Shit iemand had 17.00 gezegd op msn, vergeten dat hij in Engeland zat.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:18 schreef Lowtek het volgende:
Eh? Begint pas om 18.00..
quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:20 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
Shit iemand had 17.00 gezegd op msn, vergeten dat hij in Engeland zat.![]()
daarom is ie ook niet met een weldenkende vrouw getrouwdquote:Op donderdag 17 juni 2004 18:09 schreef 456 het volgende:
Kvind die Beckham maar een enorm smerig mannetje geworden, zo met zijn kale kop en vol met tattoos.
Ksnap niet dat een weldenkende vrouw hem knap vindt.
Het mooiste vind ik nog als ze, zoals in de tweede helft tegen Frankrijk, massaal het God save the Queen gaan zingen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:25 schreef Chillmeister het volgende:
leuk!
Het engels publiek is HET voorbeeld, hoe je je ploeg moet aanmoedigen. Daar kunnem meeste NL'ers wat van leren want die zijn binnen een seconde stil als het even niet mee zit
ik was al stomverbaasd toen het NL volk een mee stond te zingen tegen duitsland. dat gebeurt anders nooitquote:Op donderdag 17 juni 2004 18:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het mooiste vind ik nog als ze, zoals in de tweede helft tegen Frankrijk, massaal het God save the Queen gaan zingen.
Pardonquote:Op donderdag 17 juni 2004 18:42 schreef Reddiablo het volgende:
nu zelfs racisme van de commentator....
Kennelijk werpen de Heineken shirts met de tekst van het Wilhelmus eindelijk hun vruchten af.quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:28 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
ik was al stomverbaasd toen het NL volk een mee stond te zingen tegen duitsland. dat gebeurt anders nooit
uhm.. wat?quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:50 schreef SqueaK het volgende:
waarom fluiten ze die keepr Stiel uit ??
vind het eigenlijk wel lachen.... hun de hele tijd fluiten en boe roepen... oet ie een keer rustig en kijkt ie zo naar die Engelse en hun meteen allemaal lachen "Who are you !" roepen
debuteertquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:41 schreef Blueman het volgende:
Vonlanthen
Maar hij kan wel goed voetballenquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:23 schreef SLASH het volgende:
Rooney heeft een echte Tokki kop![]()
Irrelevante informatie, lijkt me, ja.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:53 schreef Maikel1 het volgende:
wat een een debiele commentator idd
10 tegen 10 zou wel zo eerlijk zijn blabla
rooney is nu smane met zidane EN LARSSON topscoorder
en poule a is verdomme ook nog niet beslist
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |