Idd zeg. Na ja, lekker boeiend, dat is maar geld. Supertof dat hij het helemaal gaat maken. Gaan we in Oranje nog heel veel lol aan beleven.quote:Op maandag 21 juni 2004 00:36 schreef ASSpirine het volgende:
hoeveel zou Robben meer waard zijn geworden?
en in de samenvattingen die de NOS zelden laat zienquote:Op maandag 21 juni 2004 00:44 schreef ErikT het volgende:
[..]
Idd zeg. Na ja, lekker boeiend, dat is maar geld. Supertof dat hij het helemaal gaat maken. Gaan we in Oranje nog heel veel lol aan beleven.
Omdat hij een keer scoortquote:Op maandag 21 juni 2004 21:13 schreef RuudGullit het volgende:
Vonlanthen heeft zojuist gescoord tegen Frankrijk. Volgens mij gaan we nog wel wat van die jongen horen....
Op een EK tegen Frankrijk. Kan natuurlijk ook toeval zijn (heb die goal niet gezien) maar dat is toch een lekker 1e EK voor zo'n jonge speler lijkt mij.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Omdat hij een keer scoort![]()
Hij is de jongste speler die scoort op een EK ooit.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ach, als je Desailly de vorige wedstrijd gezien hebquote:Op maandag 21 juni 2004 21:18 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Op een EK tegen Frankrijk. Kan natuurlijk ook toeval zijn (heb die goal niet gezien)
quote:Op maandag 21 juni 2004 23:35 schreef ASSpirine het volgende:
Wat deed Kezman bij studio Sportzomer
schijnt een of andere voetballer te zijnquote:Op maandag 21 juni 2004 23:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]k zag t ook, zal morgen wel gast zijn
inderdaad, veel leuker dan BevDquote:Op maandag 21 juni 2004 23:38 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
schijnt een of andere voetballer te zijn
wat is dit toch een top programma zeg
humor en voetbal
that's the way i like it
morgen zal er dus duidelijk over zijn toekomst gepraat wordenquote:Op maandag 21 juni 2004 23:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, veel leuker dan BevD
maar otch wel leuk om zien sinds kezman redelijk nederlands spreekt dat ie in diverse programma's te gast is
Nou ik vond hem afgelopen seizoen ook goed alleen Guus stelde hem wonder boven wonder niet op. Hij is een man met een actie . Je weet nooit wat hij gaat doen en dat is zo mooi aan hem. Hoop dat hij uit kan groeien tot een grote voetballer want die goal mocht er wel wezen hoor. Barthez was totaal kansloos op die schuiver.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Hij komt vertellen dat hij eindelijk bij een top club zit die beter is dan PSV en waar hij kans maakt op CL voetbal waar hij toch niet in scoortquote:Op maandag 21 juni 2004 23:35 schreef ASSpirine het volgende:
Wat deed Kezman bij studio Sportzomer
voor 10 miljoen breng ik hem zelfs naar Heusden Zolder...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij komt vertellen dat hij eindelijk bij een top club zit die beter is dan PSV en waar hij kans maakt op CL voetbal waar hij toch niet in scoortCharlton Athletic dus
Lobont is te koopquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:54 schreef du_ke het volgende:
Ik denk dat PSV volgend jaar weer lekker gaat presteren. Een paar goede jonge spelers erbij en wat ervaring, ik heb er wel vertrouwen in. Nu nog even een keeper
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |