Zat ik ook aan te denken...quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:05 schreef bigwig het volgende:
Train je zwaar en heb je de laatste tijd veel vorderingen gemaakt??? Kan zijn dat het growmarks zijn... Lichaam groeit dan sneller dan je huid mee kan rekken, zwangere vrouwen hebben er soms ook last van. Zou als je er last van hebt en je eraan irriteert langs dokter gaan.
Ik heb het al 1,5 jaar en vorder nu ook niet echt meer. Ben niet superfanatiek met fitness wat dat betreft. Ga me voeding enzo er niet op aanpassen dus zit nu wel aan me grens. En nogmaals, ik heb er niet echt last van. Het is ook niet zichtbaar in normale posesquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:05 schreef bigwig het volgende:
Train je zwaar en heb je de laatste tijd veel vorderingen gemaakt??? Kan zijn dat het growmarks zijn... Lichaam groeit dan sneller dan je huid mee kan rekken, zwangere vrouwen hebben er soms ook last van. Zou als je er last van hebt en je eraan irriteert langs dokter gaan.
Ik ben al overgestapt van deo aangezien ik op een gegeven moment echt brandende oksels kreeg van Axe. Terwijl ik dat toen al jaren gebruikte. Maar daarmee zijn die rode strepen ook niet verdwenen dus...quote:Ik zou ook zeggen dat het aan de deo ligt. Zit meestal veel alcohol in en droogt je huid een beetje uit. Heb ik ook gehad, overgestapt van deo en zalfje voor gebruikt en toen was het weg.
Een allergische reactie kan plotseling optreden bij een product, ook al gebruik je het al jaren.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:03 schreef Wekko het volgende:
Ik ben al overgestapt van deo aangezien ik op een gegeven moment echt brandende oksels kreeg van Axe. Terwijl ik dat toen al jaren gebruikte. Maar daarmee zijn die rode strepen ook niet verdwenen dus...
Heb jij zijn rode strepen gezien dan?quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:51 schreef DonSauza het volgende:
Tis gewoon strieeë (of hoe je het ook maar schrijft)
Je hebt dat gekregen van Fitness of andere sport waarbij je in eens veel groeit.
Zwangere vrouwen kunnen het ook krijgen door veel oprekken van de huid, maar de huid kan niet zo snel en veel uitrekken dus begint alsware te scheuren..
Tis uiteindelijk litteken weefsel en zal nooit 100% weggaan..
Wat de anderen zeggen over deo enzo, slaat totaal nergens op...en heeft hier dan ook niets maar ook helemaal niets mee te maken!
Geen deo gebruiken?quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:52 schreef Brennie het volgende:
[..]
Een allergische reactie kan plotseling optreden bij een product, ook al gebruik je het al jaren.
Doordat je deze reactie kreeg maar de huid niet liet rusten blijf je problemen houden.
Wanneer er irritatie is, maar je blijft er producten op gebruiken.. dan verdwijnt het niet.
Dit is mijn idee van een mogelijke oorzaak..
Of.. het ligt aan de groei.
Als ik jou was, zou ik een tijdje niets gebruiken, draag katoen en was het zachtjes met lauw water.
Niet met een handdoek wrijven, maar deppen.
Succes
wat als je dat soort dingen al jaren op verscheidene plekken hebt zitten, ondanks dat je niet meer (extreem) groeit of andere dingen doet die je huid uitrekken?quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:31 schreef Asskicker het volgende:
http://members.lycos.nl/aarz/iets.JPG
Hier heb je mijn striem van het fitnessenVind het ook niet bepaald mooi maar het is nou eenmaal niet anders.. Ik heb het aan beide kanten trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |