dat mogen we hopen, anders wordt eht een ramp zaterdagquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:59 schreef Suijk het volgende:
dat is de pers misleiden.
ja is wissel neem ik aan??quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:55 schreef Barca het volgende:
Sar = Ja
Reiziger = Ja
Stam = Nee
De Boer = Ja
Van Bronckhorst = ja
Bosvelt = Nee
Cocu = Nee
Davids = Ja
Van der Vaart = Nee
Kluivert = Ja
Van Nistelrooy = Nee
Dan mis ik Heitinga, Sneijder, Seedorf, Robben en Makaay.
Ja is basis, nee is tribune. Nou ja, Van der Vaart mag op de bank.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:10 schreef MadMarine het volgende:
[..]
ja is wissel neem ik aan??
dan vraag ik me alleen af: waarom vd sar wel wissel en bosvelt niet? voor de rest helemaal met je eens
Dat zou nog dommer zijn dan deze opstellingquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:59 schreef Suijk het volgende:
dat is de pers misleiden.
Het was net ook in het EK Journaal...ze zoiuden op deze enige training van vandaag, die besloten was, getraind hebben in deze formatie..quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:09 schreef devv05 het volgende:
Geloof ik niets van.. Als het wel zo is en ze verliezen zaterdag, heeft Dick een groot probleem. eikel
Dick works in mysterious waysquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat zou nog dommer zijn dan deze opstelling.
Twee dagen voor dé wedstrijd een niet ingespeeld team in zo'n opstelling laten trainen op een besloten training lijkt me nogal zonde van de tijd..
Dus dat was 't!quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:22 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Dick works in mysterious ways
Het zou me niets verbazen als Dick weer iets ongelovelijks gaat doen, wie had tenslotte verwacht dat ie Zenden van stal zou halen om deze linksback te zetten en toch stug vol te houden dat ie um aanvallend het veld in gestuurd had.
Mja maar zelfs advocaat is toch niet ZO dom om dit weer te proberen..quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Het was net ook in het EK Journaal...ze zoiuden op deze enige training van vandaag, die besloten was, getraind hebben in deze formatie..
Zeker weten, tis alleen jammer dat ie met zoveel zand aan het strooien is dat z'n eigen ogen ook volzittenquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:25 schreef My_Way het volgende:
[..]
Dus dat was 't!![]()
Die Dick misleid vriend en vijand![]()
Oh alsjeblieft. Die kan niet eens de namen van de oranjespelers onthouden.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:11 schreef Praag het volgende:
Kunnen we Dick niet nu al ontslaan en het stokje aan V. Hanegem doorgeven?
En hoe wil je die voorroede neer gaan zettenquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:25 schreef GIJOE het volgende:
Dit is mijn opstelling.
vd Sar
Heitinga
Stam
Cocu
v Bronckhorst
Sneijder
Davids
Overmars
v Nistelrooy
Van Hooijdonk
Robben
Alle ballen gewoon de 16 inpompen. Tjechen zijn niet heel erg sterk in de lucht. En anders van hooijdonk aanspelen en die moet de bal vast houden, dan maken ze vast wel een keer een overtreding..
Daar zagen/zeiden ze het verkeerdquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Het was net ook in het EK Journaal...ze zoiuden op deze enige training van vandaag, die besloten was, getraind hebben in deze formatie..
hij speelt 4-2-4quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:35 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
En hoe wil je die voorroede neer gaan zetten
Preciesquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hij speelt 4-2-4![]()
Dan heb je de OP niet goed gelezen, die staan er alle drie inquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:29 schreef Bat266 het volgende:
denk dat dit niet de opstelling is zonder stam zonder cocu zonder nistelrooij kan echt niet 1 van deze drie zou altijd spelen
Ik weet het verder ook niet hoor, maar volgens NOS Teletekst is dit de vermoedelijke opstelling.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:42 schreef Bat266 het volgende:
![]()
![]()
![]()
lees idd niet goed, maar door youri mulder werd net gezegd dat dit waarschijnlijk niet de opstelling is maar dat er in beide teams koppeltjes zitten die samen zouden spelen, zoals de hele achterhoede in het ene team, kluivert en van nistelrooij in het andere etc
Ronald Koeman zou ik ook nooit als bondscoach willen zien.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:59 schreef BVO het volgende:
Ronald Koeman zei zojuist bij Villa BVD ook Kluivert-van Nistelrooy te verwachten.
That;s the spirit.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:01 schreef BloodRayne het volgende:
We gaan winnen met 5-0, niet zeiken.. supporten.
Mijn idee!quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:09 schreef brotherlouie98 het volgende:
Van der Sar
Reiziger
Heitinga
Stam
Cocu
Sneijder
Davids
v/d. Vaart
Robben
van Nistelrooij
Overmars
Dick kent geen zelfkritiek. Steeds maar weer weet hij het te verpesten door zijn gehannes met de opstelling, en na de rust ziet hij eindelijk in dat hij het fout had (zoals bij elke wedstrijd zowat) en gaat hij wisselen, alleen dan is het al te laat.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:19 schreef Ixnay het volgende:
Weer zo'n conservatieve kut opstelling van Dick.
Hebben we nou echt niks geleerd van het verschil tussen Schotland uit en thuis?
Dacht eindelijk dat hij gemotiveerde spelers durfde op te stellen die zich willen bewijzen, maar toch komt hij weer terug op z'n oude Ajax 1995 spelers.
Maar als oranje wint zullen we weer te horen krijgen dat hij toch de goede keuzes heeft gemaakt etc.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het is ongelofelijk. Als die opstelling van de training zaterdag aan de start staat, hoef ik niet meer te kijken.
En al wint ie dan, dan nog. Dan niet door Dick, want:
- Toch weer Kluivert/v Nistelrooy, wat nog nooit heeft gewerkt
- De Boer is geen basisspeler meer, wel een goede invaller
- Bosvelt zat niet eens bij de selectie
- Sneijder wist enigzins nog wat ie deed tegen de Duitsers, maar weer mag ie niet
- Robben was toch fit?
- vd Vaart brengt al tijden niet wat ie moet brengen
- Het lijkt weer op een ruit, met Cocu naar achter en vd Vaart naar voren. Dit is alleen nog maar mislukt
Dickie, al mocht je winnen met deze opstelling, dan nog heb je fout(en) gemaakt!!!
hier kan ik me ook in vindenquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:15 schreef -En4Cer- het volgende:
Mijn opstelling voor zaterdag:
vd Sar
Heitinga
Stam
Cocu
v Bronckhorst
Sneijder
vd Vaart
Davids
Overmars
v Nistelrooy
Robben
Dat sloeg idd ook helemaal nergens op.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:31 schreef Dutch_Courage het volgende:
Met Dick wordt het gewoon niks meer.
Vandaag was hij ook weer bezig op de persconferentie. De Duitse pers vond dat Duitsland goed had gespeeld maar de Nederlandse pers vond Nederland bagger spelen. Daar was hij boos over omdat de eindstand 1-1 was. Beide pleogen evengoed dus.
Als je zo in de verdediging schiet zegt dat voor mij al genoeg. Dickie Dick weet het zelf ook niet meer. Zaterdag wordt kut, we verliezen en vliegen eruit.
Als dit bejaardenelftal werkelijk overmorgen in de basis staat bel ik persoonlijk Al Qaida op om ze de opdracht te geven die actie van Madrid te herhalen in de slaapkamer van Dick.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:47 schreef BVO het volgende:
Bosvelt, Frank de Boer, Reiziger en Kluivert/van Nistelrooy...geen Robben, Sneijder, Heitinga en Seedorf... Dick toch![]()
.
edit: m'n plaatje doet het dus niet meer.
De opstelling die uit de besloten traing af te leiden was: Sar, Reiziger, Stam, de Boer, Bronckhorst, Bosvelt, Cocu, Davids, vd Vaart, Kluivert, v Nistelrooy.
Als ze verliezen is Dick een dick.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:44 schreef BB-King het volgende:
Als ze winnen zijn ze helden.
Als ze verliezen is Dick een dick.
Tja qua persoon, maar van Gaal heeft nooit een eindronde gehaald.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:46 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Als ze verliezen is Dick een dick.
Als ze winnen is Dick nog steeds een dick....
Ik kan die gast niet uitstaan. Dan heb ik nog liever Van Gaal terug
Advocaat had het ook bijna niet gehaaldquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:49 schreef BB-King het volgende:
[..]
Tja qua persoon, maar van Gaal heeft nooit een eindronde gehaald.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:15 schreef -En4Cer- het volgende:
Mijn opstelling voor zaterdag:
vd Sar
Heitinga
Stam
Cocu
v Bronckhorst
Sneijder
vd Vaart
Davids
Overmars
v Nistelrooy
Robben
quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:59 schreef tong80 het volgende:
Maar dat was zonder van der Meyden, Zenden, Bouma en van Bronckhorst.
Pak me op één naam.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
idd, zijn echte naam is vrouwtje theelepelquote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zou wat anders spelen:quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:54 schreef DjHeLl het volgende:
Als we willen winnen spelen we zo![]()
![]()
![]()
..................................................V/d Sar
...................................................Stam
Heitinga....................................................................................Bronkie
..................................................cocu
.................Sneijder ..................................................Davids
..................................................Seedorf(of vd vaart als Seedorf nog niet kan lopen:'( )
Overmars ................................................. ...............................V/d vaart of Robben
..................................................Nistelrooij
Cocu en sneijder bouwen dan op Seedorf is held van het EK (geen pingels alleen)|:(
Als "Raf" er is speelt hij iets naar binnen en robben speelt aan de zijlijn.
Geen eilanden meer 1 geheel, soort ruit op het middenveld, aanval en in de verdeleging...(niet 1 maar 3 ruiten dat begrijpen die voetballers dan misschien wel)![]()
Moet toch goedkomen,of ben ik nu nog erger en aanvallender dan Co
![]()
Hoe maak ik de opmaak van dit berichtje goed????![]()
Inderdaad, Ik zou wel eens Makaay en Van willen zien tegen de tsjechenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 04:50 schreef Buddha_Monk het volgende:
waarom vergeet iedereen makaay??? die gast schiet tenminste nog es op het goal en scoort vanuit alle mogelijke hoeken!!! ik vind makaay en ruudje samen in de spits
opstelling:
vd Sar
Heitinga/Stam/Bouma
Cocu/Davids
vd Vaart/Sneijder/Robben
v Nistelrooij/Makaay
nee hij speelt 4-4-2 met robben en overmars al middenvelders en van hooijdonk en van nistelrooy in de spits. Robben en overmars spellen normaal in 4-4-2 ook op die positie..quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:35 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
En hoe wil je die voorroede neer gaan zetten
In de praktijk is dat dus een 4-2-4, omdat Overmars en Robben te weinig meeverdedigen, en Overmars dat niet de hele wedstrjid kan belopen. Zeker tegen een sterk middenveld is dat funest. In de competitie kan dat misschien, maar niet tegen Tsjechië.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:45 schreef GIJOE het volgende:
[..]
nee hij speelt 4-4-2 met robben en overmars al middenvelders en van hooijdonk en van nistelrooy in de spits. Robben en overmars spellen normaal in 4-4-2 ook op die positie..
Bij PES 3 is het juist Hasselbaink die de sterkste spits is. Hij is snel, hij kan hard schieten, hij scoort makkelijk, hij is fysiek sterk en hij laat zich niet zo snel omver lopen als Kluivert. Hij kan alleen niet zo goed koppen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:09 schreef Haspel33 het volgende:
Met PES2 scoort Kluivert momenteel als de neten hier, de ene beauty na de andere. Aangezien PES de meest realistische soccer-game is lijkt me duidelijk wie erin moet. Het game is zo realistisch dat ie precies het gebrek aan balcontrole van Ruud simuleert. De bal springt geweldig alle kanten op, en hij valt bij elk lichaamcontact meteen.![]()
Dick vind heel het EK zonde van z'n tijd en daarom stelt-ie dit zooitje op om over 2 weken van zijn vakantie te kunnen genieten...quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:17 schreef BVO het volgende:
Twee dagen voor dé wedstrijd een niet ingespeeld team in zo'n opstelling laten trainen op een besloten training lijkt me nogal zonde van de tijd..
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:08 schreef Edenoniphobic het volgende:
* goedkoopste spaanplaten haalt bij de Gamma
* snel vergrote uitbouw zaagt en timmert rondom hoofd
* nep-marmeren grafsteen uitzoekt op internet en spoedbestelling plaatst
* meteen steen-text maar doorbelt : "Hier Rust Dick, Hij Ging Laf Ten Onder"
* grafkuil graaft in hondentoilet op de hoek
* lokale pastoor belt voor goedkoopste korte Kerk-Mis
* rouwkaartjes uitprint
* 1 pak broodjes, pak hageslag en pak oploskoffie haalt voor 3 verwachte mensen op koffietafel
Wat een.......quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]![]()
slechte poging om grappig te zijn
Dus je voelt je aangesprokenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:14 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Wat een.......
Matige zeik-post.![]()
Mwah, nee. Niet gereageerd in dat topic.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dus je voelt je aangesproken. Mooi!! Deden meer mensen dat maar......
ja nadat we voor stonden. En zelfs toen werden er spelers van het Nederlands elftal uitgefloten. Steun moet er onvoorwaardelijk zijn (zeker langs het veld), ondanks dat bijvoorbeeld van nistelrode speelt, ipv je persoonlijke favoriet.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:00 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Mwah, nee. Niet gereageerd in dat topic.
Preken over onvoorwaardelijke support richting Dick en Oranje is wel leuk en aardig, maar dan vergeet je weer ff dat die steun er wel was toen ie goed koos tegen Schotland, en het eruit kwam in het spel. Die steun kan in 1 klap omslaan als het loopt.
Ik zeg niet dat je zonder steun niet kan presteren. Ik zeg dat die negativisme die door veel mensen en vooral de pers uitgestraald wordt geen positief effect heeft op de groep.quote:Maar waar alle kritiek op gebaseerd is, is dat men zo bang is dat het juist door zijn opstellingen en getwijfel niet geolied KAN lopen. Dan zit je in een vicieuse circel. Broodnodige steun krijgen ze niet zonder presteren, en zonder steun wordt er weer niet gepresteerd (althans dat is jouw gedachte).
Dat is juist een perfect ijkpunt. Hij is nu verantwoordelijk. Laat hem zijn ding doen, en als dit niet tot het gewensde resultaat leidt, mag je hem af rekenen. Afrekenen is ontslaan.quote:Maar gezeur van Dick over "reken mij maar af na de wedstrijd zaterdag tegen de Tsjechen" slaat natuurlijk ook nergens op. Dan is het al te laat bij verlies en hoeft er geen kritiek meer gegeven te worden?!
opbouwde kritiek niet. Wel van gezeur, gezever, gezeik, en teletoeters die de media napraten.quote:Van opbouwende kritiek is nog nooit iemand slechter geworden trouwens.
Onzin, die wedstrijd was volgens mij vanaf het begin een feest, dus niet pas vanaf we voor stonden. Dat uitfluiten van sommige spelers is idd minder, maar die spelers snappen op hun beurt ook nooit dat ze eens iets aan hun PR moeten doen. Want hoe symphatiek ze ook prive zijn allemaal, ze komen zo niet over op het grote publiek.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:16 schreef The_Hives het volgende:
ja nadat we voor stonden. En zelfs toen werden er spelers van het Nederlands elftal uitgefloten. Steun moet er onvoorwaardelijk zijn (zeker langs het veld), ondanks dat bijvoorbeeld van nistelrode speelt, ipv je persoonlijke favoriet.
De enorme druk en kritiek op Advocaat na Schotland-uit resulteerde anders eindelijk in het overstag gaan van hem in aanvallend opzicht. Daarbij is er geen land waar de pers een spaan heel laat van hun ploeg als die slecht spelen en verliezen. Check Engeland en Duitsland maar wat daar gebeurt, 10 keer zo erg.quote:Ik zeg niet dat je zonder steun niet kan presteren. Ik zeg dat die negativisme die door veel mensen en vooral de pers uitgestraald wordt geen positief effect heeft op de groep.
Jij snapt het niet helemaal geloof ik. Dit EK is geen stage-plek als probeersel voor Dicky. Ik heb geen trek in nederlagen en geen trek om hem af te rekenen na een afgang. Dat doet de KNVB wel. Dit is een van de weinige kansen om te schitteren op een groot toernooi. Daar hebben ze enkele wedstrijdjes de kans voor met een schamele 90 minuutjes waar honderden miljoenen naar kijken. Doe het goed, of pak je koffers.quote:Dat is juist een perfect ijkpunt. Hij is nu verantwoordelijk. Laat hem zijn ding doen, en als dit niet tot het gewensde resultaat leidt, mag je hem af rekenen. Afrekenen is ontslaan.
Volgens mij wil 80% veel liever strijdend-aanvallend ten onder gaan, dan afwachtend de deksel op de neus krijgen zoals zo vaak de laatste tijd. Iedereen is het kotszat om behoudend voetbal te zien. Dick moet maar eens gaan luisteren naar wat het volk wil, want hij kan zich niet meer beroepen op zijn eigen kunde, dat krediet is na zo ontzettend veel matige wedstrijden (ook al zijn de resultaten redelijk) onderhand op. En als je dan namen als Bosvelt hoort, Robben weer bankzitter en het duo Kluif/Nistel weer opduikt dan weet ik al weer genoeg : 90 minuten zweten en afzien, met gekruiste vingers kijkend naar een angstig spelend elftal dat steeds meer de controle verliest omdat er weer es geen doorkomen aan is, en totaal geen man bereikt wordt. Volgens mij is Dick allergisch voor winnen, en heeft ie een fobie voor bekers. Hij doet alles fout wat ie fout kan doen.quote:Bij verlies hoeft er geen kritiek gegeven meer te worden? Waarom zou je nu dan kritiek geven, terwijl er alles nog open is, en er tot nu toe nog geen team bovenuitspringt? Nederland is echt geen uitzondering hoor.
En jij denkt dat dat n.a.v. de kritiek is??? Waarom is hij daar nu niet gevoelig voor dan...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:34 schreef Edenoniphobic het volgende:
De enorme druk en kritiek op Advocaat na Schotland-uit resulteerde anders eindelijk in het overstag gaan van hem in aanvallend opzicht.
Klopt, en dat is ook een zwaktebod van het gehele team, incl Advocaatquote:Daarbij is er geen land waar de pers een spaan heel laat van hun ploeg als die slecht spelen en verliezen. Check Engeland en Duitsland maar wat daar gebeurt, 10 keer zo erg.
quote:Jij snapt het niet helemaal geloof ik.
En dat zullen zij niet beseffen......quote:Dit EK is geen stage-plek als probeersel voor Dicky. Ik heb nu al geen trek meer om hem af te rekenen na een afgang. Dat doet de KNVB wel. Dit is een van de weinige kansen om te schitteren op een groot toernooi. Daar hebben ze enkele wedstrijdjes de kans voor met een schamele 90 minuutjes waar honderden miljoenen naar kijken. Doe het goed, of pak je koffers.
Dat zeg ik. Advocaat heeft vele tactische blunders gemaakt. En kritiek is niet slecht. Maar de tendens die nu aan de gang is is wel erg treurig. Kijk alleen maar eens naar de reacties op dit forum.quote:Volgens mij wil 80% veel liever strijdend-aanvallend ten onder gaan, dan afwachtend de deksel op de neus krijgen zoals zo vaak de laatste tijd. Iedereen is het kotszat om behoudend voetbal te zien. Dick moet maar eens gaan luisteren naar wat het volk wil, want hij kan zich niet meer beroepen op zijn eigen kunde, dat krediet is na zo ontzettend veel matige wedstrijden (ook al zijn de resulatetn redelijk) onderhand op. En als je dan namen als Bosvelt hoort en Robben weer bankzitter is, dan weet ik al weer genoeg : 90 minuten zweten en afzien met gekruiste vingers kijkend naar een angstig spelend elftal dat steeds meer de controle verliest omdat er weer es geen doorkomen aan is en totaal geen man bereikt wordt.
ja, die 16 miljoen bondscoachesquote:Dick moet maar eens gaan luisteren naar wat het volk wil,
Daar ben ik nog niet achter. Kan zijn dat de plaat voor zijn eigenwijze hoofd inmiddels nog dikker is, de druk destijds was destijds enorm op hem na die verliespartij bij de Schotten. Dat was ook de dood en de gladiolen. Maar misschien gaat ie wel overstag nog morgen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:53 schreef The_Hives het volgende:
En jij denkt dat dat n.a.v. de kritiek is??? Waarom is hij daar nu niet gevoelig voor dan...
Ze strijden er ook voor. Maar het komt er juist niet uit omdat het niet goed staat of de verkeerden erin staan. Velen ergeren zich juist omdat ze weten dat dit elftal veel en veel beter kan maar dit door allerlei fouten niet eruit komt.quote:Zoals ik al ergens eerder zei: ze strijden er echt wel voor. Ookal toont het niet zo. Voor veel spelers is dit het laatste grote toernooi. De jonge spelers zijn gretig. Beide groepen zullen er alles aan doen om een goed resultaat neer te zetten.
Ik hoop nog steeds op een machtscoupe van de spelers die een speelwijze eisen, met een bepaald type spelers. Maar de spelers zitten volgens mij ook al niet op1 lijn qua spelwijze. Omdat ze allemaal andere kwaliteitne hebben en in andere speelwijzes beter tot hun recht komen.quote:Dat zeg ik. Advocaat heeft vele tactische blunders gemaakt. En kritiek is niet slecht. Maar de tendens die nu aan de gang is is wel erg treurig. Kijk alleen maar eens naar de reacties op dit forum.
Daar heb ik ook een hekel aan, dat men niet weet waarom men een speler eruit wil en maar wat roept, of op basis van huidskleur mensen eruit willen ofzo. En het lijkt me idd duidelijk dat Dick het nooit goed doet met zoveel verschillende meningen. Maar een aantal enorm breed gedragen meningen kan ie wel op zijn minst doorvoeren : aanvallender spelen, Robben erin en Sneijder erin. Dat is het minste wat ie kan doen.quote:ja, die 16 miljoen bondscoaches. 'het volk' kiest voor een groot deel haar favoriete spelers. 'Ja heitinga speelt voor Ajax man, die moet er in' (ik zeg niet dat jij zo redeneert). Die mensen kijken 6 wedstrijden per jaar. Zij vinden Kluivert slecht, omdat de media dat zegt.
Dit gaat me weer sloten aan energie kosten om met mijn geestkracht de bal erin te kijken en de boel net te redden. En dat allemaal omdat Dick de foute mensen opstelt. Na zaterdag ben ik weer 10 jaar ouder.quote:m.a.w. we zien het wel na zaterdag![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:05 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Robben erin en Sneijder erin. Dat is het minste wat ie kan doen.
zonnesteekquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:15 schreef PPWB84 het volgende:
Hij is gewoon dwars, of hij heeft een zonnesteek.
Gewoon geschift die L.A.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:15 schreef PPWB84 het volgende:
Hij is gewoon dwars, of hij heeft een zonnesteek.
Dat laatste dus nooit, dan krijg je straks Adriaanse ofzo *ril*quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:09 schreef matthijst het volgende:
Dick is gek, ontsla die hond en laat het volk stemmen ofzo.
Ben jij ff tofquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:14 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Wat een.......
Matige zeik-post.![]()
Wequote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:05 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet achter. Kan zijn dat de plaat voor zijn eigenwijze hoofd inmiddels nog dikker is, de druk destijds was destijds enorm op hem na die verliespartij bij de Schotten. Dat was ook de dood en de gladiolen. Maar misschien gaat ie wel overstag nog morgen.
Zijnquote:Ze strijden er ook voor. Maar het komt er juist niet uit omdat het niet goed staat of de verkeerden erin staan. Velen ergeren zich juist omdat ze weten dat dit elftal veel en veel beter kan maar dit door allerlei fouten niet eruit komt.
Hetquote:Ik hoop nog steeds op een machtscoupe van de spelers die een speelwijze eisen, met een bepaald type spelers. Maar de spelers zitten volgens mij ook al niet op1 lijn qua spelwijze. Omdat ze allemaal andere kwaliteitne hebben en in andere speelwijzes beter tot hun recht komen.
Bijnaquote:Daar heb ik ook een hekel aan, dat men niet weet waarom men een speler eruit wil en maar wat roept, of op basis van huidskleur mensen eruit willen ofzo. En het lijkt me idd duidelijk dat Dick het nooit goed doet met zoveel verschillende meningen. Maar een aantal enorm breed gedragen meningen kan ie wel op zijn minst doorvoeren : aanvallender spelen, Robben erin en Sneijder erin. Dat is het minste wat ie kan doen.
eensquote:Dit gaat me weer sloten aan energie kosten om met mijn geestkracht de bal erin te kijken en de boel net te redden. En dat allemaal omdat Dick de foute mensen opstelt. Na zaterdag ben ik weer 10 jaar ouder.
Volgens Dick was het gisteren 'oud' tegen 'jong'.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:47 schreef BVO het volgende:
Bosvelt, Frank de Boer, Reiziger en Kluivert/van Nistelrooy...geen Robben, Sneijder, Heitinga en Seedorf... Dick toch![]()
.
edit: m'n plaatje doet het dus niet meer.
De opstelling die uit de besloten traing af te leiden was: Sar, Reiziger, Stam, de Boer, Bronckhorst, Bosvelt, Cocu, Davids, vd Vaart, Kluivert, v Nistelrooy.
hopelijk...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:55 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Volgens Dick was het gisteren 'oud' tegen 'jong'.
Seedorf, Sneijder, vd Meijde, Robben lijken morgen in de basis te staan.
Zou op zich goed nieuws zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:55 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Volgens Dick was het gisteren 'oud' tegen 'jong'.
Seedorf, Sneijder, vd Meijde, Robben lijken morgen in de basis te staan.
Opstelling volgens Studio Sport:
vd Sar,
Reiziger/Heitinga, Stam, Cocu, Bronckhorst,
Sneijder/Bosvelt, Seedorf, Davids,
vd Meijde, v Nistelrooy, Robben
Je zou Makaay daar neer kunnen zetten.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Zou op zich goed nieuws zijn.
Alleen vd Meyde vind ik niet zo...maar goed, een andere rechtsbuiten hebben we niet.
Wel als Sneijder en Reiziger spelen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:59 schreef speknek het volgende:
Nou ik kan hem iig geen lafheid meer verwijten. Dit is wel ongeveer de meest aanvallende opstelling mogelijk.
Dat heeft idd mijn voorkeur, Makaay moet sowieso speeltijd krijgenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:00 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Je zou Makaay daar neer kunnen zetten.
Ik vraag me trouwens af of het duo Makaay/Nistelrooij goed zou klikken. Mijn voorkeur gaat uit naar Makaay/Kluivert. En wellicht is in deze opstelling vd Meijde nog niet zo slecht. Je kunt 'm altijd in de tweede helft nog wisselen met Overmars of v Hooydonck.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat heeft idd mijn voorkeur, Makaay moet sowieso speeltijd krijgen.
Ik denk alleen dat hij op rechtsbuiten niete cht tot z'n recht gaat komen. Maar slechter dan mandy kan sowieso niet, das dan weer een voordeel.
- Ja, we waren blij met Advocaat, maar dat vertrouwen heeft ie toch wel beschaamdquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:01 schreef Geesoes het volgende:
Al dat gezeik hier. Iedereen weet het beter. Daarom zijn jullie ook vast coach van een topteam geweest. Kom nou man. Doe is niet zo zielig en zit niet de hele tidj te kankeren. Jullie doen net alsof Dick A. niet wil winnen. Zijn jullie dom ofso? Dick doet wat hij kan. De spelers ook. Het loopt nu niet. Kan Dick denk ik niets aan doen. Toen Dick van Gaal overnam merkte ik dat iedereen blji was. Van Gaal weg en tenminste weer een goede Nederlandse trainer. Maar nu het even niet werkt zeikt iederen van: ZIJ doen het slecht. Maar als Nederland wint is het van: WE hebben gewonnen.
Kom nou zeg. Als julklie het echt beter weten laat het dan zien. Zorg dat je op zo'n plek komt als Advocaat. Ik kan nu meer respect opbrengen voor Advocaat dan voor al jullie zeikerds. Waarschijnlijk hebben de meeste van de zeikerds nog helemaal niets bereikt. Jullie kunnen alleen zeiken. Zelfs dat kunnen jullie niet goed.Want met zeiken kun jezelf beroemd worden. Kijk maar naar Jan Mulder. Dus ga wat nuttigs doen, maar kom niet met dat zielige gezeik op Advocaat of de Nederlandse spelers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |