Stop je hoofd in de reet van 'n zwerver met schurft, jij stoephoerquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:03 schreef -PolluX- het volgende:
Ach man
Is goed, ik geloof dat je moeder hier om de hoek haar vaste slaapplaats heeft tussen de containers van een derde rangs shoarmatentquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:06 schreef JeRa het volgende:
[..]
Stop je hoofd in de reet van 'n zwerver met schurft, jij stoephoer
ik had je vader kunnen wezen....maar je moeder was te duurquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:06 schreef JeRa het volgende:
[..]
Stop je hoofd in de reet van 'n zwerver met schurft, jij stoephoer
Ze is inmiddels verhuisd naar jullie vorige woning, een vuilniscontainer die dicht kon vond ze toch wel een luxequote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:07 schreef -PolluX- het volgende:
[..]
Is goed, ik geloof dat je moeder hier om de hoek haar vaste slaapplaats heeft tussen de containers van een derde rangs shoarmatent![]()
Vergeet niet dat ze sowieso niks met impotente mannen moestquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:08 schreef BobRooney het volgende:
[..]
ik had je vader kunnen wezen....maar je moeder was te duur![]()
Zal ze intussen wel doorhebben dat het een zeecontainer was die intussen allang weer op de boot naar Bangladesh isquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:08 schreef JeRa het volgende:
[..]
Ze is inmiddels verhuisd naar jullie vorige woning, een vuilniscontainer die dicht kon vond ze toch wel een luxe
Ik denk niet dat ze dat doorheeft...een vrouw met een IQ gelijk aan het gecombineerde IQ van jouw ouders heeft niet zoveel doorquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:10 schreef -PolluX- het volgende:
[..]
Zal ze intussen wel doorhebben dat het een zeecontainer was die intussen allang weer op de boot naar Bangladesh is
Die van mij werd tenminste geslacht. Jouw vader niet, maar die deed heel andere dingen met paardenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:19 schreef -PolluX- het volgende:
Ach man
Mijn vader is tenminste geen slachtpaard zoals de jouwe was :')
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:08 schreef BobRooney het volgende:
Koop eens een bril, zuignap, dan zie je dat ik dat benquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:54 schreef -PolluX- het volgende:
Ga ff snel langs de c1000 dan... kutnoob, wie heeft er nou geen bier en chips in huis![]()
Nee.......die is niet bot genoeg.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:08 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Rellen is ALTIJD okquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:12 schreef kikoooooo het volgende:
Rellen in de klaagbaak is NIET okay!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |