Lijkt mij best een optie. De "dames" wilden toch iets vertellen met hun ketchup. Bloed, moord, etc. Dat zijn onwaarheden. Dus smaad.quote:Vorm van belediging waarbij men opzettelijk iemands goede naam en eer aantast door hem van een bepaald feit te beschuldigen, met de bedoeling om daaraan ruchtbaarheid te geven. Iemand kan niet voor smaad worden bestraft wanneer hij te goeder trouw mocht aannemen dat de beschuldiging waar was en dat het zijn plicht was om tot publikatie over te gaan.
Ja, het is een regelrechte aanval op een vertegenwoordiger van de democratie.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:26 schreef DennisMoore het volgende:
Zou een rechter nog onderscheid maken tussen het besmeuren van een minister, of het besmeuren van een willekeurige Nederlander?
Zou de straf daarom hoger uitvallen?quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ja, het is een regelrechte aanval op een vertegenwoordiger van de democratie.
Wat als Marijnissen of nog erger, Abu Jahjah, besmeurd wordt.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, het is een regelrechte aanval op een vertegenwoordiger van de democratie.
Zou wel moeten.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:27 schreef DennisMoore het volgende:
Zou de straf daarom hoger uitvallen?
In dit geval niet, maar we moeten het onderzoek afwachten. Ik weet niet wat die dames nog meer op zak hadden en hoeveel er gepland was.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zou de straf daarom hoger uitvallen?
Nee, ik vind dat niet erg, ik vind dat het niet hoort.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:28 schreef -DailaLama- het volgende:
Wat als Marijnissen of nog erger, Abu Jahjah, besmeurd wordt.
Vind je het dan ook zo erg?
Wat ik daar persoonlijk van vind, doet er niet echt veel toe. Volgens de wet mag je iemand niet fysiek bedreigen/aanvallen. Abu Jahjah is overigens geen Nederlands staatsburger, ik weet niet wat de Belgische wet erover zegt.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:28 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Wat als Marijnissen of nog erger, Abu Jahjah, besmeurd wordt.
Vind je het dan ook zo erg?
Nou ja - dat zeg ik dus voortdurend en ik word voor van alles en nog wat uitgemaakt. Het mag niet, daarmee is de zaak af. Dat ik het wel een strakke actie vind, doet er dus helemaal niet toe inderdaad.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat ik daar persoonlijk van vind, doet er niet echt veel toe. Volgens de wet mag je iemand niet fysiek bedreigen/aanvallen.
Ik koketteer niet met mijn persoonlijke mening over de aktie. Nogal een verschil.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou ja - dat zeg ik dus voortdurend en ik word voor van alles en nog wat uitgemaakt. Het mag niet, daarmee is de zaak af. Dat ik het wel een strakke actie vind, doet er dus helemaal niet toe inderdaad.
Nee jij je verschuilt je. Wat zou je ervan vinden als Jah Jah met ketchup werd besmeurd?quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik koketteer niet met mijn persoonlijke mening over de aktie. Nogal een verschil.
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:32 schreef SCH het volgende:
Dat ik het wel een strakke actie vind, doet er dus helemaal niet toe inderdaad.
Mijn persoonlijke mening is hooguit leuk om complimenten of afkeuringen te ontvangen. Het is maar waar je op kickt. Ik zoek liever de feiten uit en de geldende wetten.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee jij je verschuilt je. Wat zou je ervan vinden als Jah Jah met ketchup werd besmeurd?
Nou aaah vindt blijkbaar het zelfde.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Dat zegt iets over de waarde die jij persoonlijk hecht aan de democratische spelregels.
Verdonk zorgt er zelf wel voor dat ze gehaat wordt, heeft de bitch geen ketchup voor nodig hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Die "paar kloddertjes ketchup" kan voor gefrustreerde figuren als Volkert (en daar lopen er zat van rond in Nederland) dé aanleiding zijn om tot hardere actie's tegen een publiek figuur over te gaan
Deze gefrustreerde actie is aanleiding voor een nog diepere haat en eventuele vervolgactie's onder die gefrustreerde extreem linkse alto's...
quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou aaah vindt blijkbaar het zelfde.
zalm en rosenmoller leven nog, net als singh varma en vele anderen die werden lastig gevallen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:39 schreef JoK het volgende:
De laatste keer dat een 'politiek' persoon wedr besmeurd ( TAART ) is Pim Fortyun.
Zie wat daar van terecht is gekomen( deze aktie was onderdeel van de demonisering )
Politici PERSOONLIJK aanvallen daar valt niet mee te spotten
Verdonk is één van de weinigen die haar verantwoordelijkheid neemt en de puinhopen van paars durft op te ruimen en dat is alleen maar bewonderenswaardigquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Verdonk zorgt er zelf wel voor dat ze gehaat wordt, heeft de bitch geen ketchup voor nodig hoor.
Het gaat er juist om dat dit soort akties er voor zorgen dat politiek achter kogelvrij glas komt, enne, over makkelijk praten achter kogelvrij glas, onschendbaar, veilig, hoog en droog , jij post dit toch ook in een forum wat voor ons al op slot zit?quote:Iteejer schreef:
Ik had niet gedacht dit ooit te zeggen, maar ik ben het hier en in (het merendeel van) de rest van rechtvaardiging volledig met je eens.
Het is zo makkelijk om achter kogelvrij glas en diplomatieke onschendbaarheid zittend de meest harde en onvebriddelijke maatregelen te treffen.
Nu ziet ze dat mensen kwetsbaar zijn. Net als zijzelf.
Waarom de politiek altijd onschendbaar, veilig, hoog en droog moet zitten is me niet duidelijk.
Jezusmina - dat is een druppeltje vergeleken de daden die ze met haar harteloosheid aanricht.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:24 schreef SCH het volgende:
Ach, wat zielig voor mevrouw Verdonk zeg - beetje ketchup op d'r jasje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |