Yup..... Door t stoombadje komen ze wat makkelijker los....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:14 schreef milagro het volgende:
stoombadje nemen en met een comedonenlepeltje (laten) verwijderen.
Romantischquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:23 schreef Frollo het volgende:
Die knijpt mijn vriendin altijd uit
Als je het niet bijhoudt wel, ja.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:22 schreef bierglas het volgende:
Oke maar eens doen dan
Enne komen ze snel weer terug als ze eenmaal weg zijn?
Bedankt voor de tip.. maaruh ik ben nog altijd een man he..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:38 schreef Pearly het volgende:
edit : de meeeters hebben vaker te maken met het feit dat deze mensen wijdere porien hebben. 's Avonds voor het slapen gaan je gezicht reinigen met een gezichtsreiniger en een tonic, doet wonderen.
So what!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:51 schreef bierglas het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.. maaruh ik ben nog altijd een man he..![]()
Inderdaad! Dat je je gezicht verzorgt als man, wil nog niet zeggen dat je ook met mascara en lippenstift in de weer bent/moetquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:54 schreef Pearly het volgende:
[..]
So what!
Ik ken meer mannen die aan hun uiterlijk werken voor dat ze gaan slapen, dan mannen die dat niet doen hoor!
Je zult zien dat je er veel beter uit ziet daarna! En vrouwen houden van mannen die er verzorgd uit zien...![]()
hoiiiii XcUZ_Mequote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Inderdaad! Dat je je gezicht verzorgt als man, wil nog niet zeggen dat je ook met mascara en lippenstift in de weer bent/moet
Hoi Pearly![]()
Of je woont in een stad waar héél veel auto's rijden of véel roet en uitlaatgassen zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:23 schreef myfairlady het volgende:
die zwarte puntjes op mn neus krijg ik niet weg. alleen als de schoonheids tekeer gaat zijn ze weg, voor een paar dagen en dan zijn ze dr weer
Erg he... dat heb ik ook. Ik had er nooit last van, maar dit jaar heb ik wat meer last van mijn huid dan anders. Pukkeltjes, allergische reacties, meeters... zal de stress wel zijn. Gelukkig valt het niet echt op. Ik ben een meester in het onopvallend camoufleren van pukkeltjes en de meeters zijn ook niet in het oog springend.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:23 schreef myfairlady het volgende:
die zwarte puntjes op mn neus krijg ik niet weg. alleen als de schoonheids tekeer gaat zijn ze weg, voor een paar dagen en dan zijn ze dr weer
Oh nee? Wat zijn het dan welquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:29 schreef Pearly het volgende:
meeeters komen écht niet in 3 dagen terug hoor!
Zo is dat van Boeschoten! Keihard knijpen baasje!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:18 schreef vanBoeschoten het volgende:
KNIJPEN BAASJE !!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |