Ja hoor met een c is het in italie als het nederland zou zijn dan was het kampioenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:35 schreef Xlarge het volgende:
campioen met een c ?
Ik geloof er geen reet van dat je het in Italië als "campioen" schrijft.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:37 schreef maxson het volgende:
[..]
Ja hoor met een c is het in italie als het nederland zou zijn dan was het kampioen
Maar voor italie is dat met een CCCCCCCCCCCCC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook niet en daarom de topictitel even aangepastquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:39 schreef daReaper het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van dat je het in Italië als "campioen" schrijft.
Mee eens isquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:39 schreef pietpaaltjens het volgende:
Lekker nuttig topic. Italie wordt echt geen kampioen. Ik zie ze vanavond al klop krijgen van de zweden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar nu slaat mijn eerste post nergens meer op!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ook niet en daarom de topictitel even aangepast
Ik ben ook gedupeerdquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:44 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Maar nu slaat mijn eerste post nergens meer op!
Denk dat Italië daar juist gebruik van kan maken...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:59 schreef scheerenveen het volgende:
ZWEDEN RULES!!!![]()
Sorry, hoop toch echt dat Zweden wint... spelen tenminste mooi aanvallend voetbal...
ja he, net zoals hendriksen. Ben realistisch en geef toe dat totti gewoon een arrogante lul is. Dit is niet de eerste keerquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:05 schreef Jasperaldo het volgende:
Zweden, heb jij mijn Lama al gezien?
Echt neppe shit, 3 duels schorsing voor spugen. Die klote deen zou wel wat gezegd/gedaan hebben tegen onze Francesco!
TOTTI PER SEMPRE, FORZA ITALIA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |