Uit respect voor onze nieuwste fok aanwinstquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:12 schreef Nadientje het volgende:
wat is dat nou voor titel.... en is ook nog 750 ste topic
cho![]()
![]()
ik wil fotoquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:12 schreef Chocobo het volgende:
Zeus,....... ja kan anders, mits Quinny andere plannen heeft, ook bij ons eten als je wilt hoor. Dan kook ik wel wat lekkers ofzoWe eten wel laat omdat de heer van het huis eerst verzorgt moet worden
Ja,......... enquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:13 schreef Magneet het volgende:
cho je doet nu net alsof quinny niet lekker kan koken als je het zo zegt
Vanavond post ik een foto van Zeus, Quin, mezelf en Daan ok ?quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:14 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ik wil fotoNU !!
dat word 2 jaar pikstraf!quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,......... en
surfer.. je gaat gewoon naar marco dalijkquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:15 schreef silver-surfer het volgende:
Zooo dan... ben ff weg.. meteen topic vol
Had Daan vogelpoep op zijn hoofd gekregen HAhahahahaha
Arm ventje..
"pets"quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,......... en
quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:13 schreef Gaaaast het volgende:
Sjo hellup NG
Gijs even geduld manquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:15 schreef Gaaaast het volgende:
Laat maar
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vanavond post ik een foto van Zeus, Quin, mezelf en Daan ok ?
J...jaquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:16 schreef Nadientje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa![]()
wel doen he
Jaquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:16 schreef Nadientje het volgende:
[..]
surfer.. je gaat gewoon naar marco dalijk
quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:18 schreef Quinny het volgende:
Daan had het trouwens niet eens in de gaten geloof ik. Ik zag het zelf ook pas toen ik de regenhoes over zijn wagen ging doen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vanavond post ik een foto van Zeus, Quin, mezelf en Daan ok ?
ja ik baal er echt van, wilde het liefst weer gaan had er echt ook wel weer zoveel geld voor overquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... ik heb wel zin hoor... hij maakt mooie muziek
![]()
Baal je dat het al voorbij is?![]()
Binnenkort op DVD
quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:18 schreef Quinny het volgende:
Daan had het trouwens niet eens in de gaten geloof ik. Ik zag het zelf ook pas toen ik de regenhoes over zijn wagen ging doen.![]()
![]()
ze vindt hem vast leukquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zeusje op fok
Ik moet nog steeds een foto van hem aan Karen laten zien... die is wil weten hoe hij er uit ziet..
Hahahaha .... zat het echt op zijn hoofd ook? Of op zijn jas?quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:18 schreef Quinny het volgende:
![]()
Nee echt op zijn hoofdquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:21 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahaha .... zat het echt op zijn hoofd ook? Of op zijn jas?
Mooi !quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:23 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ben ik weer!! lijkt me gezellig gijs om bij je te eten![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:20 schreef Quinny het volgende:
He Brown kan je niet even dat kaartje van Surfer stelen voor me![]()
Ik belde ook nogquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:23 schreef Nadientje het volgende:
mijn vriendin heeft gewoon 7 liedjes lang haar vriendje laten meeluisteren door de telefoon naar marco![]()
wij de hele tijd zingen in die telefoon
vooral bij afscheid nemen bestaat niet... ze vertrekt bijna naar australie een jaar, echt zielig voor der vriendje dus dat liedje was wel cool
is een kut lied...heb er slechte herineringen aan. want het is wel voorbijquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:23 schreef Nadientje het volgende:
mijn vriendin heeft gewoon 7 liedjes lang haar vriendje laten meeluisteren door de telefoon naar marco![]()
wij de hele tijd zingen in die telefoon
vooral bij afscheid nemen bestaat niet... ze vertrekt bijna naar australie een jaar, echt zielig voor der vriendje dus dat liedje was wel cool
Aantal posts: 44081 (gemiddeld 51 per dag)quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:28 schreef Zeus-Nexium het volgende:
odin...heb jij 750 active topics? ik pas 6
Ok, mag ik jou kaartje hebben?quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
... je mag het ook gewoon vragen hoor
![]()
ik bedoel meer als je op active topics drukt of je er dan 750 ziet staan?quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Aantal posts: 44081 (gemiddeld 51 per dag)
Ehhhh ,..... neequote:Op donderdag 17 juni 2004 15:30 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ok, mag ik jou kaartje hebben?
God ... wat lekkerquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:32 schreef Zeus-Nexium het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=96819
.........................................Ok ik g het jelllllllllllllll..............;p/////////nur7ttttttt7tygquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ehhhh ,..... nee![]()
Ik wil zo graag zelf...
quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:38 schreef Quinny het volgende:
[..]
.........................................Ok ik g het jelllllllllllllll..............;p/////////nur7ttttttt7tyg
Wat ik wilde zeggen was... ik gun het je wel hoor. Als je dan ook een keertje met mij mee gaat naar Frans Bauerquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:38 schreef Quinny het volgende:
[..]
.........................................Ok ik g het jelllllllllllllll..............;p/////////nur7ttttttt7tyg
Ik hoorde hem net huilenquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:38 schreef Quinny het volgende:
[..]
neequote:Op donderdag 17 juni 2004 15:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik hoorde hem net huilen![]()
... wilde hij niet slapen..
stroooooooooooooooolquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:40 schreef Strolie75 het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...hij doet het weer!!!!!!!!!!!!!
Onverwachts.
zak ik om een uurtje of 5 komen? dan kan ik nog ff met daanje spelenquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:39 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat ik wilde zeggen was... ik gun het je wel hoor. Als je dan ook een keertje met mij mee gaat naar Frans Bauer
hahahahaquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:42 schreef Strolie75 het volgende:
Voor alle mensen die het nodig vonden om vanochtend Gunt! naar me te sms-en: [afbeelding]
quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:39 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat ik wilde zeggen was... ik gun het je wel hoor. Als je dan ook een keertje met mij mee gaat naar Frans Bauer
Is goedquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:42 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
zak ik om een uurtje of 5 komen? dan kan ik nog ff met daanje spelen![]()
Whahahahahquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:42 schreef Strolie75 het volgende:
Voor alle mensen die het nodig vonden om vanochtend Gunt! naar me te sms-en: [afbeelding]
Mag jij op mijn nek zitten om over al die mongolen en bejaarden heen te kunnen kijkenquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]..... Fransje Bauer...
Ok!... als hij in de buurt optreed dat koop ik kaartjes...
hij is altijd in de buurt, dus ga maar vast kopen. in het buitenland willen ze hem niet horen. behalve die rare duitsers danquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]..... Fransje Bauer...
Ok!... als hij in de buurt optreed dat koop ik kaartjes...
Oh dus daarom zit jij vaak in duitslandquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:45 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hij is altijd in de buurt, dus ga maar vast kopen. in het buitenland willen ze hem niet horen. behalve die rare duitsers dan
Whahahaha,.. Gijsjesquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:42 schreef Strolie75 het volgende:
Heeeeerlijk!!!quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Mag jij op mijn nek zitten om over al die mongolen en bejaarden heen te kunnen kijken
ik had het over west duitsland. ik zit altijd in het oostenquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:46 schreef Quinny het volgende:
[..]
Oh dus daarom zit jij vaak in duitsland
Ga je mee dan?quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:45 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hij is altijd in de buurt, dus ga maar vast kopen. in het buitenland willen ze hem niet horen. behalve die rare duitsers dan
Hoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:43 schreef silver-surfer het volgende:
Whahahahah
Ja het lijkt me echt een keer lachen om daar heen te gaanquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heeeeerlijk!!!
Wij gaan plezier maken die dag...
quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Mag jij op mijn nek zitten om over al die mongolen en bejaarden heen te kunnen kijken
Stiekem had ik niks anders verwacht.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:46 schreef Chocobo het volgende:
Whahahaha,.. Gijsjes12 handen op 1 buik !
Nog meer gunt voor Brownquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
Die foto van kachelpijp trouwens![]()
![]()
Zo gelachen.
Heb hem uitgeprint en op mijn prikbord gehangen...collega's vinden hem ook erg leuk.
ja ... mij ook...quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:48 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja het lijkt me echt een keer lachen om daar heen te gaan
Over mongolen gesproken, hoe laat gaan jullie naar Marco?quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:50 schreef silver-surfer het volgende:
ja ... mij ook...
Doen dan... Zeus, Quin en Rouge go Fransje Bauer.. en we nemen de video camera mee...
quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
![]()
Zo gelachen.
Heb hem uitgeprint en op mijn prikbord gehangen...collega's vinden hem ook erg leuk.
En om Sjo een allergische reactie te geven moet hij ook meequote:Op donderdag 17 juni 2004 15:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
ja ... mij ook...
Doen dan... Zeus, Quin en Rouge go Fransje Bauer.. en we nemen de video camera mee...
quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Over mongolen gesproken, hoe laat gaan jullie naar Marco?
Hij kan bij mij die pagina niet vinden ofzo, kun je `m hier niet postenquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
![]()
Zo gelachen.
Coke makes you bones weak!!quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:49 schreef Tigress74 het volgende:
Ik zou denk ik afbreken bij mijn enkels...of op z'n minst door mijn rug gaan
die is hardquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Coke makes you bones weak!!
quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:51 schreef Quinny het volgende:
[..]
En om Sjo een allergische reactie te geven moet hij ook mee![]()
De vrouw van een collega van me werkt met zwakbegaafden. Vanmiddag kwam er dus iemand hier op de afdeling, ziet die foto van brown hangen en vraagt spontaan aan die collega of dat een van de mongooltjes is waar zijn vrouw voor zorgt.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:51 schreef silver-surfer het volgende:
Hahahahaha... jaa.. die site gaat bekend worden...
Elke week een kachel updateje...
hoe krijg je die smliley?quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:51 schreef Magneet het volgende:
[..]
_ O -quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:53 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hoe krijg je die smliley?
niet meer die heeft carro nuquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:53 schreef Quinny het volgende:
Oh Sjo je had toch nog een extra heatset voor de xbox he
Jij bent degene hier die aan de coke (light) zit ...quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Coke makes you bones weak!!
Das echt hard en oh zo'n coole opmerkingquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De vrouw van een collega van me werkt met zwakbegaafden. Vanmiddag kwam er dus iemand hier op de afdeling, ziet die foto van brown hangen en vraagt spontaan aan die collega of dat een van de mongooltjes is waar zijn vrouw voor zorgt.
Ik kwam niet meer bij…
quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De vrouw van een collega van me werkt met zwakbegaafden. Vanmiddag kwam er dus iemand hier op de afdeling, ziet die foto van brown hangen en vraagt spontaan aan die collega of dat een van de mongooltjes is waar zijn vrouw voor zorgt.
Ik kwam niet meer bij…
Ik snap de connectie niet helemaal ...maar ik ben dan ook blonDTquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:52 schreef Quinny het volgende:
[..]
die is hard
quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Over mongolen gesproken, hoe laat gaan jullie naar Marco?
Oh Sjo dan kan je voorlopig niet live tot je een nieuwe hebtquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:54 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
niet meer die heeft carro nu
Damn, dat is wel erg lang.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:56 schreef silver-surfer het volgende:
Het concert begint om 19.30 ... maar dat heb je eens een voorprogramma van fucking 1,5 uur
Marco is er pas om 21.00 uur ofzo...
wel op live maar niet pratenquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
Oh Sjo dan kan je voorlopig niet live tot je een nieuwe hebt
heeft daan hem stuk gemaaktquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
moet je ff teruglezen, heeft Nadine al gemeldquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Damn, dat is wel erg lang.Wie speelt er in het voorprogramma? Nog beetje bekend?
Ooooohhhhhquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kwam niet meer bij…
Ik geloof het welquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:57 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
heeft daan hem stuk gemaakt![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ... Oooooohhhh dit is te goed nieuws ....quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
daar kan ik inkomen ja,quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:58 schreef Strolie75 het volgende:
He, lekker dit.Ik kreeg serieus last van afkickverschijnselen.
zeg het mar tegen hem als ik erbij ben. ik wil ze gezicht dan wel zienquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik geloof het wel
Veldhuis en Kemperquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Damn, dat is wel erg lang.Wie speelt er in het voorprogramma? Nog beetje bekend?
Even terug aan het lezen...deze vond ik nog het hardst...die hihi doet het hem.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:50 schreef Quinny het volgende:
Nadine, Surfer, Brown, Ker, Strol
Jullie hebben mail, als het goed is gegaan![]()
alleen strol kan het niet lezen, hihi![]()
quote:OOOOOODIN? Sta je op MUTE ofzo
Ooooooooooooooooooooh, mag ik, mag ik?quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:56 schreef Quinny het volgende:
Dit is inderdaad 3x poep.quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:00 schreef silver-surfer het volgende:
Veldhuis en Kemper
Boris
Wibi Soerjadie ofzo
Great
oooohhhhhhquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kwam niet meer bij…
J....ja ?quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:53 schreef Quinny het volgende:
Oh Sjo je had toch nog een extra heatset voor de xbox he
K...klopt ?quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:54 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
niet meer die heeft carro nu
W...waaromquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:57 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
heeft daan hem stuk gemaakt![]()
Die smilie erbij ook van jequote:Op donderdag 17 juni 2004 15:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik geloof het wel
quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ... Oooooohhhh dit is te goed nieuws ....![]()
![]()
![]()
WHAHAHAHAHAHAA
quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:59 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
zeg het mar tegen hem als ik erbij ben. ik wil ze gezicht dan wel zien
quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whahaha![]()
[..]
quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooh, mag ik, mag ik?
Wacht, komt t'ie:
Zoooooooooooooooooooo hard GUNT!!!!
quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:02 schreef silver-surfer het volgende:
Odin weet het nu ... ik vertelde het hem net ...
Veel plezier Gijs.quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:02 schreef mr_Brown het volgende:
oooohhhhhhje bent er weer mmmmmm jammer
![]()
naar Marco
quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Even terug aan het lezen...deze vond ik nog het hardst...die hihi doet het hem.
Maar jullie dachten wel aan me.quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:08 schreef Quinny het volgende:
Wat gunnen een hoop mensen je wat he
quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oooohhhhhhje bent er weer mmmmmm jammer
![]()
naar Marco
Staat in mijn top 10 2004quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:05 schreef Strolie75 het volgende:
Gister trouwens zo gelachen met RS3, vooral met brown.Afgeschoten worden nadat hij de controls aan zijn neefje gaf die spontaan in een ingang ging staan terwijl Twi achter me aan kwam rennen. Zo op hem gescholden. Hem als afleidingsneger gebruikt bij garage toen hij even weg was. :’) Door sailingace afgeschoten worden omdat hij me aan het pijpen was en ik niet snel genoeg mijn pik uit zijn mond kreeg. Samen sailingace takkelen.
Dat spel
ik heb het nog geen dag en vind het nu al superquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Staat in mijn top 10 2004Ongelooflijk hoe cool
Die reacties ook van iedereen, die standaard afslachtingen in de gang bij de garage, die flashbangs, nieuw kannonnenvoer, gezellig gamen met de Gijsjes
Ik hoop dat de regen met bakken uit de hemel valtquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:12 schreef Quinny het volgende:
Brown en Surfer veel plezier vanavond
quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:12 schreef Quinny het volgende:
Brown en Surfer veel plezier vanavond
veel plezier jongen!! en bedanktquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:24 schreef silver-surfer het volgende:
Ik ben ook weg... naar de Kuip
Tot morgen gijsjes...
Veel plezier bij Cho en Quinny Zeus.. tot morgen!
Wehehheheequote:Op donderdag 17 juni 2004 16:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoop dat de regen met bakken uit de hemel valt![]()
www.extrememakeover.comquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:21 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik heb me extra mooi gemaakt voor je quinny
Dat gun je hun kuikens toch nietquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Na regen komt zonneschijnquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:27 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dat gun je hun kuikens toch niet
Ja zoietsquote:
Ik heb toch wel een beetje meedelijden...quote:
Nootquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb toch wel een beetje meedelijden...
Misschien...
....
*PROEST*
Sorry
wacht maar tot je bij die haringen komtquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:44 schreef Gaaaast het volgende:
Ik word niet goed van die eindbaas in The Ancient Aquaduct![]()
Gijsssss??? je gaat morgen trouwen!!!!quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:44 schreef Gaaaast het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:55 schreef Gaaaast het volgende:
Mini Cooper halen en feestje
Welke is dat ook alweer?quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:44 schreef Gaaaast het volgende:
1 worm, 2 wormen, 1 vogelhoerquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Welke is dat ook alweer?
Oh ja, erg cool level!quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:06 schreef Chocobo het volgende:
1 worm, 2 wormen, 1 vogelhoer
hehehehequote:Op donderdag 17 juni 2004 17:21 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is dat toch heerlijk als je een dik pak papier voor je neus krijgt en er blijkt een samenvatting voorin te staan.
Ga je niet gezellig gamen?quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:35 schreef Strolie75 het volgende:
Ow, dat zijn wel leuke wedstrijden. Eerst wat gaan eten en dan lekker voetbal kijken in het hotel.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:37 schreef SailingAce het volgende:
Ga je niet gezellig gamen?
Ik ga voor biefstuk van de haas met pepersaus.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:38 schreef Tigress74 het volgende:
Vanavond weer Mac
whehehehequote:Op donderdag 17 juni 2004 17:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Kip Siamquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:38 schreef Tigress74 het volgende:
Vanavond weer Mac
Kom kom, toon eens een beetje hart voor de zaak. Eigenlijk zou je 's weekends ook nog de auto van je baas moeten gaan wassen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:43 schreef SailingAce het volgende:
Kheb ook een leuke baas.. geeft me een laptop mee.. ja leuk he.
Maar daarop dan software van het bedrijf geinstalleerd en een cursusje erbij.. kan je fijn in je avonduren nog ff kutten.
Tenslotte zijn we allemaal zo dol op het bedrijf dat we dat gewoon doen
Ik lust toch geen bierstuk dus hier maak je me niet lekker mee hoorquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga voor biefstuk van de haas met pepersaus.
Jij maakt me altijd al lekker door hier te posten.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:48 schreef Tigress74 het volgende:
Ik lust toch geen bierstuk dus hier maak je me niet lekker mee hoor
Van Knorr is dat tochquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:44 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Kip Siam
En ik kook niet![]()
Aromatquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:50 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Hier hebben ze koolvis met paar bonkies groen erop
dan een zooi snijboontjes !! en paar gekookte krieltjes
Echt nergens zit smaak aan
En jij komt nooit een bakkie doen hierquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij maakt me altijd al lekker door hier te posten.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:51 schreef Tigress74 het volgende:
En jij komt nooit een bakkie doen hier :'(
Dat spul heb ik thuis niet eens...laat staan hier op kantoorquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:51 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Aromat
Joh ...wat raar!!quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Na een werkdag van 12 uur wil ik gewoon naar mijn hotel.
plastic helpen kruiden toch niet?quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:52 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Dat spul heb ik thuis niet eens...laat staan hier op kantoor
maar zelfs daarmee is dit niet weg te werken
quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet waar
Ja, echt meesterlijk zijn ze.quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:24 schreef Notorious_Roy het volgende:Asterix en Obelix
Dat keek ik vroeger altijd
Kon ik het maar...quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:30 schreef Magneet het volgende:
20.30 gamen? of gaan er mensen nu al?
Ben jij de reserveneger?quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:36 schreef Magneet het volgende:
jammer dan zie ik wel of er iemand is om mij te vermoorden
**smink opdoetquote:Op donderdag 17 juni 2004 18:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, net als Giebel nu. Alle newbies zijn reserve neger
Wat klinkt dat gay.quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:58 schreef ik het volgende:
Fijn weekend, Roy!
Het woord 'gay' valt, en Cho laat meteen van zich horen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:02 schreef Chocobo het volgende:
dat zijn jullie ook![]()
Wie niet?quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:03 schreef gieling het volgende:
daar geilen we hier toch op?
Hij krijgt waarschijnlijk pikstraf van quin en uit zo zijn sexuele frustratiesquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:04 schreef chibibo het volgende:
[..]
Het woord 'gay' valt, en Cho laat meteen van zich horen.
*gunt*quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:05 schreef gieling het volgende:
Hij krijgt waarschijnlijk pikstraf van quin en uit zo zijn sexuele frustraties
Fase 1: ontkenning.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:31 schreef Chocobo het volgende:
Dat was zeus die net onder mijn account postte
quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:59 schreef gieling het volgende:
Die magneet is eigenlijk ook best aardig enzo![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:01 schreef Magneet het volgende:
[..]was gezellig ff samen schieten
Die is molquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:59 schreef gieling het volgende:
Die magneet is eigenlijk ook best aardig enzo![]()
Heeeeeel veeeeel plezier morgen. Lekker genieten van de dag en je vrouwquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:55 schreef Gaaaast het volgende:
Gijsjes
Dank je Quinnyquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:57 schreef Quinny het volgende:
[..]
Heeeeeel veeeeel plezier morgen. Lekker genieten van de dag en je vrouw
Het zijn vast de zenuwen dat we iedere keer een kruisje krijgen te zienquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:00 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Dank je Quinnyzal wel lukken hoor
![]()
Laatste weken wel meer last van, zal wel iets hebben moeten updaten ofzoquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:01 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het zijn vast de zenuwen dat we iedere keer een kruisje krijgen te zien
Dank jequote:Op donderdag 17 juni 2004 22:19 schreef chibibo het volgende:
Dat het morgen een mooie bruiloft mag worden, Gaaast!
En succes met de rest van je leven aan de ketting.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:28 schreef Tigress74 het volgende:
Een heel mooie en fijne dag morgen Gaaast !!!!
en Kroatie zoooooooooooooooooooooooooo'n grote kans missen ookquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:TROUWEN
Dat geluk van Frankrijk trouwens!
Ik gun het ze eigenlijk niet
![]()
Eerst laatste 3 minuten tegen Engeland... Nu weer eigen doelpunt Kroatie en WEEEER een slechte terugspeelbalEn waar was Zidane vandaag dan? De grote Franse held
![]()
Frankrijk
Zo, dat vind ik ervan
gaaast, hoe ga je morgen naar william? Kom anders ff onlinequote:Op donderdag 17 juni 2004 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Frankrijk geen kans gehad van zichzelf![]()
donequote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:10 schreef Zeus-Nexium het volgende:
http://www.nexiumbrothers.tk/
meld je aan bij het nexium forum
Gayquote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:57 schreef mr_Brown het volgende:
MARCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
was echt een TOP concert echt genoten![]()
spamquote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:10 schreef Zeus-Nexium het volgende:
http://www.nexiumbrothers.tk/
meld je aan bij het nexium forum
Serieus Gijs, ze sucken, maar ik had die laatste levels toch wel in een paar uur gecleared.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:51 schreef kepler het volgende:
bijna mijn xbox door het raam door Ninja Gaiden
ik wordt echt aggressief door de klote vissen
Gaaaast!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:15 schreef Gaaaast het volgende:
taaaataaaatatat taaaaataaaatatata![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gaaaast!!!
Een hele mooie dag gewenst! En heel veel geluk, liefde en voorspoed alle dagen die daarna komen!
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:17 schreef Strolie75 het volgende:
Trouwens redelijk ziek om op je huwelijksdag nog op Fok te posten!![]()
ik hang een webcam op
Uit je hoofd praten? Gijs, je mag blij zijn dat zo'n mooie meid met jou wilt trouwen!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:19 schreef Gaaaast het volgende:
Wil ff iedereen bedanken omdat jullie het toch geprobeerd hebben het uit m`n hoofd te praten. Wat kan ik zeggen ; ik suck
Kuiken is al weg naar de kapper, daarna gaat ze naar de schoonheidsspecialiste en dan is ze rond 10,30 weer hierquote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:19 schreef Strolie75 het volgende:
Heb je er zin in Gijs? Nog steeds niet zenuwachtig?
Hoe ziet het programma er vandaag uit?
Dat dacht ik ook, maar gister werkte alles opeens weer. Ik was even bang dat ik woensdag pas weer kon Fokken.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:24 schreef Gaaaast het volgende:
Leuk dat je er toch nog bent op FOK trouwens Strol, was al bang dat ik je moest missen
2x kan ik niet betalenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:25 schreef Strolie75 het volgende:
Klinkt als een erg mooie dag Gaaaast!
Geniet er maar van, als het goed is doe je het maar één keer!
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:27 schreef Gaaaast het volgende:
2x kan ik niet betalen![]()
Jaquote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar gister werkte alles opeens weer. Ik was even bang dat ik woensdag pas weer kon Fokken.Had je wel gezien dat mijn laatste post gistermorgen naar jou gericht was?
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:27 schreef Gaaaast het volgende:
Ja![]()
ik doe je
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:32 schreef Strolie75 het volgende:
Wat lees ik nu in het XBox topic, heeft Twi zijn RS3 aan Kepler verkocht?
Ja, ik vond het ook al raar.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:35 schreef Gaaaast het volgende:
Kepler heeft RS3 alang dus dat zal wel niet
Wegens gezinsuitbreiding ookquote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:39 schreef Gaaaast het volgende:
Krijg je dat
Komen we gister van dat feestje, hebben er 6 man gebeld ofzo
Willen we naar bed gaan beld er weer iemand, of het klopt dat onze motor te koop staat
Hebben die klojo`s onze motor op de vondst te koop gezet voor 3000 euro
Hij 2x zoveel waard dus logisch dat iedereen belt
http://www.devondst.nl/sc(...)rikbord.asp?page=1
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:39 schreef Gaaaast het volgende:
Hebben die klojo`s onze motor op de vondst te koop gezet voor 3000 euro
Hij 2x zoveel waard dus logisch dat iedereen belt
Wehehehehehehehehehequote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:40 schreef Gaaaast het volgende:
Wegens gezinsuitbreiding ook
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Wehehehehehehehehehe
Ja, als ik in een hotel blijf slapen begin ik al op 7:00 uur.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:47 schreef Gaaaast het volgende:
Ben je nu al op werk gijs![]()
Ik was even poepen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:49 schreef Gaaaast het volgende:
Help is ff Strol
Ook net gedaanquote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik was even poepen.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:12 schreef Strolie75 het volgende:
Gaaaast...ik zit op mijn werk.
Volgens mij ben jij een beetje zenuwachtig wa?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:12 schreef Gaaaast het volgende:
Inspector Gadget op Fox kids
Staat er niet bij gijsquote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
*G3A3 gekozen heeft*
G3quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:15 schreef Gaaaast het volgende:
Staat er niet bij gijs![]()
ikkequote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:17 schreef Strolie75 het volgende:
Kep!
Wat moet je met 2x RS3?
Owwwwwwwwwwwwwww, dan heb ik het verkeerd gelezen in het XBox topic. Die afkortingen ook.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:17 schreef kepler het volgende:
ikke
heb ik dat gezegd? Ik krijg RSC2 van twi
idd, allemaal afkortingen ik word er soms ook gestoord vanquote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Owwwwwwwwwwwwwww, dan heb ik het verkeerd gelezen in het XBox topic. Die afkortingen ook.
geven elkaar het ja-woordquote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:19 schreef Gaaaast het volgende:
Te vroeg
751 Gijsjes gaan vandaag trouwen
Shit, die is leuker jaquote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:19 schreef kepler het volgende:
[..]
geven elkaar het ja-woord
dat was de mijne geweest
ditoquote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:20 schreef kepler het volgende:
SPAM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |