk met een ander hebt geneukt.
  maandag 21 juni 2004 @ 12:04:01 #23
77400 ApC_IcE
nogsteeds zelfde icon
pi_20061278
ik kan het best begrijpen...
et is je eerste vriend en sex met anderen ken je nog niet..
ik denk dat je dan niet echt verstandig bezig bent.
Dit gaat later ook nog aan je knagen..
misschien kan je vriend wel begrijpen dat je gewoon geen vergelijkbaar materiaal hebt...
en dan kan je een pauze inlassen in je relatie en op avontuur gaan...
mocht je dan niet iets vinden wat je zoekt kan je nog terug bij je vriend (maar ik denk dat dat niet zo makkelijk is als gedaan)
iig
sterkte
en ik vind je geen slet of hoer...
ik hoop voor je dat et lukt..
pi_20061747
ApC_IcE, de relatie tussen mijn vrouw en mij is precies hetzelfde; ik zou ook weleens wat meer vergelijkingsmateriaal willen. Niet omdat het sexueel niet goed zou gaan tussen ons, maarwat meer ervaring kan in je eigen huwelijk ook van pas komen. (Aan de andere kant, ik zou dan altijd blijven denken: 'Goh, heeft ze dit standje van die ander geleerd'?)

De liefde tussen ons is zo overduidelijk, 'dat doe je gewoon niet'.

Ik weet niet hoe het met de relatie van TS is (behalve wat we al gelezen hebben), maar als hun situatie vergelijkbaar is, dan (nogmaals) 'doe je zoiets niet'.
pi_20061849
Hey BBQ-kip, ik begrijp heel goed hoe je je voelt, maar door al die onzinnige reacties op 't forum heb ik eigenlijk geen zin om dat hier te bespreken....
On echo beach! (e-mail weer geactiveerd!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')