Eurogarden op de Geldropseweg hequote:Op donderdag 17 juni 2004 13:48 schreef AiRulez het volgende:
Jah, de grasshopper is afgefikt. Nu kwam ik daar graag, maar ik ben nooit eens gaan zien voor andere shops. Zijn die er buiten de pink!?
Was die gisteren weer open jah!?quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:49 schreef blieblie het volgende:
Grasshopper is gewoon open.
Gisteren nog iig.
Wanneer is die afgefikt dan??
Op de Geldropseweg zit nog de Eurogarden
Hoezo "weer" open? Zaterdagavond was hij ook gewoon open hoor?quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:51 schreef AiRulez het volgende:
[..]
Was die gisteren weer open jah!?![]()
Deze saaie stagedag wordt beter!
Eurogarden? Daar ga ik ook maar eens chillen dan!
Dat vindt ik toch raar hoor. Ik wilde er laatst heen maar had op Omroep Brabant (quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:53 schreef febster het volgende:
[..]
Hoezo "weer" open? Zaterdagavond was hij ook gewoon open hoor?
Prachtig he!!quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:56 schreef daNpy het volgende:
Die laatste![]()
Wat een heerlijk gezicht is dat toch om een duitser een schup te zien krijgen!quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:54 schreef Blueman het volgende:
Het blijft een mooi beeld om te zien![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou er ook om moeten lachen als ik een Duitser zo in het gezicht zou schoppen!!quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:04 schreef Partygurl het volgende:
kijk stam lachen
Welkequote:Op donderdag 17 juni 2004 14:07 schreef Partygurl het volgende:
ik vond die ene wel een lekker ding
quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:19 schreef febster het volgende:
Ik vond de zweedse dames uit het publiek wel
1 van de duisters, geen idee hoe die heetquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
Welke
Gad-ver-dammequote:Op donderdag 17 juni 2004 14:41 schreef Partygurl het volgende:
ja tis hemoelala
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |