integratiequote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:03 schreef Megumi het volgende:
Zo Vampier. Je bescheidenheid siert je echt.
je had ook gewoon een naamtopic kunnen openen hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2004 03:47 schreef Steijn het volgende:
Ik stem voor timbob.
Een totaal onbekende kan nooit overgewaardeerd zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 03:47 schreef Steijn het volgende:
Ik stem voor timbob.
typisch gevalletje van zelfoverwaarderingquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:51 schreef ijsmeis het volgende:
En Pakspul natuurlijk, ook al heb ik er nog nooit van gehoord..
Nu welquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:51 schreef ijsmeis het volgende:
En Pakspul natuurlijk, ook al heb ik er nog nooit van gehoord..
3G3Lquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:38 schreef MacManus het volgende:
SunChaser natuurlijk, ja!
Die worden toch al overal uitgekotst?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
De mensen van de übertrieste FOK-radio
Oh daar ga ik in mee.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:29 schreef martinuhhh het volgende:
Ik denk Conflict
Maar in m'n hart ben ik een moslim.quote:Op zondag 20 juni 2004 22:37 schreef Yskonijn het volgende:
Ik stem Hyperfuzzz......tstijgt linea recta naar zn kop!
Ik wil zo graag op je stemmen maar wordt je wel gewaardeerd alhier?quote:Op zondag 20 juni 2004 22:37 schreef Yskonijn het volgende:
Ik stem Hyperfuzzz......tstijgt linea recta naar zn kop!
Ik denk het niet,tenminste ik ben nog lang geen incrowd!quote:Op zondag 20 juni 2004 23:01 schreef hyperfuzz het volgende:
[..]
Ik wil zo graag op je stemmen maar wordt je wel gewaardeerd alhier?
Ik stem voor Steijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 03:47 schreef Steijn het volgende:
Ik stem voor timbob.
Nee hoor, dat is niet waar. Ik kan me nog herinneren dat je een grap maakte over het paard van Brechtje en iets met een frietje stoof.quote:Op zondag 20 juni 2004 23:30 schreef QyRoZ het volgende:
Ik. Ik heb een heleboel posts, maar niemand kan zich ook maar één post of topic van mij herinneren..
Dat was bbdquote:Op zondag 20 juni 2004 23:34 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is niet waar. Ik kan me nog herinneren dat je een grap maakte over het paard van Brechtje en iets met een frietje stoof.
ik weet nog wel dat ik een keer jou naam las, en dat ik toen dacht, wat is nou weer een yskonijn..quote:Op zondag 20 juni 2004 23:40 schreef Yskonijn het volgende:
Kan iemand zich berichtjes van mij herinneren?
Leuk geprobeerd, nog 50 zulke posts en ik mag stemmenquote:Op zondag 20 juni 2004 23:41 schreef timbob het volgende:
[..]
ik weet nog wel dat ik een keer jou naam las, en dat ik toen dacht, wat is nou weer een yskonijn..
maar verder niet een post ofzo.. sorry
ik zal voor je gaan opletten [afbeelding]
huh? ik volg je ff nietquote:Op zondag 20 juni 2004 23:43 schreef hyperfuzz het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, nog 50 zulke posts en ik mag stemmen
ik herken je icoontjequote:Op zondag 20 juni 2004 23:43 schreef Dezz het volgende:
Ik![]()
Ach de meeste mensen zullen me hier wel niet kennen, alleen de mensen die de RHCP en John Frusciante topics lezen wel denk ik
In het topiq voor domme fokkers volgen ze me ook niet. Moment even een nieuw topiq openen.quote:Op zondag 20 juni 2004 23:45 schreef timbob het volgende:
[..]
huh? ik volg je ff niet
ben dus nog geen incrowdquote:Op zondag 20 juni 2004 23:41 schreef timbob het volgende:
[..]
ik weet nog wel dat ik een keer jou naam las, en dat ik toen dacht, wat is nou weer een yskonijn..
maar verder niet een post ofzo.. sorry
ik zal voor je gaan opletten [afbeelding]
quote:Op zondag 20 juni 2004 23:47 schreef Yskonijn het volgende:
[..]
ben dus nog geen incrowd
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:37 schreef timbob het volgende:
BMWM3!
die tieten vielen toch wel tegen
bbd? 'T topic werd geopend door FlyingFox geloof ik. Of ben ik weer niet bekend genoeg met de kloons van iedereen?quote:Op zondag 20 juni 2004 23:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat was bbd
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:37 schreef timbob het volgende:
BMWM3!
die tieten vielen toch wel tegen
Hij is niks en zijn ego stinktquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:20 schreef Gianluca het volgende:
Kastanova is kewl
ben het helemaal met je eensquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:39 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Hij is niks en zijn ego stinkt
Idd! Maar hij is wel grappigquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:39 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Hij is niks en zijn ego stinkt
wat je grappig noemt ...quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:55 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Idd! Maar hij is wel grappig!
Hij spuugt op alles en iedereen nou wat stoerquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:55 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Ik vind zijn ideeën over bepaalde dingen vaak nogal lachwekkendquote:Op donderdag 24 juni 2004 23:02 schreef MOBO666 het volgende:
[..]
wat je grappig noemt ...
dat was FF Als Ranger dood is...quote:Op zondag 20 juni 2004 23:34 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is niet waar. Ik kan me nog herinneren dat je een grap maakte over het paard van Brechtje en iets met een frietje stoof.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:15 schreef Piro het volgende:
Ctrl F topic.
Hij is net als die Sunchaser en die Conflict trouwens grappig in de vorm van :quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:32 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Ik vind zijn ideeën over bepaalde dingen vaak nogal lachwekkend.
Sinds wanneer wordt Roel_Jewel door _iemand_ gewaardeerd?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:44 schreef LONG-BEACH het volgende:
gelly en roel_jewel![]()
![]()
kutsukkels
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:03 schreef blieblie het volgende:
Missy Mirjam.
Ze vind zich uber cool met der irritante wijze schooljuf posts, maar als je het waagt om in der fotoboek te kijken hang je 2 dagen boven de plee.
moet ik toch maar ff in dat fotoboek kijkenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:03 schreef blieblie het volgende:
Missy Mirjam.
Ze vind zich uber cool met der irritante wijze schooljuf posts, maar als je het waagt om in der fotoboek te kijken hang je 2 dagen boven de plee.
Ik heb me ook al vaak zat moeten bescheuren om zijn topics en reacties.quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:55 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Een beetje flauw, vind je niet?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:03 schreef blieblie het volgende:
Missy Mirjam.
Dus als je heir betweterig gaat zitten doen over anderen dan word je modquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:44 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Een beetje flauw, vind je niet?
Dat ze af en toe té betweterig kan zijn, daar ben ik het met je over eens. Het zou me ook niks verbazen als ze later een keer moderator wordt, daar is ze overduidelijk naar aan het vissen. Maar iemands uiterlijk heeft daar natuurlijk geen reet mee te maken.
Ten eerste is ze irritantquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:44 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Een beetje flauw, vind je niet?
Dat ze af en toe té betweterig kan zijn, daar ben ik het met je over eens. Het zou me ook niks verbazen als ze later een keer moderator wordt, daar is ze overduidelijk naar aan het vissen. Maar iemands uiterlijk heeft daar natuurlijk geen reet mee te maken.
Mee eens isquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:12 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ten eerste is ze irritant
Ten tweede denkt ze dat ze goed is (schemert zo door haar posts heen)
Ten derde... naja, dat ze lelijk is een bijzaak, maar ze is het wel.
Dat is inderdaadquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:54 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Dus als je heir betweterig gaat zitten doen over anderen dan word je mod![]()
Leker logisch dan en bedankt voor de tip![]()
typ fout dude .quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:20 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat is inderdaadleker
logisch. Modjes zijn immers betweters. Sommige worden ook mod als ze maar genoeg mensen doodwensen.
Ja inderdaad, zo ben ik mod geworden.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:23 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
typ fout dude .
En volgens mij is de best manier om mod te worden door je gewoon heel veel intelikken.
Volgens mij wil jij zelf gewoon heel graag mod worden, of niet?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:23 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
typ fout dude .
En volgens mij is de best manier om mod te worden door je gewoon heel veel intelikken.
Stiekem welquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij zelf gewoon heel graag mod worden, of niet?
Dat wordt dus likken bij de incrowd!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:29 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Stiekem wel![]()
Calvobbes is mijn grote voorbeeldquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:24 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zo ben ik mod geworden.![]()
Mee eens. Alle slowchatters op ONZ (Insomaniac, Yvonne) en mod-inlikkende baggeraars (conflict).quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:13 schreef TC03 het volgende:
Alle wel-bij-'het'-kliekje-horende-ONZ'ers-die-niet-grappig-zijn. Insomniac, Yvonne. Paarse_paashaas.
conflict nietquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:14 schreef PapaFokker het volgende:
[..]
Mee eens. Alle slowchatters op ONZ (Insomaniac, Yvonne) en mod-inlikkende baggeraars (conflict).
Eens isquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:14 schreef PapaFokker het volgende:
[..]
Mee eens. Alle slowchatters op ONZ (Insomaniac, Yvonne) en mod-inlikkende baggeraars (conflict).
WIEquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:22 schreef JPM01 het volgende:
Tong80
![]()
Nee hoor, heb je zelf gedaanquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:13 schreef EL_REY het volgende:
[..]
conflict nietinso wel, die heeft ervoor gezorgd dat ik nu ben gebanned voor 1 week in ONZ
![]()
U hebt gezocht op sakkel:quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:37 schreef LONG-BEACH het volgende:
sunchaser is een kankersakkel en kastanova is al helemaal een trieste zaadkneus. SAKKEL SAKKEL SAKKEL
Omdat ik weet dat je toch niet verandertquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:51 schreef Tranceptor het volgende:
Yvonne, in het verleden had ik hier zeker Semtex genoemd... maar goed ze houdt zich redelijk stil nu
Ik weet dat je van me houdt maar we hadden beloofd het stil te houdenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat je toch niet verandert
Gne gne.
TT gaat over overgewaardeerde USERS, niet topicsquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Waar is Kastanova? Dat topic over die batterijen was zwaar overgewaardeerd.
Okey, dan is hij weg, dus niet meer overgewaardeerd nu. Als je niet meer aanwezig bent ala minute dan valt er niets te waarderenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TT gaat over overgewaardeerde USERS, niet topics![]()
Vergeet de users niet die zich het liefst van top tot teen nakkt laten zien in B&H om vervolgens wederzijds commentaar te geven over hoe verschrikkelijk geil ze allemaal wel niet zijn...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:25 schreef Tranceptor het volgende:
Alle Fok users die er graag geaccepteerd willen worden en daar hun 'mening' op afstellen.
heb ik nieuws voor je: dat dacht ik dus ff niet he!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, heb je zelf gedaan
Was ik weg dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Semmie!!!!!
Heb je wel beetje gemist hoor
Elkaar bedruipende fokkers zijn uberhaupt walgelijk, op straat zouden ze elkaar geen blik waardig gunnen...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:32 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Vergeet de users niet die zich het liefst van top tot teen nakkt laten zien in B&H om vervolgens wederzijds commentaar te geven over hoe verschrikkelijk geil ze allemaal wel niet zijn...
Nee weg betekent dat je ook weer terugkomt, ....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Was ik weg dan?
Wat klinkt dat verbitterd.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Elkaar bedruipende fokkers zijn uberhaupt walgelijk, op straat zouden ze elkaar geen blik waardig gunnen...
Nee het ging een stuk beter met me tot ik een spook zag....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat klinkt dat verbitterd.
He wat jammer, waarom ineens zo aanvallend?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee het ging een stuk beter met me tot ik een spook zag....
Heb je in GC tijdje niet gezien iigquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Was ik weg dan?
Ik denk dat ie wel een sterk punt heeft eigenlijk..quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat klinkt dat verbitterd.
Tuurlijk. Maar ik denk dat een hoop fokkers elkaar nu wel irl kennen en dat niet meer nodig hebben.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:07 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wel een sterk punt heeft eigenlijk..
Voor je cam is het ontzettend makkelijk scoren en "spannend" doen, in het echt lopen deze mensen liever met een boogje om elkaar heen denk ik (zeker als ze elkaar al hebben gezien op de cam![]()
)
Dat weet ik niet... lijkt me een rare ontmoeting met iemand die ik alleen maar van geile poses voor de cam ken, maar ik ben weer te ouderwetsch in natuurlijkquote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar ik denk dat een hoop fokkers elkaar nu wel irl kennen en dat niet meer nodig hebben.
TO Ban in ONZquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:13 schreef EL_REY het volgende:
[..]
conflict nietinso wel, die heeft ervoor gezorgd dat ik nu ben gebanned voor 1 week in ONZ
![]()
Nee, dan moet je eerst kut zijn. O wacht...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:32 schreef Pony-Lover het volgende:
Zit het er nu al eens in dat ik de meest overgewaardeerde user wordt?
Ik voldoe dus al aan de helft van de voorwaarden, misschien moet ik dan voor de andere helft maar een tijdje door een ander laten posten.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, dan moet je eerst kut zijn. O wacht...
en dan moet ook nog iedereen je geweldig vinden![]()
Het was meer een schrikreactie hoor, ... sorry als het aanvallend overkwam. Ik ken weinig mensen die aanvallen als ze een spook zienquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
He wat jammer, waarom ineens zo aanvallend? :')
True, maar ik denk dat iedereen wel geniet van aandacht op Fok, op wat voor manier dan ook verkregen (bijv. door te modden of leuke columpjes te schrijven of vaak bepaalde mensen af te zeikenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het was meer een schrikreactie hoor, ... sorry als het aanvallend overkwam. Ik ken weinig mensen die aanvallen als ze een spook zien![]()
Geile poses van niet-geile meiden in B&H maken het nog geen lekkere wijven. Ik bedoel te zeggen dat op de meeste geile meiden waar op FOK! gegeild word geen fatsoenlijke vent het zou doen...
En hier posten ze ow wat lekker en ow wat is het allemaal mooi, ja omdat er wat tieten en een kut wordt laten zien en ze vrouwen zover krijgen.
Ik hoef niet zo nodig aandacht voor mijn persoon, eerder voor wat ik zeg. Inhoud is belangrijker dan verschijning vind ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
True, maar ik denk dat iedereen wel geniet van aandacht op Fok, op wat voor manier dan ook verkregen (bijv. door te modden of leuke columpjes te schrijven of vaak bepaalde mensen af te zeiken)
Dat is dus ook een vorm van aandacht krijgen die je misschien irl niet zou krijgen van mensen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig aandacht voor mijn persoon, eerder voor wat ik zeg. Inhoud is belangrijker dan verschijning vind ik.
uiteraardquote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:26 schreef kamagurka het volgende:
maar ik ben weer te ouderwetsch in natuurlijk![]()
![]()
Hmm misschien niet nee, maar daar ben ik snel klaar mee dan ookquote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is dus ook een vorm van aandacht krijgen die je misschien irl niet zou krijgen van mensen.
Niks, maar ik vind het geen basis om een gezellig avondje op door te babbelen in de kroegquote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat is mis met geile poses van een mooie vrouw
Kamargurka bestaat niet tongquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:07 schreef tong80 het volgende:
Ik ga voor Kamargurka.
Of is dat teveel on topic ?
Juist.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 02:22 schreef Steve-O2 het volgende:
Die ONZ modjes.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:56 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
TO Ban in ONZ![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |