abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 17 juni 2004 @ 03:32:43 #26
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_19955828
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 03:31 schreef StrayDog het volgende:

[..]

Heb je volkomen gelijk in, is ook mijn grootste kritiek op Advocaat.
Vrijwel nooit met een vaste opstelling gespeeld, en dan zelfs op het laatste moment nog van systeem gaan veranderen.
Ik heb er echt geen goed woord voor over.

Ik reken de uitschakeling van Nederland dan ook voor het grootste deel aan Advocaat toe, volgens mij staat hij nl. ook totaal niet open voor kritiek of meedenken van de spelers (zie bv. de mening van Cocu dat Sneijder in de basis moest tegen Duitsland).
Je kunt veel zeggen over de voorbereiding van de Duitsers (met up en serieuse downs) , maar tegen oranje bleek dat hun automatismen en teamvorming er stonden ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_19955840
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 03:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De officiele euro 2004 site zegt dit erover :

-knip-
maar niets over gevallen van 3 gelijk geëindigde ploegen?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_19955847
Ik vind sowieso het gegeven dat ie maar een paar spelers apart neemt voor de tactiek belachelijk. Ik vind dat ie ze allemaal moet uithoren. Kluivert klaagde al dat ie ineens niet meer bij de besprekingen zat. Enorm slecht team-management voor de sfeer. Je moet ze allemaal even belangrijk maken, ook al trek je je eigen lijn als coach.
pi_19955853
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 03:32 schreef WAik het volgende:
wat zijn hollanders toch doemdenkers zeg...
Juist niet, ze zijn zo optimistisch dat ze zelfs na de uitschakeling blijven volhouden dat het allemaal nog wel goed komt...
pi_19956128
Ik ga er ook niet vanuit dat Oranje de kwartfinale haalt, als ze zo spelen als tegen Duitsland dan verliezen ze echt wel van Tsjechie en dan gaan Duitsland en Tsjechie door naar de kwartfinale
pi_19956678
Als Tsj van Nederland wint, doen ze heus hun best wel om in de laatste wedstrijd die irritante Duitsers eruit te kegelen (denk ook aan '96)
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_19956817
Nederland gaat gewoon winnen , simpel.
Ze moeten alleen even wat meer peper in hun kont krijgen. Zoals Advocaat al zei: 'bluffen'. Met Overmars en Sneijder (jaja, zij kunnen het ook) erin werden de Duitsers opeens ook een stuk angstiger, gewoon denken dat je voetballen kan , gaat winnen en dan scoren natuurlijk.

al zijn de Tsjechen wel erg goed en hebben al peper in hun kont, dus of het gaat helpen
pi_19956822
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 02:56 schreef Tiemie het volgende:
Grappig dat deze tekst van jou komt. jij was namelijk als enige in heel Nederland er niet achter dat vitesse er bijna uitlag.

maar ff ontopic; Nederland ligt er niet bijna uit, Nederland heeft de schade nog beperkt gehouden tegen de duitsers....
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 02:56 schreef Tiemie het volgende:
Grappig dat deze tekst van jou komt. jij was namelijk als enige in heel Nederland er niet achter dat vitesse er bijna uitlag.

maar ff ontopic; Nederland ligt er niet bijna uit, Nederland heeft de schade nog beperkt gehouden tegen de duitsers....
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 02:56 schreef Tiemie het volgende:
Grappig dat deze tekst van jou komt. jij was namelijk als enige in heel Nederland er niet achter dat vitesse er bijna uitlag.

maar ff ontopic; Nederland ligt er niet bijna uit, Nederland heeft de schade nog beperkt gehouden tegen de duitsers....
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 02:56 schreef Tiemie het volgende:
Grappig dat deze tekst van jou komt. jij was namelijk als enige in heel Nederland er niet achter dat vitesse er bijna uitlag.

maar ff ontopic; Nederland ligt er niet bijna uit, Nederland heeft de schade nog beperkt gehouden tegen de duitsers....
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 02:56 schreef Tiemie het volgende:
Grappig dat deze tekst van jou komt. jij was namelijk als enige in heel Nederland er niet achter dat vitesse er bijna uitlag.

maar ff ontopic; Nederland ligt er niet bijna uit, Nederland heeft de schade nog beperkt gehouden tegen de duitsers....
Tiemie, mijn held.

welkom back in de eredivisie trouwens
pi_19956830
Oh ja en niet zoveel overspelen, wat een tijdverlies, het is geen schoolvoetbal.

bange poeperds
  donderdag 17 juni 2004 @ 08:32:43 #35
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19956837
en ik kan er niet rouwig om zijn
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_19956887
tjonge wat een negativelingen hier
al we nu van duitsland hadden verloren had ik nog een beetje begrip voor dit gezeik

maar we hebben niet verloren
WE speelde gelijk en ze (duitsland ook)
(bijna) iedereen rekent duitsland door, maar schijven nederland af
kom op zeg 1-1 tegen duitsland is echt niet verkeert hoor
en tjechie en letland vreten we op
als wij het niet doen doen de duitsers het ook niet
dan liggen wij en duitsland er uit

en dat gebeurt niet
pi_19956967
Ik schat Tsjechië een stappie te hoog in. Ook als Nederland én Duitsland met 1-1 tegen de Tsjechen gelijkspelen én met 2-1 van Letland winnen, dan is Nederland uitgeschakeld.

Dan heb je deze situatie:

1. Duitsland 3 1 2 0 5 4-3
2. Tsjechië 3 1 2 0 5 4-3
3. Nederland 3 1 2 0 5 4-3
4. Letland 3 0 0 3 0 3-6

En dan is er dus geen doelsaldo verschil, dus wordt het op de kwalificatie van WK 2002 en EK 2004 gedaan. Duitsland is dan sowieso door, die waren finalisten in Japan/Korea. Tsjechië was er ook niet bij, maar die hebben het beter gedaan in de EK 2004 kwalificatie. (1e in de poule van NL)
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  donderdag 17 juni 2004 @ 08:55:59 #38
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_19957025
Nedreland moet gewoon met een 2 goals verschil winnen dan is er niks aan de hand....
Accept you're dead and start living
pi_19957068
ja je hebt gelijk nederland is dom dat ze neit winnen van duitsland! ze hadden beter moeten weten! eh eh
Liever één kut in de hand, dan de lucht van tien!
  donderdag 17 juni 2004 @ 10:35:38 #40
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_19958785
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 02:54 schreef Misanthropist het volgende:
hé beetje mijn nick na-apen

Een misanthropist is helemaal niks! je haalt de latijnse en nederlandse spelling door elkaar.
"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
pi_19959044
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 02:50 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
We kunnen in de laatste wedstrijd Letland wel met 5-0 verslaan maar die Duitsers en Tsjechen zijn natuurlijk niet achterlijk en zullen heel toevallig op een gelijkspel spelen van meer dan 1-1 om beiden door te laten gaan naar de kwartfinale ipv elkaar proberen uit het toernooi te schoppen. Dan is het over en voorbij voor Oranje en vergeet niet dat dit een heel realistisch scenario is.
Hoe plan je een 2-2 gelijkspel

Ik kan me voorstellen dat als dit scenario werkelijkheid wordt en het staat 10 minuten voor het einde van Tsjechië - Duitsland inderdaad 2-2 dat beide ploegen dan geen risico meer nemen, maar ik kan me niet voorstellen dat je met een dergelijk doel aan een wedstrijd begint. Daarbij heeft Duitsland nog niet van Letland gewonnen. Nederland ook niet, trouwens.
pi_19959218
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 10:35 schreef Misanthroopia het volgende:

[..]

hé beetje mijn nick na-apen

Een misanthropist is helemaal niks! je haalt de latijnse en nederlandse spelling door elkaar.
Het is wel een bestaand Engels woord.[/offtopic]

En waarom gaan zoveel mensen zo kort door de bocht door te zeggen dat Nederland praktisch is uitgeschakeld bij een gelijkspel. Ten eerste ligt het eraan wat de stand van het gelijke spel is. Ik zou een 1-1 of een 2-2 juist als gunstig willen beschouwen. Teams kunnen toch onmogelijk spelen op de 2-2 of 3-3?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 17 juni 2004 @ 10:55:15 #43
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_19959276
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 03:28 schreef Haspel33 het volgende:
Nou nog Ruud eruit voor Makaay of Kluif.
Dat gebeurt dus niet meer na die goal van RvN
  donderdag 17 juni 2004 @ 10:57:32 #44
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_19959336
We hebben die tjechen op gelijkspel gehouden in kwalificatie, dus dat kunnen we weer. de 2de keer in de kwalificatie kreeg er een zeker persoon een rode kaart in de 1e 10 minuten. en op dat moment zijn we ingemaakt. Het verschil is nu dat we sneijder, robben erbij hebben. Ik denk dat die tjechen gewoon door ons opgerolt worden
  donderdag 17 juni 2004 @ 11:00:27 #45
83380 WAik
lurking for life
pi_19959412
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 10:57 schreef Boomstam het volgende:
We hebben die tjechen op gelijkspel gehouden in kwalificatie, dus dat kunnen we weer. de 2de keer in de kwalificatie kreeg er een zeker persoon een rode kaart in de 1e 10 minuten. en op dat moment zijn we ingemaakt. Het verschil is nu dat we sneijder, robben erbij hebben. Ik denk dat die tjechen gewoon door ons opgerolt worden
kijk, vertrouwen erin, zo hoort het!
fotoboek | eigen website, sintlootjes | servert-website-dinges (geen interessante weblog ofzo, tis nerdtroep)
  donderdag 17 juni 2004 @ 11:18:54 #46
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_19959879
Als NL met de volgende opstelling speelt rollen we die Tjechen makkelijk op:

--------------------VantheMan---------------
^^^^^^^^^------------------------------^^^^^^^^^
---Robben-----------------------------Makaay---(naar binnen trekkend)
-----------------vdVaart---Sneijder-----------
-----------------------Davids-------------------

---Bouma---Cocu---Stam---Heitinga---------

Van der Vaart en Sneijder spelen samen in het midden, vrije rol, Davids puinruimer en de backs bouma en Heitinga komen op als dit mogelijk is, Makaay naast VantheMan naar binnen trekkend.
pi_19960024
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 11:18 schreef Takemenow het volgende:
Als NL met de volgende opstelling speelt rollen we die Tjechen makkelijk op:

--------------------VantheMan---------------
^^^^^^^^^------------------------------^^^^^^^^^
---Robben-----------------------------Makaay---(naar binnen trekkend)
-----------------vdVaart---Sneijder-----------
-----------------------Davids-------------------

---Bouma---Cocu---Stam---Heitinga---------

Van der Vaart en Sneijder spelen samen in het midden, vrije rol, Davids puinruimer en de backs bouma en Heitinga komen op als dit mogelijk is, Makaay naast VantheMan naar binnen trekkend.
Dat is nou eens een lekkere opstelling.
Go dude
  donderdag 17 juni 2004 @ 11:24:26 #48
83380 WAik
lurking for life
pi_19960048
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 11:18 schreef Takemenow het volgende:
Als NL met de volgende opstelling speelt rollen we die Tjechen makkelijk op:

--------------------VantheMan---------------
^^^^^^^^^------------------------------^^^^^^^^^
---Robben-----------------------------Makaay---(naar binnen trekkend)
-----------------vdVaart---Sneijder-----------
-----------------------Davids-------------------

---Bouma---Cocu---Stam---Heitinga---------

Van der Vaart en Sneijder spelen samen in het midden, vrije rol, Davids puinruimer en de backs bouma en Heitinga komen op als dit mogelijk is, Makaay naast VantheMan naar binnen trekkend.
makaay hoort helemaal niet op rechts, dat is wel gebleken uit de oefenwedstrijden en de kwalificatiereekst. ik zou spelen met 4-4-2, met makaay als schaduwspits, die in het begin van de tweede helft wordt vervangen door van Hooijdonk (die moet je niet laten starten, anders weten de tjechen hem na 10 minuten te bespelen )
fotoboek | eigen website, sintlootjes | servert-website-dinges (geen interessante weblog ofzo, tis nerdtroep)
  donderdag 17 juni 2004 @ 11:29:18 #49
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_19960198
Er staat ook bij dat Makaay naar binnen trekt he, naar Ruud toe dus, eventueel als schaduwspits en Sneijder die dan naar rechts trekt, die Tjechen zijn nergens dan!
pi_19960337
we zijn zeker vergeten dat we in '88 de eerste poul wedstrijd tegen de russen verloren hebben.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')