Zo...quote:62
En een kippenborst hebben is voor homo's....quote:Opdrukken is voor orang oetans.
Ja, lekker dikke benen kweken, loopt vast erg lekker en met zo een kleine lul zal je er vast geen last van krijgenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:43 schreef MartinusMagnus het volgende:
Niet vaak. Opdrukken is voor orang oetans.
Op 1 been in schaatshouding, handen op de rug, inzakken tot 90 graden en weer omhoog en dan weer omlaag....
[afbeelding]
Zo dus...
quote:Ja, lekker dikke benen kweken, loopt vast erg lekker en met zo een kleine lul zal je er vast geen last van krijgen
quote:Opdrukken nog niet geprobeerd, maar het lijkt me wel handig dat de 'patsers' eerst zeggen of ze wel of niet deze oefening vaker herhalen of dat het een eenmalige actie is
Iemand die elke avond opdrukt zal vast verbetering zien. Daarom vraag ik me af hoe veel tijd een of andere poster hierboven nodig heeft gehad om tot 60 te komen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:10 schreef N_I_ het volgende:
Jij bent vast goed in opdrukken en dat soort dingen. Jullie hehe zijn toch zo militaristisch ingesteld.
Uuhm, nee totaal niet?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:18 schreef N_I_ het volgende:
Elke avond vind ik iets te vaak. Maandag, Woensdag en Vrijdag is genoeg voor mij. Enne 80 kg met jouw lengte en maximaal aantal push-up's? Bespeur ik hier enige chubiness?
lol... dit had ik nooit achter je gezocht..
Ja maar ik ben wat gespierder dan jij denk ik zoquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:22 schreef Youssef het volgende:
[..]
Uuhm, nee totaal niet?De lengte weet ik trouwens niet exact, maar volgens mij is het gelijk aan dat van jou ongeveer?
(gewicht-lengte verhouding)
Met de neus zachtjes de grond aantikken.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:27 schreef VodEvil het volgende:
Ik test het morgen wel. Ik heb vanmiddag net aan de gewichten gehangen met trainen.
Push-ups komt erg op de onder rug aan.
Maar doen jullie push-ups halverwege of met de neus op de grond?
Je kunt beter een paar dagen wachten tot de spierpijn weg is.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:40 schreef VodEvil het volgende:
Zonet even getest met verzuurde spieren.
M, 25, 196, 85 15x
Na 15x begonnen mijn spieren op te spelen. Morgen als ik hopelijk niet al te veel spierpijn heb nog een keer testen.
Mijn short-term goal...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:50 schreef beeer het volgende:
Vijftig keer. Dit is tevens mijn emotionele grens; daarna kan ik alleen nog maar aan bier denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |