abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20265336
quote:
Op maandag 28 juni 2004 22:56 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Natuurlijk kan hij dat, maar ik vraag me af of dit meteen komend seizoen al zijn uitwerking heeft.
Laten we het hopen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 28 juni 2004 @ 23:09:28 #252
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_20265711
quote:
Op maandag 28 juni 2004 23:00 schreef cultheld het volgende:

[..]

Laten we het hopen.
Natuurlijk, doen we dat. Maar ik ben dus niet super teleurgesteld als we komend jaar geen kampioen mogen worden.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_20265867
quote:
Op maandag 28 juni 2004 23:09 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Natuurlijk, doen we dat. Maar ik ben dus niet super teleurgesteld als we komend jaar geen kampioen mogen worden.
Ik denk dat 't tussen Ajax en PSV zal gaan, Feyenoord zal met AZ en Heerenveen om de derde plek gaan strijden.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 28 juni 2004 @ 23:21:42 #254
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_20266154
quote:
Op maandag 28 juni 2004 23:13 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik denk dat 't tussen Ajax en PSV zal gaan, Feyenoord zal met AZ en Heerenveen om de derde plek gaan strijden.
Ik denk ook dat het om die twee zal gaan. Ik denk dat AZ, hetzelfde gaat doen als NEC. Dus een heel moeilijk seizoen. Feyenoord moet gewoon derde worden. Ook bij Heerenveen zet ik mijn twijfels. Verbeek kent de club wel goed. Hij heeft er immers jaren gespeeld. Maar toch wil ik het afwachten.

Maar daar is dit topic niet voor bedoeld, die discussie moeten we elders maar voeren.

Maar ja laat ik het nogmaals zeggen. Ik ben echt wel een PSV supporter, maar ik heb nu eenmaal niet voor 100 % vertrouwen, dat we kampioen gaan worden
pi_20266221
quote:
Op maandag 28 juni 2004 23:21 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het om die twee zal gaan. Ik denk dat AZ, hetzelfde gaat doen als NEC. Dus een heel moeilijk seizoen. Feyenoord moet gewoon derde worden. Ook bij Heerenveen zet ik mijn twijfels. Verbeek kent de club wel goed. Hij heeft er immers jaren gespeeld. Maar toch wil ik het afwachten.

Maar daar is dit topic niet voor bedoeld, die discussie moeten we elders maar voeren.

Maar ja laat ik het nogmaals zeggen. Ik ben echt wel een PSV supporter, maar ik heb nu eenmaal niet voor 100 % vertrouwen, dat we kampioen gaan worden
ach ja wie zal het zeggen, PSV gaat Europa veroveren denk ik
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 juni 2004 @ 23:25:16 #256
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_20266291
hopelijk kunnen alle spelers meteen het niveau van PSV aan en zijn ze goed; uit het verleden weet ik gewoon dat een aantal spelers die als talenten gehaald worden het toch niet halen. hopend at t nu meevalt en dan is het een kwestie van in de eerste seizoenshelft het verlies aan punten te beperken omdat een 11tal elkaar moet leren kennen en dan een goede 2e seizoenshelft en dan moet 2e toch wel heel goed mogelijk zijn want vooralsnog heeft Feijenoord zich niet spectaculair versterkt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 28 juni 2004 @ 23:27:09 #257
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_20266363
quote:
Op maandag 28 juni 2004 23:23 schreef cultheld het volgende:

[..]

ach ja wie zal het zeggen, PSV gaat Europa veroveren denk ik
in welk jaar
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  maandag 28 juni 2004 @ 23:31:40 #258
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_20266534
Inderdaad. Dat is hetgeen we moeten hopen, maar de Nederlandse competitie is gewoon een stuk hoger dan de Braziliaans of de Peruaanse. Ook heb ik mijn twijfels over Arvid Smit. Ik ben bang dat hij te veel te kort komt, dus het niveau niet aan kan. Natuurlijk zal hij in het begin geen basisspeler zijn, maar als hij moet spelen, moet hij er wel staan. Maar laten we hopen dat ik ongelijk hebben en gewoon in Augustus een superteam zien schitteren.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 juni 2004 @ 23:40:33 #259
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_20266806
quote:
Op maandag 28 juni 2004 23:31 schreef Bos81 het volgende:
Inderdaad. Dat is hetgeen we moeten hopen, maar de Nederlandse competitie is gewoon een stuk hoger dan de Braziliaans of de Peruaanse. Ook heb ik mijn twijfels over Arvid Smit. Ik ben bang dat hij te veel te kort komt, dus het niveau niet aan kan. Natuurlijk zal hij in het begin geen basisspeler zijn, maar als hij moet spelen, moet hij er wel staan. Maar laten we hopen dat ik ongelijk hebben en gewoon in Augustus een superteam zien schitteren.
ach smit; voor t middenveld hebben we dr zat, daar loopt ook nog takak rond en hoogstrate + wat we al hebben. voor t middenveld hebben we zat spelers, op de vleugels is t wat mager
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_20266808
quote:
Op maandag 28 juni 2004 23:31 schreef Bos81 het volgende:
Arvid Smit schiet tekort voor PSV. Goede speler voor de Graafschap maar meer ook niet Als ik PSV was zou ik de volgende spelers dumpen: Smit, Van der Schaaf, Lucius, De Jong, VOH, Lee, Van Dijk, Vogel, Takak en Addo. Stuk voor stuk schieten ze te kort voor een ambitieus PSV. Met bovenstaande spelers haal je geen Europees succes. Wel met de rest van de PSV selectie + de nieuwe aankopen natuurlijk
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 juni 2004 @ 23:49:03 #261
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_20267077
quote:
Op maandag 28 juni 2004 23:40 schreef cultheld het volgende:

[..]

Arvid Smit schiet tekort voor PSV. Goede speler voor de Graafschap maar meer ook niet Als ik PSV was zou ik de volgende spelers dumpen: Smit, Van der Schaaf, Lucius, De Jong, VOH, Lee, Van Dijk, Vogel, Takak en Addo. Stuk voor stuk schieten ze te kort voor een ambitieus PSV. Met bovenstaande spelers haal je geen Europees succes. Wel met de rest van de PSV selectie + de nieuwe aankopen natuurlijk
Lucius, de jong en lee zijn nuttige spelers voor in de selectie.
VOH twijfel ik nog steeds over
Van Dijk (mag gratis weg, Vogel (waarschijnlijk wolfsburg) en Addo kunnen weg. Van der Schaaf is helemaal nix
Smit en Takak moeten dit seizoen de tijd krijgen zich te bewijzen. Takak zegt bij PSV mee te kunnen, nou doe t maar zou k zeggen!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_20267123
Nou vooruit, Lucius, de Jong en Lee als wissels/reserves
pi_20268233
nilis morgen in studio sportzomer
  dinsdag 29 juni 2004 @ 08:44:26 #264
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_20270853
Hoogstrate heeft een mentale terugslag, meldt de Telegraaf.

Ik vrees dat die jongen het niet gaat redden.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 29 juni 2004 @ 10:34:02 #265
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_20272828
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 08:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoogstrate heeft een mentale terugslag, meldt de Telegraaf.

Ik vrees dat die jongen het niet gaat redden.
als dat echt weer zo is kun je m afschrijven, dat is al de 3e volgens mij sinds hij bij PSV zit........
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 29 juni 2004 @ 10:52:17 #266
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_20273285
Dat zou inderdaad het einde kunnen betekenen bij zijn periode bij PSV, misschien als we hem verhuren aan een andere ploeg die tussen PSV en Groningen zit. Ik noem een NAC als voorbeeld, Misschien kan hij die druk wel aan en kan wellicht sterker worden.

Maar het bericht stond in de Telegraaf, dus dan kan het onzin zijn. Ik heb in het Eindhovens Dagblad niks gelezen, maar ik kan er overheen gekeken hebben of er gewoon niet in staan.
pi_20273428
Het is vrij normaal dat je na een depressie een kleine terugslag hebt. Je vecht er heel lang voor om je weer goed te voelen en als je er dan eindelijk overheen bent valt er een gigantische last van je schouders. Dat moet je eerst verwerken om er helemaal overheen te zijn. Waarschijnlijk heeft men daar binnen PSV ook rekening mee gehouden en daarom hebben ze besloten hem nu wat vrijheid te geven.
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20277306
Een aantal sprokkels
quote:
Volgens de website Fiorentina.it zou PSV een van de clubs zijn die geinteresseerd is in de diensten van de Braziliaan Wendell van het Braziliaanse Cruzeiro. Andere geinteresseerde clubs zouden datzelfde Fiorentina en Brescia zijn. Wendell is aanvallende middenvelder en of aanvaller en speler van Brazilie U23. Na blessureleed keert de 22-jarige Wendell Geraldo Maurício e Silva (profiel) nu weer terug en moet hij de naar Fenerbahce vertrekkende Alex vervangen.

Het is onduidelijk waar het nieuws vandaan komt. In Brazilie wordt hier niets over gemeld (Ook overigens niets over de Braziliaanse doelman Gomes die volgens Van Raaij in de belangstelling van PSV staat).
Voorlopig maar naar het rijk de fabelen verwijzen lijkt me.
quote:
Tegenover de BBC ontkende Dennis Rommedahl het bericht dat hij al persoonlijk tot een akkoord is gekomen met Charlton Athletic over een overgang. Volgens hem zijn alleen de clubs eruit en moet hij nu zelf naar Engeland om de onderhandelingen over zijn persoonlijke eisen te starten.
Dat zal toch wel rondkomen en anders blijft hij gewoon nog een jaar, daar heb ik helemaal geen problemen mee
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 29 juni 2004 @ 14:16:56 #269
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_20278862
Ik heb ook er geen problemen mee als Rommedahl volgend jaar nog in Eindhoven speelt. Maar ik denk ook wel dat ze eruit komen. Volgens mij heeft Rommedahl niet echt absurde eisen, dus dat zal wel tot een akkoord leiden.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 15:27:23 #270
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20280665
Wat de fuck is er allemaal aan de hand met die Hoogstrate dan? Is dat puur een prive-kwestie waar 'ie niet overheen kan komen? Want om nou druk op je schouders te hebben van de training (gespeeld heeft 'ie nog nauwelijks) lijkt me een beetje overdreven.

Een ding is zeker, die jongen moet je nooit een penalty laten nemen
  dinsdag 29 juni 2004 @ 15:33:41 #271
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_20280834
Zover ik weet waren er geen privé-problemen, maar dat zou goed kunnen.

Maar probeer je het volgende voor te stellen:

Spelen bij een club als PSV is toch wel anders dan bij FC Groningen. Iedere thuiswedstrijd 2 of 3 keer zoveel toeschouwers. Het niveau van PSV is hoger dan hij gewent is. Hij is jong komt in een omgeving waar hij nauwelijks iemand kent. Dat kan behoorlijk zwaar zijn voor (een jong) iemand.

dinsdag 29 juni 2004 @ 15:56:56 #272
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20281551
Met alle respect, voor zover ik weet heeft 'ie niet meer van PSV gezien dan de Herdgang, wat mooie plaatjes vanaf de bank in het stadion en wellicht een paar partijtjes die toch niet zo gek veel lastiger voor de druk zijn dan wanneer 'ie met Groningen in een groot stadion speelde. Als het echt alleen maar sportieve druk is, dan moet je als PSV zijnde dat gastje zo snel mogelijk dumpen, want dan wordt dat echt nooit iets.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 16:08:19 #273
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_20281865
Dat klopt hij heeft heel erg weinig gespeeld. Ik vind ook dat ze hem, mocht het waar zijn, het beste kunnen verkopen. Want je moet gewoon bestand zijn tegen de druk. Maar ik probeer me gewoon in te denken hoe hij die druk ontstaan is. Ik kan me dus een klein beetje voorstellen dat hij die problemen heeft. Maar die problemen lijken dus wel van die aard, dat hij gewoon niet geschikt is voor een club als PSV. Het is zonde, maar zo is het nu eenmaal. Maar we zitten wel er nu over te discussieren, maar ik wacht nog op een bevestiging vanuit Eindhoven. Misschien is het helemaal niet waar en is hij nu wel mentaal sterk genoeg.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 16:12:17 #274
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20281972
Ik kan me eerlijk gezegd niet indenken waarom hij problemen heeft. Er zijn spelers die veel grotere stappen hebben gemaakt, die veel minder ervaring hadden, die daarbij nog eens in een hele andere cultuur/taal terecht kwamen. Natuurlijk is de omgeving anders, maar om nu ineens medelijden te krijgen met een speler die in den extreme niet kan aarden, maar toch fijn bij PSV blijft, dat kan ik niet opbrengen. Dan toon je initiatief en ga je een jaartje in de GGD ballen bij Veendam ofzo, lekker dicht bij huis. Of desnoods nog bij Groningen. Hij speelt nu al een jaar of twee niet geloof ik, dus nog even en het is gewoon "materiaal" om af te schrijven.
pi_20282008
Misschien heeft hij wel problemen met familie, vrienden of iets dergelijks en heeft het niets met zijn overgang oid te maken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')