Dat kan bij iedereen verschillen, de een maakt van nature te weinig serotine aan, de ander heeft een traumatische ervaring meegemaakt en een derde heeft gewoon pech gehad.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:12 schreef twi het volgende:
Ik kan me eerlijk gezegd niet indenken waarom hij problemen heeft.
Waarschijnlijk niet, vaak zijn het gewoon lichamelijke oorzakenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:13 schreef Sloggi het volgende:
Misschien heeft hij wel problemen met familie, vrienden of iets dergelijks en heeft het niets met zijn overgang oid te maken?
quote:'PSV rond met Cruzeiro over Silva Gomes'
30/6/2004 12:31
PSV heeft er zo goed als zeker weer een nieuwe doelman bij. De Eindhovenaren hebben volgens het Eindhovens Dagblad een akkoord bereikt met Cruzeiro over de transfersom voor Heurelho Silva Gomes.
De 23-jarige keeper geldt als de beoogde opvolger van eerste doelman Ronald Waterreus. Qua stijl lijkt Silva Gomes op Dida, de doelman van AC Milan en de Braziliaanse nationale ploeg.
Silva Gomes kende in 2003 een ijzersterk jaar. Met Cruzeiro legde hij beslag op de Braziliaanse landstitel en de nationale beker. Dit jaar kwam hij pas vijf keer in actie door een blessure. PSV twijfelde daarom hem aan te trekken maar lijkt nu overtuigd van zijn fitheid.
Eerder trok PSV ook al de Australische doelman Nathan Coe (20) aan. Dat beiden jonge buitenlanders zijn, is opmerkelijk. Coach Guus Hiddink opteerde eerder namelijk voor een ervaren keeper met Europese ervaring.
De nieuwe keeper met veel uitstraling...quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer?
dat wordt een mooi middenveld met cocu en bommel, kan bommel zich volledig met de aansluiting naar voren bezighouden!!!!!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:18 schreef zjroentje het volgende:
Van Bommel richt zich momenteel weer op PSV.
Ik begin het nu langzamerhand toch een beetje sneu te vinden voor die jongen.
Die is zo eng dat ze nu helemaal niet meer durven te schieten, sterk staaltje van psychologische oorlogsvoeringquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is dit nu weer?
Waar heb je dat vandaan?quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:18 schreef zjroentje het volgende:
Van Bommel richt zich momenteel weer op PSV.
Van mij mag Van Bommel blijven hoor, dan kan Feyenoord Feher gewoon eventjes kopen voor 1 miljoen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:07 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan?
Ik zie het ook niet meer tot een transfer komen eerlijk gezegd.
Stond vanochtend in De Limburger.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:07 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan?
Ik zie het ook niet meer tot een transfer komen eerlijk gezegd.
hoezo, ik zie geen tulband en geen bommen!quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:17 schreef methodmich het volgende:
Die nieuwe goalie is gewoon een Arabier!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |