Als het niet lukt op de Ek mogen de messen erop van hem, dus zullen we wel weer zo'n onvergetelijke "van Gaal persconferentie" krijgen..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:21 schreef Netsplitter het volgende:
met een beetje pech wel...
Maar ik denk dat hij dan de eer aan zichzelf houdt en opstapt.... hoop ik...
Op papier heeft Nederland echt niet het beste elftal... dat zijn Frankrijk Spanje en Italie..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:24 schreef bramos-elvis het volgende:
Nederland heeft de beste spelers van Europa, het is alleen geen collectief....als we hiermee de poule niet doorkomen is dat grotendeels te wijten aan de coach, dick eruit dus!
dan gaat de vlag uitquote:Stel dat Nederland niet doorgaat...
Dan hoop ik dat ik die oranje autolak nog van mn lul afkrijg!quote:Stel dat Nederland niet doorgaat...
halfstok of ....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dan gaat de vlag uit
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dan gaat de vlag uit
Dat doen ze wel... want als we winnen vieren ze allemaal mee...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:31 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]jammer dat een boel Nederlanders niet achter de nationale ploeg staat..
Ik sta inderdaad niet achter een elftal vol teveel verdienende over het paard getilde dombo's nee, ik geef daarnaast ook geen flikker om voetbal. Mag ik?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:31 schreef TimmyAsd het volgende:
Zeker weten na gister, dat van de fransen???quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:27 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Op papier heeft Nederland echt niet het beste elftal... dat zijn Frankrijk Spanje en Italie..
vol in de mast, met wimpel en alquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:30 schreef WaStEd het volgende:
[..]
halfstok of ....
Ja dan wel.. succes suopporters heten dat soort mensen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:33 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Dat doen ze wel... want als we winnen vieren ze allemaal mee...
Het is alleen moeilijk achter een ploeg te blijven staan die zelf minachting hebben voor hun supporters....
Ik heb gewoon een pishekel aan voetbal... hoe eerder die gekte over is hoe beter. Overal wordt je er mee doodgegooid.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:31 schreef TimmyAsd het volgende:
Dat mag, maar ik snap dan niet waarom je hier een reactie geeft..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:34 schreef Beaves_Best het volgende:
[..]
Ik sta inderdaad niet achter een elftal vol teveel verdienende over het paard getilde dombo's nee, ik geef daarnaast ook geen flikker om voetbal. Mag ik?
Standaard uitspraak....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ja dan wel.. succes suopporters heten dat soort mensen.
En minachting voor de supporters? wat een gelul. De spelers zeiden na de wedstrijd tegen Duitsland dat de supporters van grote waarde waren, dat zij hun erdoorheen hebben gesleept..
Idd, spugen, trappen en acteren is idd topvoetbalquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:27 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Op papier heeft Nederland echt niet het beste elftal... dat zijn Frankrijk Spanje en Italie..
ze hoeven het niet te zeggen, en toch doen ze het...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Standaard uitspraak....
zou ik ook zeggen na zo'n bagger wedstrijd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |