Owjaaaaaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:09 schreef bugeye het volgende:
Je vergeet Brennie
Heb je een jaartje of 3?quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:07 schreef Mr_Sossa het volgende:
Noem hier de voor en nadelen van op van de dames
hoe kan je dat vergeten?quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:09 schreef Mr_Sossa het volgende:
[..]
Owjaaaaaaaaaaaaaah
Neeuj maar dr zitten gewoon een stel lekkere geile neukbare lieve zachte boefjesquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:09 schreef The_Langolier het volgende:
Dude. Ben je levensmoe ofzo?
Zo langquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:10 schreef static het volgende:
[..]
Heb je een jaartje of 3?
quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:11 schreef Mr_Sossa het volgende:
Neeuj maar dr zitten gewoon een stel lekkere geile neukbare lieve zachte boefjestussen
True en So very truequote:Op donderdag 17 juni 2004 16:12 schreef HTT-Thalan het volgende:
Als je leven je lief is, moet je Inso van de lijst halen. Ze vreet je met huid en haar op.
*ril*
Ach een beetje spanning in de relatie houd het leukquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:12 schreef HTT-Thalan het volgende:
Als je leven je lief is, moet je Inso van de lijst halen. Ze vreet je met huid en haar op.
*ril*
Dat geeft niet, als ze maar zien dat ik genoeg voor ze over heb komt alles goedquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Er staan ook bezette moderinnen tussen mên. Daar moet je dus extra moeite voor doen.
Hou dat vol mên, hou dat vol, dan komen ze vanzelf.quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:15 schreef Mr_Sossa het volgende:
Dat geeft niet, als ze maar zien dat ik genoeg voor ze over heb komt alles goed
Heb je al bedacht hoe je omgaat met het Pms en Dood zijn en gaan klootzakken?quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:15 schreef Mr_Sossa het volgende:
Dat geeft niet, als ze maar zien dat ik genoeg voor ze over heb komt alles goed
Eigenlijk niet maar het gaat me meer om de sex liefdequote:Op donderdag 17 juni 2004 16:26 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Heb je al bedacht hoe je omgaat met het Pms en Dood zijn en gaan klootzakken?
quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:10 schreef static het volgende:
[..]
Heb je een jaartje of 3?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |