abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19954498
Naar aanleiding van dit topic:
Hoe vaak kun jij...

Heb ik eens kritisch naar mijn schouders en biceps/triceps gekeken en wat mij opvalt is dat de rechterarm veel gespierder is dan de linker. Nu is dit logisch omdat ik rechtshandig ben, maar het verschil is toch wel extreem vind ik. De rechter 'spierbal' is in gespannen toestand 31 cm in omtrek, terwijl de linker 'spierbal' maar 24 cm meet. Zijn er meer mensen met zo'n groot verschil? En zijn er mensen die daar specifiek op letten, om zeg maar wat meer evenwicht te krijgen.
  donderdag 17 juni 2004 @ 01:29:21 #2
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_19954531
Mij valt altijd op dat m'n rechterhand een stuk groter is dan m'n linker, terwijl daar toch weinig spieren zitten volgens mij
pi_19954534
3 berichten weg..
Ontopic!

Twijfel of ik hem in het centrale fitnesstopic zal zetten ( de OP) in Sport.. maar kan ook wel hier.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  donderdag 17 juni 2004 @ 01:32:25 #4
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_19954563
het was OT

ok laat ik het anders formuleren ... ruk je ook met rechts ?
lijkt dat niet verdacht veel op een gedeelte van de beweging ..
die met die gewichten ... iets met bi / tri -ceps
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_19954705
waarschuwing: Van trekken wordt je doof..
Als je de eerste stap kan bedenken, kan je de volgende sprong maken...
pi_19954736
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 01:32 schreef coz het volgende:
Ja.
pi_19954782
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 01:32 schreef coz het volgende:
het was OT

lijkt dat niet verdacht veel op een gedeelte van de beweging ..
die met die gewichten ... iets met bi / tri -ceps
Je formuleert het nu wat beter he!
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_19954794
Gooi dit maar dicht, kennelijk is men niet in staat normaal te reageren. Is het nu nodig dat iedereen gelijk over rukken begint? Lijkt me niet. Een keer is zo'n opmerking leuk maar het wordt op een gegeven moment ook saai.

Wat mij betreft gaat worden rukken-roepers hetzelfde behandeld als huillie roepers. Zeker bepaalde users, bijvoorbeeld Steve-O, blijven stoiceins ieder topic verzieken.
pi_19954805
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 01:27 schreef Steijn het volgende:
Naar aanleiding van dit topic:
Hoe vaak kun jij...

Heb ik eens kritisch naar mijn schouders en biceps/triceps gekeken en wat mij opvalt is dat de rechterarm veel gespierder is dan de linker. Nu is dit logisch omdat ik rechtshandig ben, maar het verschil is toch wel extreem vind ik. De rechter 'spierbal' is in gespannen toestand 31 cm in omtrek, terwijl de linker 'spierbal' maar 24 cm meet. Zijn er meer mensen met zo'n groot verschil? En zijn er mensen die daar specifiek op letten, om zeg maar wat meer evenwicht te krijgen.
hmm, mn rechterarm zit op 30, linker op 27.. klein verschil dus wel, is ook wel logisch

ik vraag me eigenlijk af of ik wel goed meet, heb nou niet echt gespierde armen ofzow en 30 klinkt als veel
  donderdag 17 juni 2004 @ 01:58:13 #11
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_19954897
Is er een algemene meetmethode voor dan? Als je beide armen op de zelfde manier meet moet dat een soortgelijk verschil geven lijkt mij.
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_19954932
Juist.. laatste waarschuwing!
Nog 1 woord over rukken en ik ga ook wat rukken. ( ik ben geen sexmod, dus ik bedoel wat anders)
Vriendelijk dank
pi_19954937
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 01:51 schreef LoggedIn het volgende:
hmm, mn rechterarm zit op 30, linker op 27.. klein verschil dus wel, is ook wel logisch

ik vraag me eigenlijk af of ik wel goed meet, heb nou niet echt gespierde armen ofzow en 30 klinkt als veel
Ik meet gewoon de omtrek van de spierbal op het punt waar de omtrek het grootst is. Mijn armen zijn trouwens ook niet zo gespierd dus die 30 kan best wel kloppen.
pi_19955018
-edit: offtopic

[ Bericht 97% gewijzigd door Mylene op 17-06-2004 12:05:07 ]
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
  donderdag 17 juni 2004 @ 04:07:59 #15
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_19956062
met rechts heb ik ook meer kracht dan met links ( maar zelfbevrediging is wel met links)
omvang van recht is ook groter, ben ook rechts handig.(wat heeft mn rechter hersenhelft het zwaar)
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_19956087
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 04:07 schreef kless het volgende:
met rechts heb ik ook meer kracht dan met links ( maar zelfbevrediging is wel met links)
omvang van recht is ook groter, ben ook rechts handig.(wat heeft mn rechter hersenhelft het zwaar)
haha, je rechterhersenhelft
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  donderdag 17 juni 2004 @ 04:16:45 #17
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_19956100
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 04:07 schreef kless het volgende:
Tata onjuist. Je linker arm wordt bestuurt door de rechter hersenhelft. En je rechter arm door de linker hersenhelft.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidġ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 17 juni 2004 @ 04:21:41 #18
57506 TiMmS
The Core Supremacy !
pi_19956121
Op zich train ik mn beide armen met dezelfde gewichten dus ik vermoed dat er weinig verschil is. Ik ben toch benieuwd.
"Zelfoverschatting is het immuunsysteem van de menselijke psyche" Maassen, 2009
pi_19956260
Bij veel mensen is hun werkarm iets gespierder (dikker). tot 3cm extra in omtrek vind ik redelijk normaal, maar 24cm t.o.v. 31 vind ik een behoorlijk verschil.
Koop anders eens een dumbel om je arm te trainen.

Zit zelf op 35 en 36cm en train ook met gewichten.
  donderdag 17 juni 2004 @ 08:51:39 #20
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_19956982
laten we het er op houden dat je stiekem een arm meer gebruikt dan de andere arm

gewoon al rechts zijn ..
muizen ..
werk ?
en eerdere opmerking

zelf ongetraind .. dus nix dan respect ..
maar had iig ook zelfde situatie
paar jaar horeca werk ... blad links ... (werkt t best .. etiquette..en dan kan je nog schrijven ook )
et voila .. het lijkt (weer) hetzelfde ..
mss gooi ik het verschil nog wel in de groep .. als ik het gemeten heb
maar niet hoe groot mijn spieren zijn ...
gewoon links iets bijtrainen ? suc6 ermee ..
....
en je hebt het over omtrek ... maar maak er nou eens doorsnede van
.. en gewoon meten .. en berekenen ... (omtrek neemt altijd snel toe he .. maar het verschil is denk ik idd niet klein ...maar minder als 2 cm)
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_19957167
ik heb dat ook, maar niet zo'n groot verschil, denk ik, nog nooit gemeten eigenlijk
  donderdag 17 juni 2004 @ 12:39:38 #22
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_19962051
't was een halve knipoog mbt mn rukkerij...waarom rechts het zo zwaar zou moeten hebben

schoppen tegen ballen enzo doe ik ook met links
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_19962200
nou.. een niet rukkerig antwoord , geen enkel lichaam is symetrisch gelijk, mijn linker spiertiet is lichtjes groter dan me rechter bv, hoewel ik toch echt rechts ben. . . .

verder : minder rukken dus
  donderdag 17 juni 2004 @ 12:47:01 #24
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_19962246
OUWE TREKGEIT !!!!
zzz
  donderdag 17 juni 2004 @ 12:47:57 #25
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_19962279
Kansloos topic
pi_19962416
Grappig topic, dacht dat ik de enige was met zelfde probleem.

Mijn rechterarm is dus ook stuk gespierder dan mijn linker.
Het rare is echter dat ik wel met links sterker ben, ook op de fitness houd ik het langer vol met mijn linkerarm en kan ik meer drukken/tillen.

Beste wat je kunt doen om het bij te trekken is je rechterarm niet meer te gaan belasten dan je linkerarm.
Ik weet niet of je aan fitness doe, maar ik merk dat mijn linkerarm beetje weer aan het bijtrekken is naar mate ik mijn biceps /triceps train met een stang ipv dumbbells.
Of gewoon alleen je linkerarm trainen met 1 dumbbell. Nadeel hiervan is dus wel dat je met links sterker zult worden als je alleen maar je linkerarm gaat trainen.

en t zou idd best van rukken ook kunnen komen
enjoy life!
pi_19962452
Ja, men kan dus echt niet serieus reageren .

Daarom een slotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')