Nee, laten we de usericons van alle weet ik veel hoeveel 1000 users in onze OP zettenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:27 schreef Frankeinstein het volgende:
alleen die van mij staat er niet bij
alleen de die-hards mogen in deze hall of famequote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:04 schreef gieling het volgende:
[..]
Nee, laten we de usericons van alle weet ik veel hoeveel 1000 users in onze OP zetten
Waar the fuck ligt Wierden?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:52 schreef Frankeinstein het volgende:
ik ook bijna... alleen nog een toetsweek
bij woerdenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:36 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Waar the fuck ligt Wierden?
pass mij eens een foto, ik ben binnenhuis verbouwerquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:40 schreef Khadgar het volgende:ik haat de bende verbouwen
ik moet nou een fastsoenlijke indeling voor me kamer verzinnen, die arcadekast staat gruwelijk in de weg.
bij Almeloquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:36 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Waar the fuck ligt Wierden?
*steekt hand op*quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:35 schreef mordradead het volgende:
weet je al wie capibar en rockstah zijn?
saving private ryan is goed!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:06 schreef pkwarts het volgende:
deze week weer 2 topfilms aan mijn dvd-collectie toegevoegd
saving private ryan en apocalypse now (redux)
ik had ze beiden nog niet. (nee duh, waarom koop je ze anders)
Apocalypse Now is wel een heel aparte film hoor. Erg goed, maar ook heel apart. Een lange zit, maar de moeite waard. Mits je van vreemde films houd.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:06 schreef pkwarts het volgende:
deze week weer 2 topfilms aan mijn dvd-collectie toegevoegd
saving private ryan en apocalypse now (redux)
ik had ze beiden nog niet. (nee duh, waarom koop je ze anders)
Niet zo negatief over jezelf. Als je dit topic nou niet als 2e msn gebruikt ben je misschien best wel ok.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:41 schreef capibar het volgende:
[..]
*steekt hand op*
"de meest irritante kutkleuters die er zijn?"
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:48 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Niet zo negatief over jezelf. Als je dit topic nou niet als 2e msn gebruikt ben je misschien best wel ok.
Die film kijken was echt gewoon tijdverspilling, stomme klote fuck filmquote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:48 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Apocalypse Now is wel een heel aparte film hoor. Erg goed, maar ook heel apart. Een lange zit, maar de moeite waard. Mits je van vreemde films houd.
ja, 5 uur gekost, pokke dingquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:36 schreef mordradead het volgende:
dan moet je hem maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |