Volgens mij gaan ze vanaf september weer door met seizoen 9 op do-avond.quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:21 schreef Oxymoron het volgende:
Het is nu toch niet meer op donderdagavond? Ik heb echt het idee dat ik veel afleveringen mis..
Bekeren, denk ik...quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:57 schreef Oxymoron het volgende:
Was weer leuke uitzending vandaag.. Maar wat is die katholieke man voor een creepLoopt overal maar te kijken en heeft een vage bedoeling met Kovac?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NB zie ik dat goed? Zit er ook een Kovac in het Kroatische voetbalteam?
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
Ik ookquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:28 schreef RedGuy het volgende:
Ik mis ook heel veel aflevering door het EK. Erg vervelend.
Zou mooi zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:01 schreef MissX het volgende:
Ik hoop dat ze beginnen zodra 7 op net5 is afgelopen. En niet eerder zou wel lekker zijn qua aansluiting.
Is het toch nog gelukt te kijken? Indrukwekkende aflevering vandaag...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:03 schreef MissX het volgende:
vandaag proberen niet te vergeten, alleen staat voetbal wel alweer aan. Dus de kans is alweer aanwezig en heb geen band om het op te nemen
Ik moet het maar opschrijven, anders mis ik het echt.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:58 schreef BoredBadger het volgende:
Op dit moment zendt Net 5 seizoen 7 uit: elke werkdag om 18:30
In de zomer herhaalt de Avro seizoen 8 en in het najaar zenden ze de laatste afleveringen van seizoen 9 uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |