als je een beetje gezet bent moet je juist een string dragen. Dan komen je billen extra geil uit.!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:13 schreef myfairlady het volgende:
hallo fok'ers,
de zomer begint alweer en nu is het tijd om weer een bikini te kopen.
nu komt het; wat voor bikini kun je dragen als je stevig gebouwd bent?
ik ben dus stevig gebouwd, er word mij afgeraden geen printjes etc en drukke kleuren te dragen. klopt dit? om ''slanker'' te lijken lees ik altijd dat je zwart moet dragen en donkere kleuren. iemand advies?
Draag een bikini in de juiste maat. Verder vindt ik dat gezeik zoals 'zwart om slank te lijken' onzin. Je bent zo dik of dun als je bent, daar helpt geen bikini aan, alleen een corset. Zoek dus gewoon een bikini uit die je mooi vindt, trek het aan en ga het strand op. Als jij er er prettig in voelt is het goed.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:13 schreef myfairlady het volgende:
hallo fok'ers,
de zomer begint alweer en nu is het tijd om weer een bikini te kopen.
nu komt het; wat voor bikini kun je dragen als je stevig gebouwd bent?
ik ben dus stevig gebouwd, er word mij afgeraden geen printjes etc en drukke kleuren te dragen. klopt dit? om ''slanker'' te lijken lees ik altijd dat je zwart moet dragen en donkere kleuren. iemand advies?
Kloptquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:33 schreef myfairlady het volgende:
nee ok, maar met een goede bikini kan je het wel een BEETJE verbergen zodat het buikje minder opvalt {als je een bloemen bikini aanhebt dat mensen daar naar kijken dan naar je buik}
Nouja dik... Als het niet plat en strak is zoals bij de maatje 34/36 dames, dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:22 schreef Aventura het volgende:
Hm, met een kleiner broekje lijk je juist slanker! Tenminste zo werkt het voor mij wel. Of bedoel je als je een dikke buik hebt?
Kloptquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:28 schreef Aventura het volgende:
Ok. Ik heb een platte buik en daarom staat een hoog broekje bij mij juist vreselijk. Ook van die boxer-modellen staan mij niet. Daardoor lijk ik juist dikker i.p.v. dunner. (Ik heb rel. brede heupen). Een model dat laag op de buik is en hoog opgesneden is bij de pijpen staat het mooiste. Zo lijken je benen ook langer.
Mja en ik wil gewoon over de hele linie bruin worden (althans poging toe, want ik word niet zo gemakkelijk bruinquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:59 schreef Aventura het volgende:
Toch is het wel een goede keuze om voor een bikini te kiezen hoe stevig je ook bent. Het is nog flatteuzer, want in badpak zien molligere mensen er oma-achtig en massief uit. In bikini kun je bepaalde lichaamsdelen nog accentueren. Bv. als je mooie borsten hebt met een mooie felgekleurde top en een onopvallend broekje bv.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |