Muhaha, met grindcore bands hun hele repetoire.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:59 schreef Tokus het volgende:
oh en in 5 minuten kunnen er makkelijk 3 nummers voorbij komen
Die DVD Along The Way is opzich best goed, aleen jammer dat het een oude opname is en veel van de goeie cd's toen nog uit moesten komen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:42 schreef FoxmanF1 het volgende:
Ik heb bijna alle cds van Bad Religion (behalve New America), maar nog geen DVD.
Op verschillende internetsite worden zowel "Riot" als "Along the way" aangeboden.
Wie heeft ze gezien en wat is de kwaliteit van de DVD?
Beter laten inlichten voortaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:47 schreef Sylvana het volgende:
gvd, echt kut dat ik er nu pas achter kom dat ze in Nederland speelden
Een PS2 is gewoon een DVD speler hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:21 schreef =HellFire= het volgende:
PS2 dvds kijken is echt te belabberd, niet doen dus.![]()
DVD is inderdaad erg goed, ook de hele avond zoet mee geweest.
Ja dat was Tim van Rise Against! Goeie stem ook, nummer is erg vet zo live. Cease is idd ook goed gedaan, zo zie je dat Greg echt een goede artiest is, veel te goed voor een simpele punkrockband. Kudos dus dat-ie wat dat betreft ook niet mainstream(er) gaat!
Microfoonstukje zal wel Amerikaanse humor zijn... gelukkig maakt het nummer Fuck Armageddon dat stukje zoveel beter.
Ja maar brakke interface en de DVD-lade zelf vind ik ook niet bijster goed werken, wil nog wel eens moeite hebben met lezen etc.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:41 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Een PS2 is gewoon een DVD speler hoor.
Nooit problemen mee gehad, alleen nu zwart-wit bij 1 DVD.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:17 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ja maar brakke interface en de DVD-lade zelf vind ik ook niet bijster goed werken, wil nog wel eens moeite hebben met lezen etc.
op eBay, voor honderden dollars misschien!quote:Op maandag 5 juni 2006 18:06 schreef Ixnay het volgende:
Weet iemand waar ik nog Into The Unknown kan bemachtigen?
Heb alle cd's van BR bijna compleet.
Yep, jammer genoeg, een van de slechste albums, en toch zoveel waard.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:09 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
op eBay, voor honderden dollars misschien!
Die is niet op cd uitgebracht denk.... minimaal 150 dollar er voor uit trekken dan kan het wel op lp op ebay.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:06 schreef Ixnay het volgende:
Weet iemand waar ik nog Into The Unknown kan bemachtigen?
Heb alle cd's van BR bijna compleet.
zo'n grote prestatie is dat toch niet?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:06 schreef Ixnay het volgende:
Als van Into The Unknown geen cd is, kan ik zeggen dat ik alle cd's van BR heb.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |