ja, boeit me niet, was niet biologisch, oh shit, dat was jij...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 03:12 schreef laffer het volgende:
[..]
dat hebben ze vast bij jouw tweeling broertje gedaan omdat ie zo lelijk was![]()

tweeling broertje niet biologisch??quote:Op vrijdag 18 juni 2004 03:14 schreef Kindred_Spirits het volgende:
[..]
ja, boeit me niet, was niet biologisch, oh shit, dat was jij...
naja sterkte ermee, en nu opzouten

nee een tweeling broer hoeft niet biologisch te zijn..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 03:19 schreef laffer het volgende:
[..]
tweeling broertje niet biologisch??![]()
ach wat, jouw soort moet gewoon preventief worden geruimd, direkt afvoeren naar de vuilcontainer (waar de bevruchting plaats vond)![]()

nee, uitgescheten embryo met een traumatische depressie!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 03:33 schreef Kindred_Spirits het volgende:
[..]
en wil je nu aub je bek houwe

quote:Op vrijdag 18 juni 2004 03:58 schreef timbob het volgende:
doe maar vodka

sisi-boy!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 04:05 schreef timbob het volgende:
[..]
ik vind bier gewoon vies

Meisje.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 04:05 schreef timbob het volgende:
[..]
ik vind bier gewoon vies

Ja heeft ze ze ondertussen al ergens gepost?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:47 schreef jogy het volgende:
Tietuh!

Slaat de hormoonkuur niet aan en is de wachtlijst voor de geslachtverandering dan zo lang?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:42 schreef BMWM3 het volgende:
Het gaat voornamelijk om topics dat ze me uitmaken voor een vrouw, terwijl ik nog steeds 100% man ben.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |