Ja.quote:Op donderdag 17 juni 2004 01:32 schreef coz het volgende:
ok laat ik het anders formuleren ... ruk je ook met rechts ?
Je formuleert het nu wat beter he!quote:Op donderdag 17 juni 2004 01:32 schreef coz het volgende:
het was OT
ok laat ik het anders formuleren ... ruk je ook met rechts ?
lijkt dat niet verdacht veel op een gedeelte van de beweging ..
die met die gewichten ... iets met bi / tri -ceps
hmm, mn rechterarm zit op 30, linker op 27.. klein verschil dus wel, is ook wel logischquote:Op donderdag 17 juni 2004 01:27 schreef Steijn het volgende:
Naar aanleiding van dit topic:
Hoe vaak kun jij...
Heb ik eens kritisch naar mijn schouders en biceps/triceps gekeken en wat mij opvalt is dat de rechterarm veel gespierder is dan de linker. Nu is dit logisch omdat ik rechtshandig ben, maar het verschil is toch wel extreem vind ik. De rechter 'spierbal' is in gespannen toestand 31 cm in omtrek, terwijl de linker 'spierbal' maar 24 cm meet. Zijn er meer mensen met zo'n groot verschil? En zijn er mensen die daar specifiek op letten, om zeg maar wat meer evenwicht te krijgen.
Ik meet gewoon de omtrek van de spierbal op het punt waar de omtrek het grootst is.quote:Op donderdag 17 juni 2004 01:51 schreef LoggedIn het volgende:
hmm, mn rechterarm zit op 30, linker op 27.. klein verschil dus wel, is ook wel logisch
ik vraag me eigenlijk af of ik wel goed meet, heb nou niet echt gespierde armen ofzowen 30 klinkt als veel
haha, je rechterhersenhelftquote:Op donderdag 17 juni 2004 04:07 schreef kless het volgende:
met rechts heb ik ook meer kracht dan met links ( maar zelfbevrediging is wel met links)
omvang van recht is ook groter, ben ook rechts handig.(wat heeft mn rechter hersenhelft het zwaar)
Tata onjuist. Je linker arm wordt bestuurt door de rechter hersenhelft. En je rechter arm door de linker hersenhelft.quote:Op donderdag 17 juni 2004 04:07 schreef kless het volgende:
met rechts heb ik ook meer kracht dan met links ( maar zelfbevrediging is wel met links)
omvang van recht is ook groter, ben ook rechts handig.(wat heeft mn rechter hersenhelft het zwaar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |