Je kan iemand een uitnodiging sturen als de volgende link er staat:quote:Wat is Gmail en waarom zijn jullie allemaal zo vrolijk met dat emailadres?
Gmail is een nieuwe service van Google. Je krijgt namelijk 1000 MB ruimte voor je email! Dat is niet alleen erg rieleks, maar Google beloofd een erg goed spamfilter, is bovendien ontzettend snel (in tegenstelling tot Hotmail), en tja, het is gewoon errug stoer.Maar wat is er nou zo speciaal? Ik kan me toch gewoon op die site registreren en dan heb ik er één toch?
Nee. Gmail werkt met een "invite-systeem".
Huh?
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten. Je kan je niet registreren. Je moet dus door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een Gmail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om óók een Gmail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op Gmail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het Gmail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus één of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.Ja maar wat moet je in hemelsnaam met 1 GB mailruimte?
Dat is gewoon gaaf.
SpyMac biedt dat ook aan!
Maar Spymac is niet Gmail, of wel?
Jullie zijn echt dom zeg.![]()
![]()
Wij ook van jou
Ok. Maar dan is dit toch weleens in het nieuws geweest?
Ja hoor, check onderstaande links maar eens:
Google's pressrelease
Tweakers.net over Gmail
Webwereld dacht dat het een 1 april grap was
Spymac, de lang niet zo stoere concurrent, doet zijn intrede op Webwereld.nl
Slashdot meldt het ook
Invites
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
Hoe groot mogen de mails zijn
GMail laat bijlagen toe tot 10 MB. Dit wil niet zeggen dat je een 10 MB grootte mail naar hotmail kan sturen. Wel ontvangen.
Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcliënt moet instellen.![]()
Heb je dit weleens gelezen? Gmail is too creepy! ?
Yep, dat hebben we. De site rept over enge conspiracy dingen, en de privacy policy van Gmail. Want wat doet Gmail? Hun text-ad systeem zoals je ook op sommige sites ziet, leest je emailtjes en plaatst er relevante advertenties bij. Dat is het feitelijk. En sop zei hierover:
" En jij denkt dat hotmail, yahoo, etc niet in jouw email kan kijken? Of MSN Gesprekken kan volgen? Technisch is het allemaal mogelijk. En waarschijnlijk wordt dat ook wel gedaan om aan de hand van je profiel je interesses te bepalen. Niet persoonlijk, maar statistisch.
Waar het Google om draait is het automatisch relevante advertenties aanbieden bij de inhoud van de mail. Daar is geld mee te verdienen. De email adressen zullen nooit aan derden worden gegeven. Dat zou een instant death van Google in zijn algemeenheid zijn."
drelletje had te melden:
"alle mensen hier weten dat wel enzo en ik heb de privacy policy al door gelezen enz. En mij maakt het niet uit! Alles wat je doet en invult op google wordt toch ook geregistreerd en voor altijd opgeslagen. En jij googled toch ook? ofnie soms?"
Same here. 3 dagen een account en nog steeds geen invites.....quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:45 schreef drelletje het volgende:
Goedendag! Is er nog een invite golf geweest?? Ik heb nog altijd niets... en heb hem nu 3 dagen
ik denk als straks de server problemen bij gmail overzijn...dat er dan weer veel invites zullen komenquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:54 schreef MetalBat het volgende:
Hmmm zo snel gaat het niet.... maar 40 plaatsen opgeschoven in 2 dagen(108 nu)
Ik ben benieuwd wanneer het echt hard zal gaan...
lk denk door dit probleem:quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:55 schreef Jornjur het volgende:
tvp
waarom nog steeds geen nieuwe invitesis de hele dag al zo
ik kan nog lekker wèl mijn gmail inquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:56 schreef BladLuis het volgende:
[..]
lk denk door dit probleem:
Server Error
Gmail is temporarily unavailable. Cross your fingers and try again in a few minutes. We're sorry for the inconvenience.
Geen problemen hier anders met inloggenquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:56 schreef BladLuis het volgende:
[..]
lk denk door dit probleem:
Server Error
Gmail is temporarily unavailable. Cross your fingers and try again in a few minutes. We're sorry for the inconvenience.
Ik heb het niet gevolgd, hoe zit het met die serverproblemen dan?quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:55 schreef BladLuis het volgende:
[..]
ik denk als straks de server problemen bij gmail overzijn...dat er dan weer veel invites zullen komen
daarmee is het ook nog betaquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:05 schreef -BIERTJUH- het volgende:
haha, nu al serverproblemen.
Hoe lang zal t duren voordat iedereen 10 MB heeft en je je gewoon kan registreren???
plaatsje 6, is toch hard gegaan de afgelopen dagen.
Hoop vanavond gebruik te kunnen maken van de mail!!!!!!
Hoe bedoel je nu al server problemen...... Ze zijn gewoon aan het kloten ofzow. Maar who cares ze werken er iig goed aan. Het is nog altijd beta... Dus niet zo raar dat het niet 100% werktquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:05 schreef -BIERTJUH- het volgende:
haha, nu al serverproblemen.
Hoe lang zal t duren voordat iedereen 10 MB heeft en je je gewoon kan registreren???
plaatsje 6, is toch hard gegaan de afgelopen dagen.
Hoop vanavond gebruik te kunnen maken van de mail!!!!!!
zal tussen 18 en 19 eens zijn. anders moet ik om de 5 minuten iemand toevoegen. liever allemaal in 1 keerquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:10 schreef nr.1theMan het volgende:
@jump
wanneer ga je de wacht lijst weer updaten? Mooi werk trouwens!!![]()
Groot gelijkquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:12 schreef Jump het volgende:
[..]
zal tussen 18 en 19 eens zijn. anders moet ik om de 5 minuten iemand toevoegen. liever allemaal in 1 keer
edit: maar ik ben nu terug weg
mja maar de meeste die vandaag een acount hebben welquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:00 schreef dopa het volgende:
[..]
Geen problemen hier anders met inloggen
welk dingetje?quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:32 schreef drelletje het volgende:
Leuk dingetje sop![]()
dat user icon verander dingetjequote:Op donderdag 17 juni 2004 17:33 schreef sop het volgende:
[..]
welk dingetje?
via een admin pagina. figuurtjes worden on the fly gegenereerd.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:33 schreef nr.1theMan het volgende:
@jump
kost het veel moeite om de lijsten actueel te houden of heb je een manier om het (gedeeltelijk) automatisch te updaten?
En de lijst van mensen die succesvol een account hebben bemachtigt, hoe regel je dat?
*peut* foutquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:35 schreef Bat266 het volgende:
volgens mij doet jump t handmatig (db aanpassen dan)
Juist. Dat is dus wel met de hand DB aanpassen ook al is het niet "direct" met een insert-sql statement. De vraag was waarschijnlijk of je al een programmaatje hebt wat deze topics scant en automatisch requests herkent en je DB update.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:35 schreef Jump het volgende:
*peut* fout
admin pagina. slarioux en GQ kunnen zo ook makkelij wijzigingen aanpassen. anders moet je direct in DB zitten prutsen en teveel kans op fouten dan
hier nog steeds niksquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:41 schreef afraidtech het volgende:
lama doet het althnx nogmaals nu nog wachten op invites
quote:
Error
Server Error
The server encountered a temporary error and could not complete your request.
Please try again in 30 seconds.
quote:Server Error
een paar gmail-delen terug stond geloof dat je .NET framework geïnstalleerd moest hebben (zoek anders even op de site van pgtgm)quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:46 schreef mien-moeke het volgende:
Pop Goes The Gmail zegt: Kan de toepassing niet juist initialiseren... HELP!!!!
Dat zou te veel werk zijn. Aangezien ik de topics volg, en Slar en QG ook wel voegen we ze zo toe.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Juist. Dat is dus wel met de hand DB aanpassen ook al is het niet "direct" met een insert-sql statement. De vraag was waarschijnlijk of je al een programmaatje hebt wat deze topics scant en automatisch requests herkent en je DB update.
maar zouden de lijstjes wel een stuk korter zijn :')quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:04 schreef Jump het volgende:
Zo'n programmaatje schrijven zou te veel werk zijn, want iedereen vraagt het wel op een andere manier aan.
Hmm, al lang niet meer gestegenquote:Op donderdag 17 juni 2004 18:04 schreef Jump het volgende:
[..]
Dat zou te veel werk zijn. Aangezien ik de topics volg, en Slar en QG ook wel voegen we ze zo toe.
Zo'n programmaatje schrijven zou te veel werk zijn, want iedereen vraagt het wel op een andere manier aan.
daarmee dat we af en toe eens een request vergeten ware
en om je tweede vraag nog te beantwoorden:quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:33 schreef nr.1theMan het volgende:
@jump
kost het veel moeite om de lijsten actueel te houden of heb je een manier om het (gedeeltelijk) automatisch te updaten?
En de lijst van mensen die succesvol een account hebben bemachtigt, hoe regel je dat?
wat is er gebeurd met je Steve-O account ?quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:11 schreef Steve-O2 het volgende:
ben beetje laat zie ik![]()
Als iemand zo aardig wil zijn jarnoh16@hotmail.com
En dan wel voor me Steve-O account
Nix had 2 ff nodigquote:Op donderdag 17 juni 2004 18:17 schreef Jump het volgende:
[..]
wat is er gebeurd met je Steve-O account ?
btw: lijst geupdate: zie men vorige post
lukt nietquote:Op donderdag 17 juni 2004 18:27 schreef Buttercup het volgende:
Raad het nummer en win een gmail account: http://www.elitegaming.net/gmail.php
dat is gewoon onmogelijk.quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:27 schreef Buttercup het volgende:
Due to cheating this has been temporarily disabled.quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:27 schreef Buttercup het volgende:
Zou ik mailen dat ik gewonnen heb ? staat vanboven zoietsquote:Due to cheating this has been temporarily disabled. This should re-appear later today after I've updated the code to auto-ban cheaters.
u bedoelt?quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:38 schreef coz het volgende:
mss een sterretje in het lijstje gelukkigen voor .... heeft geen invite nog ...
just 2 cents
Zuchtquote:Op donderdag 17 juni 2004 18:46 schreef Kindred_Spirits het volgende:
heb topic niet doorgelezen maar ff vraag..
als ik nun uit de wachtende lijst ben, krijg ik dan op mn hotmail mail erover? of hoe zit dat?
waarom zou je niet mogen? je staat erbijquote:Op donderdag 17 juni 2004 18:50 schreef Night-guardian het volgende:
mag ik ook op de lijst, nightguardian86@hotmail.com
dat we dan kunnen zien hoeveel invites "eraan zitten te komen"quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:39 schreef Jump het volgende:
u bedoelt?
pagina gaat terug met cheat protection ondertussenquote:Op donderdag 17 juni 2004 18:27 schreef Buttercup het volgende:
wel opleten dat je niet wint en dat pagina terug herlaadquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:33 schreef Jelger het volgende:
ik heb em op auto-reload staan, ik heb al 63 keer gegokt, en nog geen bericht gekregen
het formulier komt in dezelfde paginaquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:44 schreef Jelger het volgende:
nee, het herladen stopt automatisch als ik ergens heen gestuurd word..
donequote:Op donderdag 17 juni 2004 19:47 schreef zedonite het volgende:
Kan ik ook geadd worden? sandergt[at]freemail[dot]nl
bij elke pagina wordt er wel een ander getal gegenereerdquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:56 schreef drelletje het volgende:
Na 5000 keer moet je er al wel een hebben!Ik heb er al 300 yeey
statistisch gezien bedoel ikquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:58 schreef Jump het volgende:
[..]
bij elke pagina wordt er wel een ander getal gegenereerd
WAHAHHAHA!!!!!!!quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:04 schreef Bat266 het volgende:
wtf had net een gewonne maar was te laat met de browser stoppen :S
whehequote:Op donderdag 17 juni 2004 20:04 schreef Bat266 het volgende:
wtf had net een gewonne maar was te laat met de browser stoppen :S
nu kan ik dus ook hier geen invites uitdelen zou dus ook maar erg vindenquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:07 schreef drelletje het volgende:
[..]
WAHAHHAHA!!!!!!!
HAHAHAHAH
hahahahah!!!![]()
![]()
heb al een accountquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:09 schreef Bat266 het volgende:
[..]
nu kan ik dus ook hier geen invites uitdelen zou dus ook maar erg vinden
lol dan mag je lachenquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:11 schreef drelletje het volgende:
[..]
heb al een account![]()
Lekker puh
beetje aangepastquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:26 schreef Troel het volgende:
Zou je in het volgende topic het lijstje met wachten bovenaan kunnen zetten? dat scheelt scrollenHoeft alleen als ik nog in het wachtendenlijstje sta hoor
je staat erbijquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:49 schreef Eev het volgende:
Mag ik me ook aanmelden voor een Gmail account?
mijn mail is eevatfok(at)hotmail(dot)com
Danku
ik heb de mijne bijna 3 dagen als je tot op het uur wilt rekenen en ook nog geen invites.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:07 schreef LintuxCx het volgende:
Ik heb m'n acct nu al sinds eergisteren, maar nog steeds heb ik geen mogelijkheid mensen te inviten volgens mij... Hoe lang gaat dat nog duren?
waarschijnlijk totdat ze hem weer op snelheid hebben gebracht,quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:07 schreef LintuxCx het volgende:
Ik heb m'n acct nu al sinds eergisteren, maar nog steeds heb ik geen mogelijkheid mensen te inviten volgens mij... Hoe lang gaat dat nog duren?
quote:I have taken the page down to add some important security fixes to it.
This is a result of many people trying to cheat the system, and have automated guessing programs guess the number
Because of the large amount of cheating attemps, and cheated wins I received over the past 18 or so hours, I am forced to nullify all wins which have not been paid out yet.
I know this will upset a few of you, but the truth is, the majority of the wins were from cheaters, and it wouldn't be practical to waste that many gmail invites
The site will be back shortly with a reset winner count, and a lot more security features to prevent future cheaters.
Thank you for your understanding,
Steve ( srichter [AT] gmail [DOT] com)
nee, dat is gewoon zijn standaard bericht op die pagina, je moet even '/gmail.php' achter het adres zetten.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ben ik daar al gebanned ? Na drie gokjes?
wat moet dat voor stellen (die pagina??)quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:10 schreef drelletje het volgende:
Not Found
The requested URL /gmail.php was not found on this server.
Apache/2.0.49 (Gentoo/Linux) Paleface_IP2C/0.4b mod_ssl/2.0.49 OpenSSL/0.9.7d PHP/4.3.6 Server at www.elitegaming.net Port 80
ok ik zie het.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:23 schreef Jelger het volgende:
[..]
nee, dat is gewoon zijn standaard bericht op die pagina, je moet even '/gmail.php' achter het adres zetten.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:58 schreef coz het volgende:
[u bedoelt ?]
dat we dan kunnen zien hoeveel invites "eraan zitten te komen"
van diegene bekend ... die wel gelukkig zijn met accountquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:09 schreef Jump het volgende:
Ik heb de mijne bijna 3 dagen als je tot op het uur wilt rekenen en ook nog geen invites.
maar zoalng erikll en sop er blijven krijgen voed. zij hebben er meer dan 25 uitgedeeld![]()
![]()
mja, is weer extra werk voor mijquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:27 schreef coz het volgende:
[..]
[..]
van diegene bekend ... die wel gelukkig zijn met account
die nog geen invites hebben ... een * in het overzichtje
je staat erbijquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:29 schreef remcohn het volgende:
kan ik er ook bij:
username: remcohn
email addy: remco at-ding hosman puntje xs4all punt en-ell
bedankt
quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:52 schreef Jump het volgende:
[..]
je staat erbij
win ik eens wat....quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:19 schreef Bat266 het volgende:
zoals hieboven gezegd
heeft m dus down gehaald lol
de figuurtjes zijn gemakkelijk te maken met php. en met een for-lus en while lusjes kan je eenvoudig gegevens op het figuurtje plaatsenquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:22 schreef Debet het volgende:
Kan dit mooie systeem niet opensource gemaakt worden?![]()
Beetje GD, PHP, MySQL denk ik...
Wel mooi gemaakt...
Maar kan zeker niet open source gemaakt worden?
nopes, hier niks en vrees bij de anderen ook nietquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:23 schreef qu63 het volgende:
nog steeds geen nieuwe invites?
Maar heeft wel te maken met gmail....quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:38 schreef Slarioux het volgende:
En de .NET discussie hoort in zn eigen topic, niet hier.
Ja ik hoorde het net. Problemen met dat vage progje?quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:42 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Maar heeft wel te maken met gmail....![]()
Jup... ik download dat ding, ik download .net, ik start PgtGM.exe en ik krijg foutmelding over dll die ie niet kan vinden... Ik zoek, kijkt ie in dir nr 4 (als voorbeeld) maar heeft .net dir nr 5 aangemaakt.. Ik hernoem, nog nix... ik niet snap... ik bijna boos word...quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:44 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het net. Problemen met dat vage progje?
in welke directory heb je dat dll bestand geplaatst, misschien doet ie het wel als het in windows\system32quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:46 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Jup... ik download dat ding, ik download .net, ik start PgtGM.exe en ik krijg foutmelding over dll die ie niet kan vinden... Ik zoek, kijkt ie in dir nr 4 (als voorbeeld) maar heeft .net dir nr 5 aangemaakt.. Ik hernoem, nog nix... ik niet snap... ik bijna boos word...![]()
Ligt t niet aan... PgtGm verwijst naar de verkeerde.. en als ik de dir hernoem verwijst PgtGm naar weer een andere... Pffff.. bummmerquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:54 schreef McDanger het volgende:
[..]
in welke directory heb je dat dll bestand geplaatst, misschien doet ie het wel als het in windows\system32
erg vreemd, ik heb net PgtGm geïnstalleerd zonder problemen...quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:57 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Ligt t niet aan... PgtGm verwijst naar de verkeerde.. en als ik de dir hernoem verwijst PgtGm naar weer een andere... Pffff.. bummmer
ik weet het ja, ik sta nu al bijna de hele dag op 2, best frustrerendquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:03 schreef Fuxl het volgende:
Hmm laatste paar uur geen enkel plaatje gestegen :'(
PgtGm zoekt niet in system32 of in de map waar ie in staat maar in windows/microsoft.net/framework/[versienummer]/[dll file]quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:01 schreef McDanger het volgende:
[..]
erg vreemd, ik heb net PgtGm geïnstalleerd zonder problemen...
even een paar dingen proberen:
PgtGm verwijderen en opnieuw installeren (zorg ervoor dat je genoeg rechten hebt om iets te installeren, gebruik desnoods de admin account als je win xp gebruikt)
kkopieer alle .dll bestanden waar naar gevraagd wordt in de map waar het programma staat en in de map c:\windows\system32
welke foutmelding krijg je dan?
Je staat nu op 1quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:04 schreef McDanger het volgende:
[..]
ik weet het ja, ik sta nu al bijna de hele dag op 2, best frustrerend![]()
so close, yet so far
added to the listquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:23 schreef Shake het volgende:
doe mij ook zo'n gmail
username: Shake
email: shake aapie planet punt nl
volgens mij brengt het niet veel waarde toe aan de lijst. en wanneer moet je dan het sterretje wegdoen. na 2 dagen of wachten tot ze een invite hebben...quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:24 schreef coz het volgende:
@jump .. is niet veel werk .. als je er vanaf nu mee begint .... dus een sterretje achter pleun
die heeft zeker weten geen invites.. (als die in de gelukkigen lijst komt) ... but still just my 2 cents
Ben t met je eens Jump... Word de lijst alleen maar drukker en dus onoverzichtelijker van...quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:26 schreef Jump het volgende:
[..]
volgens mij brengt het niet veel waarde toe aan de lijst. en wanneer moet je dan het sterretje wegdoen. na 2 dagen of wachten tot ze een invite hebben...
Coz zou bij mensen die nog geen invites uitgedeeld hebben een * plaatsen. zo kan je zien wie er het laatste is toegevoegd en dat nog geen invites kan uitdelen. de * zou dan verwijderd worden eenmaal er een invite is uitgedeeld.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:30 schreef __Saviour__ het volgende:
wat willen jullie toevoegen aan de lijst?
Tsjong, geniet ervan, meteen weer zo ongeduldig...........quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:41 schreef afraidtech het volgende:
hoeveel duurt het voordat je invites krijgt, heb vanmiddag me accoutn aangemaakt
mocht iedereen er 11 hebbenquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:43 schreef sop het volgende:
Invites worden te pas en te onpas verstuurd. Eerder dan twee/drie dagen na activatie hoef je het zowiezo niet te verwachten. Maar het kan ook langer duren, Google bepaalt volgens mij handmatig wanneer er invites worden verstuurd.
Ik heb er inmiddels 11 gehad (en weer terug aan FOK! gegeven), maar ik was één van de eersten die een gmail account via FOK! had.
.. hmmzquote:Volgens mij maakt het de lijst onoverzichtelijker en gaan er 30 replys komen over de sterretjes.
RSI-Alertquote:Op donderdag 17 juni 2004 18:27 schreef Buttercup het volgende:
Man het is echt onzin okee!!! laat et nou maarquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:59 schreef coz het volgende:
[..]
.. hmmz
maar aan de andere kant hoor je nu 300 keer ik heb nog geen invites![]()
en er was al bepaald dat men zou laten weten als er invites binnenkomen
dus sterretje weg .. maar het hoeft niet hoor .. still just my 2 cents
okee nu in totaal 1000 keer iets ingevult...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:00 schreef Tiemie het volgende:
[..]
RSI-Alert
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:16 schreef drelletje het volgende:
[..]
okee nu in totaal 1000 keer iets ingevult...
genoeg! laat maar
ja maar... ja maar .. me idee ... wat doe je ?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:08 schreef drelletje het volgende:
Man het is echt onzin okee!!! laat et nou maar
same herequote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:16 schreef drelletje het volgende:
[..]
okee nu in totaal 1000 keer iets ingevult...
genoeg! laat maar
Ik heb inbox sent all messages starred spam trash en dan nog een deel met labels ... of bedoel je dat niet?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:00 schreef D-Devil het volgende:
Ik mis overigens een folder optie, je hebt alleen maar een "inbox"
Een Inbox met een mapstructuurquote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:01 schreef drelletje het volgende:
[..]
Ik heb inbox sent all messages starred spam trash en dan nog een deel met labels ... of bedoel je dat niet?
edit: wat wou je dan eigenlijk hebben.. Ik niet 100% begrijp
Ow zo ja dan moet je ze labelen Dus label aanmaken en dan gewoon labelen. Dan heb je een aparte map voor bijv. Fok. En dat terweil ze nog wel in je inbox staan en ook gewoon in je fok map. Als je ze dan ook uit je inbox wil moet je ze ff archiven. Dan staan ze nog wel in je label map (dacht ikquote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:08 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Een Inbox met een mapstructuur. ( mappen die je zelf kan aanmaken dus
. )
Inbox
===> Fok
===> Prive
===> Werk
Sent
Trash
haha ga ik ook proberen (zonder een nummer te hebben geradenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:34 schreef nr.1theMan het volgende:
Ik heb nu ook een account weten te ritselen... hehe.. Zodra ik invites mag weggeven horen jullie van me
En nu weer ff verder spelen..![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:45 schreef _Omicron_ het volgende:
Waar zijn die invites enzo ? Dan kan ik ook iemand inviten
Ik ga nu de volgende personen inviten:quote:Invite a friend to join Gmail!
You have 5 invitations left
Het mooie is dat je 1 mailtje meerdere labels kan geven. Errug handigquote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:18 schreef drelletje het volgende:
Ja je kan ze labelen en dan archiven en dan staan ze nog gewoon in je label map! (ff geprobeerd).
Maar een fok map maken ed. kan dus gewoon en staat dan in het groene gedeelte
10 MB zou moeten kunnenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:19 schreef -BIERTJUH- het volgende:
mmm, een attachment verzenden van 9,4 MB wijgerd ie al vanwege de grootte :S
Graag gedaanquote:Op vrijdag 18 juni 2004 06:57 schreef Pleun het volgende:
Tnx __Saviour__, voor je invite. Zodra ik invites heb, horen jullie het wel.
Heb je 3 accounts ofzo?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 03:59 schreef sop het volgende:
Ik heb nu 16 FOK!Users gelukkig gemaaktIk ben nu hoogst persooonlijk verantwoordelijk voor een kleine 16% van de gelukkigen
Ik schakel nu maar over op willekeurige voorbijgangers.
nee stop niet met uitdelen op fokquote:Op vrijdag 18 juni 2004 03:59 schreef sop het volgende:
Google vindt mij erg lief!
[..]
Ik ga nu de volgende personen inviten:
McDanger
Hilfiger
FUBAR
Whoops
-BIERTJUH-
Be right back!
Zow. Die zijn geinvite en mogen worden verplaatst richting het lijstje der gelukkigen. Ik heb nu 16 FOK!Users gelukkig gemaaktIk ben nu hoogst persooonlijk verantwoordelijk voor een kleine 16% van de gelukkigen
Ik schakel nu maar over op willekeurige voorbijgangers.
Meest gestelde vraagquote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:24 schreef DaafAzuil het volgende:
hoe lang duurt 't normaal gesproken voordat je kan gaan inviten?
helaas niet idd zou mooi zijn als je elke dag 1 invite ofzow de deur uit zou kunnen doen, maja zullen ze wel niet bijhouden als dat zou gebeurenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:26 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Meest gestelde vraag
Dit bepaalt google, en er zit niet bepaald een regelmaat in
psst ... sarcasme ..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:22 schreef Jornjur het volgende:
nee stop niet met uitdelen op fokwe kunnen niet onder je!!
Zucht.... Als je even naar http://www.gmail.com gaat of even 2 berichten in het topic leest....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:55 schreef tjarie het volgende:
cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool
can i join the club??
Username: tjarie
Email: mrhot0 at hotmail dot com
thnx
eigelijk is het niet eens zo special vind ik... hetzelfde heb je hier: http://s2.yousendit.com/
+ je hoeft het niet te houden op 1x 1gb maar je kan zoveel GB's gebruiken als je wilt![]()
op zich leuk ... maar dan moet de ander het ook kunnen ontvangen he ...quote:hetzelfde heb je hier: http://s2.yousendit.com/
+ je hoeft het niet te houden op 1x 1gb maar je kan zoveel GB's gebruiken als je wilt![]()
het topic welquote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:57 schreef mschol het volgende:
loopt niet echt storm meer he??
je staat erbijquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:55 schreef briefkees het volgende:
mag ik er ook bij![]()
briefkees
superfermi [at] hotmail [dot] com
danku![]()
je staat bij de gelukkigenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:34 schreef nr.1theMan het volgende:
Ik heb nu ook een account weten te ritsellen... hehe.. Zodra ik invites mag weggeven horen jullie van me .
En nu weer ff verder spelen..![]()
je stat er ook bijquote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:20 schreef ATuin-hek het volgende:
pritty pritty please with suggar on top
mag ik ook op de lijst?
atuin-hek
cio_cerial_killer aapie hotmail.com
jje staat erbijquote:Op vrijdag 18 juni 2004 04:36 schreef -SpaceMaker- het volgende:
op de lijst aub
spees
spees @ gmx.net
jij ookquote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:55 schreef tjarie het volgende:
cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool
can i join the club??
Username: tjarie
Email: mrhot0 at hotmail dot com
thnx
eigelijk is het niet eens zo special vind ik... hetzelfde heb je hier: http://s2.yousendit.com/
en nog iemandquote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:24 schreef ZX9R het volgende:
* Meld *
Ik wil ook zo'n 1 GB accountje van Gmail.
Kan ik ook op de lijst?
e-mail= zx9r_fok(at)hotmail(dot)com
iedereen onder D-Devil is 1tje opgeschovenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:53 schreef D-Devil het volgende:
Jump, je mag me schrappen van de wachtende lijst, ik heb een Gmail account.
fout, 105quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:13 schreef kingfinn het volgende:
106 sta je
Ik kan weer van de lijst!quote:You've successfully signed up for Gmail. Here are three things you really should know before you get started.
als we elke keer gaan posten als ik eentje opschuif dan is dit topic weer zo volquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:19 schreef Jump het volgende:
[..]
fout, 105![]()
ern hier nog altijd geen invites
dat wordt zometeen aangepastquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:27 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik kan weer van de lijst!
Zodra ik kan inviten, zal ik dat doen!
of als ik meld dat ik f5 in hetemeelquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:27 schreef splendor het volgende:
als we elke keer gaan posten als ik eentje opschuif dan is dit topic weer zo vol![]()
is ook gedaanquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:34 schreef kingfinn het volgende:
gooi mi maar van de lijst van, ik heb er al eentje kunnen bemachtigen
En volgens mij mag ook niet iedereen inviten. Ik ken iemand en die heeft het al 5 dagen en nog steeds kan hij niemand inviten.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:26 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Meest gestelde vraag
Dit bepaalt google, en er zit niet bepaald een regelmaat in
Appart.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:37 schreef Maffioso het volgende:
[..]
En volgens mij mag ook niet iedereen inviten. Ik ken iemand en die heeft het al 5 dagen en nog steeds kan hij niemand inviten.
Dat zal toch niet waar zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:37 schreef Maffioso het volgende:
[..]
En volgens mij mag ook niet iedereen inviten. Ik ken iemand en die heeft het al 5 dagen en nog steeds kan hij niemand inviten.
wat ik zo heb gelezen in alle topics is dat altijd verschillendquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:50 schreef ZX9R het volgende:
Hoeveel mensen kun je eigenlijk inviten als je dat mag?
3 per keer.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:50 schreef ZX9R het volgende:
Hoeveel mensen kun je eigenlijk inviten als je dat mag?
sommigen kregen er d8 ik ook 5 per keer.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:51 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
3 per keer.
ik heb nog steeds nix
Òf je kijkt even naar de àllereerste post in dit topicquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:56 schreef BladLuis het volgende:
hoe zie je eigenlijk in je gmail dat je invites hebt?
krijg je dan een email?
of krijg je er gewoon een link te zien in je inbox ofzow?
Ik ben iig als een dolle aan het f5-en!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb zoujuist een gmail-account verdiend op http://www.gmailswap.com![]()
![]()
Iederen achter mij kan 1 plaatsje opschuiven
![]()
Ik heb trouwens begrepen dat je meer kans hebt op invites naarmate je je gmail account meer gebruikt. Of dat echt zo is of slechts gossip weet ik niet, maar ik zou zeggen: allemaal die accounts gaan gebruiken !
zo, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
![]()
![]()
Ik heb trouwens begrepen dat je meer kans hebt op invites naarmate je je gmail account meer gebruikt. Of dat echt zo is of slechts gossip weet ik niet, maar ik zou zeggen: allemaal die accounts gaan gebruiken !
Je staat bij de gelukkigenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
![]()
![]()
Zo :quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:05 schreef d-one het volgende:
[..]
zo, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?![]()
quote:I'll bake 12 blueberry muffins for you. As a bonus I will eat them for you as well. Furthermore, the first thing I'll do with my brandnew Gmail account is sending YOU the recipe, or any other recipe of your choice.
Ik zo:quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zo :
quote:Cause I do nothing.
I don's send a return mail to say thank you or something like that.
I think it's necessary for the kind people who offer me a swap to be left alone and think for themselves about the very good deed they did.
They don't need me to tell them!
So please..........
Offer me a swap and you don't get anything in return. Exept radio-silence.
deeltje 12 is ver gedaan. de OP staat onderaan in een txt'tjequote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:27 schreef woeeiiii het volgende:
http://www.gmailswap.com/list/read.php?f=1&i=89820&t=89820 = Holland
ach stuur me dan maar een mailtjequote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:03 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik ben iig als een dolle aan het f5-en!
En mezelf allerlei mails aan het sturen!
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:29 schreef Jump het volgende:
[..]
deeltje 12 is ver gedaan. de OP staat onderaan in een txt'tje
hou wel de titel ongeveer hetzelfde als deze. heb je ook een deeltje. je vorig was gesloten
dit topic: gmailquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:44 schreef coz het volgende:
voordat ik zeg ... me invite .. wat doe je ?
welk ander gmail topic .. er is er maar 1 open !
Je staat erbijquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:48 schreef Biancavia het volgende:
Ik wil ook GMail!
biancavia22 at hotmail punt com
donequote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:49 schreef Rio het volgende:
Ik kan van de lijst hoor!
donequote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:55 schreef Rockfire het volgende:
Ik wil ook gmail ;-)
richard_korthuis(at)hotmail(punt)com
donequote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:58 schreef Murray het volgende:
IIk kan van de lijst af!
gmail
Maar hoe versuur ik invites?
thxquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:01 schreef Tha_T het volgende:
Succes Jump
Ik wil dat ookquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:01 schreef Rio het volgende:
garlicsauce
Bij mij gelukkig 3 seconden oid.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:10 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ik wil dat ook
ps. bij mij koste het een dag om me account te activeren; dus wees geduldig
Ik denk het jaquote:Het ligt aan jou
Sorry... Of je moet nog een invite voor me hebben?quote:Ik wil dat ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |