Hij raakte hem toch nietquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:51 schreef Boomstam het volgende:
Het was een logische rodekaart, ook al was het stom geluk dat ie per ongeluk met zijn hand bij die bal kwam.
buiten het strafschopgebiedquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:51 schreef Leon.S.Kennedy het volgende:
urhm.. het was toch de keeper die mag de bal toch in de handen nemen?
@Kentaro zit op me werk geen TV hier..
Niet buiten het doelgebiedquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:51 schreef Leon.S.Kennedy het volgende:
urhm.. het was toch de keeper die mag de bal toch in de handen nemen?
@Kentaro zit op me werk geen TV hier..
Toch wel even met z'n handschoen dacht ik. Misschien onbewust maar toch.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:52 schreef Takemenow het volgende:
Hij raakte de bal NIET. Heb de herhaling wel 20 x gezien en hij raakte de bal niet.
Ja iddquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:58 schreef bramos-elvis het volgende:
Rood is zwaar gestraft vind ik, vooral omdat hij het niet met opzet deed, ik had hem geel gegeven!
Het is toch zijn taak om de Portugezen niet te laten scorenquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:00 schreef JohnDDD het volgende:
Aan de andere kant hielp zijn hand wel bij de verhindering van het scoren door de Portugees, dus misschien was het wel terecht? Ik weet het niet, ik twijfel, maar geel was beter.
Idd, als het die scheids wasquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:02 schreef Leon.S.Kennedy het volgende:
Welke scheidsrechter was het...
Toch niet die ene die totti een gele kaart gaf terwijl het rood moest zijn.
Want die mag van mij echt weg van het EK.....
bij hands MOET hij toch rood geven(in geval van de keeper), opzet of niet?! dus geel was niet mogelijkquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:58 schreef bramos-elvis het volgende:
Rood is zwaar gestraft vind ik, vooral omdat hij het niet met opzet deed, ik had hem geel gegeven!
precies!!!quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:25 schreef RM-rf het volgende:
de keeper kwam uit het zestien meter gebied en daar mag hij de bal niet meer met de handen raken,
echter hij maakte een correcte sliding, waarna de bal naar zijn handen toe rolde en hij zijn arm net over de bal bewoog en daarnast neerzette alsom de bal af te schermen.
uit de beelden was duidelijk te zien dat hij de bal niet raakte, echter de scheids kon dat niet zien en vanuit diens zichthoek zal het absoluut uitgezien hebben alsof de keeper met zijn handen de bal tegenhield.
eerlijk gezegd kun je de scheids ook die beslissing moeilijk kwalijk nemen, enkel zou je eraan kunnen denken dat er een soort van super-grensrechter zou kunnen zijn die beslissingen op basis van televisiebeelden zou kunnen herroepen.
In dit geval was het vreemderwijze wel zo dat vanaf dat moment de russen wel een stuk beter, gedrevener werden, boos over het onrecht en ze nog behoorlijk veel druk konden zetten, zelfs met 10 man.
Doet me denken aan die reclame dat 2 hulpscheidsen aan komen rennen met tv's. en dat daarna de beslissing wordt gemaakt.quote:eerlijk gezegd kun je de scheids ook die beslissing moeilijk kwalijk nemen, enkel zou je eraan kunnen denken dat er een soort van super-grensrechter zou kunnen zijn die beslissingen op basis van televisiebeelden zou kunnen herroepen.
en dan toch de bal aantikt met zn onderarm. Maar niet opzettelijkquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:02 schreef Steijn het volgende:
De rode kaart was onterecht. Wie goed de herhalingen heeft bekeken ziet dat hij op het laatste momenten zijn hand terug trekt.
das gewoonweg niet waar, er zat echt ruimte tussen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:05 schreef alki het volgende:
[..]
en dan toch de bal aantikt met zn onderarm. Maar niet opzettelijk
Keepers hebben handschoenen aan.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:59 schreef 2look het volgende:
gewoon de bal bestuderen op vingerafdrukken
Die keeper had handschoenen aanquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:59 schreef 2look het volgende:
gewoon de bal bestuderen op vingerafdrukken
Dat zijn gewoon vastgelegde regels.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:19 schreef Plato1980 het volgende:
Ik denk ook dat hij de bal raakte, maar om daar nou rood voor te geven.![]()
Er vinden per wedstrijd 100 ergere vergrijpen plaats dan dit.
ik heb het ook gezien, maar het was echt geen hands hij trok zijn hand op tijd terug ontrerecht rood dusquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Toch wel even met z'n handschoen dacht ik. Misschien onbewust maar toch.
GAMMAquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:01 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon vastgelegde regels.
Keeper die hands maakt buiten het 16 meter gebied krijgt rood. Spelers die hands maken krijgen geel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |