Daar ben ik het helemaal mee eens. Maar als je je flink inzet dan zal er wel beter uit gaan zien.*quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:23 schreef uppie83 het volgende:
Uhm verder met de vraag wie er een goddelijk lichaam op nahoudt ? :p
Ach .... als je niet uitkijkt komt je alleen maar blauwe en roder thuis.
warming ups en krachttraining word van de persoon zelf verwacht meestal. Een beetje tijd verspilling om het eerste half uur van de les een warming up te doen..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:23 schreef uppie83 het volgende:
Uhm verder met de vraag wie er een goddelijk lichaam op nahoudt ? :p
Ach .... als je niet uitkijkt komt je alleen maar blauwe en roder thuis.
Je leert in ninjutsu om je omgeving te gebruiken...dus zo goed als alles kan als wapen gebruikt worden, maar ook ninjutsu gaat met de tijd mee, zo heb ik in sommige dojos gezien dat er met pistolen getrained word. (ja echte)quote:Op zondag 20 juni 2004 14:17 schreef Pietjuh het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat voor soort wapens er eigenlijk gebruikt worden met ninjutsu?
De enige die ik tot nu toe ben tegen gekomen tijdens de les zijn de jo en bokken, maar er zullen er vast nog wel een stuk meer zijn
Ik heb hier nog wel een lijsjte met wat traditionele wapens:quote:Op zondag 20 juni 2004 14:17 schreef Pietjuh het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat voor soort wapens er eigenlijk gebruikt worden met ninjutsu?
De enige die ik tot nu toe ben tegen gekomen tijdens de les zijn de jo en bokken, maar er zullen er vast nog wel een stuk meer zijn
Heb jij nooit echt fitness gedaan zeker, dat is me een partij intensief hoorquote:Op maandag 21 juni 2004 21:37 schreef Pietjuh het volgende:
Fitness vind ik zelf beetje duf om te doen. Vind zwemmen veel leuker!!
Om heel eerlijk te zijn ben ik het met pietjuh eens... En ja, ik heb gefitnesst.quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:23 schreef erikh het volgende:
[..]
Heb jij nooit echt fitness gedaan zeker, dat is me een partij intensief hoor
Maar ook knapper?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:53 schreef McAppel het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn ben ik het met pietjuh eens... En ja, ik heb gefitnesst.. En zwemmen is ook intensief (als je het goed doet). Plus dat je je snelheid kan verhogen door slagen/trappen in het water te trainen, das een stuk zwaarder dan in de lucht.
Maar goed.. daar gaat dit topic niet over.
Het valt me trouwens wel op dat ik leniger/soepeler ben geworden sinds ik ninjutsu doe.
Bert waarom kom jij eigelijk niet langs, mag je zelf ook op een paardje stunten ?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:07 schreef Bert-Spies het volgende:
[..]
Maar ook knapper?
![]()
je zult dat lenige wel nodig hebben straks....dat stunten op de paarden tijdens de trainingsdagen gaat je nog tegenvallen.....![]()
hahaha
BS
beret-spies en cealen dezelfde persoon??quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:01 schreef cealen het volgende:
als je dat graag wilt
het zou me ook wel lukken met 2 glazen bier in mn handen en 1 op mn hoofd![]()
![]()
Als je goed naar de grootmeesters luisterd is deze water training alleen krachttraining en de spieren die je kweekt weerhouden je snelheid zelfs;) just to let u know:Pquote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:53 schreef McAppel het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn ben ik het met pietjuh eens... En ja, ik heb gefitnesst.. En zwemmen is ook intensief (als je het goed doet). Plus dat je je snelheid kan verhogen door slagen/trappen in het water te trainen, das een stuk zwaarder dan in de lucht.
Maar goed.. daar gaat dit topic niet over.
Het valt me trouwens wel op dat ik leniger/soepeler ben geworden sinds ik ninjutsu doe.
kom eens 1 of 2 keer lang's bij ons.quote:Op zondag 27 juni 2004 14:07 schreef JoeyT het volgende:
Mag ik mee op ninja kamp???
whoo mr. negative aan het woord hoorquote:Op maandag 28 juni 2004 07:36 schreef Jouke het volgende:
NinjaKvD sinds wanneer hebben wij een "ninja kamp"![]()
En als we al zoiets hebben dan kunnen we er toch hopelijk wel een betere naam aan geven, "ninja kamp" klinkt zo ongelovelijk belachelijk. Lijkt nogal veel op dingen als: "Indianen kamp", "cowboy kamp", "ridder kamp" etc.
ja leuk! een ninja kamp...quote:Op zondag 27 juni 2004 14:07 schreef JoeyT het volgende:
Mag ik mee op ninja kamp???
das een ander kamp, geloof mequote:Op maandag 28 juni 2004 11:52 schreef Bert-Spies het volgende:
[..]
ja leuk! een ninja kamp...![]()
lekker twee dagen mediteren voor een flink bedrag...en kroketten tussen de middag...
hebben jullie een 'kamp' dan?
BS
Het was ook eigenlijk een geintje wat ik maakte...quote:Op maandag 28 juni 2004 11:52 schreef Bert-Spies het volgende:
[..]
ja leuk! een ninja kamp...![]()
lekker twee dagen mediteren voor een flink bedrag...en kroketten tussen de middag...
hebben jullie een 'kamp' dan?
BS
Het bestaat zeker en ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat het dichtsbijzijnde ziekenhuis ook goede service verleentquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het was ook eigenlijk een geintje wat ik maakte...Maar er is dus zoiets als ninja kamp
![]()
Joey 'Fighting Fish' T>> The pink thong ninja!![]()
maar voor de beste service dien je bij de tenissers te zijn!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:14 schreef erikh het volgende:
[..]
Het bestaat zeker en ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat het dichtsbijzijnde ziekenhuis ook goede service verleent
Ergens in 2005quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:45 schreef Bert-Spies het volgende:
Ik zit al met smart te wachten op de foto's uit japan! wanneer gaan jullie?
3t/m 19 Septemberquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:45 schreef Bert-Spies het volgende:
[..]
maar voor de beste service dien je bij de tenissers te zijn!
Ik zit al met smart te wachten op de foto's uit japan! wanneer gaan jullie?
Bs
jammer dat je zo kort gaat, ben je net over de jetlag heen, moet je weer terug...quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:25 schreef erikh het volgende:
[..]
3t/m 19 September
YEAH BABY!!!
Beetje van de cultuur opsnuiven, gewoon de toerist uithangen voor de rest,quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:27 schreef Bert-Spies het volgende:
[..]
jammer dat je zo kort gaat, ben je net over de jetlag heen, moet je weer terug...
en? al plannen voor daar behalve trainen?
BS
quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:23 schreef erikh het volgende:
[..]
Heb jij nooit echt fitness gedaan zeker, dat is me een partij intensief hoor
en waar train jij?quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:32 schreef DjNivek het volgende:
[..]
![]()
Ik doe nog steeds aan fitness en sinds een half jaartje Ninjutsu erbij (en met veel plezier moet ik zeggen). Alleen in het weekend heb ik dan flinke spierpijn, maar ja, weet je tenminste dat je iets gedaan hebt
Bujinkan Dojo Arnhem/Nijmegenquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:21 schreef Bert-Spies het volgende:
[..]
en waar train jij?
BS
bij Oscar? Goede keuze!quote:Op donderdag 15 juli 2004 01:24 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Bujinkan Dojo Arnhem/Nijmegen
Volgens mij was dat in Cuijk...quote:Op maandag 19 juli 2004 15:03 schreef Bert-Spies het volgende:
[..]
Gelukkig niet in Groningen....daar is een 16 jarig ninja-tje opgepakt.....
geweldig! Waar zou die jongen trainen? Wat een malloot.....quote:
ikniet hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2004 08:34 schreef Bert-Spies het volgende:
[..]
geweldig! Waar zou die jongen trainen? Wat een malloot.....
of halen ze bij de Miko dojo ook dat soort stunts uit![]()
jaja, dat zal wel!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 08:45 schreef erikh het volgende:
[..]
ikniet hoor![]()
Voor zover zou ik bij hatsumi, nagato en shiraichi graag een training volgen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:13 schreef Bert-Spies het volgende:
[..]
jaja, dat zal wel!
moet je straks in Japan vertellen dat je op die manier traint.....
Bij wie ga je trainen?
BS
Gaaf man! Je mag je gelukkig prijzen dat je kunt gaan, voor sommigen is zoiets toch wel duur en anderen mogen zelfs niet van hun leraar...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:30 schreef erikh het volgende:
[..]
Voor zover zou ik bij hatsumi, nagato en shiraichi graag een training volgen.
We zullen zien hoe het loopt
tsja, hij reist niet meer, wil je met soke trainen zul je toch echt naar Japan moeten gaan!quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:09 schreef NinjaNoKa het volgende:
meld ff tegen Hatsumi dat hij hier wel weer eens een taikai mag geven of meerdere;)
Ach bevoorrecht ik heb er lang voor moeten sparen hoor maar dat maakt mijn reis alleen nog maar leuker dan als je het zo in je schoot geworpen krijgt.quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:00 schreef Bert-Spies het volgende:
[..]
Gaaf man! Je mag je gelukkig prijzen dat je kunt gaan, voor sommigen is zoiets toch wel duur en anderen mogen zelfs niet van hun leraar...
geniet ervan en plaats af en toe even een verslagje of zo!
Voor mij is het al weer jaaaren geleden en trainen zit er niet meer in, maar toch....als ik de foto's weer zie....
och, laat ik maar weer eens Japans gaan eten dan als troost, Teppan of zo ( hoewel je dat in Japan niet eens ziet)
BS
horsey horsey toch? neej ik kan wel paardrijden maar hou me voetjes liever op de grond of in het water;)quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:32 schreef Bert-Spies het volgende:
[..]
tsja, hij reist niet meer, wil je met soke trainen zul je toch echt naar Japan moeten gaan!
ga jij ook nog bajutsu doen?
BS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |