Check anders de tussenstand bij de WK rally World Rally Championships.quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:57 schreef Najra het volgende:
Huh de Evo is toch 10x beter dan de Impreza?
Bron.quote:1. Citroën Total - 65 pts
2. Ford Motor Co Ltd - 60 pts
3. 555 Subaru World Rally Team - 50
4. Marlboro Peugeot Total - 39
5. Mitsubishi Motors Motor Sport - 9 pts
Op zo'n manier is mijn Focus ook best een stoere wagen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:58 schreef bolivian het volgende:
[..]
Check anders de tussenstand bij de WK rally.
Dan kies ik voor de Impreza omdat het geluid van die boxer duizend keer mooier is dan van de EVOquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:33 schreef LinuxCultVapor het volgende:
Stel:
Ik was rallycoureur en ik mocht een auto kiezen om ermee mijn rally's te rijden. Welke auto zou ik dan het beste van deze 2 kunnen kiezen? Geef ook argumenten waarom. Foto's zijn ook handig. (Als ze mooi zijn dan hè)
LCV
Maar iig bij Top Gear op het circuit was de Evo van een hogere categorie dan de Impreza en nog een dergelijk model. So there you go.quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:58 schreef bolivian het volgende:
[..]
Check anders de tussenstand bij de WK rally.
Blauw met gouden velgen en een enorme luchthapper op de motorkap!quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:59 schreef JaapB het volgende:
[..]
Dan kies ik voor de Impreza omdat het geluid van die boxer duizend keer mooier is dan van de EVO![]()
Het gaat in dit topic toch om de rally-performance?quote:Op donderdag 17 juni 2004 01:00 schreef Najra het volgende:
[..]
Maar iig bij Top Gear op het circuit was de Evo van een hogere categorie dan de Impreza en nog een dergelijk model. So there you go.
You lucky bastardo!quote:Op donderdag 17 juni 2004 01:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb rijles in een Impreza.
Nou nee, dan maar de gewone velgen erin want die bevallen ook primaquote:Op donderdag 17 juni 2004 01:01 schreef bolivian het volgende:
[..]
Blauw met gouden velgen en een enorme luchthapper op de motorkap! [afbeelding]
Maar vertel eens LCV, wanneer mag je met je praktijklessen beginnen?quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:33 schreef LinuxCultVapor het volgende:
Stel:
Ik was rallycoureur en ik mocht een auto kiezen om ermee mijn rally's te rijden. Welke auto zou ik dan het beste van deze 2 kunnen kiezen? Geef ook argumenten waarom. Foto's zijn ook handig. (Als ze mooi zijn dan hè)
LCV
Ik stel het halen van mijn rijbewijs zo lang mogelijk uit!quote:Op donderdag 17 juni 2004 01:04 schreef bolivian het volgende:
[..]
You lucky bastardo!
Strategisch een meesterlijke zet!quote:Op donderdag 17 juni 2004 01:07 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik stel het halen van mijn rijbewijs zo lang mogelijk uit!
"Zeg instructeurtje lief van me, mag ik morgen je auto lenen? Ik moet even wat geld storten bij de bank."quote:Op donderdag 17 juni 2004 01:16 schreef bolivian het volgende:
[..]
Strategisch een meesterlijke zet! [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |