quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:23 schreef Ixnay het volgende:
Normaal stuurt Epitpah de cd's al op naar verschillende doelen zodat die een preview kunnen schrijven.
Dit keer doen ze dat niet en zal de cd pas op de releasedag op internet staan. Jay zei dat.
Nee. Maar ik bewonder je eerlijkheid om het niet gelijk te rippen. Ik zelf rip ook geen games (doe zelf reviews e.d. voor een grote Nederlandstalige gameswebsite).quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:54 schreef vingerplant het volgende:
[..]
![]()
Heb ik nu een fake in de cd-speler zitten?
Denk het wel ja. Luisterbeurt 2 heeft me net iets meer overtuigd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:17 schreef Ixnay het volgende:
Als je Process en Empire goed vindt, vind je deze ook goed.
Ken ik ook, maar zij gaan meer de kant uit van de mindere Descendents nummers. Van die vage nummers, maar rare riffjes, dat gaat echt nergens meer over. De cd's van All en Descendents hebben dan nog wel een paar goede nummers, maar over het algemeen vind ik het maar matig, zeker als je de jaren 80 nummers luistert die bijna stuk voor stuk geweldig zijn!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:53 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Cool to be You is anders wel tof! En wat dacht je van de band All?
Vooruit ik geef je je zin. Ik verhoog naar 7,5 want ik ben hem na bijna 3 weken nog niet zat. Het cijfer wordt niet hoger meer aangezien ik toch wat teleurgesteld ben als ik hem draai NA Against The Grain.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:08 schreef =HellFire= het volgende:
Ik vind em zeker beter dan een 7! Gaat al richting de 8,5/9 toch wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |