Ja of vraag je vriendin om eerst even een slokje hete thee te nemen....aaaaaaaaaaaaahhhhhh! da´s lekker joh!! Dat is dat heerlijk mondje NOG warmerquote:Op woensdag 1 september 2004 23:08 schreef JeanClaude_Ballzack het volgende:
Yep,...en een slok koude champagne, in de mond van je vriendin dus,.....lkkr![]()
Anaal is voor homo's, mijn vriendin lijkt het ook wel ruig om het eens te proberen maar het is natuurlijk gewoon ranzig. Als ik het ooit doe, dan gebruik ik 2 condooms ipv 1!quote:Op maandag 28 juni 2004 20:50 schreef zgpber het volgende:
ik vind pijpen overgewaardeerd, anaal, dat is het!!!!
Offtopic:quote:Op donderdag 2 september 2004 12:49 schreef LSS het volgende:
[..]
Anaal is voor homo's, mijn vriendin lijkt het ook wel ruig om het eens te proberen maar het is natuurlijk gewoon ranzig. Als ik het ooit doe, dan gebruik ik 2 condooms ipv 1!
Dus als jij, als man, je vriendin, die vrouwelijk is, anaal neemt, ben je homo?! Erg knap gedaan dan jongen!quote:Op donderdag 2 september 2004 12:49 schreef LSS het volgende:
[..]
Anaal is voor homo's,
Het is niet ranzig, of jij moet nooit je kont afvegen, maar dan ben je zelf ranzig natuurlijk.quote:mijn vriendin lijkt het ook wel ruig om het eens te proberen maar het is natuurlijk gewoon ranzig. Als ik het ooit doe, dan gebruik ik 2 condooms ipv 1!
Cool, ben ik dan een homoseksuele transseksueel in de ontkenningsfase?quote:Op donderdag 2 september 2004 12:49 schreef LSS het volgende:
[..]
Anaal is voor homo's, mijn vriendin lijkt het ook wel ruig om het eens te proberen maar het is natuurlijk gewoon ranzig. Als ik het ooit doe, dan gebruik ik 2 condooms ipv 1!
Hij herkent je natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:49 schreef erodome het volgende:
Stijf pijpen is leuk, gebeurt niet vaak, want als ik aanstalten maak om het te gaan doen dan moet ik echt ontzettend opschieten, anders is hij al stijf...
JA! Mijn hubbie is er ook gek op! Waar een potje thee al niet goed voor is!quote:[b]
En met een mond vol warme thee pijpen, wordt hier ook erg lekker gevonden.....
Nog een voorkeur voor een smaak thee? Kamillethee schijnt op veel dingen een goede uitwerking te hebbenquote:Op vrijdag 3 september 2004 01:28 schreef Lompie het volgende:
[..]
JA! Mijn hubbie is er ook gek op! Waar een potje thee al niet goed voor is!![]()
Hahaha, nee hoor het gaat puur om de warmte van de thee!quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:30 schreef Chumbawamba het volgende:
[..]
Nog een voorkeur voor een smaak thee? Kamillethee schijnt op veel dingen een goede uitwerking te hebben
Dat is niet waar, soms is het inderdaad onmogelijk.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:29 schreef Lompie het volgende:
Ze moet veel oefenen! Het is mogelijk hoor!![]()
Vertel!quote:Op maandag 13 september 2004 00:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat is niet waar, soms is het inderdaad onmogelijk.
Net wat ik zeg, soms past een lul met geen mogelijkheid in je mond, ook niet als je deepthroat of zoiets. Tenzij je van die slangenkaken hebt die van elkaar afkunnenquote:Op dinsdag 14 september 2004 00:20 schreef Lompie het volgende:
[..]
Vertel!
Minttheequote:Op donderdag 2 september 2004 11:27 schreef Letterman het volgende:
[..]
Ja of vraag je vriendin om eerst even een slokje hete thee te nemen....aaaaaaaaaaaaahhhhhh! da´s lekker joh!! Dat is dat heerlijk mondje NOG warmerWel oppassen dat je niet te snel
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |