oh, ik begrijp em alquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:39 schreef mordradead het volgende:
[..]
hij zei gewoon dat jullie irritante etters zijn behalve als jullie niet irritant doen
daar krijg je toch voor betaald?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:39 schreef Tain het volgende:
[..]
ja, 5 uur gekost, pokke ding
dus als jullie niet irritant doen zijn jullie okequote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:42 schreef capibar het volgende:
[..]
oh, ik begrijp em al![]()
tsssssssss....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:39 schreef gieling het volgende:
[..]
Die film kijken was echt gewoon tijdverspilling, stomme klote fuck film
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:43 schreef mordradead het volgende:
[..]
daar krijg je toch voor betaald?
dan zeg jij tegen hun dat ze moeten werken en niet onder de baas z'n tijd moeten internetten (vroegah als ik wel eens bji mijn pa langs ging op het werk, deed hij altijd wolfenstein 3dquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:55 schreef Tain het volgende:
[..]
maar dan nog irritant als iedereen om de 10 minuten gaat vragen hoe lang het nog duurt voordat ze weer internet hebben
zonder internet kunnen ze niet werkenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:59 schreef mordradead het volgende:
[..]
dan zeg jij tegen hun dat ze moeten werken en niet onder de baas z'n tijd moeten internetten (vroegah als ik wel eens bji mijn pa langs ging op het werk, deed hij altijd wolfenstein 3d)
alleen de opening scene. de rest is gaar.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:42 schreef capibar het volgende:
[..]
saving private ryan is goed!
Ik zit hier voor een 42" plasma, apple IMac G4, JVC 5.1 surround sound op te passenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:22 schreef rockstah het volgende:
[..]
alleen de opening scene. de rest is gaar.
wel klote. ik moet nog kranten rondbrengen. als ik nu begin ben ik waarschijnlijk om 12 uur pas klaar tenzij ik wat harder doorloopi hate my life
![]()
ja dan komt er opeens eenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:22 schreef rockstah het volgende:
[..]
alleen de opening scene. de rest is gaar.
erg winters. Het lijkt net of het beestje een das om z'n nek heeft... Maar als je er een oranje das van maakt dan is 'ie wel leuk!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:23 schreef Fliepke het volgende:
wat vinden jullie van mn nieuwe icon?
ik vond het verhaal wel okay hoor...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:42 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ja dan komt er opeens eenverhaal
![]()
Joyquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:58 schreef capibar het volgende:
nou mensen, ik ga slapen....
vanaf morgen ben ik dus weg tot ongeveer dinsdag denk ik....
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:58 schreef capibar het volgende:
nou mensen, ik ga slapen....
vanaf morgen ben ik dus weg tot ongeveer dinsdag denk ik....
okej, gedaan, tnxquote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:32 schreef Tain het volgende:
Internet Explorer
Extra -> Internet Opties
kan je voor de zekerheid eerst cookies verwijderen
Kopje Beveiliging
standaard instellingen
Kopje Privacy
Normaal
Mozilla Firefox
Tools -> Options
Kopje Privacy
Cookies
Enable Cookies aanvinken
Accept Cookies Normally selecteren
en kijken of je Exceptions leeg zijn
ik vond het ook een super film hoor. dat was sarcastisch bedoeltquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:41 schreef capibar het volgende:
[..]
ik vond het verhaal wel okay hoor...
wel lullig dat ze eerst de verkeerde hebben "mijn broer, wat doe je???"
heheheheh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |