Ik woon in Groningen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:13 schreef dyna18 het volgende:
Hmmm ingeving van die andere thread... Zitten er in deze thread toevallig nog mensen in de buurt van Groningen?
Qua aanraken kun je natuurlijk 83 verschillende definities hanteren. Maar aanraken in de trent van flirten das natuurlijk wel lachen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:21 schreef hanskamp het volgende:
Om terug te komen op datgene wat er laatst in het vorige topic gezegd werd... Ik word niet graag door vreemde vrouwen aangeraakt, of ze moeten erg aantrekkelijk zijn. Voor andere vrouwen geldt hetzelfde als wat voor mannen geldt. Eerst enige kennismaking, dan aanraken.
Hoe lang gaan we eigenlijk door met deze topic? Totdat we allemaal een vriendin gevonden hebben?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Deel 4, nou, het zal me benieuwen...
Ik proef hier sarcasmequote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Deel 4, nou, het zal me benieuwen...
Ja, maar die is alleen voor jongens zoals ons en we houden de locatie geheim.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:52 schreef Cheshire het volgende:
komt er nog een meet dan jongens?
lurkt ook weer vrolijk mee
Ik zou het wel leuk vinden als Cheshire ook zou komen...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar die is alleen voor jongens zoals ons en we houden de locatie geheim.![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:00 schreef Plato1980 het volgende:
Ja, maar die is alleen voor jongens zoals ons en we houden de locatie geheim.![]()
Wat mij betreft maken we er werk van, maar het wordt geen openbare meet, want dan kom ik niet. Voor je het weet lekt het uit dat ik Plato1980 ben. En je begrijpt dat ik daar niet aan moet denken.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:09 schreef Cheshire het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik heb ook niet gezegd dat ik mee wil.. ik ben alleen benieuwd of t plan nog op tafel ligt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |