Hehe. Shit inderdaadquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:46 schreef DutchGooner het volgende:
Wordt het EK in mei gespeeld?
Ok dikke lesbiennes verzamelen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:55 schreef jojomen4 het volgende:
Weinig animo voor deze wedstrijd/topic, ik verwacht iig een vette pot
Stenen muurquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:01 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Wat een debiel stadion. Zijn er aan de kant van de camera's wel supporters, of is dat ook een stenen muur?
Dit stadion ziet dan helemaal oranjequote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:13 schreef Heero87 het volgende:
Nederland moet er trouwens ook spelen tegen Letland.
Ah daar ken ik Diegem dus van, vroeg me al af waar ik dat eerder had gelezenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:15 schreef Heero87 het volgende:
Die Belgische vlag zie je bij bijna elke wedstrijd op het EK. Is een kerel (of een groepje) uit het Belgische Diegem die naar alle grote voetbalwedstrijden gaat met zijn vlag, in de hoop dat hij op tv komt. Is tot nu toe aardig gelukt: Champions League wedstrijden, UEFA-finales,... je zag hem overal.
lijkt nog net of hij midden in de bouwput staatquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:05 schreef brighton het volgende:
[..]
Stenen muur![]()
Aan beide korte zijden rotswanden dus
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja hobbelde het veld afquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:
1e half uur gemist, Rommedahl geblesseerd?
Het 1e is al gebeurtquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als speler zou ik in de eerste helft die bal de rots op knallen, en in de tweede helft de bal over het randje aan de andere kant(ik vind het overigens wel ontzettend mooi hoor, om te zien
)
iets met zijn rugquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:
1e half uur gemist, Rommedahl geblesseerd?
Ja idd net of je bij een amateur wedstrijd zit te kijkenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:50 schreef zjroentje het volgende:
Wat een boutstadion zeg. Die rots aan de rechterkant is wel aardig maar achter het linkse doel lijkt het wel of we in Den Bosch zitten.
1-0 Voor Denemarkenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:15 schreef Desiderius het volgende:
ik kan niet kijken momenteel wat is de stand mannen?
Ik nietquote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:19 schreef jojomen4 het volgende:
Als het zo blijft heb ik me eerste totostand goed![]()
![]()
ja, leuk man voor het voetbal......quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:43 schreef Me_Wesley het volgende:
Hopelijk nog een knokpartij straks
Nee bedoel een opstootje tussen de spelersquote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, leuk man voor het voetbal......
Ben jij voor feyenoord?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:45 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Nee bedoel een opstootje tussen de spelersaltijd wel lache
Whehehequote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ben jij voor feyenoord?
hoe speelde Gronkjaer?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:16 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De Denen doen er alles aan om mij rijk te maken, helaas is het minder leuk voor de wedstrijd.
3/4 van het stadion is fantstisch (vooral het scorebord op de tribune) maar die oefenweide maakt het toch wel wat minder
Daar ging je toto bijnaquote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:49 schreef godjuh het volgende:
dat was degene die ik het het meest gunde! hulde!! hulde!!
en nog goed voor mn toto ook(0-2)
Ik ook maar bijna ook niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:49 schreef godjuh het volgende:
dat was degene die ik het het meest gunde! hulde!! hulde!!
en nog goed voor mn toto ook(0-2)
Voor Gronkjear geef ik graag puntjes wegquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:58 schreef jojomen4 het volgende:
Ik hoop hier dat Denmark wint. Nadat ik heb gezien hoe relax die mensen zijn hoop ik dat ze de poule winnenVerder hebben ze ook niet echt veel vervelende voetballers. Gronkjaer is terug nadat z'n moeder is begraven
Hopelijk kan die hier wat moois laten zien.
Vooral aan de rechterzijde....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:12 schreef jpzegthallo het volgende:
Tribunes waren wel okay.
*meldt*quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:40 schreef Duiveltja het volgende:
Bij de goal van Gronkjear kreeg ik toch wel een beetje een brok in mijn keel.
Zeer behoorlijk. Hij begon sterk, daarna een tijd wat onzichtbaar en ongelukkig maar knokte zich terug in de wedstrijd en scoorde een 100% verdiend doelpuntquote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:48 schreef The_Hives het volgende:
hoe speelde Gronkjaer?
op die goal van net na
Weg met die Denen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De Denen zijn zo goed als door. Ik vond ze met name tegen de Italianen sterker dan de Zweden. Ik verwacht (en vooral hoop) een kleine overwinning van de Denen
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Weg met die Denen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |