Ik denk echt dat jij een dochter krijgt hoor!quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:51 schreef LadyS het volgende:
[..]
ow ja... dat was het
Geweldig verhaal
Jij bent dan trouwens 1 van de weinigen die denkt dat het een meisje wordt.. Hier in mijn omgeving denkt iedereen een jongen en op fok denken veel dat het een meisje wordt!!
Nog een paar weekjes (1 ofzo) en dan is het bekend
![]()
ieieieie..quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:57 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik denk echt dat jij een dochter krijgt hoor!
Ikke wel... LadyS heb jij familie in Waddinxveen? Je lijkt namelijk heel erg op de vrouw van mijn neef... Ze is even oud als ik, nl. 28.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:56 schreef LadyS het volgende:
thema is leuk, Sugar
Ik weet alleen niks te vragen eigenlijk![]()
Hmmmm, dan hebt je gwoon een dubbelgangster rondlopen daarquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:03 schreef LadyS het volgende:
niet dat ik weet, SjeenMaar ik moet er wel bij zeggen dat ik mijn familie niet goed ken en al helemaal niet van mijn vaders kant
![]()
dus wie weet![]()
heb even gekeken in het telefoonboek, maar de namen van mijn ouders komen niet voor in Waddinxveen
Ik krijg een schoondochter!quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:51 schreef LadyS het volgende:
[..]
ow ja... dat was het
Geweldig verhaal
Jij bent dan trouwens 1 van de weinigen die denkt dat het een meisje wordt.. Hier in mijn omgeving denkt iedereen een jongen en op fok denken veel dat het een meisje wordt!!
Nog een paar weekjes (1 ofzo) en dan is het bekend
![]()
cool.. dan heb ik een dubbelgangsterquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hmmmm, dan hebt je gwoon een dubbelgangster rondlopen daar![]()
Even een hele onbeschofte vraag... Hoeveel weeg je nu? Ik zat vanmorgen op 107 kilo![]()
dus wij worden sowieso familiequote:Op donderdag 17 juni 2004 11:05 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik krijg een schoondochter!![]()
En als het een jongetje is, bewaren we hem gewoon voor het meisje wat ik over een paar jaar krijg! De jongen mag best wat ouder zijn!
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:06 schreef Sugar het volgende:
Oh ja, nog meer:
Waarom mail jij met Piglet, Sjeen?![]()
En waarom jij met Sjeen, Piglet?![]()
Leuk thema...
![]()
mijn moeder vroeg wat voor eentje we hadden.. mijn omschijving:quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:05 schreef Sugar het volgende:
Ontopic:
* Vertel je mensen wat voor soort geboortekaartje je doet?
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:06 schreef Sugar het volgende:
Oh ja, nog meer:
Waarom mail jij met Piglet, Sjeen?![]()
En waarom jij met Sjeen, Piglet?![]()
Leuk thema...
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:10 schreef LadyS het volgende:
[..]
mijn moeder vroeg wat voor eentje we hadden.. mijn omschijving:
Een neutrale, saaie kaart![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Eigenlijk doen we het gewoon om eens ongegeneerd over jullie te kunnen roddelen![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:10 schreef LadyS het volgende:
[..]
mijn moeder vroeg wat voor eentje we hadden.. mijn omschijving:
Een neutrale, saaie kaart![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:11 schreef Sjeen het volgende:
![]()
Ik heb Piglet een tijdje geleden eens een mailtje gestuurd naar aanleiding van haar vader. Mijn schoonmoeder is 4,5 jaar gelden overleden en mijn tante 2 jaar geleden. En omdat ik het idee had dat Piglet wel een beetje steun kon gebruiken in deze qua gevoelens zo'n dubbele tijd.
Zo nu en dan reageren we op elkaar via de mail.
Eigenlijk doen we het gewoon om eens ongegeneerd over jullie te kunnen roddelen![]()
wij tot 2 weken terug ook nietquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]Wij hebben nog niet eens een kaart...
We zullen ze maar niet vertellen dat wij dat ook doenquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:12 schreef LadyS het volgende:
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |