sorry, nerd humor enzoquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:32 schreef gieling het volgende:
He trekvlek, zet mijn lijstje nou eens in de op
ik vond em wel goed.. ergensquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:32 schreef gieling het volgende:
[..]
sorry, nerd humor enzo
wehehquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:40 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik vond em wel goed.. ergens![]()
Capibar begon hoor!quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:Speknek, Duits
Wat doe je
Die boycott ik, ik sta er zelf niet inquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:32 schreef gieling het volgende:
He trekvlek, zet mijn lijstje nou eens in de op
BAN !quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Capibar begon hoor!.
Ja, hij heeft de naam genoemd die nooit meer uitgesproken mag worden.quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
BAN !
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
BAN !
ik was wel in het laatste topic maar ik sta er ook niet bijquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:28 schreef jercovski het volgende:
maar
ik was gister niet op fok! en zat dus ook nauwelijks in dat laatste topic, en nu sta ik er niet meer bij
rahl: verveelde kutpuberquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:05 schreef jercovski het volgende:
niet eerlijk
ff voorstellen:
Gieling, Hoog geëerde leider van het topic
Roy: Knuffelbeer
Capibar: Soms irritant, soms niet, soort rivella
HomerJ: Vrouwenkenner
Lexie: De onbekende dichter![]()
Daggla: hét conflict van roy
Mordraded; volgens die newbe gay
pkwarts: Coole lurker
jercovski: enigzins eigendunkhebbende newbe, die volgens zichzelf best wel sympathiek kan zijn
rockstah: ehum...
khadgar: nerd
tain: ouwe lul die op zolder leeft.
BMH: Lekker uitgekosts door de andere topics en nu hier asiel komt aanvragen
koei: vrouwen games
andere mensen zijn natuurlijk ook welkom
have fun slowchatting!
waarom stak ze het in brandquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:02 schreef jercovski het volgende:
ik had zo men werkstuk af, komt er iemand van vlieland steekt ze t in de brand
vlielanders en suwaldesters zijn losers
of niet mordradead
dat vertelt douwe je zo welquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:07 schreef capibar het volgende:
[..]
waarom stak ze het in brand![]()
maar het is nogsteeds kutweerquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:11 schreef Rahl het volgende:
shit shit shit shit shit shit ik word strax gebeld of ik geslaagd ben of niet![]()
IK WORD ZO GEBELD OF IK GESLAAGD BEN OF NIET~~!!!!quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:13 schreef jercovski het volgende:
[..]
dat vertelt douwe je zo wel
(hoe doe je spoiler??)
denk eens na......quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:13 schreef jercovski het volgende:
[..]
(hoe doe je spoiler??)
je hebt et vast wel gehaald!!!!!quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:14 schreef Rahl het volgende:
[..]
IK WORD ZO GEBELD OF IK GESLAAGD BEN OF NIET~~!!!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:14 schreef Rahl het volgende:
[..]
IK WORD ZO GEBELD OF IK GESLAAGD BEN OF NIET~~!!!!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:15 schreef capibar het volgende:
[..]sorry, ik ben aan het doordraaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[spoiler]quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:15 schreef jercovski het volgende:
[..]
je hebt et vast wel gehaald!!!!!
(maar hoe doe je nou eeen spoiler??)
en over dat verhaalquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:14 schreef capibar het volgende:
[..]
denk eens na......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:17 schreef jercovski het volgende:
[..]
en over dat verhaallol dat wat er eerst stond was leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:17 schreef jercovski het volgende:
[..]
en over dat verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jezelf snijden met je eigen nagel nietquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:22 schreef capibar het volgende:
leverworst ruleert![]()
rustig wachten op de examenuitslag.....................quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:22 schreef Rahl het volgende:
[..]
jezelf snijden met je eigen nagel niet
IK BEN RUSTIG!!quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:24 schreef capibar het volgende:
[..]
rustig wachten op de examenuitslag.....................![]()
gaan ze vanavond alweer voetballen?quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:25 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb voor vanavond 2-1 voor engeland en 0-0 voor Frankrijk(wanner ik dat ingevuld heb weet ik ook niet meer)
oeh!quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:33 schreef HomerJ het volgende:
Hou is op over die camera'sW
IK BEN RUSTIG!!!quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:33 schreef HomerJ het volgende:
Hou is op over die camera'sW
wat zei je?quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:34 schreef capibar het volgende:
[..]
oeh!
verkeerde smileycode
editten is lamequote:Op donderdag 17 juni 2004 14:37 schreef HomerJ het volgende:
[..]
wat zei je?
GEfeliciteerdquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:43 schreef Rahl het volgende:
IK BEN GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Die boycott ik, ik sta er zelf niet in.
met 2 negens, 1 zeven en de rest zessenquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:48 schreef gieling het volgende:
Gefeli!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
heb je ook een deal gesloten met je ouders dat je er iets voor krijgt?quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:49 schreef Rahl het volgende:
[..]
met 2 negens, 1 zeven en de rest zessen![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:49 schreef mordradead het volgende:
gefeli
vanochtend is mijn poes bevallen,
[afbeelding]
en wat ga je nu doen?quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:49 schreef Rahl het volgende:
[..]
met 2 negens, 1 zeven en de rest zessen![]()
natuurlijk, ik krijg een TVquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:50 schreef capibar het volgende:
[..]
heb je ook een deal gesloten met je ouders dat je er iets voor krijgt?![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:49 schreef mordradead het volgende:
gefeli
vanochtend is mijn poes bevallen,
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:51 schreef capibar het volgende:
[..]
![]()
grappig dat die 2 rode waarschijnlijk heel veel op de vader lijken, en die 2 bruine heel veel op de moeder.
was de vader een rode kater?
it-media vormgeving @ deltion in zwollequote:Op donderdag 17 juni 2004 14:51 schreef mordradead het volgende:
[..]
en wat ga je nu doen?
* Rahl sluit zich hierbij aanquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:52 schreef gieling het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
happy daysquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:56 schreef gieling het volgende:
De vreugde kan ook niet op vandaag:
-Rahl geslaagd
-Modradead's kat bevallen
-Ik heb RS3 waardoor ik eindelijk eens met roy kon spelen
en het is kutweerquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:56 schreef gieling het volgende:
De vreugde kan ook niet op vandaag:
-Rahl geslaagd
-Modradead's kat bevallen
-Ik heb RS3 waardoor ik eindelijk eens met roy kon spelen
sorry dat ik de feeststemming verstoor hoor...quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:59 schreef Rahl het volgende:
[..]
huilie![]()
hier schijnt de zon hoorquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:01 schreef capibar het volgende:
[..]
sorry dat ik de feeststemming verstoor hoor...![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:03 schreef Rahl het volgende:
[..]
hier schijnt de zon hoor
ja, steenwijk, daar heb je het al, daar schijnt altijd de zon...quote:Woonplaats: Steenwijk
quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:05 schreef capibar het volgende:
[..]
[..]
ja, steenwijk, daar heb je het al, daar schijnt altijd de zon...
iets van : 'Wat zegt u?!?' *OEMPF* 'Ben ik geslaagd?quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:57 schreef Rahl het volgende:
[..]
happy days
best wel droog eigenlijk, ik zat op de WC toen school belde(had de telefoon meegenomen)
zoiets was het wel jaquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:33 schreef gieling het volgende:
[..]
iets van : 'Wat zegt u?!?' *OEMPF* 'Ben ik geslaagd?![]()
![]()
' *plons*
tnxquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:51 schreef capibar het volgende:
gefeliciteerd
was ik nog vergeten![]()
alleen als jullie buiten VBL en EK jullie monden houden over voetbal.quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Capibar? Kan je buiten FOT je mond houden over camera's? Dank u. Einde dienstmededeling.
wat ga je er mee doen??.... opblazenquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:53 schreef Tain het volgende:
Ik heb binnenkort een laptop
Gaat over Cube topicquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:07 schreef capibar het volgende:
[..]
alleen als jullie buiten VBL en EK jullie monden houden over voetbal.
deal?
bedoel je dit?quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaat over Cube topicDat is offtopic daar.
dus tegenwoordig is het ook al verboden een subtiel grapje in je post te verwerken?quote:de zomer is juist mijn gamestop (ok, niet helemaal)
las ik daar camera?![]()
meeste stemmen geldenquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:07 schreef capibar het volgende:
[..]
alleen als jullie buiten VBL en EK jullie monden houden over voetbal.
deal?
daar gaat het niet omquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:16 schreef mordradead het volgende:
[..]
meeste stemmen gelden![]()
Het wordt vervelend jaquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:15 schreef capibar het volgende:
[..]
bedoel je dit?
[..]
dus tegenwoordig is het ook al verboden een subtiel grapje in je post te verwerken?
ok, dan weet ik dat...
wanneer krijgen we de uitslagen nou?quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaat over Cube topicDat is offtopic daar.
er zijn hier 3 mensen die niet in voetbal zijn geinterreseert zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:17 schreef pkwarts het volgende:
en bovendien is niemand geinteresseerd in een of andere canon met die en dat functie.
in voetbal wel.
ik wil ook ngage reviewenquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:18 schreef jercovski het volgende:
heey roy, als je n-gage zoekt voor review, dan wil ik die eventueel ook wel reviewen, ik ben schijnbaar een van de weinigen die er trots op is en er blij mee is
Als het je niet bevalt dan ga je maar wegquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:19 schreef capibar het volgende:
[..]
er zijn hier 3 mensen die niet in voetbal zijn geinterreseert zijn.
opgraffen dus met dat voetbal
nee, het is niet zo dat je alleen maar over dingen mag praten waar jij geinterreseert in bent.
leer er maar mee leven dat niet iedereen over jouw hobby wil praten.
als jullie mijn fotopraat niet bevalt gaan jullie maar wegquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt dan ga je maar weg
precies..... dan blijven alleen maar mannen over, trouwens roy hoe staat het met je ngagequote:Op donderdag 17 juni 2004 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, het gaat niet om reviewen, tis gewoon een handheld voor de collectie erbij. Neo Geo Pocket Color deze week gekocht, nu wil ik ook nog zo'n GP32 en een Zodiac. Maar die zijn nog duur, net als de Ngage, maar ik heb de tijdquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik wil ook ngage reviewen, trouwens roy koop gewoon een normale die is en goedkoper en cooler omdat ik hem heb
heb je het nou tegen mijquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik héb een laptopquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:53 schreef Tain het volgende:
Ik heb binnenkort een laptop
dan heb je vast ook een lynx, die zul je ook wel in versie 1 en 2 hebben... dan moet je dus ook beide ngages hebbenquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, het gaat niet om reviewen, tis gewoon een handheld voor de collectie erbij. Neo Geo Pocket Color deze week gekocht, nu wil ik ook nog zo'n GP32 en een Zodiac. Maar die zijn nog duur, net als de Ngage, maar ik heb de tijd
hij quote mijquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:22 schreef pkwarts het volgende:
[..]
heb je het nou tegen mij
Nee man ! Ik quote jou toch ook nietquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:22 schreef pkwarts het volgende:
[..]
heb je het nou tegen mij
over sollicitaties gesproken, jullie zijn al 4 dagen te laat met games.fok.nlquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee man ! Ik quote jou toch ook niet
Anyway, Mor: Heb geduld met die sollicitatiesKomt goed, tis druk, tentamens enzo bijvoorbeeld.
maar hij zette als PI er een duimpje bij alsof hij jouw bericht goed vond en dat nog eens ondersteunde met zijn bericht.....quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:23 schreef capibar het volgende:
[..]
hij quote mij![]()
ik heb geen geduld, heb bijna vakantiequote:Op donderdag 17 juni 2004 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee man ! Ik quote jou toch ook niet
Anyway, Mor: Heb geduld met die sollicitatiesKomt goed, tis druk, tentamens enzo bijvoorbeeld.
hequote:Op donderdag 17 juni 2004 16:25 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik heb geen geduld, heb bijna vakantieik wil weten of gieling aka "de holmaat van" het is geworden..... trouwens ik heb volgende week oko toetsen maar wacht ik blijf zitten dus ik heb d ehele week vrij
Lul nietquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:24 schreef capibar het volgende:
[..]
over sollicitaties gesproken, jullie zijn al 4 dagen te laat met games.fok.nl![]()
Laat hem eerst de functies in de single player maar uitvindenquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga vrouwen neuken.
jij mag hem straffenquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lul nietEr is helemaal geen datum naar buiten gebracht nog. Je begint weer aardig irritant te worden. Ga eens wat zonlicht op je huid laten schijnen. Ga vrouwen neuken. Ga iets DOEN met je leven.
*kijkt naar kleurtje*quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:29 schreef rockstah het volgende:
roy is heetgebakert. een beetje mijn post verwijderen
dat kan hij ook echt hequote:Op donderdag 17 juni 2004 16:29 schreef rockstah het volgende:
roy is heetgebakert. een beetje mijn post verwijderen
hou je nou maar niet van den dommequote:Op donderdag 17 juni 2004 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*kijkt naar kleurtje*Ik ben geen mod?
Whahahaquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:35 schreef rockstah het volgende:
[..]
hou je nou maar niet van den domme [afbeelding]
mod, eindredactie games whatever. allemaal een pot nat. ik had hier iets gepost waarmee ik roy eens flink de les aan het lezen was was en die is nu verdwenen. rara waar is hij heen?
MAMAAAAAA ! HEEEEELP !quote:waarmee ik roy eens flink de les aan het lezen was was
ik wil het ook zienquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whahaha
Die had ik wel willen zien !!
[..]
MAMAAAAAA ! HEEEEELP !![]()
![]()
misschien was het onder de kloon Mac11?quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:35 schreef rockstah het volgende:
[..]
hou je nou maar niet van den domme [afbeelding]
mod, eindredactie games whatever. allemaal een pot nat. ik had hier iets gepost waarmee ik roy eens flink de les aan het lezen was was en die is nu verdwenen. rara waar is hij heen?
In FB misschien? Daar heb ik modrechten, net als in mijn crewfora.quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:41 schreef rockstah het volgende:
IK WEET GEWOON ZEKER DAT JIJ NOG MODRECHTEN HEB! ik heb mister subtle ookal eens een topic van mij zien sluiten. en hij was ook eindredactie.
over 2 weekjes kom ik daar wel even een kijkje nemen enzoquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In FB misschien? Daar heb ik modrechten, net als in mijn crewfora.
waar is mijn post dan?quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In FB misschien? Daar heb ik modrechten, net als in mijn crewfora.
Wat wil je nou horenquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:46 schreef rockstah het volgende:
geef nou maar gewoon toe!
dan ben ik victorious en dan ben jij een lul.quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat wil je nou horenJe gelooft me niet, als ik nu ineens ga zeggen dat ik het wel kan? Wat dan?
Hoe doen mods dat eigenlijk met banaanvragen, is daar ook een halfslachtig gedoogbeleid voorquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:59 schreef speknek het volgende:
Roy die een beetje verboden gaat modden in een topic en zo mijn gezag ondermijnt, dat kan natuurlijk niet. Ik heb een ban aangevraagd bij yvonne.
die vragen ze toch aan bij een FA ofzoquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:09 schreef Lexie het volgende:
[..]
Hoe doen mods dat eigenlijk met banaanvragen, is daar ook een halfslachtig gedoogbeleid voor
er zijn veel meer mensen die er wel geinterreseerd in zijnquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:19 schreef capibar het volgende:
[..]
er zijn hier 3 mensen die niet in voetbal zijn geinterreseert zijn.
opgraffen dus met dat voetbal
nee, het is niet zo dat je alleen maar over dingen mag praten waar jij geinterreseert in bent.
leer er maar mee leven dat niet iedereen over jouw hobby wil praten.
ja, en?quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:21 schreef jercovski het volgende:
[..]
er zijn veel meer mensen die er wel geinterreseerd in zijn![]()
waarom ga je niet op een sport? Of naar een vriendin zoeken?quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:22 schreef capibar het volgende:
[..]
ja, en?
wat een raar woord eigenlijkquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:09 schreef Lexie het volgende:
banaanvragen
quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:29 schreef gieling het volgende:
[..]
Laat hem eerst de functies in de single player maar uitvinden
Mijn ouders gaan naar leeuwarden en ik kon mee gaan, maar douwe kan nietquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:34 schreef jercovski het volgende:
homerj,
hoorde uit onbetrouwbare bron dat dit weekend in leeuwarden zit
berust dit op waarheid??
nee klopt, wat een loserquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:37 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan naar leeuwarden en ik kon mee gaan, maar douwe kan niet
capibar mod?? lijkt me niet echt verstandig als ik eerlijk benquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:39 schreef rockstah het volgende:
bah, wat is die daggla een zeiknicht zeg [afbeelding]
wanneer woord capibar nou eens mod?
Nee helaas, we kunnen hem ook gijzelen natuurlijkquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:40 schreef jercovski het volgende:
[..]
nee klopt, wat een loser
hij heeft familie dag ofzo, vet lelijk, we hadden alles al geregeld, ik zou ook komen,
xbox mee, had al controllers extra geregeld en extra games uiteraardt![]()
dus dat wordt nu maandag gamen, als je er dan nog bent moet je maar langs komen
quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:41 schreef jercovski het volgende:
[..]
capibar mod?? lijkt me niet echt verstandig als ik eerlijk ben
maar goed ik hou me stil anders krijgk em weer op men dak
ik sta nu op je dak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe krijg ik het dakraam open?
ik woon in een flatquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:44 schreef capibar het volgende:
[..]
ik sta nu op je dak.
hoe krijg ik het dakraam open?
dat kan ookquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:45 schreef jercovski het volgende:
[..]
ik woon in een flat![]()
nee helaasquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:43 schreef jercovski het volgende:
ben je maandag nog aanwezig?
'jercovski lijdt een druk en actief leven"quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:47 schreef jercovski het volgende:
aah kut, best wel zonde,
vrijdag werken, zondag is voor men vriendin en zaterdag ga ik surfen
[insert zomervakantie]quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:48 schreef jercovski het volgende:
ja ja,
daar kan capibar nog een puntje aan zuigen
en dan ga ik nog over
'jercovski is vet blij dat ie alsnog over gaat'![]()
![]()
![]()
nog 3 toetsen volgende weekquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:49 schreef capibar het volgende:
[..]
[insert zomervakantie]
ik heb al anderhalve week zomervakantiequote:Op donderdag 17 juni 2004 17:50 schreef jercovski het volgende:
[..]
nog 3 toetsen volgende week
deze week nog 5 werkstukken en dan 10 of 12 weken vakantie!!
welke klas zit je nu??quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:50 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb al anderhalve week zomervakantie![]()
oh wacht, dat heb ik al een paar keer gezegt
vanavond wel schoolfeest![]()
in de 2equote:Op donderdag 17 juni 2004 17:51 schreef jercovski het volgende:
[..]
welke klas zit je nu??
nee, het is een heel ander verhaal, maar dat doet er nu niet toe...quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:52 schreef jercovski het volgende:
maar je hebt dus 1 1/2 week vrij, maar daarna nog een schoolfeest
gekke lui bij jou op school
ga je wel over??
wat doet hij ook?quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:54 schreef jercovski het volgende:
oh ik snap t al, dat kan bij ons, mordra doet dat ookookal gaat die sukkul wel over
^_^
maar ik kan er zelf niks aan doenquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:58 schreef jercovski het volgende:
geen toetsen en lessen meer volgen
Dat is juist het leukstequote:Op donderdag 17 juni 2004 18:27 schreef rockstah het volgende:
mwah, dat atletiek gebeuren is wel okay enzo. maar dit jaar gaan we alleen maar handballen en hockeyen en voetballennou, mij niet gezien hoor
tis wel een athlon 64 maar geen alienware, is een beetje buiten het budgetquote:
athlon 64, wat moet je daar nou weer mee?quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:29 schreef Tain het volgende:
[..]
tis wel een athlon 64 maar geen alienware, is een beetje buiten het budget
ik dacht al, we hebben morgen sportdag, dus ik vond het al zo raar dat jij morgen zei dat je thuis zou zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:31 schreef rockstah het volgende:
nou.. nee.. en bovendien gaat de halve klas niet dus dan sta ik daar in mijn eentje
blurgh !!!
maakt niet uit, jij hebt toch een vast inkomen manquote:Op donderdag 17 juni 2004 18:29 schreef Tain het volgende:
[..]
tis wel een athlon 64 maar geen alienware, is een beetje buiten het budget
omg.. softbalquote:Op donderdag 17 juni 2004 18:29 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Dat is juist het leukste
Dit keer heb ik een softbal team gevormd en dan gaan we 3 uur lang softballen, en ik moet ook nog 2 keer scheidsrechter zijn![]()
ja sorry, vriendin had film aanstaan en die vind het irritant als ik er doorheen klepquote:Op donderdag 17 juni 2004 18:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tain? Heb jij geen Xbox communicator? Je zei niets gister
leuke test en programmeer omgeving misschienquote:Op donderdag 17 juni 2004 18:32 schreef capibar het volgende:
[..]
athlon 64, wat moet je daar nou weer mee?
ik weet van dat 64 gedoe niet zoveel af, maar was het niet zo dat die hardware ver vooruit liep op de software ofzo?quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:37 schreef Tain het volgende:
[..]
leuke test en programmeer omgeving misschien
wandelen is evil.quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:38 schreef Lexie het volgende:
Ik ging wandelen met de sportdag.
volgens mij heb jij wel interresant werkquote:Op donderdag 17 juni 2004 18:40 schreef Tain het volgende:
onder linux weinig last van eigenlijk en dan kan ik tenminste fatsoenlijk op windows een vmware draaien met daarin een linux distro.
ik zit op honkbal dus ik ken sowieso al die regels uit me kop, ik kan me er zo aan ergeren als iemand anders ze niet weetquote:Op donderdag 17 juni 2004 18:34 schreef rockstah het volgende:
[..]
omg.. softbaldaar zitten gewoon zoveel regels in dat het niet leuk meer is. ik doe daar altijd wel wat fout
ik ken de softbal regels wel een beetje hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:41 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ik zit op honkbal dus ik ken sowieso al die regels uit me kop, ik kan me er zo aan ergeren als iemand anders ze niet weet![]()
die van bruine otter?quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:45 schreef rockstah het volgende:
ik heb een baseball pet
hoe laat ga je eigenlijk naar het schoolfeest?quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:49 schreef rockstah het volgende:
nee, van the reds
hou op man, op het bord sta ik voor 3 uren, dat valt mee en bij eentje was ik ziek thuis (dat was gemeld) de ander voor duits terwijl die kerel de dag ervoor op het bord stond (oke, ik was er wel maar had geen zin een briefje te halen, lekker gengage'd met hannes) en de 3e is van scheikunde maar toen had ik 3 tussenuren hequote:Op donderdag 17 juni 2004 17:58 schreef jercovski het volgende:
geen toetsen en lessen meer volgen
quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:02 schreef rockstah het volgende:
(CAPIBAR WE GAAN MET DE FIETS GOFTERREDOMME! LUI WEZEN!)
quote:ohja, capibar, heb je je boeken al ingeleverd?
MSN...quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:57 schreef capibar het volgende:
[..]
hoe laat ga je eigenlijk naar het schoolfeest?
ben jij een klootzak?quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:57 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik moet ook m'n laxeer verhaaltjes hebben hoor!quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
[..]
MSN...
halb 9 denck ik.quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:57 schreef capibar het volgende:
[..]
half 10 weer terug zie ikquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:04 schreef rockstah het volgende:
[..]
halb 9 denck ik.
Zij vinden meisjes nog engquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:06 schreef mordradead het volgende:
[..]
half 10 weer terug zie ik
ik vindt meisjes soms ook eng.... hoe sommigen eruit zienquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:08 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Zij vinden meisjes nog eng![]()
dan ben je meestal een uur of 4 te laatquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:08 schreef rockstah het volgende:
ja, ik moet om tien uur in mijn bedje liggen.
hij is er gewoon vroeg uitquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:10 schreef capibar het volgende:
[..]
dan ben je meestal een uur of 4 te laat![]()
12 uur smiddags en een smirnoff, waren de breezers al op?quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:12 schreef rockstah het volgende:
haha, vorrig schoolfeest zaten we om 12 uur buiten op een bankje smirnoff te zuipen
ga nou maar gewoon met de fiets cap
laat je pappie en mammie je maar brengen, maak je indruk op "de chickies"quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:13 schreef capibar het volgende:
NEHEEEEEEEEEE.........
het regent fokking, en ik heb geen zin de hele tijd te gaan fietsen![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:12 schreef rockstah het volgende:
haha, vorrig schoolfeest zaten we om 12 uur buiten op een bankje smirnoff te zuipen
Hé LeKkAh BrEeZaH ZuIpuH!!!quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:14 schreef rockstah het volgende:
ja, de breezers hadden we voor het schoolfeest al op
opgekeken zekerquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:14 schreef rockstah het volgende:
ja, de breezers hadden we voor het schoolfeest al op
achterop de motor misschien welquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:14 schreef mordradead het volgende:
[..]
laat je pappie en mammie je maar brengen, maak je indruk op "de chickies"
je vrijheid? wat doe je? met de auto sucked echt waar. 's nachts fietsen is relax, dan ben je toch nog helemaal hieper van het feest.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:13 schreef capibar het volgende:
NEHEEEEEEEEEE.........
het regent fokking, en ik heb geen zin de hele tijd te gaan fietsen![]()
nee, dan nog steeds niet... ik zal eens een goed woordje voor je doen bij de plaatselijke basisschoolquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:15 schreef capibar het volgende:
[..]
achterop de motor misschien wel![]()
ik zit serieus te twijfelenquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:15 schreef rockstah het volgende:
[..]
je vrijheid? wat doe je? met de auto sucked echt waar. 's nachts fietsen is relax, dan ben je toch nog helemaal hieper van het feest.
nee dat zoog echt, toen zaten we vlak voor de school en toen begonnen ze allemaal te flippen als er een auto langskwamquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:15 schreef mordradead het volgende:
[..]
opgekeken zeker
dude, dat waren die andere gasten uit onze klas.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:17 schreef rockstah het volgende:
[..]
nee dat zoog echt, toen zaten we vlak voor de school en toen begonnen ze allemaal te flippen als er een auto langskwam
dan hebben we hier toch nog iets positiefs bereiktquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:17 schreef capibar het volgende:
[..]
dude, dat waren die andere gasten uit onze klas.
ik ga echt geen breezer drinken hoor![]()
moters zijn coolerquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:18 schreef mordradead het volgende:
[afbeelding]dat is pas een auto om in gebracht te worden
ik sla de breezers over, ik ga gelijk aan het bierquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:18 schreef mordradead het volgende:
dan hebben we hier toch nog iets positiefs bereikt
moters zijn veel sneller als auto's hoorquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:20 schreef mordradead het volgende:
[afbeelding]
top van 390kmh, in 3.9 seconden naar de 100, dat haal je in een motor niet
ten eerste het is sneller dan en motors zijn skraalquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:21 schreef capibar het volgende:
[..]
moters zijn veel sneller als auto's hoor![]()
ik heb geen zin om op mijn taal te lettenquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:23 schreef mordradead het volgende:
[..]
ten eerste het is sneller dan en motors zijn skraal
cool een transformerquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:20 schreef mordradead het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:26 schreef Tain het volgende:
[..]
cool een transformer![]()
ben jij een klootzak?quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:36 schreef rockstah het volgende:
ik ben een klootzak
doe dan dezequote:Op donderdag 17 juni 2004 19:36 schreef rockstah het volgende:
[spam mode]
DOWNLOAD REALPLAYER NOW
[/spam mode]
Is dat nou een transformer?quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:20 schreef mordradead het volgende:
nee, das een Koenigsegg CC 8Squote:Op donderdag 17 juni 2004 19:41 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Is dat nou een transformer?
er is maar 1 moter die een koenisegg er uit trektquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:21 schreef capibar het volgende:
[..]
moters zijn veel sneller als auto's hoor![]()
auto's zijn cooler, als ik 18 ben wil ik een opel gt... ff sparen dusquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:44 schreef jercovski het volgende:
[..]
er is maar 1 moter die een koenisegg er uit trekt
[afbeelding]
![]()
Top Speed 200mph
0-60mph in 2.2 seconds
0-120mph in 6.6 seconds
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:48 schreef jercovski het volgende:
auto's zijn vetter, op deze bike na mijn vriend
jij hebt zeker topgear gezien...quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:44 schreef jercovski het volgende:
[..]
er is maar 1 moter die een koenisegg er uit trekt
[afbeelding]
![]()
Top Speed 200mph
0-60mph in 2.2 seconds
0-120mph in 6.6 seconds
![]()
loser, jij voert zelf ook geen flikker uit voor anwquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:01 schreef jercovski het volgende:
altijd, maar dit weet ik al jaren
dat zeg ik al jarenquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:02 schreef mordradead het volgende:
[..]
loser, jij voert zelf ook geen flikker uit voor anwjij mag hem op diskette zetten en voor ons beide dat logboek ff uitbreiden
ben jij een klootzakquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:03 schreef capibar het volgende:
[..]
ik ben een klootzak
tof dat je het eindelijk zelf door hebtquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:04 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik ben een klootzak
je gebruikt mijn patent voor het editten van quotes, hiervoor ga ik je aanklagenquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:05 schreef capibar het volgende:
[..]
tof dat je het eindelijk zelf door hebt![]()
goed zoquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:06 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik ga een Canon D30 kopen
goed zoquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:08 schreef capibar het volgende:
[..]
sorry jongens ik moet gaan, lekker voetbal kijken
sorry, capibars schuld hij gaat nu naar het grote schoolfeest lekker langs de kant staan met een glaasje colaquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:11 schreef Tain het volgende:
![]()
lolquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:16 schreef mordradead het volgende:
[..]
sorry, capibars schuld hij gaat nu naar het grote schoolfeest lekker langs de kant staan met een glaasje cola
jaja we weten het nou wel. moet je maar wat later opstaanquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:11 schreef Tain het volgende:
![]()
dude, dat ga ik echt niet doen... dat is voor de hippe gasten...quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:16 schreef mordradead het volgende:
[..]
sorry, capibars schuld hij gaat nu naar het grote schoolfeest lekker langs de kant staan met een glaasje cola
wat ga je daar dan doenquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:27 schreef capibar het volgende:
[..]
dude, dat ga ik echt niet doen... dat is voor de hippe gasten...
mezelf opsluiten in de plee - duh!quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:34 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat ga je daar dan doen
zo "duh" is dat anders nietquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:35 schreef capibar het volgende:
[..]
mezelf opsluiten in de plee - duh!
wat doe jij dan?quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:35 schreef mordradead het volgende:
[..]
zo "duh" is dat anders niet
quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:41 schreef mordradead het volgende:
[..]
hp? das wel oke
hier staat ook een hp printerquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Goede ervaring met HP en goede service had ooit een printer gekocht(1994 ofzo) waar de driver diskette niet bij zat, hebben ze per express post vanuit engeland een driver diskette opgestuurd. Kosteloos natuurlijk
en dan???quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:50 schreef pkwarts het volgende:
nog.....1.....dag......
yes, maar oke ik heb bulgarije dan wel weer door in cquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:10 schreef HomerJ het volgende:stomme frankrijk weer een poule niet goed
omdat ze wat zijn, ff normaal geen breezer woorden hiero manquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:24 schreef rockstah het volgende:
ja heel grappig
maar goed, zo erg is het niet. de halve klas kwam toch al niet omdat ze lame zijn.
vakantie!quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:59 schreef mordradead het volgende:
[..]
en dan???
wij hebben hier nooit schoolfeestenquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:33 schreef rockstah het volgende:
ga jij nooit noog schoolfeesten dan?
quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:47 schreef Lexie het volgende:
Mijn postgemiddelde is gestegen naar 17.
Help
17 maar?quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:47 schreef Lexie het volgende:
Mijn postgemiddelde is gestegen naar 17.
Help
kut voor je knulquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:52 schreef gieling het volgende:
ik ben gezakt de afgelopen tijd
Laat is het dus niet gewordenquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:52 schreef capibar het volgende:
ik ben trouwens net terug van het schoolfeest
nee, ik ben eerder weggegaan, ik heb mezelf helemaal gaar gedanst... ik ben nu echt tering moe...quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:54 schreef Lexie het volgende:
[..]
Laat is het dus niet geworden.
Nog geschuifeld?
*Memories*
De jeugd van tegenwoordig, waarom ging je eerder wegquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:55 schreef capibar het volgende:
[..]
nee, ik ben eerder weggegaan, ik heb mezelf helemaal gaar gedanst... ik ben nu echt tering moe...
een klein beetje geschuifelt...
maar ze wouden weer allemaal gaan paaldansen![]()
ik was moe, en er was geen bier (feest van 1e en 2e klassersquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:57 schreef Lexie het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig, waarom ging je eerder weg?
Was er wel bier?
mietjequote:Op donderdag 17 juni 2004 23:57 schreef capibar het volgende:
aargh...
ik duik zo me bed in, ik heb 2,5 uur achter elkaar lopen springen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |