U wilt toch niet beweren dat m'neer een regiseur van flims met schaars geklede deernes was? Een Paul Verhoeven avant la lettre?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:49 schreef Gellius het volgende:
Hm. Mijnheer zat in de film.
Dat zal deze meneer dan wel zijn:quote:Op zondag 27 juni 2004 13:46 schreef Gellius het volgende:
onder zijn eigen naam; dat nogal een bekend begrip is geworden.
behalve hier dus kennelijk.
Merkwaardig eigenlijk, want zo mislukt was mijnheer niet.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:22 schreef Gellius het volgende:
'n Ouwe Byzantijnse knorrepot.
Neen. Maar warm, zoals wij vroeger zeiden.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:46 schreef Gellius het volgende:
Hm. Justinianus?
Het is Belisarius, legeraanvoerder van Justinianusquote:Op zondag 27 juni 2004 20:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Neen. Maar warm, zoals wij vroeger zeiden.
Zeer goed. Mijnheer was strategos en wel een bepaald briljante.quote:Op maandag 28 juni 2004 00:24 schreef Zhukov het volgende:
[..]
Het is Belisarius, legeraanvoerder van Justinianus![]()
Zeg nu maar gewoon wie het is, du_kequote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:40 schreef du_ke het volgende:
Hij maakte ook kunstzinnige voorwerpen waaruit het lastig wijndrinken was?
Ik weet wat hij isquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:42 schreef Gellius het volgende:
[..]
Zeg nu maar gewoon wie het is, du_ke.
Helemaal juist! Plaat!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:45 schreef du_ke het volgende:
Is het misschien Andries Dirk Copier?
Nee heer Gellius, mijnheer was geen Utopia.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:19 schreef Gellius het volgende:
El dorado?
Nee. Maar mijnheer behoorde tot dezelfde beroepsgroep.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:26 schreef beeer het volgende:
Hmz. Hadriaantje?
Niet naar ik weet. Mijnheer had waratje wel betere dingen te doen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:18 schreef Gellius het volgende:
...sports?
Griekjes, nee. Mijnheer was een zuiderling voor de Atheners.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:48 schreef Gellius het volgende:
Maar mijnheer was wel een _Griekgriek, mag ik aannemen. Athener?
Nee, het land gezegend met de lelijkste groene vlag ter wereld.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:08 schreef beeer het volgende:
Egypte?
Alsof jij die zou benutten, lelijke Cathagerquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:15 schreef beeer het volgende:
Dit is raad-je-vlaggetje niet sport.. Doe nu eens serieus en geef es een bruikbare hint.
Gellius kan het anders wel. Goed dan: een Afrikaans land dat doet denken aan vrijheid, maar niet LibERIA.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:15 schreef beeer het volgende:
Dit is raad-je-vlaggetje niet sport.. Doe nu eens serieus en geef es een bruikbare hint.
De heer de With is bij deze verbannen van het spel.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Wil de spelleider NU ingrijpen?
Vanzelfsprekend wil ik dat. Beeer, niet zo zeuren en leuk meedoen. Sports, geef eens een behoorlijke hint. En geen geren in de gangen, potdomme.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Wil de spelleider NU ingrijpen?
Nee. Mijnheer was een WINNAAR. En behoorde derhalve al tot het andere kamp.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:30 schreef beeer het volgende:
Het is vast Hasbrudal of zo.
Die zag er niet uit als een Turkse bisschop.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:31 schreef beeer het volgende:
Scipio dus. Slotje.
Die had toch geen baard, man! Hahahaha.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:30 schreef beeer het volgende:
Het is vast Hasbrudal of zo.
Die gast op het plaatje ook niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die zag er niet uit als een Turkse bisschop.
Krek.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:59 schreef Zhukov het volgende:
Is het Septimius Severus?? Dat was iig een keizer uit Lybie...
Da's goe.quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:32 schreef Tesla het volgende:
Dat is Tamara De Treaux. (Actrice, speelde onder andere E.T).
Ok!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:03 schreef Gellius het volgende:
Plaatje!
Geen Belg.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:46 schreef du_ke het volgende:
een brede scheiding.
Belg?
Geen Nederlander. Datering is niet onjust.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:48 schreef du_ke het volgende:
Toch een Nederlander uit de 19e eeuw?
Yep, Tesla it is,quote:Op zondag 11 juli 2004 00:07 schreef Tesla het volgende:
It is..... ME
Mijn verjaardag is inmiddels voorbij.
Thanks anyway.
Ik zou het niet weten.quote:Op zondag 11 juli 2004 22:34 schreef Gellius het volgende:
Is het intrappen van wijdopen deuren ineens usance geworden in dit topic?
Ik zou het niet weten.quote:En waar is Sooty eigenlijk?
Ik zou het niet weten.quote:Sooty weet dit.
Hoe out of character, Ollie. Jij weet altijd alles, dat weet je best.quote:Op zondag 11 juli 2004 22:47 schreef OllieA het volgende:
dat hij weer eens van niets weet.
Dat zal best.quote:Op maandag 12 juli 2004 22:49 schreef OllieA het volgende:
...
Sooty, je slaat jezelf straks voor je kop.
Kutbeeer levert ook bij google niets briuikbaars op.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:28 schreef OllieA het volgende:
Sooty. Beeeer geeft hier uit de goedheid van zijn hart eigenlijk een heel fijne hint!
Kutquote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:33 schreef OllieA het volgende:
Ga es een woordje naar voren dan.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:40 schreef OllieA het volgende:
http://images.google.com/(...)ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Ach. Nu zie ik het ook. Het is een Engelsman die zijn hand in mijn aars steekt.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:40 schreef OllieA het volgende:
http://images.google.com/(...)ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Ik ben ernstig teneergeslagen. Dit is mijn 6425ste post. Ik ben in een ernstige identiteitscrisis beland. Mijn avatar was een "horny" cavia, genoemd naar een vriendelijke tv-show puppet. Inmiddels blijkt mijn verleden niet zo brandschoon, door hetgeen dat door Gellius aan het licht is gebracht.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:56 schreef sooty het volgende:
Ronnie Corbett realised he couldn't call his puppet Nigga..........
Da's minder.
Nee, sooty! doe het niet! Zo'n aars is enkel uiterlijk, en kan gereinigd worden.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 01:22 schreef sooty het volgende:
[..]
Ik ben ernstig teneergeslagen. Dit is mijn 6425ste post. Ik ben in een ernstige identiteitscrisis beland. Mijn avatar was een "horny" cavia, genoemd naar een vriendelijke tv-show puppet. Inmiddels blijkt mijn verleden niet zo brandschoon, door hetgeen dat door Gellius aan het licht is gebracht.
Dit (post 6425) zou wel eens mijn laatste reaktie kunnen zijn...
morituri te salutant
Het gebrek aan een onderlijf vind ik veel opvallenderquote:Op donderdag 15 juli 2004 00:22 schreef beeer het volgende:
Heeft ie nu tieten of zie ik het verkeerd?
Niet zo wijsneuzerig, Quasar, dat heb ik al gezegd.quote:Op donderdag 15 juli 2004 08:38 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik zeg Heracles.
Dan zijn we het toch eensch?quote:Op donderdag 15 juli 2004 08:57 schreef pyl het volgende:
[..]
Niet zo wijsneuzerig, Quasar, dat heb ik al gezegd.![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:40 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dan zijn we het toch eensch?
Ai.quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Mijnheer heeft zich als Herakles laten verbeelden. Mijnheer was echter zelfs geen Griek.
Geen haar op mijn hoofd die dat zelfs maar oveweegt, heer Gellius. En dat zijn er nog al wat! Haren op mijn hoofd, dat is. Uit pure eerbied voor het zinloze op deze wereld, speel ik uw dommemans-spelletje vol overtuiging mee.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:21 schreef Gellius het volgende:
Ach, het is toch allemaal zinloos gepruts en amechtig gepoog in dit ondermaans tranendal, Parabola.
Zeg het maar dan.
Ofwel ik weet, ofwel ik bluf vrij goed.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:48 schreef Gellius het volgende:.
Je weet dus gewoon wie dit is, niet?
quote:JA brits JA noord-Amerikaanse achtergrond.
Waaraan dacht u dat ik meneer's nationaliteit herkend had?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:03 schreef Gellius het volgende:
Ik wil graag ook even de aandacht vestigen op 's mans broekriembeleid.. Is het niet schattig?
Sports kent ook schrijvers!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Malcolm Lowry.
Ik ben er zelf een van dat gilde, heer Gellius.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:43 schreef Gellius het volgende:
[..]
Sports kent ook schrijvers!
Plaat!
In ronde 132 aanbeland, moet ik u toch bidden zijn identiteit iets nauwkeuriger te bepalen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:05 schreef Gellius het volgende:
Dit weet ik! Dit is een soldaat!
Helaas. Maar dat was maar de helft.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:36 schreef Gellius het volgende:
Toch niet in één van die a-ke-li-ge kampen, mag ik hopen?.
Mijnheer heeft wat laten schrijven.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:51 schreef Gellius het volgende:
Een schrijver is het vast niet. Dat zijn van die klierige mensen die nooit es wat groots verrichten.
Hij oogt niet als een doener inderdaad. Hij zal in zijn jeugd teveel zichzelf beroerd hebben en daar een zwak karakter aan overgehouden hebben.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Mijnheer heeft wat laten schrijven.
Als mijheer niets gedaan had, zou het niet geschreven hebben kunnen worden. (Brrr.)quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:55 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hij oogt niet als een doener inderdaad. Hij zal in zijn jeugd teveel zichzelf beroerd hebben en daar een zwak karakter aan overgehouden hebben.
Dat kunt u wel zeggen, heer Sportsquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
(Brrr.)
Mijnheer achtte het naar ik meen beter een ander het te laten doen, en zijn collega ook. Overigens ging het niet om literatuur.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:01 schreef Parabola het volgende:
[..]
Dat kunt u wel zeggen, heer Sports![]()
Kon meneer fysiek niet meer schrijven na zijn daad, of miste hij slechts de literaire kwaliteiten
Nee, een verslag.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:01 schreef Gellius het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee. Was het een roman die hij heeft laten schrijven?
Krek. Het draagt dan ook mede zijn naam.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:04 schreef Gellius het volgende:
* Johan_de_With kijkt over zijn schouder of Ollie er al aan komt
Een verslag in de zin van een ooggetuigenverslag?
Ja, en ik heb dit terecht genegeerd.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:11 schreef beeer het volgende:
Had ik trouwens al gezegd dat dit me nu echt een spionnetype lijkt... Of een commando misschien. Heeft ie toevallig een dam opgeblazen?
Hoe bedoelt u?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:13 schreef Parabola het volgende:
Was meneer getuige van eenfeestje
Bepaaldequote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe bedoelt u?
Mijnheer veronderstelde (met slechts 10% verschil) dat die miljoenste gast inderdaad was gearriveerd.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:19 schreef Parabola het volgende:
[..]
Bepaaldegastheren
hebben op een niet zo'n heuglijk moment gevierd dat ze hun 1 miljoenste
gast
mochten ontvangen.
hmmmmmz, ik vraag mij af of we het over dezelfde persoon en hetzelfde kamp hebben. Heeft meneer in Nuremberg getuigd?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Mijnheer veronderstelde (met slechts 10% verschil) dat die miljoenste gast inderdaad was gearriveerd.
Het rapport van meneer heeft uiteindelijk wel tot Neurenberg geleid, meen ik, maar hij heeft er zelf niet getuigd.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:23 schreef Parabola het volgende:
[..]
hmmmmmz, ik vraag mij af of we het over dezelfde persoon en hetzelfde kamp hebben. Heeft meneer in Nuremberg getuigd?
In Israel en Canada.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:30 schreef zakjapannertje het volgende:
woonde hij later in zijn leven in Azië?
Correct, heer Papabola.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:43 schreef Parabola het volgende:
Zoiets zou Rudolph Vrba nooit doen heeerbeeermeneeer
Je bent een na-re man. Al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:51 schreef Gellius het volgende:
Een schrijver is het vast niet. Dat zijn van die klierige mensen die nooit es wat groots verrichten. Uitvinder? Landje gesticht? Ornitholoog?
Die had ik dus echt binnen vijf minuten geraden.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:54 schreef Parabola het volgende:
een plaat zo laat op de vrijdagmiddag maakt te weinig kans. Ik houd deze even vast voor later
Je moet je voelen als een eenzame renner zonder nachtploeg,quote:Op zondag 18 juli 2004 00:45 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
[..]
Die had ik dus echt binnen vijf minuten geraden.![]()
Kom, het is ook een beetje een kleine foto, hoor. Daar zijn de poolkwabben niet eens zo heel duidelijk op te zien.quote:Op maandag 19 juli 2004 12:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Als mijn oude frenologie-leraar dit maar niet ziet.
Nee, mijnheer handelde in illusies.quote:Op maandag 19 juli 2004 12:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Handelde mijnheer in zwart goud?
Nee en nee.quote:Op maandag 19 juli 2004 12:51 schreef zakjapannertje het volgende:
hij woonde in België? meneer was kunstliefhebber?
Vloeistoffen die illusies opwekken, of daadwerklijke illusies?quote:Op maandag 19 juli 2004 12:52 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nee, mijnheer handelde in illusies.
Ik roep maar wat? Wat is ''een lauwwarm spoor?'' NS-rails?quote:Op maandag 19 juli 2004 12:58 schreef Gellius het volgende:
Zakjappannertje zit op een lauwwarm spoor terwijl SportsWithustrated als een pim zonder kop maar wat roept.
je roept in ieder geval niet het juiste antwoord. Het lauwwarme spoor van zakjap wil zeggen dat hij enigszins in de richting van het juiste antwoord zit.quote:Op maandag 19 juli 2004 12:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik roep maar wat? Wat is ''een lauwwarm spoor?'' NS-rails?
Zeg dat dan en onthoud u van gemengde stijlfiguren.quote:Op maandag 19 juli 2004 13:00 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het lauwwarme spoor van zakjap wil zeggen dat hij enigszins in de richting van het juiste antwoord zit.
Ja meesterquote:Op maandag 19 juli 2004 13:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zeg dat dan en onthoud u van gemengde stijlfiguren.
Mijnheer was filmbaas?
Nee-nee!quote:Op maandag 19 juli 2004 13:07 schreef zakjapannertje het volgende:
meneer was regisseur, van dramafilms?
Pylquote:Op maandag 19 juli 2004 13:10 schreef pyl het volgende:
Abraham Tuschinski.
Zich overgeven.quote:Op maandag 19 juli 2004 13:17 schreef Gellius het volgende:! Wat doet deze vriendelijke dorpsapotheker in dat rare apepakkie?
Ach ach ach en wee... wacht maar tot jij die leeftijd hebt bereikt, grasshopper.quote:Op maandag 19 juli 2004 23:08 schreef OllieA het volgende:
Die oprechte ariërs verlepten toch snel, eigenlijk. Voor zover ze al niet mank liepen of last hadden van overmatige darmgassen.
Waarmee ik maar wil zeggen dat dit een typische Übermensch is. Dat waren nog eens tijden, mensen!
Tja, vast een of andere Von Schweinsteiger of zo.quote:Op maandag 19 juli 2004 23:12 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Ja, ja. Vroeger was alles beter. Maar wie is het nou?
Ik begrijp van Johan Sports dat het Nietzomaar Iemand is. Nichteinfach Jemandem, Träger von/m Ritterkreuz des Eisernen Kreuzes mit dem Eichenknoblaub.quote:Op maandag 19 juli 2004 23:12 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Ja, ja. Vroeger was alles beter. Maar wie is het nou?
LEZEN KUT BEER !!!!!!quote:Op maandag 19 juli 2004 23:32 schreef beeer het volgende:
Nee Von Stauffenberg was een heroische jongeman met een atletisch figuur.
En daarnaast was hij morsdood.
Dat is zeker een grapje. Mwoehaha.quote:Op maandag 19 juli 2004 23:30 schreef sooty het volgende:
von Witzleben.
Achso. Ein Witzquote:Op maandag 19 juli 2004 23:42 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat is zeker een grapje. Mwoehaha.
Dat komt zeer goed uit, want de mijne waren allemaal wat roestig. Gebrek aan onderhoud en zo. MIjn oprechte dank dus, Batuwu.quote:Op maandag 19 juli 2004 23:49 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
overhandigt Ollie een roodkoperen fluit van verdienste wegens Seborikiaanse flauwheid.
Daar heb je zeker een Pfunkt. Maar al met al zijn we nog geen stap dichter bij de oplossing van dit enigma.quote:Op maandag 19 juli 2004 23:53 schreef sooty het volgende:
Er zijn/waren teveel van die Nazizwijnen om ze allemaal te evalueren.
Mwoah. Mijn suggestie dat-ie gelinkt is aan Stauffenberg moet jullie toch verder helpen.quote:Op maandag 19 juli 2004 23:57 schreef OllieA het volgende:
[..]
...
Daar heb je zeker een Pfunkt. Maar al met al zijn we nog geen stap dichter bij de oplossing van dit enigma.
Ik weet allang niet meer wat ik denk.quote:Op maandag 19 juli 2004 23:59 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Denk jij eigenlijk nog steeds dat wij samen zodiakk zijn, sooty?
Nee, in dit geval kwam het gevaar van links.quote:Op woensdag 21 juli 2004 09:53 schreef Parabola het volgende:
Mijnheer gaf zich over aan het Rode Gevaar?
wat op zich vrij ongehoorzaam is, dat zou de vurer noooooit goedgevonden hebben
Wat zegt u dat mooi. Ik verzoek u om een tableau.quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:51 schreef Parabola het volgende:
Aha, meneer vertikte het de lucifers ter hand te nemen.
inderdaad vrij simpa
en er gelijk een plaat achteraan:quote:Choltitz was the German commanding officer of the Paris campaign who disregarded Hitler's order to burn the city. Born in 1894, he was Wehrmacht Commander of Paris in 1944. Imprisoned by the French, upon his release he criticized Hitler's "contempt of laws of morality", while at the same time he denounced Allied bombing of Germany.
Dat is het zeker heer Parabola. Dit is natuurlijk de broer van mijn goede kornuit; Sir Richard Attenborough.quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:59 schreef Parabola het volgende:
En omdat ik goed geluimd ben, gelijk een hint: voor heer Quasar zou dit een makkie kunnen zijn
Natuurlijk is die hetquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dat is het zeker heer Parabola. Dit is natuurlijk de broer van mijn goede kornuit; Sir Richard Attenborough.
Geen marxist meer. hmmmz. Wel een politiek figuur? En indachtig ons volkslied had ik 'van Duitschen bloed'wat ruimer opgevat.quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Grtjes, nee. Mijnheer is zelfs geen Marxist meer. Duitser is hij nooit geweest.
Een woordenman? Hij doet in schrijfsels? Of is meneer meer van de praterij?quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:36 schreef Johan_de_With het volgende:
Mijnheer is dan inderdaad van Duitschen bloed. Echter, Politiker is hij nooit geweest. Mijnheer is een woordenman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |