Nee, Anitra deed dat zelfquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:30 schreef Sjeen het volgende:
Deed ik datWas me nog niet eens opgevallen, sorry, sorry, sorry... Enne bedankt voor het openen van een nieuw deel
![]()
Omgekeerde zwangerschapsdementiequote:Op donderdag 17 juni 2004 10:16 schreef phluphy het volgende:
Piglet Ik heb "last" van omgekeerde zwangerschapsdementie. knip
hoe oud?quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:40 schreef Catootje het volgende:
(Bix, zo oud is Piet toch niet??)
hoe zat dat nou ook alweer met het blousje?quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:41 schreef Luchtbel het volgende:
Nou ze zei weer; dit lijkt me een meisje, maar ja zeker weten durf ik het nooit te zeggen....
Maar ja dat is de tweede keer door haar en een keer door een ander...dus.....en als het een jongetje wordt dan ben ik helemaal verrast maar vind ik net zo cool, kan het me alleen helemaal neit voorstellen!
Dat blousje is een echt jongensblousje en is al een boel mensen gegeven die een baby kregen, maar iedereen kreeg een dochter! Het is echt een keileuk ding maar nog niemand heeft het aangehad....quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:43 schreef LadyS het volgende:
[..]
hoe zat dat nou ook alweer met het blousje?
ow ja... dat was hetquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:48 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Dat blousje is een echt jongensblousje en is al een boel mensen gegeven die een baby kregen, maar iedereen kreeg een dochter! Het is echt een keileuk ding maar nog niemand heeft het aangehad....als ik slim was geweest had ik het aan Beefcake gegeven toen ik d'r autostoel kreeg, want jij krijgt denk ik ook een dochter.
Dan hoop ik dat je fiks overtijd gaatquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:48 schreef phluphy het volgende:
Anitra, ik hoop dat ik ook zo'n aanval krijg, moet nog 6 boerderijwerkjes afmaken voor de babykamer![]()
ik wil er niet over nadenken, want dan wordt ik stiknieuwsgierigquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:52 schreef Belana het volgende:
het wordt een meisje LadyS.... echt...geloof me nou maar!
Ik denk echt dat jij een dochter krijgt hoor!quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:51 schreef LadyS het volgende:
[..]
ow ja... dat was het
Geweldig verhaal
Jij bent dan trouwens 1 van de weinigen die denkt dat het een meisje wordt.. Hier in mijn omgeving denkt iedereen een jongen en op fok denken veel dat het een meisje wordt!!
Nog een paar weekjes (1 ofzo) en dan is het bekend
![]()
ieieieie..quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:57 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik denk echt dat jij een dochter krijgt hoor!
Ikke wel... LadyS heb jij familie in Waddinxveen? Je lijkt namelijk heel erg op de vrouw van mijn neef... Ze is even oud als ik, nl. 28.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:56 schreef LadyS het volgende:
thema is leuk, Sugar
Ik weet alleen niks te vragen eigenlijk![]()
Hmmmm, dan hebt je gwoon een dubbelgangster rondlopen daarquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:03 schreef LadyS het volgende:
niet dat ik weet, SjeenMaar ik moet er wel bij zeggen dat ik mijn familie niet goed ken en al helemaal niet van mijn vaders kant
![]()
dus wie weet![]()
heb even gekeken in het telefoonboek, maar de namen van mijn ouders komen niet voor in Waddinxveen
Ik krijg een schoondochter!quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:51 schreef LadyS het volgende:
[..]
ow ja... dat was het
Geweldig verhaal
Jij bent dan trouwens 1 van de weinigen die denkt dat het een meisje wordt.. Hier in mijn omgeving denkt iedereen een jongen en op fok denken veel dat het een meisje wordt!!
Nog een paar weekjes (1 ofzo) en dan is het bekend
![]()
cool.. dan heb ik een dubbelgangsterquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hmmmm, dan hebt je gwoon een dubbelgangster rondlopen daar![]()
Even een hele onbeschofte vraag... Hoeveel weeg je nu? Ik zat vanmorgen op 107 kilo![]()
dus wij worden sowieso familiequote:Op donderdag 17 juni 2004 11:05 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik krijg een schoondochter!![]()
En als het een jongetje is, bewaren we hem gewoon voor het meisje wat ik over een paar jaar krijg! De jongen mag best wat ouder zijn!
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:06 schreef Sugar het volgende:
Oh ja, nog meer:
Waarom mail jij met Piglet, Sjeen?![]()
En waarom jij met Sjeen, Piglet?![]()
Leuk thema...
![]()
mijn moeder vroeg wat voor eentje we hadden.. mijn omschijving:quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:05 schreef Sugar het volgende:
Ontopic:
* Vertel je mensen wat voor soort geboortekaartje je doet?
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:06 schreef Sugar het volgende:
Oh ja, nog meer:
Waarom mail jij met Piglet, Sjeen?![]()
En waarom jij met Sjeen, Piglet?![]()
Leuk thema...
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:10 schreef LadyS het volgende:
[..]
mijn moeder vroeg wat voor eentje we hadden.. mijn omschijving:
Een neutrale, saaie kaart![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Eigenlijk doen we het gewoon om eens ongegeneerd over jullie te kunnen roddelen![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:10 schreef LadyS het volgende:
[..]
mijn moeder vroeg wat voor eentje we hadden.. mijn omschijving:
Een neutrale, saaie kaart![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:11 schreef Sjeen het volgende:
![]()
Ik heb Piglet een tijdje geleden eens een mailtje gestuurd naar aanleiding van haar vader. Mijn schoonmoeder is 4,5 jaar gelden overleden en mijn tante 2 jaar geleden. En omdat ik het idee had dat Piglet wel een beetje steun kon gebruiken in deze qua gevoelens zo'n dubbele tijd.
Zo nu en dan reageren we op elkaar via de mail.
Eigenlijk doen we het gewoon om eens ongegeneerd over jullie te kunnen roddelen![]()
wij tot 2 weken terug ook nietquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]Wij hebben nog niet eens een kaart...
We zullen ze maar niet vertellen dat wij dat ook doenquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:12 schreef LadyS het volgende:
[..]![]()
laten we dat maar niet doen neequote:Op donderdag 17 juni 2004 11:14 schreef beefcake het volgende:
[..]
We zullen ze maar niet vertellen dat wij dat ook doen![]()
Volgens mij ben jij vandaag net zo hard aan het werk als ik...quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:13 schreef Sugar het volgende:
[..]
![]()
Maar ik herinner het me weer, dat jullie het er samen over hadden! Fijn dat je dan iemand hebt die het herkent en hetzelfde (tot op zekere hoogte) voelt! Mooi!![]()
Oh ja, en vraag gerust ook iets aan mij, hoor, nu ik zo rude ben!
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:15 schreef LadyS het volgende:
[..]
laten we dat maar niet doen nee![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:20 schreef texelonia het volgende:
Een zwangerschap is wel dé manier om anorexia te ontwikkelen zeg. Misselijk, geen trek in eten enzow, en dan word je ook nog dikker... Het is dat ik een gezond kindje wil...
Dat misselijke en het constante overgeven 's avonds was voor mij nu juist de reden om me te bedenken dat anorexia (of is het nu boulimiaquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:20 schreef texelonia het volgende:
Een zwangerschap is wel dé manier om anorexia te ontwikkelen zeg. Misselijk, geen trek in eten enzow, en dan word je ook nog dikker... Het is dat ik een gezond kindje wil...
Gelukkig is anorexia wel ff iets anders dan misselijk zijn en niet kunnen eten...quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:20 schreef texelonia het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:28 schreef snoopy het volgende:
Stress.....Ik moet ook nog een kaartje bestellen. Weet ook al eeuwen welke we willen maar vandaag heb ik eindelijk eens een meeltje gestuurd met bestelinfo. En ik heb nog niet alle adressen op een rijtje wie ik moet sturen. En nee, we vertellen niemand wat voor kaartje het wordt. Nog meer stress...
We hebben nog geen definitieve jongensnaam
Hoe moet dat nou?
vraag thema: Ben ik de enige die denkt: wacht nog maar even voor je tevoorschijn komt baby? Jullie lijken niet te kunnen wachten tot het zover is!![]()
Ja dat is wel zo. Ik heb nog niet hoeven overgeven gelukkig! Maar ik vind het eten zo'n ramp geworden ondertussen. Het is dat het moet, maar anders...quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:23 schreef Sjeen het volgende:
Dat misselijke en het constante overgeven 's avonds was voor mij nu juist de reden om me te bedenken dat anorexia (of is het nu boulimiaIk ben niet zo thuis in dit zoort zaken) echt niks voor mij is. Ik geniet liever maar één keer van mijn eten
![]()
Ja da's dan pech, als je niet kan eten kan je niet eten.quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:30 schreef texelonia het volgende:
Hoe doen/deden jullie dat trouwens als jullie bij anderen aten? Gisteren at ik bij m'n zus, en die ging taco's maken... Normaal vind ik dat echt lekker, nu heb vooral rauwkost gegeten. Ik voel me dan echt zo lullig tegenover degene die dan heeft gekookt en dat ik bijna niks eet...
Texelonia, ik zal je een tip geven: als je zwanger bent vergeeft iedereen om je heen je bijna alles!quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:30 schreef texelonia het volgende:
Hoe doen/deden jullie dat trouwens als jullie bij anderen aten? Gisteren at ik bij m'n zus, en die ging taco's maken... Normaal vind ik dat echt lekker, nu heb vooral rauwkost gegeten. Ik voel me dan echt zo lullig tegenover degene die dan heeft gekookt en dat ik bijna niks eet...
Ja, eigenlijk snap ik dat ook wel weer. Als je je lichamelijk niet geweldig voelt ben je het natuurlijk helemaal zat. Ik vergeet wel eens dat ik mijn handjes dicht mag knjipen tot nu toe. Zo erg vinnik dat als ik lees dat anderen zoveel ellende hebbenquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:31 schreef LadyS het volgende:
lichamelijk gezien maggie komen van mij.... mijn schaambeen voelt alsof er brandende naalden ingestoken worden enzo en meer van dat soort (gebruikelijke?) kwaaltjes
geestelijk gezien maggie nog wel even blijven zitten, hoor...ik vind het wel eng allemaal
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:38 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk snap ik dat ook wel weer. Als je je lichamelijk niet geweldig voelt ben je het natuurlijk helemaal zat. Ik vergeet wel eens dat ik mijn handjes dicht mag knjipen tot nu toe. Zo erg vinnik dat als ik lees dat anderen zoveel ellende hebben![]()
Maar ik mankeer niks dus vandaar dat baby er van mij nog niet uithoeft... Vind het het best leuk zo saampjes.
LadyS, hoop dat je kwaaltjes snel voorbij zullen zijn![]()
Ook dat ja... dacht gisteren ook: straks zijn we met z'n drietjes en is alles andersquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:42 schreef LadyS het volgende:
Maar wat ik al zei: geestelijk gezien ben ik er nog niet klaar voor hoorIk vind echt hartstikke eng
nee hoor.. mijn moeder had dat ook, zowel bij mij als bij mijn zusjequote:Op donderdag 17 juni 2004 11:44 schreef Luchtbel het volgende:
Ik weet ook nog wel iets
Ben ik de enige die het heerlijk vind om zwanger te zijn met baby in buik en alles, maar die geen borstvoeding wil geven omdat het me juist echt gruwelijk lijkt om een baby aan je borst te hebben
Vast niet de enige hoor Luchtbel...quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:44 schreef Luchtbel het volgende:
Ik weet ook nog wel iets
Ben ik de enige die het heerlijk vind om zwanger te zijn met baby in buik en alles, maar die geen borstvoeding wil geven omdat het me juist echt gruwelijk lijkt om een baby aan je borst te hebben
en hier "schrok" ik dus ook zo van, toen ik dit las op de beebiesitequote:Op donderdag 17 juni 2004 11:45 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ook dat ja... dacht gisteren ook: straks zijn we met z'n drietjes en is alles anders![]()
En toen haalde ik zo'n klein rompertje uit de wasmachine en werd het nog onwerkelijker![]()
quote:Ga je koffer maar vast klaar zetten, over een paar weekjes heb je ineens een gezin.
Gaviscon heb ik niet geprobeerd. Is dat een medicijn tegen misselijkheid ofzow?quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:38 schreef gnoompje het volgende:
Wat bij mij trouwens wel hielp tegen de misselijkheid waren die zure ballen (die gele). Van gaviscon werd ik alleen maar zieker.
Ik vind dat alleen wel een vreemd zinnetje. net alsof ze bedoelen dat je je koffer maar vast klaar moet zetten zodat je meteen op de vlucht kan slaan als je je gezinnetje hebtquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:48 schreef LadyS het volgende:
en hier "schrok" ik dus ook zo van, toen ik dit las op de beebiesitehad ik al verteld hier
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:50 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik vind dat alleen wel een vreemd zinnetje. net alsof ze bedoelen dat je je koffer maar vast klaar moet zetten zodat je meteen op de vlucht kan slaan als je je gezinnetje hebt![]()
Volgens mijn eigen weegschaal nu 7 kilo, volgens de Verloskundige (waar ik pas kwam toen ik al 2 kilo was afgevallen ofzo) al een kilo of 9...quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:40 schreef LadyS het volgende:
Sjeen, hoeveel ben jij nu in totaal aangekomen dan?
Ik 14,5 kilo
ow das wel netjes toch?quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Volgens mijn eigen weegschaal nu 7 kilo, volgens de Verloskundige (waar ik pas kwam toen ik al 2 kilo was afgevallen ofzo) al een kilo of 9...
Gaviscon vind ik ook geen aanrader, daar werd ik ook alleen maar zieker van. Wat bij mij wel goed helpt tegen maagzuur is Regla-Ph, da's eigenlijk niet meer dan water met kalk, maar daar wordt je in elk geval niet misselijk vanquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:49 schreef texelonia het volgende:
[..]
Gaviscon heb ik niet geprobeerd. Is dat een medicijn tegen misselijkheid ofzow?
En zure ballen?Zou ik nooit op gekomen zijn, maar zal het eens proberen
Jawel, mag ook niet klagen hoorquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:09 schreef LadyS het volgende:
[..]
ow das wel netjes toch?![]()
dat zit ik ook altijd te doenquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Sjeen begint driftig te rekenen, Pukkie nu 2 kilo ofzo + placenta + vruchtwater...
Wat gemeen, ik hou geen vocht vast, dus dat kan ik er niet bijtellenquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:15 schreef LadyS het volgende:
[..]
dat zit ik ook altijd te doenen dan hopen dat de schade meevalt
edit: plus extra bloed + grotere borsten + veel vocht vasthouden enz enz
dat zijn gewoon die 5 kilo die ik zwaarder ben dan jij bentquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat gemeen, ik hou geen vocht vast, dus dat kan ik er niet bijtellen![]()
De eerste vraag weet ik nietquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:05 schreef Sugar het volgende:
Ontopic:
* Fluf, hoe oud ben jij?
* Voelt er nog iemand heel veel gerommel onderin, haast buiten je lijf? Echt diep onderin?
quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:23 schreef LadyS het volgende:
[..]
dat zijn gewoon die 5 kilo die ik zwaarder ben dan jij bent
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:05 schreef Sugar het volgende:
Ontopic:
* Fluf, hoe oud ben jij?
Nee, ook vertellen we geen namen.quote:* Vertel je mensen wat voor soort geboortekaartje je doet?
Mij duurt het te lang, ik heb er zin an!quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:28 schreef snoopy het volgende:
Ben ik de enige die denkt: wacht nog maar even voor je tevoorschijn komt baby? Jullie lijken niet te kunnen wachten tot het zover is!![]()
Ik ben ook best preuts, maar alleen naar anderen, als ik alleen ben met mijn baby'tje maakt het me niet uit. Ben ook niet echt een knuffelkous, maar dit lijkt me wel intiem.quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:44 schreef Luchtbel het volgende:
Ben ik de enige die het heerlijk vind om zwanger te zijn met baby in buik en alles, maar die geen borstvoeding wil geven omdat het me juist echt gruwelijk lijkt om een baby aan je borst te hebben![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:40 schreef piglet het volgende:
Ik zal zelf ook nog even gaan broeden -knip-
ja, ik moet jullie iets vertellen....quote:in het vorige topic schreef bixister het volgende:
grappig melonovy dat je het al een beetje aanvoelde. ik had eerlijk gezegd hetzelfde bij jou. heb je ons niet iets te vertellen toevallig?
quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:58 schreef LadyS het volgende:
fluf... (censuur) herhaal dat niet zo vaak please![]()
dat had ik je echt niet gegevenveeeel jonger
Misschien is ze het wel maar weet ze het nietquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:01 schreef LadyS het volgende:melonovy
ik dacht echt even....
quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:02 schreef phluphy het volgende:
[..]
Misschien is ze het wel maar weet ze het niet
Moet wel een meisje worden!quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:41 schreef Luchtbel het volgende:
Nou ze zei weer; dit lijkt me een meisje, maar ja zeker weten durf ik het nooit te zeggen....
Maar ja dat is de tweede keer door haar en een keer door een ander...dus.....en als het een jongetje wordt dan ben ik helemaal verrast maar vind ik net zo cool, kan het me alleen helemaal neit voorstellen!
*streng hoofd* Natuuuuuuurlijk weet ik dat!! Tante heeft de verjaardagen altijd strak in haar hoofdje namelijk...*roept heel hard: 10 maanden!!!!!*quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:37 schreef bixister het volgende:
[..]
hoe oud?![]()
Allereerst: mijn complimenten voor de goede zorgen, eigenlijk heb ik wel behoefte aan wat vers fruit!! (nee hoor, heeeeeeeel lief van je...ik weet neit, ik heb zelf weinig trek gehad geloof ik)quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:25 schreef Spooky4u het volgende:
Hoi hoi.....
ik ben het ventje van Githa,
Vraagje.... waarvoor sturen jullie nu je ventjes steeds voor op pad?
Gisteren ben ik zo goed geweest om 2 flinke bakken ijs te halen.![]()
Maaruh.... wat kan ik nog meer verwachten?
Is dat een beetje algemeen?
Het is allemaal niet echt algemeen, soms heeft een vrouw in eens een opwelling waarin ze enorme trek heeft in iets. Persoonlijk kon ik het dan ook niet uit mijn hoofd zetten en gaf ik er aan toe, dat heeft me een hoop kilo's gekostquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:25 schreef Spooky4u het volgende:
Hoi hoi.....
Voor niks eigenlijk...quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:25 schreef Spooky4u het volgende:
Hoi hoi.....
Ach... om kwart voor 12 een Mc Flurry willen...terwijl de Mac om 12 uur sluit en het eigenlijk al een kwartier rijden is... en dan nog voor 12 uur terug zijn....quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:36 schreef snoopy het volgende:
[..]
Voor niks eigenlijk...Suf van me. Heb nu nog maar 6 weken om er gebruik van te maken. Hij haalt wel heel lief zware boodschappen enzo. Maar ik heb eigenlijk tijdens mijn zwangerschap nog geen gekke dingen op gekke tijden gewild...
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:27 schreef Catootje het volgende:
*streng hoofd* Natuuuuuuurlijk weet ik dat!! Tante heeft de verjaardagen altijd strak in haar hoofdje namelijk...*roept heel hard: 10 maanden!!!!!*![]()
Meid, je lijkt geen dag ouder dan 16quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:56 schreef phluphy het volgende:
[..]
38
. Maar ik hoop dat ik kinderlijk(er) overkom
![]()
![]()
[..]
Daar ging het pas nog over met....quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:50 schreef bixister het volgende:
ladyS, ik geloof dat softijs wordt afgeraden aan zwangere vrouwen. ivm mogelijk bacteriën ofzo (?). dus maar goed dat je 't niet kon vinden.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:48 schreef Sjeen het volgende:
kantoorverhaal
Sjeen wat irritant zegquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:48 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb het even helemaal gehad hier op kantoor![]()
knip
Het groen met bruin en glijdt van een hellingquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:23 schreef Sugar het volgende:
Vragenuurtje:
* Wie weet er een goeie mop?
quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:29 schreef m@x het volgende:
[..]
Het groen en glijdt van een helling
een skiwi
![]()
![]()
![]()
Maar door je zwangerschapsdementie ben je em vergeten natuurlijkquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:31 schreef Sugar het volgende:
Sjeeeeeeeeessssssss, ik moet gewoon lachen om een mop die echt al jáááááááren oud is!![]()
Hangt af van de grootte van baby en buik en de hoeveelheid vruchtwater, maar gewoonlijk moet een baby rond week 36 goed liggen. (Mijn broertje lag t/m week 37 in stuit en draaide toen uit zichzelf alsnog goed.)quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:23 schreef Sugar het volgende:
En wie weet me te vertellen wanneer (tot welke week ofzo) een babytje nog makkelijk kan draaien?
Niet meer, wel toen ik zolang zwanger was als jij nu bent.. Ik heb heel wat bakken Raketjes en Peerijsjes verslonden.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:23 schreef Sugar het volgende:
* Iemand ook zo'n zin in waterijs de hele tijd?
Fluf, ik had je nog geen 25 gegeven hoorquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:23 schreef Sugar het volgende:
Fluf: jaaaaaaaaaaaren jonger lijk je!![]()
Sjeen, ken je gevoel hééééééél goed! Niet leuk! Sterkte ermee!
![]()
![]()
M@xima!!!!!!! Fijn dat alles goed was bij de vlos en ik zal je als mailvriendin in gedachten houden, oke?
![]()
![]()
![]()
Vragenuurtje:
* Hoest met Loena?
* Iemand ook bang dat baby verkeerd ligt? Ben nu 31 weken zwanger en ik voel al anderhalve week vooral gerommel onderin! Af en toe wel een draai of plokje bovenin, maar is nie veul! Nog iemand met dit gevoel? En wie weet me te vertellen wanneer (tot welke week ofzo) een babytje nog makkelijk kan draaien?
* Iemand ook zo'n zin in waterijs de hele tijd?
* Wie weet er een goeie mop?
quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:16 schreef Ynske het volgende:
Heeeeey Sjeen...
kop op...
Je kunt t wel... en jah je stagair... stuur m boodschapjes doen of post wegbrengen of telefoonmiep spelen
Je weet als t stil is nu Papa Pukkie weggaat... bel me maar
Hebben zo nog niet gevoeld bij de VK hoe je kleintje ligt. Met 32 weken zeiden ze tegen mij dat het nog alle ruimte had om te draaien. Dus komt vast wel goedquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:23 schreef Sugar het volgende:
Vragenuurtje:
* Iemand ook bang dat baby verkeerd ligt? Ben nu 31 weken zwanger en ik voel al anderhalve week vooral gerommel onderin! Af en toe wel een draai of plokje bovenin, maar is nie veul! Nog iemand met dit gevoel? En wie weet me te vertellen wanneer (tot welke week ofzo) een babytje nog makkelijk kan draaien?
Jaaaaaaah, raketjesquote:* Iemand ook zo'n zin in waterijs de hele tijd?
Het is geel en als het in je oog komt ben je dood....quote:* Wie weet er een goeie mop?
Oh jammer dat er niks aan te doen isquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:47 schreef m@x het volgende:
Texel, laat even weten hoe ze reageerden op je werk. Ik ben heel benieuwd. Ik heb trouwens aan de verloskundige gevraagd hoe dat nu zit met die bilspier en dat heeft waarschijnlijk te maken met je baarmoeder die aan het groeien is. Daardoor worden andere zaken aan de kant gedrukt en daar kan je dus last van hebben. Er is helaas niks aan te doen.
Die heb ik gisteren nog gehadquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:55 schreef Sugar het volgende:
Swirls! Die zijn óók lekker!!!!!!!!!
Dat is niet helemaal waar, bij mijn weten. Als jij niet goed functioneert (waar hebben we het over, één adres niet kunnen vindenquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:18 schreef texelonia het volgende:
En nu heb ik vertekd dat ik zwanger ben, dus nu kunnen ze me eigenlijk niet meer ontslaanIk dacht dus dat ze niet heel erg blij zouden zijn
Ik struin heel Inet af ....een boek heb ik niet gekochtquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:19 schreef texelonia het volgende:
Githa, heb je al een boek over zwangerschap in huis? In het begin heb ik bijna non stop gelezenen daar staat ook al heel veel info over wat normaal is en wat niet tijdens een zwangerschap. Vond ik zelf wel prettig, en ook leuk om meer te lezen over wat er met je gebeurt als je zwanger bent
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:08 schreef snoopy het volgende:
Het wordt nu toch wel echt hoor.
Ja, leuk thema, ik wil om te beginnen van iedereen weten hoe oud ie is, hou ik het toch netjes toch?quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:43 schreef Sugar het volgende:
Luchtbelletje: gefeliciteerd!!!!
![]()
Tinkepink? Leef je nog? En heb je een jurkje aan?![]()
Little-Angel: veel sterkte als je dit leest!!!! We blijven aan je denken!!!!
Pluis, wat k*t dat je handen zo'n pijn doen!!!! Heb met je te doen, hoop dat humptie zich snel laat zien!!!!!!![]()
Hier wordt trouwens weer een zwangere in elkaar getrapt op dit moment!
Thema-ideeën?
Ik zou het best fijn vinden om dit topic helemaal vol te gooien met alle vragen die je hebt, voelt en tegenkomt! Over alles! Soort vraagbaak-thema? Ongegeneerd vragen stellen, ook aan elkaar, over elkaar?![]()
Of doen we dat al te veel sowieso?
Bijna in je muts zeg maar, noem het beestje maar bij zijn naam hoor hihihiquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:05 schreef Sugar het volgende:
Ontopic:
* Fluf, hoe oud ben jij?
* Voelt er nog iemand heel veel gerommel onderin, haast buiten je lijf? Echt diep onderin?
Ik heb de mooie leeftijd van 21. Echt volwassen nuquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:23 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ja, leuk thema, ik wil om te beginnen van iedereen weten hoe oud ie is, hou ik het toch netjes toch?ff op gang komen hoor, wacht maar tot ik los kom
![]()
McFlurry cappucinoquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:25 schreef Spooky4u het volgende:
Hoi hoi.....
Sjesus wat oneerlijk, mogen we nu ook al geen softijs meerquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:50 schreef bixister het volgende:
en melonovy, ok. dan heb ik een minder goede intuïtie dan jij!
ladyS, ik geloof dat softijs wordt afgeraden aan zwangere vrouwen. ivm mogelijk bacteriën ofzo (?). dus maar goed dat je 't niet kon vinden.
Goh:felici zeg 21jr ik ben 35quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:30 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik heb de mooie leeftijd van 21. Echt volwassen nu![]()
Zijn uit het assortiment gehaaldquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:38 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
McFlurry cappucino![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:23 schreef Sugar het volgende:
* Hoest met Loena?
NEEEEEEEEEEE dan zal ik helaas iemand van de McDonalds moeten martelenquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:01 schreef rena het volgende:
[..]
Zijn uit het assortiment gehaaldHoe ga je het nu overleven
?
Ja, en ik heb je nog niet eens gefeliciteerdquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:44 schreef Ladybos het volgende:
Sohee wat zijn jullie druk hierZal mijn best doen om bij te blijven ! In ieder geval nogmaals bedankt voor het warme welkom !!
* phluphy gaat even haar been wassen (was pispaaltje)quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:17 schreef Loena-tik- het volgende:
-knip-
Maar goed let niet op mij, tis echt een zeikpostje geworden, maar het lucht wel op![]()
Bijsluiter heb ik dus niet meer...quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:41 schreef Karin het volgende:
Loena geweldig verhaalHeerlijk dat je zo uit je slof kan schieten, ik bedenk me dat soort reacties meestal pas een half uur later.
Texelonia staat het niet in de bijsluiter? (heb je trouwens wel genoeg gedronken want daar kan je hele erge hoofdpijn van krijgen in de zwangerschap, probeer eens een paar glazen water te drinken, misschien gaat het dan beter)
bronquote:Panadol® Zapp (zelfzorg): Zwangerschap
De werkzame stof passeert de placenta en komt zo in de nog ongeboren vrucht terecht. Kortdurende gebruik tijdens de zwangerschap lijkt echter relatief veilig te zijn.
Dit medicijn tijdens de zwangerschap alleen op advies van de (huis)arts gebruiken.
BANAAN !!!!!!!!!!!!!!! (als dat bestaat)quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:49 schreef Loena-tik- het volgende:
Five gaat een McFlurry voor me halen( die bacterien kunnen de pot op) maar wat voor smaak moet ik nu kiezen? Help!!!!
http://www.apotheek.nl/Te(...)ID=369&Merknaam=truequote:Op donderdag 17 juni 2004 20:39 schreef texelonia het volgende:
Ik heb een gruwelijke hoofdpijn en heb alleen Panadol Zapp in huis. Mag je dat gewoon hebben als je zwanger bent? Heb de bijsluiter niet meer...
Fluf, ben je ook McDonalds-maagd ofzoquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:53 schreef phluphy het volgende:
[..]
BANAAN !!!!!!!!!!!!!!! (als dat bestaat)
Thanxquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:56 schreef Luckepuk het volgende:
http://www.apotheek.nl/Te(...)ID=369&Merknaam=true
5. Kan ik dit middel gebruiken als ik zwanger ben, wil worden of borstvoeding geef?
Zwangerschap
In de normale dosering kunt u dit middel veilig gebruiken. Het wordt al jarenlang gebruikt door zwangere vrouwen, zonder nadelige gevolgen voor het kind. Heeft u langdurig paracetamol nodig, bijvoorbeeld langer dan een week, overleg dan eerst met uw arts.
ehhhhhquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:57 schreef Loena-tik- het volgende:
Fluf, ben je ook McDonalds-maagd ofzo![]()
Was maar een grapje hoor, ik neem ook altijd alleen een Big Mac-menu de rest is er echt niet te eten al zeg ik het zelf. Maar die Mcflurry vinnik wel erg jammie!!!quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:59 schreef phluphy het volgende:
[..]
ehhhhhja, beetje wel, ik kom er wel eens maar weet nooit wat ze allemaal hebben en hoe het smaakt, dus ik bestel eigenlijk al 15 jaar altijd een big mac met cola en frietjes
![]()
Smaken verschillenquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:07 schreef Loena-tik- het volgende:
Was maar een grapje hoor, ik neem ook altijd alleen een Big Mac-menu de rest is er echt niet te eten al zeg ik het zelf. Maar die Mcflurry vinnik wel erg jammie!!!
Mac Donaldsquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:11 schreef Loena-tik- het volgende:
Oh ja, mijn mannetje en ik gaan morgen voor het eerst sinds tijden weer eens samen uit eten, hebben jullie nog goeie ideetjes?
Ik zeg het alleen als jij met een idee voor mij komt voor morgenavondquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:20 schreef edje34 het volgende:
Mijn vrouw is nu 6 weken zwanger,en we gaan a.s. zondag op vacantie.
Zijn er nog dingen waar we rekening mee moeten houden de komende 16 dagen?
www.gonzales.nlquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:11 schreef Loena-tik- het volgende:
Oh ja, mijn mannetje en ik gaan morgen voor het eerst sinds tijden weer eens samen uit eten, hebben jullie nog goeie ideetjes?
Punta Cana:Dominicaanse Republiekquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:25 schreef snoopy het volgende:
Ligt er denk ik aan waar jullie naar toe gaan Edje.
Ik was ook pas zwanger toen we naar Turkeye gingen. Ik heb heel goed opgelet of fruit niet beschadigd was ivm bacterien, of ijs voorverpakt is of waterijs (niet doen) en kijken of ze iets tegen buikloop mee kan nemen wat ze wel mag hebben. Wij waren daar allemaal aan de race, iedereen na een paardemiddel er bovenop en ik mocht niets hebben, heb daar 14 dagen last gehad. En eventueel iets meenemen tegen de misselijkheid, dat kan namelijk nog na 6 weken opzetten, en dat zou jammer zijn he. Verder lekker genietenquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:20 schreef edje34 het volgende:
Mijn vrouw is nu 6 weken zwanger,en we gaan a.s. zondag op vacantie.
Zijn er nog dingen waar we rekening mee moeten houden de komende 16 dagen?
In een beetje fatsoenlijke restaurants heb ik het wel gegeten, maar van een karretje langs de straat zou ik het niet doen. Daar heb ik helemaal niets van gegeten trouwens. Ach beetje opletten kan geen kwaad, maar zou niet helemaal paranoia worden hoorquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:36 schreef edje34 het volgende:
we zullen zeker voorzichtig aandoen tijdens de vacantie.En hoe zit het verder met de zon gerijpte tomaten en andere salades?
Over zon gesprokenquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:36 schreef edje34 het volgende:
we zullen zeker voorzichtig aandoen tijdens de vacantie.En hoe zit het verder met de zon gerijpte tomaten en andere salades?
Lachen, heb ik nog nooit gezien, leuk idee trouwens ook voor een personeelsuitjequote:
Heb je alleen het probleem nog dat het soms heel goed gewassen wordt met het kraanwater dat je maar beter niet kunt drinken...quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:45 schreef snoopy het volgende:
Salade moet goed gewassen zijn net als fruit. En op het vlees letten denk ik.
Dan zou ik toch gewoon voor de frisdrank gaan. Van dat kraanwater kan je echt ongelooflijk ziek worden. Vooral tijdens een zwangerschap zou ik dat risico niet nemen. Vaak zijn er ook gewoon kleine flesjes bronwater te krijgen. Dat mag je natuurlijk wel drinken en daar kan je eventueel ook je fruit mee afwassen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:56 schreef edje34 het volgende:
Het probleem is dat de vruchtensappen daar aangelengd worden met water en dat vertrouw ik niet zo.Nu is mijn vrouw nu al aan het mindere met frisdrank,blijft er dus weinig anders over.
Mijn verloskundige heeft koolzuur niet in het lijstje staan van dingen die je niet meer mag, dus ik denk dat het niet zo'n probleem is.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:03 schreef edje34 het volgende:
dus het maakt niet uit al dat koolzuur enzo,of moet je daar na een bepaalde periode toch mee stoppen?
Ik ben er de laatste weken mee gestopt omdat ik zo'n last van maagzuur had maar in principe mag je het gewoon drinken hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:03 schreef edje34 het volgende:
dus het maakt niet uit al dat koolzuur enzo,of moet je daar na een bepaalde periode toch mee stoppen?
Gravitamon bedoel je, is nooit slecht natuurlijk, is ook speciaal voor zwangeren. Heb je ook van huismerk trouwens( ik gebruik bv zwangerschaps-pitamientjes van Kruitvat)quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:07 schreef edje34 het volgende:
Ik hoorde ook dat hij goed is als de vrouw iets neemt van Davitamon.Ik weet niet precies wat.
M`n buurvrouw kwam daar mee aanzetten,maar ben het ff vergeten
quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:15 schreef m@x het volgende:
Oh ja, ik ben 31 (maar volgens meneerm@x ben ik geestelijk een jaar of 12)
Dat had een uitspraak van die van mij kunnen zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:19 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Mannen wat een heerlijke wezens he? Ik moet volgens five wel bijna debiel zijn, hij zegt namelijk dat ik met elke zwangerschap de helft van mijn hersencellen heb gedeeld met het kind.
![]()
Baby's zijn onvoorspelbaarquote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Wil een van deze mensen:
26 juni 2004: poemojn
26 juni 2004: Rottdog en Berkery
***27 juni 2004: Elegantly Wasted en Digger***
30 juni 2004: RRRobert
02 juli 2004: Xeliana
***03 juli 2004: pluisje en rickmans***
07 juli 2004: bop
09 juli 2004: dolfg
Ervoor zorgen dat er een verse baby komt? Dank u!
Ach, ik was zelf vroeger ook al punctueel (twee weken te vroeg), dusquote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:25 schreef rena het volgende:
[..]
Baby's zijn onvoorspelbaarDus ik zou er voorlopig nog maar niet op rekenen, of omgekeerde psychologie gebruiken: blijf maar vooral lekker zitten! Ben zelf ook een week te laat geboren, op de dag dat mijn moeders broer ging trouwen
![]()
Nee, dat is waarquote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:26 schreef LadyS het volgende:
miss-d, ik denk dat een aantal van die mensen dat hier niet komt melden
RRRobert, Xeliana, bop, doflg.
Panadol Zapp is ook gewoon paracetamol, dacht ik. Volgens die link van Luckepuck in elk geval wel. Het hielp wel een beetje trouwens, maar heb nu nog steeds hoofdpijnquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:55 schreef LadyS het volgende:stelletje ouwehoeren
Texelonia: over medicijnen: Mij is op het hart gedrukt alleen maar paracetamol te gebruiken!!! Ook door de huisarts. Toen ik door mijn rug was gegaan met 14 weken zwangerschap en geen stap meer kon verzetten, wilde hij me niks voorschrijven!
Ik heb wel eens Sanalgin genomen in het begin, want ik kan ook vreselijke hoofdpijn hebben, maar eigenlijk mocht dat dus niet![]()
Sinds de arts mij nadrukkelijk verteld had dat dat niet mocht heb ik alleen maar paracetamol geslikt
en ik ben 25..
Volgens mij heeft iemand daar wel eens iets over gepost dat je zwangerschap/bevalling hetzelfde zou kunnen gaan als bij je moeder.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 06:56 schreef phluphy het volgende:
Tijd voor een gekke vraag !
Ik vroeg me eerder al eens of de manier van bevallen binnen een familie erfelijk was. Mijn moeder heeft bij haar 3 bevallingen altijd maar 1 perswee gehad (volledige ontsluiting, geen weeen, vliezen laten breken, tijdje niks, dan opeens onverwacht een perswee met "onmiddelijke" geboorte).
De 2 bevallingen van mijn zus gingen ook razendsnel.
Nu vraag ik me natuurlijk af of ik dat ook moet verwachten ?
(Lijkt me een eng idee, dat je geen tijd hebt om in het ziekenhuis te komen)![]()
Iemand die hier meer van weet?
Dat zei ik gister ook al. Verdorie, ik heb toch het goede voorbeeld gegeven?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Wil een van deze mensen:
26 juni 2004: poemojn
26 juni 2004: Rottdog en Berkery
***27 juni 2004: Elegantly Wasted en Digger***
30 juni 2004: RRRobert
02 juli 2004: Xeliana
***03 juli 2004: pluisje en rickmans***
07 juli 2004: bop
09 juli 2004: dolfg
Ervoor zorgen dat er een verse baby komt? Dank u!
Hmm apart, maar dit is voor het eerst in de zwangerschap dat ik er paar dagen lang last van heb. Had wel ongeveer ongesteld moeten worden nu, maar dan zou ik dus wel een paar keer overgeslagen hebbenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:08 schreef Anitra het volgende:
Texelonia, ik had in het begin ook om de 4 weken een paar dagen lang knallende koppijn. Dit was ineens over. Toen ik het na ging rekennen was het precies rond de tijd dat ik dus normaal ongi had moeten worden.
En dan gaan ze straks met z'n allen tegelijk natuurlijk. Wanneer is het volle maan?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:44 schreef dutchie het volgende:
Dat zei ik gister ook al. Verdorie, ik heb toch het goede voorbeeld gegeven?
Zal wel stilte voor de storm zijn.
*ongeduldig afwacht*
Ik las in de boekjes dat je tijdens het 2e trimester waarschijnlijk geweldig zou voelen, geen misselijkheid meer (had ik al niet echt), geen vermoeidheid meer (had ik geen last van), etc. Klonk goedquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:19 schreef texelonia het volgende:
Die 12 weken duurden ook een eeuwigheid, en ik weet het ook tot op de dag hoe lang ik zwanger ben
Ik heb ook maar weinig zwangerschapskwaaltjes, de misselijkheid begint nu pas echt door te zetten eigenlijk. Dus voel(de) me ook totaal niet zwanger inderdaad. Zat echt af te tellen naar de echo, zodat ik het bewijs kon zien dat het toch écht zo was!
En had ook echt zoiets van "Het is dat ik niet ongesteld wordt, maar anders zou ik denken dat die test niet goed was ofzow". Heb zelfs weleens gedacht om nog maar eens te testen, om te kijken of het wel echt zo was..![]()
De misselijkheid begint bij mij nu juist toe te nemen. Minder moe ben ik ook nog niet... Maar jah, 2e trimester is pas net begonnen voor mij, dus hopelijk verandert dat nogquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:30 schreef piglet het volgende:
Ik las in de boekjes dat je tijdens het 2e trimester waarschijnlijk geweldig zou voelen, geen misselijkheid meer (had ik al niet echt), geen vermoeidheid meer (had ik geen last van), etc. Klonk goed
Begon ik me dus heel erg moe te voelen vanaf de 13e of 14e week ofzo![]()
Heb je trouwens maar 1 keer getest? Ikke 2 keer en nog een keertje een test van Moeders voor MoedersHelpt ook helemaal niks hoor, voel je je ook niet zwangerder door
![]()
Jahoor tijdens het persen lekker gepoeptquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:18 schreef Sugar het volgende:
Good idea, Piggie!
Dan heb nog een vraag aan de juist al ooit bevallen mensen:
Wie van jullie heeft er tijdens de bevalling (het persen) gepoept?![]()
Vond je dat erg?
Vond je vriend of man dat heel gek?
De vlos?![]()
Zou kunnen inderdaad. En paar dagen geleden had ik het met m'n moeder over miskramen in de familie. Zij zei dat het weinig voorkwam in onze familie, en de kans dus klein was dat ik een miskraam zou krijgen. Nou jah, ben nu sowieso over de 3 maanden, dus kans is nu nog kleiner. Maar m'n oma heeft eens een miskraam gehad, en een nicht van mij ook, dacht ik. Maar m'n moeder vertelde dat die nicht al 6 maanden zwanger was toen het mis ging, en dus geen echte miskraam meer was. Misschien dat ik dat ook in m'n droom heb verwerkt ofzow.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:33 schreef Githa het volgende:
Texelonia,
Waarschijnlijk droom je die omdat dat is waar je bang voor bent
wat kun je dat makkelijk relativeren als het om een ander gaat![]()
Niet inkijken!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:45 schreef piglet het volgende:
O, ja m'n kraampakket is net bezorgd![]()
![]()
Ik droomde voordat ik zwanger was ook al vrij heftig en vreemd, en onthield het al vaak. Dat is dus alleen maar erger geworden. Aan de ene kant wel grappig, maar het is ook zo vermoeiend! De hele nacht druk aan het dromen, en dan voel je je niet echt uitgerust 's ochtends...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:45 schreef piglet het volgende:
Heftig dromen hoort ook bij het zwangerzijn, dus dat zit wel goed bij jou Texelonia
Maar ik kan me voorstellen dat het je bezig blijft houden hoor. Zijn ook meer nachtmerries dan dromen... Gelukkig betekenen ze over het algemeen niks en is het inderdaad iets waar je je overdag (onbewust) mee bezig hebt gehouden.
Te laatquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:47 schreef Luchtbel het volgende:
Niet inkijken!
er zitten toch geen monsters in he ? ...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:57 schreef piglet het volgende:
[..]
Te laat![]()
Ik heb heel snel de leuke dingen er uit gehaald (knuffeltje en badjasje), gecontroleerd of alles van de lijst aanwezig was en nu ga ik dat ding heeeeeeel snel opbergen.
Ik ben hier geestelijk nog niet aan toe
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:57 schreef piglet het volgende:
[..]
Te laat![]()
Ik heb heel snel de leuke dingen er uit gehaald (knuffeltje en badjasje), gecontroleerd of alles van de lijst aanwezig was en nu ga ik dat ding heeeeeeel snel opbergen.
Ik ben hier geestelijk nog niet aan toe
Goedemorgen Dames,quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:09 schreef piglet het volgende:
Voelen jullie je al echt zwanger of hang je er nog een beetje tussenin?
Ik weet nog zo ontzettend goed dat ik me eigenlijk helemaal niet zwanger voelde in het begin en dat die 1e 12 weken echt een eeuwigheid leken te duren![]()
Ik heb me toen echt helemaal begraven in de boeken, heb allerlei topics zitten lezen hier en op internet alle zwangerschapsites afgestruind. Ik kreeg er maar niet genoeg van. En ik wist bijna elke dag precies hoe lang ik ook alweer zwanger was.
Oww zo.......nee, meer van 'is jou lijf al wel lekker uitgehormoond van Pietje' ? Voor Piet zelf is zo kort mogelijk op elkaar wel heeeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk denk ik (doe nog maar een jongen, die maak jij zo leuk!)quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:47 schreef bixister het volgende:
[..]maar neeeh ik bedoel: hoe oud is volgens jou dan oud 'genoeg' om grote broer te worden.
nou dat is wel een beetje op 't nippertje hoor. (net 'n beetje uitgehormoond, maar had van mij ook nog wel iets langer mogen duren). en een jongetje erbij lijkt me ook heel leuk al zou ik ook graag een meisje krijgen. ach, 't ligt nu allemaal al vast dus afwachten geblazen!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:45 schreef Catootje het volgende:
[..]
Oww zo.......nee, meer van 'is jou lijf al wel lekker uitgehormoond van Pietje' ? Voor Piet zelf is zo kort mogelijk op elkaar wel heeeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk denk ik (doe nog maar een jongen, die maak jij zo leuk!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |