abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 juli 2004 @ 21:50:18 #151
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_20519854
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 21:48 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Yep, hij is (terecht) ff weg en jij gaat zo ook als je niet gauw on topic gaat, vriend.
Bans worden hier verder trouwens niet besproken. En Slowchatten doen we hier ook niet.
Hey, Cynix®, houd jij ook van Tol Hansse?
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_20519865
-nevermind-
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_20522871
  zaterdag 10 juli 2004 @ 00:35:39 #154
16625 robh
pi_20523085
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 00:25 schreef SCH het volgende:
Doorposten onder kloon, ik zag het wel
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_20546701
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 21:48 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Yep, hij is (terecht) ff weg en jij gaat zo ook als je niet gauw on topic gaat, vriend.
Bans worden hier verder trouwens niet besproken. En Slowchatten doen we hier ook niet.
ach ja, ff is een dagje maar.
  † In Memoriam † maandag 12 juli 2004 @ 00:07:29 #156
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_20563574
Crosspost uit Onthoofdingen
quote:
Beste Webme en anderen wie het aangaat.

Dit topic was bedoeld om de onthoofdingen cq. ontvoeringen te volgen en de berichten en ontwikkelingen daarover in één topic kwijt te kunnen.

Blijf daar dan bij en houdt discussies over de Islam, het conflict in Israël/Palestina, over aanslagen en speculaties over burger- dan wel wereldoorlogen etc. etc. in de topics die daarvoor bedoeld zijn.

Jullie maken het steeds lastiger om een afgescheiden onderwerp of nieuwsitem te bespreken door het telkens te verbreden naar de discussie die ieder van jullie zelf willen voeren. Dat werkt verstikkend voor het forum.

Daarom de dringende vraag om daar rekening mee te houden en om jezelf enigszins in de hand te houden. En niet alleen vandaag of morgen eventjes en dan op de oude voet verder. Diegenen die zich daar niet aan willen houden lopen het risico om voor langere periode niet meer in NWS (en daaraan gekoppelde fora) te kunnen posten.

Blijf bij het onderwerp en buig de discussies niet af naar je eigen “favoriete” onderwerp.
Ter kennisneming.
  maandag 12 juli 2004 @ 00:24:15 #157
96309 Bard_Yttap
Hitsige hoofddoekjes zijn sexy
pi_20563936
quote:
Op maandag 12 juli 2004 00:07 schreef NorthernStar het volgende:

[.. Beste Webme en anderen wie het aangaat. ..]

Crosspost uit Onthoofdingen

Ter kennisneming.
Ter kennisgeving: Webme is geregistreerd op: zondag 11 juli 2004 @ 21:07

Hij had dus blijkbaar ruim drie uur nodig om slechts twee topics waarin hij poste op stang te jagen.

Gewoon een mislukte relkloon dus ...
  † In Memoriam † maandag 12 juli 2004 @ 00:32:13 #158
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_20564100
quote:
Op maandag 12 juli 2004 00:24 schreef Bard_Yttap het volgende:

[..]
Als het alleen Webme zou zijn...

Nee dus. Het is zolangzamerhand een gewoonte geworden bij enkele users. Wie daarmee bedoeld wordt moet ieder maar voor zichzelf bepalen. Het stukje is verder duidelijk genoeg.
  maandag 12 juli 2004 @ 00:49:19 #159
96309 Bard_Yttap
pi_20564453
quote:
Op maandag 12 juli 2004 00:32 schreef NorthernStar het volgende:

Het stukje is verder duidelijk genoeg.
Je had zeker tijd over, om er een geheel essay aan te wijden, waar BansheeBoy jaloers op zou zijn?

Kun je trouwens van "Onthoofdingen" niet beter [Centraal] Onthoofdingen maken?
  maandag 12 juli 2004 @ 19:38:19 #160
16625 robh
pi_20580406
Gaan Islamtopics nu ook hier in de ban?
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  † In Memoriam † maandag 12 juli 2004 @ 19:39:52 #161
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_20580442
quote:
Op maandag 12 juli 2004 19:38 schreef robh het volgende:
Wel als de discussie bestaat uit "Wat gezellig is het om in een Islamitisch land te wonen!"
  maandag 12 juli 2004 @ 19:41:01 #162
16625 robh
pi_20580468
quote:
Op maandag 12 juli 2004 19:39 schreef NorthernStar het volgende:

Wel als de discussie bestaat uit "Wat gezellig is het om in een Islamitisch land te wonen!"
Mooi.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  maandag 12 juli 2004 @ 19:41:10 #163
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_20580471
quote:
Op maandag 12 juli 2004 19:38 schreef robh het volgende:
overál...overál waar de m....s zijn! (ken je het liedje?)
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 12 juli 2004 @ 19:42:43 #164
16625 robh
pi_20580509
quote:
Op maandag 12 juli 2004 19:41 schreef zoalshetis het volgende:

overál...overál waar de m....s zijn! (ken je het liedje?)
Nee, eigenlijk niet.

Maar iets zegt mij dat het niet helemaal mijn oeuvre is
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  maandag 12 juli 2004 @ 19:45:10 #165
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_20580577
vul de letters maar in. is een oud hollandsch (carnavals) liedje. "overal, overal, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn. overal, overal, waar de meisjes zijn, daar is het fijn!"
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  † In Memoriam † woensdag 14 juli 2004 @ 10:56:37 #166
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_20614729
Bard_Yttap het valt mij op dat je in vrijwel elk topic de laatste dagen slechts "nieuwsberichtjen"plaatst die je dan volledig vet maakt, voorzien van foto's die eigenlijk weinig tot niets toevoegen aan het onderwerp.

Hierbij een vriendelijk verzoek om daarmee op te houden.
  woensdag 14 juli 2004 @ 10:57:50 #167
136 V.
Like tears in rain...
pi_20614755
quote:
Op maandag 12 juli 2004 19:42 schreef robh het volgende:
Maar iets zegt mij dat het niet helemaal mijn oeuvre is
Homo!

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 14 juli 2004 @ 11:47:19 #168
96309 Bard_Yttap
pi_20615887
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 10:56 schreef Loedertje het volgende:
Bard_Yttap het valt mij op dat je in vrijwel elk topic de laatste dagen slechts "nieuwsberichtjen"plaatst die je dan volledig vet maakt, voorzien van foto's die eigenlijk weinig tot niets toevoegen aan het onderwerp.

Hierbij een vriendelijk verzoek om daarmee op te houden.
Je lijkt Job Cohen wel, met je "vriendelijke" verzoek en je onvriendelijke knipwerk.

Je schreef ooit, maar nog niet eens zo lang geleden, fuck het was zelfs vanmorgen ...
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 09:33 schreef Loedertje het volgende:
Oftewel, we plaatsen een persbericht, doen net alsof we alles in de hand hebben, plaatsen zichtbaar bij een tunnel een leuk busje en gaan koffiedrinken?

ACP Website
En je gaat er vanuit dat we allemaal het gehele artikel gaan lezen, waar je vervolgens naar linkt, terwijl we jouw eerdere commentaar in ons achterhoofd houden. Dat lukt me alleen als ik voldoende bloed in m'n caffeïne heb. Dus niet vroeg in de morgen ... daarom leende ik mijn reactie bij TvG en knipte ik precies dat stuk uit wat ik eigenlijk had willen zeggen. Vandaar dat het hele stukje dikgedrukt was. Het complete artikel is meer dan "Achttienhonderd woorden", zodat alleen linken naar dat artikel geen zin gehad zou hebben ...
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 10:03 schreef Bard_Yttap het volgende:

Of we doen helemaal niets en we gaan uit verveling maar op theevisite bij het lokale moskeebestuur.

't Was natuurlijk ongelukkig dat Cohen nog niet klaar was op die vierde Mei of Marokkaanse medeburgers liepen te voetballen met de kransen 'voor hen die vielen'. Maar een burgemeester die 't nodig had gevonden om na de aanslag op het World Trade Center met de pet in de hand op bezoek te gaan bij een moskee met de boodschap "Wij zijn blij dat jullie er zijn!", zal zich over die voetballers niet verbaasd hebben.

Tot op de Veluwe vierden Marokkanen toen feest om die meer dan tweeduizend Amerikaanse slachtoffers. 't Leek alsof deze burgemeester door juist te buigen en te zwijgen, Westerse normen en waarden als een klein beetje tolerantie voor andere opvattingen en het recht om niet in een Opperwezen te geloven, voorgoed had afgezworen. Het echte conflict smeulde tussen Middeleeuwers en mensen van nu. Uit verkeerd begrepen eigenbelang - en dat van zijn partij - stond Cohen aan de kant van de agressors; de vraag is of burgemeester dat zelf in de gaten had?

De paniek van een mislukte bestuurder die een groot deel van de autochtone minderheid in zijn stad van zich vervreemd had, uitte zich in gestuntel en een tikkeltje te grote gebaren.

Aan tafel met het verkeerde moskee-bestuur.

Niet durven uitspreken dat opvoering van het door fundamentalistische terreur nooit op de planken gebrachte toneelstuk "Aïsja" juist in een multiculturele samenleving wel gezien zou moeten kunnen worden.

Altijd bereid om 'jullie' - autochtone burgers - de les te lezen en 'hullie' - het allochtone gepeupel dat telkens loeit om 'respect', maar nooit 'respect' heeft voor andersdenkenden - de hand boven het hoofd te houden.

Amsterdam-West bij nacht [HP/de Tijd]
Toen in Amsterdam-West een min of meer debiel meisje van twaalf door een groep Marokkaanse jongens verkracht werd en in brand gestoken, probeerde de PvdA-voorzitster van de deelraad dit ongelukkige voorval uit de pers te houden 'om spanningen te voorkomen'.

Cohen uitte wat rituele bezorgdheid en ging over tot de orde van de dag.

De stad zag een aardige maar wankelende man die zijn principes - zo die ooit tot zijn bagage hadden behoord - uit angst bij het vuilnis had gezet. In zijn rol als burgervader belichaamde hij in alle lompheid de travestie waartoe de idealen van de jaren '60 van de vorige eeuw zijn verworden. Een handige ontwijker, dat wel, en in zekere zin charismatisch.

Aardige man. Wilde vooral ook aardig gevonden worden; vooral dat.

Vermoedelijk is de overgrote meerderheid van Amsterdam's islamitische gelovigen verdraagzaam en geneigd tot redelijkheid. Maar de agressieve minderheid van imam's en de laarzen die marcheerden om de Vijfde Colonne van Allah's geitenneukers macht op straat te geven, droeg er niet toe bij dat liberale moslims een tegengeluid lieten horen; die keken wel uit. Paniekerig daagde Cohen hen uit deel te nemen aan het debat. De stilte van het graf werd zijn deel.

TvG
Nog bedankt dat je al mijn Theo's werk voor niets hebt gemaakt en een bericht van amper acht alinea's hebt weggeknipt. Of heb je iets tegen van Gogh misschien?

P.S. Het plaatje is slechts bedoeld om jouw gevoel van "Klammheimliche Freude" te accentueren; "Fortuyn is dood en begraven, alles is weer rustig in Amsterdam-West, en dat willen we ook graag zo houden, dus nu ff stil zijn over aanslagen enzo!!"

[ Bericht 0% gewijzigd door Bard_Yttap op 14-07-2004 19:16:30 ]
  † In Memoriam † woensdag 14 juli 2004 @ 12:01:52 #169
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_20616266
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 11:47 schreef Bard_Yttap het volgende:

Je schreef ooit, maar nog niet eens zo lang geleden, fuck het was zelfs vanmorgen ...
Idd, een relevant nieuwsbericht met een link voor de mensen die zin hebben om alles te lezen, dit in tegenstelling tot het stukje over Cohen wat toevallig geschreven was door ene van Gogh.
quote:
En je gaat er vanuit dat we allemaal het gehele artikel gaan lezen, waar je vervolgens naar linkt
Aanvullende info op een nieuwsbericht betreffende het topic-onderwerp, wie het wil lezen gaat z'n gang maar nietwaar?

Daarnaast sprak ik je hier niet aan op slechts die posting die ik wél edite maar op je postgedrag van de laatste dagen op het gehele nws forum.
quote:
"Fortuyn is dood en alles is weer rustig in Amsterdam, en dat willen we ook graag zo houden, dus nu ff stil zijn over aanslagen enzo!!"
Sorry maar ik zie het verband niet tussen Fortuyn, Amsterdam en eventuele terroristische aanslagen in geheel Nederland door enkele radicale moslims .
  woensdag 14 juli 2004 @ 12:25:03 #170
96309 Bard_Yttap
pi_20616751
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 12:01 schreef Loedertje het volgende:

Idd, een relevant nieuwsbericht met een link voor de mensen die zin hebben om alles te lezen, dit in tegenstelling tot het stukje over Cohen wat toevallig geschreven was door ene van Gogh.
Precies en juist omdat jouw bericht in jouw ogen relevant is, mag ik daar toch inhoudelijk op reageren. Als de politie zelf kritiek heeft op z'n eigen minister die vrolijk op vakantie gaat tijdens een mistige alarmfase, wat blijft er dan nog over behalve de korpsbeheerder die toevallig voor een deel van het politiepersoneel dezelfde persoon is als de burgermeester van Amsterdam a.k.a. Job Cohen.
quote:
Aanvullende info op een nieuwsbericht betreffende het topic-onderwerp, wie het wil lezen gaat z'n gang maar nietwaar?
Dan moet je diegenen die het snel doorgebladerd hebben, zonder naar de antecedenten van de schrijver of het publicatieforum te kijken, ook de kans geven om er inhoudelijk op te reageren.
quote:
Daarnaast sprak ik je hier niet aan op slechts die posting die ik wél edite maar op je postgedrag van de laatste dagen op het gehele nws forum.
Het is ook moeilijk om een mening te hebben over iets wat (nog) niet gebeurd is. Of denk je dat we allemaal zo gretig zijn op slecht nieuws over moslimextremisten dat we onze commentaren al klaar hebben liggen. Wees blij dat ik het nieuws over de zogenaamde racistische aanslag op een Française heb gepost zonder daar mijn eigen (humoristische) commentaar aan toe te voegen.
quote:
Sorry maar ik zie het verband niet tussen Fortuyn, Amsterdam en eventuele terroristische aanslagen in geheel Nederland door enkele radicale moslims .
Cohen ziet dat verband zelf wel en hij is nog steeds de korpsbeheerder van sommige stuurloze en in alarmfasen verdwaalde politiemensen waar jij over berichtte.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bard_Yttap op 14-07-2004 19:21:19 ]
pi_20621545
"rustige jongen" overlijdt na vlucht voor politie
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 16:19 schreef U-lerZzZ het volgende:
-

Foei

[ Bericht 9% gewijzigd door NorthernStar op 14-07-2004 16:30:12 ]
  † In Memoriam † woensdag 14 juli 2004 @ 16:31:38 #172
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_20621676
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 16:25 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
"rustige jongen" overlijdt na vlucht voor politie
[..]

Foei
Ja is foei
pi_20621699
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 16:31 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ja is foei
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 16:31 schreef U-lerZzZ het volgende:
Hm, mijn vorige post was schijnbaar verwijderd.
OMG

[ Bericht 19% gewijzigd door Loedertje op 14-07-2004 19:57:32 ]
pi_20622278
Wat zijn die rare reacties dan Northernstar, in dat ''rustige jongen'' topic?
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_20622350
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 16:32 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

[..]

OMG
Kirmi, waarom ben jij altijd aan het insinueren, beschuldigen en aa het kwetsen?
In mijn ogen hadden we laatst een goede discussie over tolerantie, het accepteren van elkaars meningen en vooral het reageren daarop op niveau.
Nu weer het puntje bij het paaltje komt begin je met schreeuwen en beledigingen. Volgens jouw berweringen lok je je eigen liquidatie op deze manier uit, althans de oproep daartoe.
Ik ben niet zo dom om in jouw belevingswereld te acteren, anders is mijn leven ook niets waard, ik probeer vooruit te denken en de maatschappij iets terug te geven ipv alleen er maar misbruik van maken.
Het wordt tijd dat je gebanned wordt Kirmi en snel.
Als de moderators het niet doen zal het wel positieve discriminatie zijn of moeten de Fok-regels na gister drastisch gewijzigd worden zodat men blijkbaar iedereen voor van alles en nog wat uit kan maken.
Get a Life Kirmi en blijf weg als je niet normaal kunt discussieren...
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')