abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 juni 2004 @ 12:29:03 #1
37874 Ibaman
The Ibaman that is Drosz !
pi_19961775
Hey Fokkers !,

De vakantie staat voor de deur en ik ben driftig op zoek naar een reisverzekering. Interpolis lijkt mij een hele goede optie. Echter ik heb totaal geen ervaringen met reisverzekeringen .

Heeft iemand van jullie ervaringen met de Kortlopende Reisverzekering van Interpolis ?????

Heb al even op google gezocht, kon niet echt iets vinden.

Alvast bedankt en hoor van jullie !

Thnx
pi_19966877
Ik heb geen ervaring met Interpolis, maar wel met Unive.

Unive kwam er in de meeste gevallen als goedkoopste uit de bus met dezelfde voorwaarden en dekkingen.

Bereken zelf je premie op www.unive.nl
  FOK!fossiel donderdag 17 juni 2004 @ 16:48:58 #3
8443 cptmarco
it's captain...
pi_19969398
Ik heb sinds vorig jaar een doorlopende reisverzekering bij Interpolis. Vergeleken met andere verzekeringen kwam deze voor mij toen als beste uit de bus....

Ik heb van een aantal verzekeringen de informatie aangevraagt en deze gewoon naast elkaar gezet (wie vergoedt wat en tot welk bedrag).
pi_19971844
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 15:25 schreef larshil het volgende:
Ik heb geen ervaring met Interpolis, maar wel met Unive.

Unive kwam er in de meeste gevallen als goedkoopste uit de bus met dezelfde voorwaarden en dekkingen.

Bereken zelf je premie op www.unive.nl
De dekking bij Unive is per polis. De dekking bij veel andere verzekeraars is vaak per persoon en dat is gunstiger qua dekking van bijvoorbeeld bagage als je met meerdere personen gaat.
  donderdag 17 juni 2004 @ 23:40:17 #5
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_19979778
Ik heb wel eens een reisverz.gehad bij interpolis,was prima maarja ik heb er ook geen gebruik van hoeven te maken(gelukkig).Maar wel een reisverzekering via de postbank waar ik flink gebruik van moest maken helaas maar het was allemaal perfect geregeld kan niet anders zeggen!!
I don't care.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')