helaas bij mij vaste prik...quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:13 schreef Dr.Dre het volgende:
Erg fijn: als je vriendin opeens onverwachts je begint te pijpen en je dus als het ware van slap naar stijf gepijpt wordt, dat je je lul dus in haar mond lekker voelt groeien...Vind zij ook een kick. Iemand die dit ook wel eens ervaart?
das het probleem bij mannen (iig de meeste) je hoeft er maar naar te wijzen en.........quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:49 schreef erodome het volgende:
Stijf pijpen is leuk, gebeurt niet vaak, want als ik aanstalten maak om het te gaan doen dan moet ik echt ontzettend opschieten, anders is hij al stijf...
Probleem?????????quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:00 schreef twisted_jeewee het volgende:
[..]
das het probleem bij mannen (iig de meeste) je hoeft er maar naar te wijzen en.........
dus, meeste kans op slagen wanneer de mannelijke wederhelft nog slaapt
Hahaha... geniaalquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:57 schreef beestjuh het volgende:
Leuk om een man zo wakker te maken![]()
Tja.....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:57 schreef beestjuh het volgende:
Whahaha, die vind ik echt goed!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja.....
Een tijdje geleden dacht ik bij mezelf, ik zal manlief eens verrassen en hem wakker pijpen...
Ik verwijder supervoorzichtig de deken, doe mijn uiterste best hem niet te storen in zijn slaap en begin zachtjes met pijpen...
Nog maar net kon ik een vuist ontwijken die op een wat minder vriendelijke manier mijn kant op kwam...
Conclusie, mijn man is gevaarlijk als hij slaapt
Later toen hij wakker was had hij zoiets van fuckkkkkkkkkkk en dat wakker pijpen vind ik zoooooo lekker, snerterdesnert
Het is dus altijd even afwachten of het wel veilig is om hem wakker te pijpen
Heb je een motorhelm?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja.....
Een tijdje geleden dacht ik bij mezelf, ik zal manlief eens verrassen en hem wakker pijpen...
Ik verwijder supervoorzichtig de deken, doe mijn uiterste best hem niet te storen in zijn slaap en begin zachtjes met pijpen...
Nog maar net kon ik een vuist ontwijken die op een wat minder vriendelijke manier mijn kant op kwam...
Conclusie, mijn man is gevaarlijk als hij slaapt
Later toen hij wakker was had hij zoiets van fuckkkkkkkkkkk en dat wakker pijpen vind ik zoooooo lekker, snerterdesnert
Waarschijnlijk nooit. Ik sla ook meteen voordat ik bevestiging heb dat het niet mijn hond isquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja.....
Een pik verbranden lijkt mij juist niet zo leuk.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:46 schreef Mukie het volgende:
Altijd leuk om te verassen
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:57 schreef beestjuh het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |