in 2001quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Zoveel?? Wanneer is hij naar psv gekomen?
k hoor net dat jack verteld dat kezman binnen 5 dagen weg isquote:Jan Vennegoor of Hesselink de duurste
Door onze sportredactie
EINDHOVEN - PSV en FC Twente hebben gisteren definitief overeenstemming bereikt over de transfer van Jan Vennegoor of Hesselink. Over de hoogte van de transfersom hebben beide partijen, zoals gebruikelijk, geen mededelingen gedaan, maar met de overgang is vermoedelijk een bedrag van ongeveer 18 tot 20 miljoen gemoeid.
Daarmee wordt Vennegoor of Hesselink de duurste Nederlandse speler op de Nederlandse velden. Tot voor kort was dat Ruud van Nistelrooy, voor wie PSV destijds 15 miljoen gulden aan Heerenveen betaalde. Mateja Kezman blijft de duurste, bij PSV en in Nederland. Voor hem telde PSV een jaar geleden 25 miljoen neer. Ronaldo kostte de Eindhovense club destijds 14 miljoen gulden en Eric Addo twee seizoenen geleden 12 miljoen.
Vennegoor of Hesselink (22) tekent bij PSV een contract met de gebruikelijke looptijd van vijf seizoenen. Met de Tukker haalt PSV een speler in huis die regelmatig scoort, sterk in duels is en gemakkelijk via de lucht bereikbaar is. PSV-coach Erik Gerets is gecharmeerd van zulke spelers. Hij stemt het spel van de ploeg graag af op zo'n targetman.
Jan Vennegoor of Hesselink kon ook naar Engeland (o.a. Sunderland) en naar Feyenoord, maar van meet af aan was duidelijk dat de geboren Oldenzaler een sterke voorkeur had voor de landskampioen uit Eindhoven.
Jan Vennegoor of Hesselink: "Dit is voor mij een grote stap vooruit. Met PSV kan ik volgend seizoen in de Champions League spelen en dat is toch het hoogst bereikbare op clubniveau. Verder word ik herenigd met mijn maatje Arnold Bruggink. Daarnaast ken ik een aantal spelers van Jong Oranje en het Nederlands elftal. Ik heb een goed gevoel bij mijn overgang naar PSV."
inderdaad, dat was een opendeur die ingetrapt moest worden. maar waar zou kezman dan heengaan?quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:37 schreef ASSpirine het volgende:
kan hij wel es gelijk in hebben, en dat gokje over Van Bommel is niet zo moeilijk
valencia toonde laatst toch nog interesse?quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, dat was een opendeur die ingetrapt moest worden. maar waar zou kezman dan heengaan?
quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk ook dat er een heel erg goed bod moet komen om Vennegoor weg te krijgen bij PSV. Ik zie hem dan ook niet zo snel vertrekken. Misschien als er een heel er goede spits bij komt, maar voorlopig nog niet.
Volgend jaar moet hij dus weg. Mag hij wel een erg goed seizoen hebben, wil hij hetzelfde bedrag opbrengen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
in 2001
nou daar zat ik dus aan te denken, als er zo'n club voor kezza belangstelleing heeft dan wil kezza daar ook heel graag heen en zal hij dus wachten op die club of tekenen bij die clubquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:40 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
valencia toonde laatst toch nog interesse?
als Mista wegging ofzo
maarjah, hoop voor hem een leuke club
quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:42 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Vergeet niet dat het van Jack Van Gelder afkomstig is, vergeleken met hem is voetbalzone nog betrouwbaar
Charlton.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:46 schreef ErikT het volgende:
Als Kezman nou gewoon ff bijtekent. Niemand wil m hebben,
ik hoop ook niet voor jou dat die ajaciedjes zo blijven spelenquote:Op zondag 20 juni 2004 10:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Charlton.
En het is te hopen voor jullie dat Cocu deze vorm niet vasthoudt, anders hebben jullie een gigantische kat in de zak gekocht. Nu snap ik ook waarom Barca van hem af wilde.
Daar zit tenminste nog toekomst in.quote:Op zondag 20 juni 2004 10:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik hoop ook niet voor jou dat die ajaciedjes zo blijven spelen
kan het fout hebben maar geloof dat Charlton 8e is geworden in PL afgelopen jaar...quote:Op zondag 20 juni 2004 15:11 schreef ASSpirine het volgende:
maarjah, Charlton...
wat valt daar over te zeggen, ben zelfs bang dat Kezman jaar erna mss degradeert ondakns zijn goals...
ik zeg niet dat ze nbu degraderenquote:Op zondag 20 juni 2004 15:39 schreef Zapper het volgende:
[..]
kan het fout hebben maar geloof dat Charlton 8e is geworden in PL afgelopen jaar...
Ik zie er idd niks van, maar ik zie Cocu nu wel voetballen. Als een natte krant, met afstand de slechtste man de afgelopen twee wedstrijden.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:11 schreef ASSpirine het volgende:
zjroentje kent niet veel van het Spaans voetbal
dan ka nje volgens mij ook niet zeggen dat Barįa van hem afwou...quote:Op zondag 20 juni 2004 15:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik zie er idd niks van, maar ik zie Cocu nu wel voetballen. Als een natte krant, met afstand de slechtste man de afgelopen twee wedstrijden.
quote:PSV praat dinsdag met talent Farfan
Uitgegeven: 20 juni 2004 17:13
EINDHOVEN - PSV hoopt dinsdag de selectie te versterken met de Peruaanse international Jefferson Farfan. Het 19-jarige talent heeft op die dag in Eindhoven een gesprek met trainer Guus Hiddink. De vertrekkende voorzitter Harry van Raaij bevestigde dat er voor de aanvaller een contract voor vier seizoenen klaar ligt.
Volgens Van Raaij is de interesse voor Farfan niet het gevolg van een eventueel vertrek van vleugelaanvaller Dennis Rommedahl. "We willen ons gewoon versterken." Farfan is eigendom van Alianza Lima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |