Misschien heeft Charlton Athletic nog belangstellingquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Lobont is te koop![]()

quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Misschien heeft Charlton Athletic nog belangstelling.

* CasaLevi bescheurt het achter zijn pcquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Misschien heeft Charlton Athletic nog belangstelling.

Daarom hoop ik ondanks dat hij bij PSV zit dat hij toch speelminuten krijgt want het is in potentie een schitterende voetballer.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:59 schreef ASSpirine het volgende:
Vonlanthen heeft idd veel te weinig gespeeld onder Hiddink, maar volgend seizoen is daar hopelijk meer ruimte voor

ja, als zich geen topclub aandient....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:39 schreef ASSpirine het volgende:
Sibon zijn trui![]()
wat heb ik al lang de duimen van Kezman niet meer gezien
hij lijkt blij te zijn met Charlton

8 miljoen van Charlton, Man. Utd. of Fc Oemfoefoe, het boeit me geen zier...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:39 schreef ASSpirine het volgende:
Sibon zijn trui![]()
wat heb ik al lang de duimen van Kezman niet meer gezien
hij lijkt blij te zijn met Charlton

Als we volgend jaar gewoon allemaal met de trui van Sibon gaan spelen, kan het niet misgaan.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:06 schreef Chadi het volgende:
Hahahaha nou PSV mag zich rijk rekenen en Charlton Athleticwat een top club

De voorhoede van PSv zal niet de minste zijn. Vonlanten en sibon en john de jong er achter. Sibon als aanspeelpunt en venegoor die eromheen draait. Je zal alleen extra diepte centraal missen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als we volgend jaar gewoon allemaal met de trui van Sibon gaan spelen, kan het niet misgaan.

quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:06 schreef Chadi het volgende:
Hahahaha nou PSV mag zich rijk rekenen en Charlton Athleticwat een top club

In de HCE zeker goed voor de top 3 maar in de CL weer niet verder dan de 1e ronde.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
De voorhoede van PSv zal niet de minste zijn. Vonlanten en sibon en john de jong er achter. Sibon als aanspeelpunt en venegoor die eromheen draait. Je zal alleen extra diepte centraal missen.

daar zal sibon zeker tekort komen lijkt mij...... maarja 1e ronde CL zijn we wel gewendquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
In de HCE zeker goed voor de top 3 maar in de CL weer niet verder dan de 1e ronde.

Zijn dat twee mogelijkheden of 1 speelwijze? Want ik zie PSV echt niet zowel Sibon als Vennegoor als Vonlanthen opstellen. Die lopen elkaar alleen maar in de weg. Sibon is zeg maar VoH, maar kan ook schieten. En hij is niet zo achterbaks.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
De voorhoede van PSv zal niet de minste zijn. Vonlanten en sibon en john de jong er achter. Sibon als aanspeelpunt en venegoor die eromheen draait. Je zal alleen extra diepte centraal missen.
Hopen dat AJAX redelijkintact blijft of zich centraal achterin en voorin versterkt..

Hij had een heel sterk moment afgelopen seizoenquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:44 schreef ASSpirine het volgende:
ik vond lange jan eiglijk nie tslecht, hij heeft zijn momenten tijdens het seizoen
als invaller doet hij het vaak goed, maar hij is scoort alleen nie taan de lopende band, dat is het mindere van hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |