brrr lolquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, je hebt het wel tegen iemand die weet hoe hij n' est ce pas moet schrijven.
eerlijk gezegd verwacht ik helemaal niks van jou. alleen dat je gewoon antwoord kan geven en niet meteen zo lullig gaat doen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:06 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
[..]
Dit bedoel je? Verwacht je nu dat ik die moet gaan weerleggen ofzo?
Veel plezier met je twijfels zou ik zeggen.
Ja doei! Jij zegt dat je twijfels hebt 'bij de sluiting door de mod die het gesloten heeft'. Dan moet je niet bij mij zijn. Mail maar een FA zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
eerlijk gezegd verwacht ik helemaal niks van jou. alleen dat je gewoon antwoord kan geven en niet meteen zo lullig gaat doen.
Hier moet je zijn -> FOK!crew: overzicht + contactgegevens met al je twijfels over modsquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:15 schreef zoalshetis het volgende:
dit is toch feedback
Een topic dat over gedragsregels bij nederlandse moslims gaat, streng in de leer welliswaar, ontaardt in een betoog dat moslims eigenlijk nazi's zijn. Of iets in die trant. Genoeg reden voor een slotje, helemaal aangezien de laatste 50+ posts daarvoor ook al voornamelijk uit flames en rotte vis bestonden.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:24 schreef zoalshetis het volgende:
jij leest het als twijfel jegens jou. ik had meer twijfels in de redernatie om het te sluiten. dus voel je niet zo aangevallen, hoewel dat nu wel verklaart waarom je zo lullig deed. let's put it this way...waarom heb je dat topic gesloten?
Uiteraard.quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:00 schreef zoalshetis het volgende:
dubieuze manier om een topic te sluiten.
Tegenover beschuldigingen van vooringenomenheid bij het modereren ga ik me niet lopen verdedigen. Ik probeer zo objectief mogelijk te zijn en als iemand dat in twijfel trekt gaat hij maar naar de FA's. Die behandelen klachten over moderators. Die suggestie proefde ik ook uit jouw stukje en als je dat anders bedoeld, prima, dan heb ik het verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:57 schreef zoalshetis het volgende:
je slotopmerking dat het om nws ging snapte ik niet. misschien had daar dan een plaatje bij moeten staan speciaal voor mij. verder zou ik het fijn vinden als je eerste reactie op een duidelijke vraag van mij niet meer zou bestaan uit een seculiere zin uit mijn verhaal die de hoofdvraag mist. ik had twijfels en nu ik je laatste reactie gelezen heb niet meer. ik kan me in jouw beweegredenen vinden.
misschien kan de discussie worden voortgezet zonder het bericht en de reactie van de ts? ooit...
als ik de energie ervoor kan vinden zal ik het proberenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:12 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Tegenover beschuldigingen van vooringenomenheid bij het modereren ga ik me niet lopen verdedigen. Ik probeer zo objectief mogelijk te zijn en als iemand dat in twijfel trekt gaat hij maar naar de FA's. Die behandelen klachten over moderators. Die suggestie proefde ik ook uit jouw stukje en als je dat anders bedoeld, prima, dan heb ik het verkeerd begrepen.
Je mag er best opnieuw een topic over openen hoor. Alleen zou het mij verbazen als het dit keer wel binnen de perken blijft.
Fok! is te groot om strikt én consequent tegelijk te zijn. Dan heb je minstens verdubbeling van de crew nodig en dan nog kun je niet overal bovenop zitten. Desalniettemin pogen we het iig leefbaar leesbaar te houden... veel meer kun je niet vragen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als ik de energie ervoor kan vinden zal ik het proberenzul je dan beloven dat je als mod de offtopic reacties (en dat zijn eigenlijk alle racistische, van beide kanten gezien) zult verwijderen?
Mwah. Pleistertje. Kus erop, over.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:02 schreef Burner2000 het volgende:
http://www.science.co.il/(...)q-shiite-muslims.jpg
Lekker fris he?
http://forum.fok.nl/topic/561560/3/50
Nee, dat niet. Maar gezien de context moet het kunnen imo. (op het randje) Het is één of ander ritueel waarbij ze zichzelf verwonden.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:02 schreef Burner2000 het volgende:
http://www.science.co.il/(...)q-shiite-muslims.jpg
Lekker fris he?
http://forum.fok.nl/topic/561560/3/50
Ik was het niet van plan.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:59 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Doe even normaal.
Die gast was al weg.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:10 schreef ExTec het volgende:
Ik zie liever dat je tegen die gast actie neemt, ipv weer heel politiek correct mij proberen te temperen.
Zeg het tegen de fundi, niet tegen mijquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:16 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Die gast was al weg.
Elkaar "overtreffen qua harde uitspraken"... hoe simpel ben je dan?
Hoezo? Heeft hij je verteld wat je neer moest schrijven ofzo?quote:Op zondag 4 juli 2004 17:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zeg het tegen de fundi, niet tegen mij
''Ik heb Hirsi Ali niet bedreigd''quote:Op maandag 5 juli 2004 01:55 schreef onschuldig het volgende:
-
Reactie (en daarop volgenden ook) verwijderd.quote:Op maandag 5 juli 2004 01:59 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
''Ik heb Hirsi Ali niet bedreigd''
Je vraagt je af wat er mis is met een dergelijk persoon.
Logisch schopje, in Ouder(s) komen mensen uit de praktijk die wellicht ook iets zinnigs te zeggen hebben over dat onderwerp.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:11 schreef robh het volgende:
Britse Ouders mogen hun kinderen slaan
Waarom een schop naar OUD?
Neen want dat is een nws bericht over een incident.quote:
Ja, die heb je in NWS natuurlijk nietquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:18 schreef Loedertje het volgende:
Logisch schopje, in Ouder(s) komen mensen uit de praktijk die wellicht ook iets zinnigs te zeggen hebben over dat onderwerp.
Gezien de reacties die het tot het moment van verhuizing opleverde twijfelde ik daar een beetje aanquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:21 schreef robh het volgende:
[..]
Ja, die heb je in NWS natuurlijk niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |