Hmmm, de remix van Butterfly die erop staat is wel ok.quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:18 schreef Leatherneck het volgende:
- Emmer Whey eiwitten
- MoH live 2004 (die me overgens zwaar tegenvalt... Beetje zacht geluid :S )
Bedankt nogquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:47 schreef jackson het volgende:
Oceanlab - Sattelite op Vinyl..... was een khadoow voor een vriend van mij
GOODBYE RSIquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:15 schreef MaxiTitan het volgende:
[afbeelding]
Een Logitech Trackman Trackball om de RSI hand/arm te ontlasten...
1 puddingbroodje maar?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:38 schreef boyv het volgende:Puddingbroodje Reservesleutel Koptelefoon voor de computer
telt het ook als ik hier 1,5 broodje van gekregen heb?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:57 schreef _.-Chicken-._ het volgende:
7 puddingbroodjes
uhh.., jep.. Het blijft mijn aankoop voor vandaag... (uuh, gistere)quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:15 schreef lithium het volgende:
[..]
telt het ook als ik hier 1,5 broodje van gekregen heb?
Ok, in dat geval waren ze niet te vreten!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:17 schreef _.-Chicken-._ het volgende:
[..]
uhh.., jep.. Het blijft mijn aankoop voor vandaag... (uuh, gistere)
Ja hallo, niet iedereen kan er zo ff 7 opetenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:49 schreef grijsiszogeknogniet het volgende:
[..]
1 puddingbroodje maar?
ow, dat was btw gisteravond ergens, niet dat ik nu al aan het bier zit ofzoquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:31 schreef -Xerxes- het volgende:Frietje met Broodje Tiroler Blikje bier Blikje bier
zeg ook niet dat ik ze allemaal opgevreten heb...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:48 schreef boyv het volgende:
[..]
Ja hallo, niet iedereen kan er zo ff 7 opeten...
drink nog maar veel meer weg. Wat een alendequote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:45 schreef Johan-Derksen het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Voor vanavond
mooi!quote:Op zondag 20 juni 2004 18:15 schreef SpaceAce het volgende:
Deze hebben wij gister gekocht bij Jungerhans in Rotterdam (topwinkel trouwens!!)![]()
[afbeelding]
jammer dat die shop nagenoeg failliet is..quote:Op zondag 20 juni 2004 18:15 schreef SpaceAce het volgende:
Deze hebben wij gister gekocht bij Jungerhans in Rotterdam (topwinkel trouwens!!)![]()
[afbeelding]
waarom eenquote:Op zondag 20 juni 2004 20:42 schreef woeeiiii het volgende:
Een nieuwe Eastpack van 45 euro
Ah, vandaar die opruiming. Vrijwel alles had een korting van 20 tot 30 procent.quote:Op zondag 20 juni 2004 22:18 schreef quattro het volgende:
jammer dat die shop nagenoeg failliet is..![]()
Vooral voor de mensen die er werken (inc mijn vader )quote:Op zondag 20 juni 2004 23:06 schreef SpaceAce het volgende:
[..]
Ah, vandaar die opruiming. Vrijwel alles had een korting van 20 tot 30 procent.
Jammer, zeer jammer.
Tof :')quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:05 schreef kippiej het volgende:
bitte ein beat 10
de 1e? of de QD? ik zit te twijfelen welke ik zal nemen de 1e of de QD... hoe bevalt ie?quote:Op maandag 21 juni 2004 07:30 schreef tonks het volgende:
Nokia n gage
de ipodquote:Op zondag 27 juni 2004 00:21 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
De 1e..quote:Op zondag 27 juni 2004 00:16 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
de 1e? of de QD? ik zit te twijfelen welke ik zal nemen de 1e of de QD... hoe bevalt ie?
ot:
wat electronica grut(Qtoutch ic's
)
20gbquote:Op zondag 27 juni 2004 02:23 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
de ipodheb je 10-20-40 gig?
erg leuk dingetje jammer dat ik het geld er niet voor heb
Haha zo'n ding kreeg ik ook eens voor sinterklaasquote:Op zondag 27 juni 2004 10:10 schreef dork22 het volgende:
[afbeelding]
Mechanism
· Calibers: .177 in (4,5 mm) and .22 in (5,5 mm).
· Initial Velocity: 1000 ft/s (305 m/s) with caliber .177 in (4,5 mm).
· Single Shot.
· Break barrel, single cocking system.
· Barrel made of precision rifled steel.
· Muzzle Break.
· Two-stage trigger.
· Adjustable trigger.
· Manual Safety. A
· Automatic cocking safety.
Stock
· Stock: fine selected grade of beech hardwood.
· Butt plate: ventilated rubber for recoil absorption.
· Cheekpiece: raised montecarlo
· Checkering: laser carved.
Sights
· This model doesn’t have sights, since it has a scope and a muzzle break in the barrel.
Scope
· Raised scope ramp (scope mounting rail).
· Scope Stop that avoids scope slippage.
· Scope: GAMO 2,5 x 20 mm (1”) and the 1” mounting rings.
Specifications
· Weight: 6,83 lb (3,1 kg).
· Length: 43,31 in (110 cm).
· Ammunition: pellets of all shapes
· Calibers: .177 in (4,5 mm) and .22 in (5,5 mm).
![]()
Dat zijn goede. H7, Dempen prima, tot aan .30-30 Win en .308.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:07 schreef JoeKurr het volgende:
Peltor oorkappen
[afbeelding]
Dinsdag ga ik naar een spottersdag in België, en ik heb geen zin om er doof vandaan te komen.
gidde wèg oit helliemund?quote:Op zondag 27 juni 2004 23:56 schreef hellmondunited het volgende:
een kamertje in Tilburg
quote:Op zondag 27 juni 2004 23:04 schreef boyv het volgende:
En een nieuw Cavello-jack gekocht, het mooie is dat ie nog net uit de orginele verpakking kwam ook.
4 Gb?! mijn muvo heeft 64 mbquote:Op maandag 28 juni 2004 08:56 schreef foksuk1981 het volgende:
een Creative MuVo2 Mp3 speler met 4gb geheugen.
Plaatje? Wil ook een mp3ding kopen...quote:Op maandag 28 juni 2004 08:56 schreef foksuk1981 het volgende:
een Creative MuVo2 Mp3 speler met 4gb geheugen.
in t weekend bennik gewoan thois heurquote:Op maandag 28 juni 2004 04:15 schreef dork22 het volgende:
[..]
gidde wèg oit helliemund?
Nou weet ik niet of je wel zo blij moet zijn met Tilburg als woonplaats...quote:Op zondag 27 juni 2004 23:56 schreef hellmondunited het volgende:
een kamertje in Tilburg
waarom niet?quote:Op maandag 28 juni 2004 16:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of je wel zo blij moet zijn met Tilburg als woonplaats...
OT: Een pakje "Bastos", dat zijn dus gare sigaretten in een nog gaardere verpakking.
Zo'n geweldige stad is het niet, dat is mijn mening tenminste, al kun je je er zomers wel weer goed vermaken doorgaans.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:02 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
waarom niet?
OT: nieuwe gordijnen
Tafelvoetbal heerscht!!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:27 schreef pAin het volgende:
ownage HAL. Had het liefst een pooltafel gezien, maar een tafelvoetbal is ook leuk
das niet je laatste aanschafquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:54 schreef Marj0w het volgende:
Kheb een snoopyagenda gekocht vandaag![]()
1tje ? heiligschennis, mininaal 3quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:03 schreef Sylvana het volgende:
een flesje smirnoff ice
Ik heb er 949 euro voor betaald, actie van sony gaat er nog 100 euro af (DIE NIET MEER GELDIG IS!!!) en meubel er GRATIS bijquote:Op maandag 5 juli 2004 10:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En hoeveel heb je ervoor betaald als ik vragen mag?
* SpeedyGJ ook een nieuwe breedbeeld tv wil kopen...
Wat moet ik me daar in hemelsnaam bij voorstellen?quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:01 schreef snopprinses het volgende:
+ meubel eromheen
Zo'n kastje erbij, en lampjes....als ik thuis ben post ik dr wel es un foto vanquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar in hemelsnaam bij voorstellen?
Leuk huis! Nog veel aangebeuren?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:33 schreef johnneman het volgende:
[afbeelding]
voor meer crapfotos zie hiero (sorry vd spam, gwoon niet klikken dus lol)
Ons nieuwe huis![]()
vandaag echt gekocht, de sleutel gekregen enzo dus, topheid![]()
nu nog 2 weken op verkantie, en daarna anderhalve maand verbouwen
Ja man! niet leuk meer!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Leuk huis! Nog veel aangebeuren?
Laatste aankopen:
3 State Of Art polo's en een Esprit jeans.
Zo, grote plannenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:48 schreef johnneman het volgende:
[..]
niet dat ik er zin in heb maja, zolder kamers moeten verdeeld worden, nieuwe keuken, nieuwe douche, wat kamers op de 1ste verdieping die verbouwd moeten worden, overal nieuwe vloer en behang/sause, en het atelier van 8bij5m. moet eraf (dak lek etc), de garage moet eraf (te klein), en er komt dus een nieuwe garage..
naja, hoeveel details wil je! moet nog Zoveel gebeuren..
maja scheelt dat 't mn 9de (of was t 10de) verhuizing isdus ben wel wat gewent
lol ja iddquote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zo, grote plannenHeb je de sleutel al dan?
Wij hebben vorige week een ander huis gekocht, en nog steeds moeten daar dingen gebeuren (vooral schilder- en sauswerk). Van 't weekend wil ik de bijkeuken maar 's aanpakken.
Succes iig![]()
We hebben hoofdzakelijk moeten schilderen enzo (alles was 'klassiek' donkerbruin). Beneden lag er gelukkig al een mooie parketvloer in. Op de 1ste en 2de verdieping hebben we laminaat laten leggen. We zijn nu steeds met de voor- en achtertuin bezig geweest. Met dit weer groeit de boel gelukkig goedquote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:30 schreef johnneman het volgende:
[..]
lol ja idd, maja ja we hebben de sleutel al, sinds vanmiddag!
maar we hadden al eerder goed in het huis kunnen kijken, want er woonde toch al niemand meer zegmaar dusNaja, heb je geluk als 't vooral schilder0 en sauswerk is
man word alleen al moe als ik aan al 't werk denk
Maar dan heb je natuurlijk ook wel wat he..
goh wel leuk topic idee " hoe verging/vergaat jouw verhuizing "
en nog bedankt, en jij ook succes he
Ja, als we dat allemaal gaan posten hier, dan is dit topic in 1 uur volquote:Op zaterdag 10 juli 2004 04:17 schreef Asskicker14 het volgende:
en van plan te gaan kopen:
Nieuwe grafische kaartje
Laserprintertje
Draadloze muis
Niet te zuinigquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:56 schreef lovegrrl het volgende:
dieselbroek 'reggins' a ¤110 euro
Dat noemen ze borgquote:Op donderdag 15 juli 2004 08:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zometeen om 09:30: een appartementje
niet echt gekocht, het is huur, maar moet er nu ff een flink bedrag voor neertellen
En servicekosten van 236 euroquote:Op donderdag 15 juli 2004 09:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat noemen ze borg
helaas weer 2 opquote:
Cool. Bevalt ie?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:43 schreef Sylv3r het volgende:
Nieuw foon.
Sony Ericsson T630, de zwarte![]()
[afbeelding]
Absoluutquote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Cool. Bevalt ie?
wat voor 'n resolutie draai je dan wel nietquote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:11 schreef GhostMan84 het volgende:
[afbeelding]
ongeveer op ware grootte afgebeeld
idd, als je van zon klein blikje een dag moet leven..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:19 schreef johnneman het volgende:
[..]
wat voor 'n resolutie draai je dan wel niet![]()
Er is morgen een fokmotormeet cynix !quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:50 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]
Om tijdens het motorrijden wat spulletjes mee te nemen.
CD Victory - Daanquote:Een Venetiaans Geheim
Door wie ze bedreigd worden weten ze niet. Waarom ze bedreigd worden ook niet. Maar een ding is zeker: het moet te maken hebben met hun onderzoek naar een oud Venetiaans manuscript uit 1499.
Vier jonge wetenschappers van Princeton University bestuderen de codex Hyperotomachia Poliphili, die op zeer wonderbaarlijke wijze een liefdesgeschiedenis beschrijft, waardoor zij hierachter een verborgen verhaal vermoeden. Maar terwijl de Renaissance voor Tom, Paul, Charlie en Gil - en dus ook voor de lezer - weer tot leven komt, worden er bedreigingen aan hun adres geuit.
Zelfs voor moord deinzen hun tegenstanders niet terug. Als het viertal ontdekt dat het geheim met de beeldenstorm en verborgen kunstschatten te maken heeft, blijkt het echte onderzoek nog te moeten beginnen.
Handig! Zo'n printer en wasmachine in 1!quote:Op zondag 25 juli 2004 19:44 schreef Arias het volgende:
Een BMW 325 TD Executive
Een CD\DVD-brander
Een Printer en een wasmachine combi
teen sokken.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:41 schreef Merida het volgende:
- Sokken met 'teenvakjes'
Haha, waarom dat?quote:Op zondag 25 juli 2004 20:41 schreef Merida het volgende:
- Scoubidou Touwtjes + boekje (*schaam* ofzo...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |