Baby's zijn onvoorspelbaarquote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Wil een van deze mensen:
26 juni 2004: poemojn
26 juni 2004: Rottdog en Berkery
***27 juni 2004: Elegantly Wasted en Digger***
30 juni 2004: RRRobert
02 juli 2004: Xeliana
***03 juli 2004: pluisje en rickmans***
07 juli 2004: bop
09 juli 2004: dolfg
Ervoor zorgen dat er een verse baby komt? Dank u!
Ach, ik was zelf vroeger ook al punctueel (twee weken te vroeg), dusquote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:25 schreef rena het volgende:
[..]
Baby's zijn onvoorspelbaarDus ik zou er voorlopig nog maar niet op rekenen, of omgekeerde psychologie gebruiken: blijf maar vooral lekker zitten! Ben zelf ook een week te laat geboren, op de dag dat mijn moeders broer ging trouwen
![]()
Nee, dat is waarquote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:26 schreef LadyS het volgende:
miss-d, ik denk dat een aantal van die mensen dat hier niet komt melden
RRRobert, Xeliana, bop, doflg.
Panadol Zapp is ook gewoon paracetamol, dacht ik. Volgens die link van Luckepuck in elk geval wel. Het hielp wel een beetje trouwens, maar heb nu nog steeds hoofdpijnquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:55 schreef LadyS het volgende:stelletje ouwehoeren
Texelonia: over medicijnen: Mij is op het hart gedrukt alleen maar paracetamol te gebruiken!!! Ook door de huisarts. Toen ik door mijn rug was gegaan met 14 weken zwangerschap en geen stap meer kon verzetten, wilde hij me niks voorschrijven!
Ik heb wel eens Sanalgin genomen in het begin, want ik kan ook vreselijke hoofdpijn hebben, maar eigenlijk mocht dat dus niet![]()
Sinds de arts mij nadrukkelijk verteld had dat dat niet mocht heb ik alleen maar paracetamol geslikt
en ik ben 25..
Volgens mij heeft iemand daar wel eens iets over gepost dat je zwangerschap/bevalling hetzelfde zou kunnen gaan als bij je moeder.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 06:56 schreef phluphy het volgende:
Tijd voor een gekke vraag !
Ik vroeg me eerder al eens of de manier van bevallen binnen een familie erfelijk was. Mijn moeder heeft bij haar 3 bevallingen altijd maar 1 perswee gehad (volledige ontsluiting, geen weeen, vliezen laten breken, tijdje niks, dan opeens onverwacht een perswee met "onmiddelijke" geboorte).
De 2 bevallingen van mijn zus gingen ook razendsnel.
Nu vraag ik me natuurlijk af of ik dat ook moet verwachten ?
(Lijkt me een eng idee, dat je geen tijd hebt om in het ziekenhuis te komen)![]()
Iemand die hier meer van weet?
Dat zei ik gister ook al. Verdorie, ik heb toch het goede voorbeeld gegeven?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Wil een van deze mensen:
26 juni 2004: poemojn
26 juni 2004: Rottdog en Berkery
***27 juni 2004: Elegantly Wasted en Digger***
30 juni 2004: RRRobert
02 juli 2004: Xeliana
***03 juli 2004: pluisje en rickmans***
07 juli 2004: bop
09 juli 2004: dolfg
Ervoor zorgen dat er een verse baby komt? Dank u!
Hmm apart, maar dit is voor het eerst in de zwangerschap dat ik er paar dagen lang last van heb. Had wel ongeveer ongesteld moeten worden nu, maar dan zou ik dus wel een paar keer overgeslagen hebbenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:08 schreef Anitra het volgende:
Texelonia, ik had in het begin ook om de 4 weken een paar dagen lang knallende koppijn. Dit was ineens over. Toen ik het na ging rekennen was het precies rond de tijd dat ik dus normaal ongi had moeten worden.
En dan gaan ze straks met z'n allen tegelijk natuurlijk. Wanneer is het volle maan?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:44 schreef dutchie het volgende:
Dat zei ik gister ook al. Verdorie, ik heb toch het goede voorbeeld gegeven?
Zal wel stilte voor de storm zijn.
*ongeduldig afwacht*
Ik las in de boekjes dat je tijdens het 2e trimester waarschijnlijk geweldig zou voelen, geen misselijkheid meer (had ik al niet echt), geen vermoeidheid meer (had ik geen last van), etc. Klonk goedquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:19 schreef texelonia het volgende:
Die 12 weken duurden ook een eeuwigheid, en ik weet het ook tot op de dag hoe lang ik zwanger ben
Ik heb ook maar weinig zwangerschapskwaaltjes, de misselijkheid begint nu pas echt door te zetten eigenlijk. Dus voel(de) me ook totaal niet zwanger inderdaad. Zat echt af te tellen naar de echo, zodat ik het bewijs kon zien dat het toch écht zo was!
En had ook echt zoiets van "Het is dat ik niet ongesteld wordt, maar anders zou ik denken dat die test niet goed was ofzow". Heb zelfs weleens gedacht om nog maar eens te testen, om te kijken of het wel echt zo was..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |