Als het niet lukt op de Ek mogen de messen erop van hem, dus zullen we wel weer zo'n onvergetelijke "van Gaal persconferentie" krijgen..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:21 schreef Netsplitter het volgende:
met een beetje pech wel...
Maar ik denk dat hij dan de eer aan zichzelf houdt en opstapt.... hoop ik...
Op papier heeft Nederland echt niet het beste elftal... dat zijn Frankrijk Spanje en Italie..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:24 schreef bramos-elvis het volgende:
Nederland heeft de beste spelers van Europa, het is alleen geen collectief....als we hiermee de poule niet doorkomen is dat grotendeels te wijten aan de coach, dick eruit dus!
dan gaat de vlag uitquote:Stel dat Nederland niet doorgaat...
Dan hoop ik dat ik die oranje autolak nog van mn lul afkrijg!quote:Stel dat Nederland niet doorgaat...
halfstok of ....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dan gaat de vlag uit
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dan gaat de vlag uit
Dat doen ze wel... want als we winnen vieren ze allemaal mee...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:31 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]jammer dat een boel Nederlanders niet achter de nationale ploeg staat..
Ik sta inderdaad niet achter een elftal vol teveel verdienende over het paard getilde dombo's nee, ik geef daarnaast ook geen flikker om voetbal. Mag ik?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:31 schreef TimmyAsd het volgende:
Zeker weten na gister, dat van de fransen???quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:27 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Op papier heeft Nederland echt niet het beste elftal... dat zijn Frankrijk Spanje en Italie..
vol in de mast, met wimpel en alquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:30 schreef WaStEd het volgende:
[..]
halfstok of ....
Ja dan wel.. succes suopporters heten dat soort mensen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:33 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Dat doen ze wel... want als we winnen vieren ze allemaal mee...
Het is alleen moeilijk achter een ploeg te blijven staan die zelf minachting hebben voor hun supporters....
Ik heb gewoon een pishekel aan voetbal... hoe eerder die gekte over is hoe beter. Overal wordt je er mee doodgegooid.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:31 schreef TimmyAsd het volgende:
Dat mag, maar ik snap dan niet waarom je hier een reactie geeft..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:34 schreef Beaves_Best het volgende:
[..]
Ik sta inderdaad niet achter een elftal vol teveel verdienende over het paard getilde dombo's nee, ik geef daarnaast ook geen flikker om voetbal. Mag ik?
Standaard uitspraak....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ja dan wel.. succes suopporters heten dat soort mensen.
En minachting voor de supporters? wat een gelul. De spelers zeiden na de wedstrijd tegen Duitsland dat de supporters van grote waarde waren, dat zij hun erdoorheen hebben gesleept..
Idd, spugen, trappen en acteren is idd topvoetbalquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:27 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Op papier heeft Nederland echt niet het beste elftal... dat zijn Frankrijk Spanje en Italie..
ze hoeven het niet te zeggen, en toch doen ze het...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Standaard uitspraak....
zou ik ook zeggen na zo'n bagger wedstrijd...
Verder nog iets zinnigs te melden in dit voetbal topic, niet het anti voetbal topic???quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:36 schreef shuntje het volgende:
Jezus, anders ga je over iets nuttigs druk zitten maken.
Er zijn wel 1000ende dingen die erger zijn als dat Nederlands verliest
van mij mogen ze allemaal door de stront zakken. Ik zeg verbied voedbal en stop al dat geld dat naar die voedbal mongolen gaat in de zorg en andere dingen waar het geld nodig is.
Ja, dat werd aan geraden door de PR-gozer van oranje, vraag me af of ze het anders ook hadden gezegd.........quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De spelers zeiden na de wedstrijd tegen Duitsland dat de supporters van grote waarde waren, dat zij hun erdoorheen hebben gesleept..
onnodig om hierover te discussieren, want dat is nou eenmaal niet bekend..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:42 schreef Woffel het volgende:
[..]
Ja, dat werd aan geraden door de PR-gozer van oranje, vraag me af of ze het anders ook hadden gezegd.........
zoals gewoonlijk..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:42 schreef nightfall het volgende:
.. en dan spelen ze zaterdag de sterren van de hemel, staat de gehele natie er weer volledig achter.![]()
jij zegt het...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:43 schreef TimmyAsd het volgende:
zoals gewoonlijk..
Nederlanders moeten altijd wat te zeuren hebben..
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:43 schreef TimmyAsd het volgende:
onnodig om hierover te discussieren, want dat is nou eenmaal niet bekend..
idd, echt niet tof.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:42 schreef nightfall het volgende:
.. en dan spelen ze zaterdag de sterren van de hemel, staat de gehele natie er weer volledig achter.![]()
wat wil je hiermee zeggen.. ik mis kennelijk je punt...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
jij zegt het...
[..]
![]()
dat je je typisch Nederlands gedroeg in één der beide postsquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:45 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
wat wil je hiermee zeggen.. ik mis kennelijk je punt...
Het is ook niet bekend dat het niet zo is, dus loop dan ook niet zo te koop met deze spelersquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:43 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
onnodig om hierover te discussieren, want dat is nou eenmaal niet bekend..
Ik en zeuren over NL-elftal.. dat mensen zelfs over uitsrpaken staan te twijfelen vind ik erg vreemd. Okee, als je niet van voetbal houdt, prima maar zoek een ander topic op. Zeuren om het zeuren, das typisch Nederlands, niet achter de ploeg staan, onvoorwaardelijk, ook iets typisch Nederlands..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
dat je je typisch Nederlands gedroeg in één der beide posts![]()
mwaw, ik denk zelf dat ze het nog meenden ook.. en zo niet, is het iig verstandig geweest om het wel te zeggen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:48 schreef Woffel het volgende:
[..]
Het is ook niet bekend dat het niet zo is, dus loop dan ook niet zo te koop met deze spelers
Als PR man zelf al aangeeft dat het wel het geval is, dat er toevallig opeens spelers zijn die er wat van zeggen weet ik genoeg.
je zeurde niet over het NL-elftal, maar over de post van Woffel.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:49 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik en zeuren over NL-elftal.. dat mensen zelfs over uitsrpaken staan te twijfelen vind ik erg vreemd. Okee, als je niet van voetbal houdt, prima maar zoek een ander topic op. Zeuren om het zeuren, das typisch Nederlands, niet achter de ploeg staan, onvoorwaardelijk, ook iets typisch Nederlands..
Wat doe je in dit topic dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:34 schreef Beaves_Best het volgende:
[..]
Ik sta inderdaad niet achter een elftal vol teveel verdienende over het paard getilde dombo's nee, ik geef daarnaast ook geen flikker om voetbal. Mag ik?
dat wel, niet geschikt voor het NL-elftal..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Even terug ontopic, dan denk (en hoop ik eigenlijk ook wel) Dat Advocaat de eer aan zichzelf houdt.
Welnee die eikel heeft een bord voor zn kop en ik zie het zo voor me dat ie rustig blijft zittenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Even terug ontopic, dan denk (en hoop ik eigenlijk ook wel) Dat Advocaat de eer aan zichzelf houdt.
Advocaat is, IMO, een clubtrainer, en is toch wat slechter als bondscoach, denk ik.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:02 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
dat wel, niet geschikt voor het NL-elftal..
kortom, we zijn het gewoon eens.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:02 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
dat wel, niet geschikt voor het NL-elftal..
maar ik hoop gewoon dat hij Nederland europees kampioen maakt..
ik mis Frank Rijkaard een beetjequote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Advocaat is, IMO, een clubtrainer, en is toch wat slechter als bondscoach, denk ik.![]()
Ik kan zo 1-2-3 geen opvolger bedenken, in het geval dat.
gelukkigquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
kortom, we zijn het gewoon eens.
aad de mos, huub stevens, robert maaskant, foeke booy, co adriaanse ofzoietsquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik kan zo 1-2-3 geen opvolger bedenken, in het geval dat.
Koeman ook niet, alleen als Tonnie naast hem zit.....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:12 schreef devv05 het volgende:
Denk niet dat Cruijff ooit nog bondscoach gaat worden, helaas... Ronald Koeman zou denk ik een goede zijn, maar die zit (gelukkig) voorlopig nog wel eventjes bij Ajax..
Verder heb ik mn twijfels bij Co Adriaanse.. Vind het een goede trainer, maar denk dat zijn aanpak niet gaat werken bij het Nederlands elftal..
Ronald en Ruud (Krol) toch?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Koeman ook niet, alleen als Tonnie naast hem zit.....
De Engelsequote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:35 schreef alki het volgende:
Dan hang ik de duitse vlag buiten
hahahaquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:24 schreef bramos-elvis het volgende:
Nederland heeft de beste spelers van Europa, het is alleen geen collectief....als we hiermee de poule niet doorkomen is dat grotendeels te wijten aan de coach, dick eruit dus!
Tonnie is het analytische en tactische brein. Dat Koeman soms anders beslist, kan Tonnie niets aan doenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ronald en Ruud (Krol) toch?
Rot toch op man, moet ik achter een stel verwende niks presterende miljonairs gaan staan voor een of ander klotespelletje ??quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:31 schreef TimmyAsd het volgende:
Nee, hoor hoeft helemaal niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:45 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Rot toch op man, moet ik achter een stel verwende niks presterende miljonairs gaan staan voor een of ander klotespelletje ??
Get a life !!
nee dan ga je maar het onzin forum besmeuren met die onzin achtelijkequote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:34 schreef Beaves_Best het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |