Laten we het hopen.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan hij dat, maar ik vraag me af of dit meteen komend seizoen al zijn uitwerking heeft.
Natuurlijk, doen we dat. Maar ik ben dus niet super teleurgesteld als we komend jaar geen kampioen mogen worden.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Ik denk dat 't tussen Ajax en PSV zal gaan, Feyenoord zal met AZ en Heerenveen om de derde plek gaan strijden.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Natuurlijk, doen we dat. Maar ik ben dus niet super teleurgesteld als we komend jaar geen kampioen mogen worden.
Ik denk ook dat het om die twee zal gaan. Ik denk dat AZ, hetzelfde gaat doen als NEC. Dus een heel moeilijk seizoen. Feyenoord moet gewoon derde worden. Ook bij Heerenveen zet ik mijn twijfels. Verbeek kent de club wel goed. Hij heeft er immers jaren gespeeld. Maar toch wil ik het afwachten.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat 't tussen Ajax en PSV zal gaan, Feyenoord zal met AZ en Heerenveen om de derde plek gaan strijden.
ach ja wie zal het zeggen, PSV gaat Europa veroveren denk ikquote:Op maandag 28 juni 2004 23:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het om die twee zal gaan. Ik denk dat AZ, hetzelfde gaat doen als NEC. Dus een heel moeilijk seizoen. Feyenoord moet gewoon derde worden. Ook bij Heerenveen zet ik mijn twijfels. Verbeek kent de club wel goed. Hij heeft er immers jaren gespeeld. Maar toch wil ik het afwachten.
Maar daar is dit topic niet voor bedoeld, die discussie moeten we elders maar voeren.
Maar ja laat ik het nogmaals zeggen. Ik ben echt wel een PSV supporter, maar ik heb nu eenmaal niet voor 100 % vertrouwen, dat we kampioen gaan worden
in welk jaarquote:Op maandag 28 juni 2004 23:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
ach ja wie zal het zeggen, PSV gaat Europa veroveren denk ik
ach smit; voor t middenveld hebben we dr zat, daar loopt ook nog takak rond en hoogstrate + wat we al hebben. voor t middenveld hebben we zat spelers, op de vleugels is t wat magerquote:Op maandag 28 juni 2004 23:31 schreef Bos81 het volgende:
Inderdaad. Dat is hetgeen we moeten hopen, maar de Nederlandse competitie is gewoon een stuk hoger dan de Braziliaans of de Peruaanse. Ook heb ik mijn twijfels over Arvid Smit. Ik ben bang dat hij te veel te kort komt, dus het niveau niet aan kan. Natuurlijk zal hij in het begin geen basisspeler zijn, maar als hij moet spelen, moet hij er wel staan. Maar laten we hopen dat ik ongelijk hebben en gewoon in Augustus een superteam zien schitteren.
Arvid Smit schiet tekort voor PSV. Goede speler voor de Graafschap maar meer ook nietquote:Op maandag 28 juni 2004 23:31 schreef Bos81 het volgende:
Inderdaad. Dat is hetgeen we moeten hopen, maar de Nederlandse competitie is gewoon een stuk hoger dan de Braziliaans of de Peruaanse. Ook heb ik mijn twijfels over Arvid Smit. Ik ben bang dat hij te veel te kort komt, dus het niveau niet aan kan. Natuurlijk zal hij in het begin geen basisspeler zijn, maar als hij moet spelen, moet hij er wel staan. Maar laten we hopen dat ik ongelijk hebben en gewoon in Augustus een superteam zien schitteren.
Lucius, de jong en lee zijn nuttige spelers voor in de selectie.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Arvid Smit schiet tekort voor PSV. Goede speler voor de Graafschap maar meer ook nietAls ik PSV was zou ik de volgende spelers dumpen: Smit, Van der Schaaf, Lucius, De Jong, VOH, Lee, Van Dijk, Vogel, Takak en Addo. Stuk voor stuk schieten ze te kort voor een ambitieus PSV. Met bovenstaande spelers haal je geen Europees succes. Wel met de rest van de PSV selectie + de nieuwe aankopen natuurlijk
als dat echt weer zo is kun je m afschrijven, dat is al de 3e volgens mij sinds hij bij PSV zit........quote:Op dinsdag 29 juni 2004 08:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoogstrate heeft een mentale terugslag, meldt de Telegraaf.
Ik vrees dat die jongen het niet gaat redden.
Voorlopig maar naar het rijk de fabelen verwijzen lijkt me.quote:Volgens de website Fiorentina.it zou PSV een van de clubs zijn die geinteresseerd is in de diensten van de Braziliaan Wendell van het Braziliaanse Cruzeiro. Andere geinteresseerde clubs zouden datzelfde Fiorentina en Brescia zijn. Wendell is aanvallende middenvelder en of aanvaller en speler van Brazilie U23. Na blessureleed keert de 22-jarige Wendell Geraldo Maurício e Silva (profiel) nu weer terug en moet hij de naar Fenerbahce vertrekkende Alex vervangen.
Het is onduidelijk waar het nieuws vandaan komt. In Brazilie wordt hier niets over gemeld (Ook overigens niets over de Braziliaanse doelman Gomes die volgens Van Raaij in de belangstelling van PSV staat).
Dat zal toch wel rondkomen en anders blijft hij gewoon nog een jaar, daar heb ik helemaal geen problemen meequote:Tegenover de BBC ontkende Dennis Rommedahl het bericht dat hij al persoonlijk tot een akkoord is gekomen met Charlton Athletic over een overgang. Volgens hem zijn alleen de clubs eruit en moet hij nu zelf naar Engeland om de onderhandelingen over zijn persoonlijke eisen te starten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |